La llibreta virtual.

A PUNT!!!!

Ara sí que ja estic en capella. Aquest matí he recollit el pitrall i ara ja només cal esperar que arribi el diumenge.

Aquest matí he gaudit de les darreres instruccions del gran maratonià Arcadi Alibés. També espero les darreres lliçons del mític maratonià Carles Màgic (ja em diràs el número de compte per fer la transferència).

No estic nerviós però sí que tinc molt present que no acabar en 3h 30' seria un petit un fracàs. Malgrat això, un temps superior a aquest no serà tant decebedor que faci abandonar la temporada, si no que servirà per aprendre'n i superar els que vindran més endavant.

Aquest és el primer dels grans reptes d'enguany. Cal ser fort i, mirant enrera, sé que hi vaig bastant ben preparat. No vull deixar res a la sort, així és que, per aquells imprevistos que no controlo, he decidit portar recanvis de sabates, no fos cas que se'm trenqués un cordó o un sola. També porta una muda sencera, puc caure i estripar-me la roba. Un bidó de 5 litres d'aigua, per anar-me hidratant, puc tenir set entre avituallaments. Un lligament i una ròtula de titani per si em trenco. I no sé si alguna cosa més. Ah!!! i també porto una espelma i una estampeta de la Verge de Montserrat. Si se us acut quelcom més dieu-m'ho.

tendo -

PRIMER DE TOT MOLTES FELICITATS TONI. ENCARA NO SE COM T'HA ANAT,PERÒ ÉS IGUAL,FELICITATS IGUALMENT,NOMÉS PER INTENTAR-HO JA VAL LA PENA.

SORTIDA PER ESTIRAR LES CAMES

Ens em trobat al voltant de les 4 de la tarda. Hem baixat fins Arenys de Mar per anar pel passeig fins arribar al port Balis. Un cop allà, tot pujada fins arribar a Llavaneres. Travessem el poble, pujar fins quasi be a la hipica, girem a l’esquera per pujar per Santa Monica, un cop a dalt girem a la dreta direccio Rupit .Un cop hem arribat a Rupit seguim direccio al Corredor per intentar pujar pels misteris. Un cop allà concentracio a tope, i merda! un altre cop he fet un peu (ostia)
Un cop a dalt girem i tornem. Ara els baixem (els misteris) arribem a Rupit i pujem per un senderillo fins arribar a la pedra de la ferradura. Un cop allà tot baixada passant per el senderillo del xurribikers i arribem a la urbanització de Torrentbo, la travessem passant pel coll del pollastre i baixada pel circuit de les 3 hores de Can Jalpi, la riera i cap a casa.

KILOMETRES TOTALS: 37
TEMPS TOTAL :2:20
I DOS “PINXASOS”

PD. La setmana que ve la sortida si que serà a 2/4 de 8 des de la font

Marc -

Avui 7kms corrent amb 34,5min, ratllant els 5min/km. Tan sols he fet una sisena part de marató..

Felicitats Toni per aconseguir aquest nou repte. Maratonman..

Bona setmana

pep -

entrenaments dissabte

tarda a les 5h pujada al Corredor passant per la pedra de la ferradura
total 21.30 km temps 1h 26 m
sortida per fer base bones sensacions baixada per els misteris sense cap peu

salut i motivació

Marc -

Toni, com puges el nivell del blog! Que demà tot vagi a favor teu.. i bon temps!

Demà no sortiré amb bici, avui sortiré fins tard.. El tema Malgrat queda anul·lat. Avui pujada a la Creu i baixada a Sant Iscle. He vist en Tendo que està molt motivat i amb reptes importants al cap..

Tinc intenció de fer la Transcatalunya de Probike. Inscripcions a primers d'abril, espero que hi anem tot el MCT al complert.. en Tendo també hi serà.

Fins aviat,

pep -

Toni que vagi be i acabis amb el temps previst
Entrenament divendres 1 h de bici amb corrons 130 ppm
Dema intentaré sortir una estona per la tarda i diumenge pedalejada familiar per el parc de can Gelpi 6 km aproximadament,
Bon cap de setmana a tots

Salut i corriols

Carles -

Entrenaments
Dijous 4: 34 Km btt + 750 (Lurdes- Rupit- Corredor- Vallgorguina- Collsacreu- Lurdes)
Comentaris:
.- Avui he anat al traumatòleg d’aquí tres mesos em faran una petita intervenció l genoll. Per l’estiu ja estaré en plena forma.
.- Toni diumenge mentre el meu cervell pensa com jugar les peces d’escacs, el meu cor serà a Barcelona corrent la marató.