Blogia
La llibreta virtual.

MITJA MARATÓ DE BARCELONA '10

MITJA MARATÓ DE BARCELONA '10

Aquest matí, amb temperatura inferior al 5º C i amb lleugeres volves de neu de companyia, en Jose, en Ferran, alies "Brian" i en Toni, han participat en la mitja marató de Barcelona.

Les arribades han estat força compactes, com diu el gran Roger, només que separats per algun minutet. En Jose ha fet un temps de 1h 25’ 52", a un ritme de 4’05" /km. En Ferran, inscrit com a Brian, ha fet un temps aproximat de 1h 34', falta la confirmació oficial. En Toni, el darrer mallerengo, ha fet 1h 37’ 23".

Des d’aquí una forta abraçada i ànim per a En Roger. La cursa d’avui ha estat difícil però amb la preparació que portàvem s’ha fet molt bé. Així és que endavant!

32 comentarios

pep -

Marc la ruta bona per no fer el tram de carretera jo pujaria per can Vives, Font Montnegre i Torre del foc, per un excés de feina porto tota le setmana sense tocar bici espero no notar massa la inactivitat,a les 8h al KLY.
Toni impressionants els teus entrenaments
Carles que vagui be per Londres ja quedarem un diumenge per fer una sortida de carretera
El 07/03/2010 a 2/4 de 10 el CC Arenys de Munt organitza una pedalejarà popular amb botifarra inclosa 6 km aproximadament, sortida C/Eixample

Salut i corriols


TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 50 kms carretera. 33km/h a 129 ppm de mitjana.
- 9 kms carrera a 5'/km 141 ppm de mitjana.

M'ha faltat fer una quilòmetre però ja no podia més. Estic fet caldo.

Sí, Marc, la cam espia que tinc enfocant al camí, et va captar ahir.
Quina sort que puguis entrenar amb juvenils i més si són fèmines. I pel que dius, vares donar la talla. Què hi diuen elles?

Demà no us puc acompanyar, tinc family day i a més de descans que estic fet caldo.

Pau i herba

Marc -

Hola nois i noies! Aquesta setmana ha estat important, he debutat amb el juvenil femení del Volei Arenys. Un entrenament que no tindrà continuitat però on m'ho vaig passar molt i molt bé. Les males llengües diuen que s'esperava que ho fes encara pitjor del que ho vaig fer.

Ahir 30min suaus per la platja, intentant.. intentant.. bé, intentant no ofegar-me. Sí Toni, era jo.. en passar per davant de casa teva vaig mirar amunt intentant que no em veiessis.. Quan tingui més nivell ja sortim junts..

Pep, farem canvi de carnets perquè jo tinc el teu.. Demà a les 8 al KLY. Tinc ganes de fer la Font del Montnegre i la torre del Foc, on diumenge passat hi quedava una mica de neu.

Carles, quina enveja! Londres és preciós.. Hi haurà entrenaments londinencs? Publicables?

Roger i Mireia, fins molt aviat!!

Marc,

pep -

Roger espero que aviat estigueu tots bons i fem la volta que va quedar pendent, dijous vaig estar a la reunió de club cc Arenys de Munt i tinc el teu carnet de la UCI el donaré a en Marc espero ens veiem aviat
Entrenaments de la setmana 0
Diumenge sortiré amb btt dema entraré a la pagina per veure si algú també sortirà.

Salut i motivació


TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 3000 mtrs nedant.
- 50 kms bici carretera.

Ostres, a veure quan em puc comprar un billet per anar a Anglaterra.

Marc, corries avui a la tarda?

Demà sortida curta en bici i transició. Si algú s'apunta.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
.- Dijous 25: 37 Km btt gaudint intensament del Montnegre a ritme de pau i amor.
Comentaris:
.- Aquest cap de setmana quedeu orfes, d’aquí 5 minuts començo el viatge cap a Londres, Últimament sembla que els mallerengos hem d’anar a fer els entrenaments no publicables a les illes britàniques.
.- Feu bondat i porteu-vos be.
Salut i forca

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dimarts: 8kms carrera.
- Dimecres: 3.000 mtrs nedant, 12 kms carrera.
- Dijous: 8kms carrera.

Carles, ja sé que tens ganes de córrer i més de poder-me passar davant en un cursa. No pateixis potser t'arribarà el moment. Ara per ara el millor és esperar el que t'ha de dir el metge. Pensa que la temporada és moooooolt llarga. Hi haurà temps de veure les galtes vermelles de'n Marc intentant seguir la roda.

Pau i herba.


Marc -

Mitjanades SÍ!

Carles -

Entrenaments:
Dimarts: 52 Km amb bicicleta de carretera a ritme de 26 km/h. Ahir tenia ganes de passejar i gaudir dela natura.
Comentaris:
.- Estic acollonit dels registres estratosfèrics d’en Toni, 118 Km a 31 Km/h de promig en aquestes alçades de la temporada és IMPRESIONANTE. Demà dijous sortiré un estona en bicicleta de carretera, desprès, si et va bé, podríem quedar per anar a corre a ritme de Pau i Herba 8 Km. Et trucaré.
.- Marc mancava un zero, el dissabte vaig nedar 2000 metres, però confesso que darrerament la mandra m’assetja a tot hora i em costa deu i sa mare ser mínimament disciplinat en els entrenaments.
.- Pep la setmana entrant podríem fer una sortida per carretera, m’agradaria veure la teva nova bicicleta, segur que aquests any donaràs la campanada.
.- Roger espero que la Mireia es recuperi ben aviat. Quan tot estic en ordre t’esprem il•lusionats per compartir pedalejades.
.- Avui trobada esportiva de la parella 38 a Can Llensa, en Toni està motivadíssim per la seva primera marató. Estic donant voltes a fer una mitjanada.
Salut i força.

Marc -

Carles, 200m de piscina? Ens hem deixat un zero, espero.. sinó el Comitè Esportiu estudiarà no donar per bo l'entrenament..

El proper cap de setmana bici..

Salut,

pep -

Entrenament diumenge
Tot i la sortida nocturna de dissabte el costipat i el mal de queixal, a les 11 del mati tenia ganes de proba la bici de carretera i vaig anar Collsacreu, Sant Celoni, i Breda, tenia el vent per darrera i semblava que volava, a la tornada amb el vent de cara vaig tenir que recorre al plat petit, bones sensacions.

Salut i desnivells


Carles -

Pensament 1591

PER COLLONS

.- Car: “Val un colló”
.- Valent: “ Té dos collons”
.- Menyspreu: “M’importa tres collons”
.- Enveja: “Quins collons que té”
.- Sorpresa: “¡Té collons!”
.- Por: “Estic acollonit”
.- Satisfet: “Ets collonut”
.- Èxit. “Va de collons”
.- Constant: “Ho faré per collons”
.- Gandul: “Té uns collonassos”
.- Tip. “N’estic fins els collons”
.- Covard: “No té collons”
.- Expert: “En tinc els collons pelats”
.- Cansat: “Tinc els collons quadrats”
.- Enfadat: “En tinc els collons plens”
.- Empipador: “Ets un torracollons”
.- Deprimit: “Tinc els collons per terra”
.- Eufòric: “M’ha sortit de collons”
.- Bona gent: “Sou collonuts”

Carles -

Entrenaments:
.- Dissabte 20: 200 metres piscina.
.- Diumenge 21: 3h d’escàs amb un contundent victòria.
Comentaris:
.- Toni la setmana passada vares entrenar més tu sol que no pas tots els mallerengos junts. Estàs agafant una avantatge que d’aquí poc serà ABSOLUTament inabastable.
.- Pep i Marc ahir bona sortida, espero poder-vos acompanyar aviat.
Salut i força.

TONI -

Entrenaments secrets d'avui:
- 69 kms carretera a un ritme de 32,5 km/h i 129 ppm de mitjana.
- 30' de carrera a ritme de 5'/km.

Tinc la sensació que sóc l'únic que apuntat "tots" els entrenaments". O bé és que no esteu motivats pels Leònides?. Penseu que no us en deixaré cap.

Avui mentre pedalava em preguntava: i per què no? per què no puc guanyar els 5 Leònides?
http://www.youtube.com/watch?v=_kMcd8jTn64&feature=PlayList&p=47B9210A985BCD2B&playnext=1&playnext_from=PL&index=14

M'agradaria saber si l'Uci ha considerat d'incloure en el calendari de les LWS la Duatló de Mataró del dia 28/3.

Marc, bona ruta. No hi ha cap més referència que els kms. Llàstima m'hagués anat bé per agafar referències. M'hauré d'esperar a la propera vegada que sortim i si et veig amb les galtes vermelles és que vaig bé.

Pau i herba

Marc -

Entrenament d'avui: 39kms btt, passant per la torre del Foc, Sant Martí.. tinc unes noves trialeres per fer quan vulgueu des de la zona de cal Peraire.

He enxampat a en Pep que venia de fer una bona quilometrada amb la nova amiga de carretera..

Fins aviat!

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 118 kms carretera. 31 km/h. Mitjana de ppm 129.

Sensacions: Estic fet caldo i destrossat, però demà més.

Pau i herba

TONI -

Entrenaments secrets d'avui:
- 50' carrera.

Demà sortiré en bici de carretera. A les 8 des de casa, durada de la sortida 4h (espero aguantar).

Pau i herba

pep -

Encara que sigui tard felicitar els temps aconseguits per Ferran Toni i José.
Entrenaments 20 minuts diaris de bici estàtica a ritme tranquil 80 rpm i 130 ppm
Com en Carles també tinc un excés de feina
Diumenge sortiré mes tard dons el dissabte tinc sortida nocturna, segurament aniré a provar la bici de carretera amb el quadro i rodes canviades, quadro es un fondriest d’acer mol ben conservat.
Bon cap de setmana

Salut i corriols


Carles -

Pensament 1590:

LA MEVA ESTIMADA

Voldria tenir la meva estimada
Una nit nua entre els meus braços
I que ella es tingues per feliç.
Quan mor la tarda i cau el dia
Els nostres cossos entrellaçats en la penombra
Ma verga erecta, com un veler en arribar la fosca,
Busca aixopluc en un port amic
Li dono el nap, els ulls, ma vida i ma fortuna
I ella m’ofereix el seu amor per sadollar el meu desig.
Bella amiga, generosa i abrandada
Amb tu el meu amor és gran i creix.

Carles -

Pensament 1589:

POBRESA
La seva família és molt pobre, però ell ha crescut en un barri privat........ privat de llum, d’aigua, telèfon, gas....

Carles -

Pensament 1588:
TRIDIMENSIONAL
.- ¿Que és l’home un costum o una esperança, un hàbit o una intuïció?
.- La enveja no deixa de ser un menyspreu a un mateix.
.- Era tan egoista que se sentia incapaç de compadeixer ningú.

Carles -

Pensament 1587:

CAGUERA MATUTINA

Avui a primera hora del mati he cagat una bona montona. Ha sortit pel forat darrer a mansalva i reolons. És caguera de la bona, de la que quan cau al fons de la tassa s’esclafa, i no pas de burro que cau apilonada. El que acabo de defecar no és pas un cagallo per sèquia, sinó més aviat un xurro gegantí. De les olors no us en parlo, doncs per poc no em mareigo. Un altre cagada com aquesta i embusso el clavegueram.

Carles -

Pensament 1586:

Euripides: “Qui sap si el que anomenem mort no és més que vida; i la mort, en canvi el que jutgem que és vida”.
Carles: “Jo encara no ho se, però tu que tens la resposta se del cert que no me la diràs”

Carles -

Pensament 1585:

TEMPS

M’he passat mitja vida buscant el temps perdut i mai he aconseguit trobar-lo. Ara em dedico a la recerca del temps avenir per intentar recuperar-lo.

Carles -

Entrenaments:
Dimecres, dijous, divendres: Nienete de niente, tinc un excés de feina que m’impedeix disposar de temps lliure per entrenar.
Comentaris:
.- Darrerament el bloc esta excessivament tranquil. L’únic que manté el tipus es en Mega Toni. Que us passa que esteu tan silenciosos?

EL FULL PARROKIAL -

Sorpresos encara per la magnífica mitja marató de'n Ferran (alies Brian) del diumenge passat, un equip d'investigació d'aquesta redacció ha intentat esbrinar quins són els mètodes d'entrenament, les dinàmiques de grup, les tècniques de superació personal, les armes psicològiques, les sessions de motivació a que se sotmet la gran revelació de la temporada 2010.

I sí, ho hem esbrinat.

Després d'hores esmerçades en seguiment al gran atleta i proper aspirant a mallerengo us desvetllem el seu secret:

http://www.bacderodasport.com/ca/cambraentrenament.asp

De fet, ja hi ha qui ha impugnat els resultats de la mitja i ha demanat anàlisis per dopatge.

Fins i tot s'especula que l'Eufemiano forma part del cercle d'amistat íntimes del gran Brian.

Marc -

Primer de tot felicitar als tres corredors del MCT.. Quedo gratament acollonit amb els temps d'en Jose i en Ferran. En Toni ja sé que està molt fort..

Diumenge tinc pedalada amb uns amics i no podré ser al KLY. De fet sí que sortiré a les 8 o poc abans per estar a les 8,30 a Collsacreu.. Si algú m'acompanya perfecte però no sembla un pla gaire atractiu, ho entendré.

Pep, com va amb la nòvia nova que t'has comprat..??

Geri, demà ens diem algo per fer footing de 7,45 a 8,45..

Fins ben aviat,

Marc.

TONI -

Entrenaments secrets:
- dimarts: 3.000 mtrs nedant i 8 kms carrera.
- dimecres: 4.000 mtrs nedant.

El dia 28 de març es farà la duatló de muntanya de Mataró.
Si algú hi està interessat, es pot anar a la pàgina de la federació de triatló (www.triatlo.org). Sembla que en Brian tornarà a competir, aquesta vegada amb xip per no anar de tapat i que surti el temps oficial.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
Dissabte 13: 102 Km amb bicicleta de carretera a ritme de 19 Km/h de promig.
Diumenge 14: Contundent victòria a escacs.
Comentaris:
.- Felicitar als tres magnífics per l’excel•lent resultat a la mitja de Barcelona. Si en Toni continua retallen 3 minuts a cada prova d’aquí a 10 curses assolirà el record del mon. En Jose esta intractable i he quedat impressionat per la bona marca d’en Ferran.
.- Darrerament llegeixo pocs entrenaments, sembla que manca motivació entre el personal. Ssi voleu en Toni us en pot deixar en préstec, te una capacitat increïble per il•lusionar-se.

JOSE -

DOMINGO:
Correr 1/2 MARATON en compañia del GRAN TONI y el Ferran.
TIEMPO-1,26 B.sensaciones.
SALUT Y FORÇA BASE

TONI -

Ferran, el teu estat deplorable ha fet que em passessis al davant malgrat sortir tant endarrera, o sigui que la compensació del teu temps d'arribada, no massa més tard que jo, t'ha hagut de fer-me passar davant en el temps final. Felicitats per la teva valentia.
No sé quin era el número del teu pitrall per trobar el temps.

Comentaris de la cursa d'avui. En Jose ha anat molt relatxat i vist el temps que ha fet, cal felicitar-lo i treure's el barret.

Avui m'he trobat molt bé i còmode. He fet els segons 10kms més ràpids que els primers, però no lo suficient per fer un promig de 4'30"/km. Estic content perquè les sensacions en general han estat bones. Ara ja fins la marató.

Pau i herba.

Ferran -

Efectivament he hagut de recorrer al truc de la identitat falsa per poder passar inadvertit. He comencat massa enrera i m'he desesperat quan anaven passant els km i no veia el Toni.
Pero be, ha valgut la pena. Hem complert amb els objectius, malgrat que el meu estat deplorable despres de la cursa em fa pensar que no ho odre repetir gaire sovint...m'he de dedicar mes a la bicicleta!