Blogia
La llibreta virtual.

PRIMERA MITJA DE LA TEMPORADA

PRIMERA MITJA DE LA TEMPORADA

 

El matí s’alçava amb -1 grau a l’hora de sortir de casa. Fred glacial, cor ardent. Objectiu intentar baixar dels 1h 40’ com demanava en Carles. La primera ensopegada tot just dalt del cotxe: “M’he descuidat el Garmin” ara aniré a cegues. Encara no ha sortit el sol, i la temperatura és més baixa. Arribant a les costes del Garraf marca -2 graus. Quina por. Fent la cua per recollir el pitrall, segona ensopegada. M’he descuidat el xip. Ara no podré tenir una manera certa de confrontar els cronos. 10 del matí la sortida puntual, poso en marxa l’altre crono que portava tot just travesso la catifa dels xips. He localitzat el globus del ritme d’1h 40’. He d’aguantar-li el ritme. Ja no fa fred, la temperatura continua baixa però no va fa massa vent i no tinc la sensació de fred. Vaig passant quilòmetres i aguanto el ritme amb el del globus. Ara toquen 2 kms de pujada, tot just fem la volta per tornar a Sitges, el del globus vol recuperar temps i imposa un ritme bastant fort de baixada. Al km 13 torna a incrementar el ritme perquè sinó no arribava en 1h 40’. És temps de xupito. Passem pel mig de Sitges, carrers, la pujada a l’Ermita, baixada al passeig. Km 16, la temuda baixada de forces comença a fer-se sentir. El del globus cada cop és més lluny. Se’n va, se’n va i no puc aguantar el seu ritme. Ja estic arribant al final del passeig i només em quedaran 2 quilòmetres per a l’arribada. Tot just agafant el passeig de mar les onades repiquen a la platja, contra els espigons. Fan so, música, sí, sí, és en Gigi que ressona amb força tot just passat el quilòmetre 19. Ja falta poc, no veig al del globus però sí els arcs de l’arribada. Km 20 en Fonseca imposa el seu ritme, sí, sí, més i més, endavant. Miro el crono i me n’adono que ja no superaré els 1h 40’ malgrat un últim intent. He entrat amb 1h 41’ 31”. Anant cap al cotxe he caigut que no m’havien donat cap samarreta. Tercera ensopegada, les donaven quan recollies el pitrall. Em faig gran.

 

De tornada cap al cotxe m’he trobat el que portava el globus. Li he comentat que havia incrementat molt el ritme. M’ha contestat que ho ha hagut de fer perquè no arribava amb el temps previst, però que els quilòmetres estaven senyalitzats malament i el seu Garmin li ha donat una distància final de 21,6 kms, ½ km més.

 

Estic content del temps fet en aquesta primera mitja de l’any i de la temporada.

Vaig cremant etapes pel Leònides. Diumenge vinent: triatló d’hivern.

9 comentarios

Ferran -

Vas pel bon cami Toni. Despres de la Terrassa tot et semblara mes facil...jo m'estic animant. Gracies per la invitacio a la mitja de barcelona, me l'estic proposant. Tot i que estic apostant mes per fer alguna duatlo que no n'he fet mai. Despres de fer l'entrenament "killer" de'n Roger a Collserola m'ha pujat la moral. Ahir 15km de muntanya corrent, avui bici per les rampes mes infernals de barcelona...estic en la linea, haig d'aprofitar el moment.

TONI -

Entrenaments secrets:
- Dilluns: 0 patatero
- Dimarts: 0 patatero

Excusa 295: M'estic recuperant de la cursa de diumenge. (Leònides veu en off: "Vols dir que vas bé per aconseguir les 5 estatuetes?).

Jose, els teus temps d'entrenament són brutals, im presionantes!
Per més que m'hi esforci mai hi arribaré, però no defalleixo. Si més no, intento fer-hi quelcom.

Carles, he llegit amb resignació i certa tristor (admeto que esperava trobar-te en una cursa) que estaràs 2 mesos sense córrer. Prepara't, prepara't que enguany rebentem la cursa del Cadí i la volta a la Cerdanya.

Quim, qui pogués fer els teus entrenaments. Quina enveja.

Marc i Roger, per si de cas, no aniré a la Montalbike. No em vull desanimar.

Pep, que no vares tocar neu el diumenge?

Pau i herba

Carles -

Pensament 1548:

¿QUE FAIG?

¿Que faig davant d’un paper escrivint gargots un dia rera un altre? Si sumes les hores i hores que dedico per escriure una trista ratlla d’un insignificant pensament m’agafaria vertigen, pànic, atacs, compulsions. ¿Tan avorrit i cansat estic de ma vida que disposo de prou temps per malbaratar-lo escrivint infumables pensaments?

Carles -

Pensament 1547:

AGERMANATS

L’Oracle de Delfos parlava grec, Lao-Tse xinès mandari, Jesús de Natzeret arameu, Plini el vell llatí i en Rodamots ho fa en català. Si be tots ells en temps diversos parlaven llengües diferents, hi ha un vincle comú que els agermana. ¿Saps quin és?

Carles -

Pensament 1546:

CONFIDENCIES

Em dol reconèixer-ho, doncs és un símptoma de debilitat i a l’hora de vanitat, però em complau enormement saber-me escoltat. M’agrada més que menjar bé o escriure bons pensaments. Em fa sentir important, com si tingues un deure per complir.

quim montmany -

Hola Mallarengus: Fa dies que no dic res, però el fred m'ha deixat garratibat.
La setmana passada, vaig ser de recuperació i vaig sortir tres dies ( 6:30 h.) a un ritme baix.

Ahir vaig sortir amb el grup i vam anar fins Els Àngels a Girona, total 150 Km. Va sortir un promig de 30 Km just. Com sempre amb aquests es va força ràpid.
Veig que tots aneu progressant molt. Carles, si et fas soci del CCAM, seràs molt ben rebut.

Aquesta setmana tornaré a la rutina de posar-vos més detalladament les sortides.

A reveure

Quim.

Carles -

Entrenaments:
Dilluns 18: 55 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
.- Toni felicitats: bona cursa i excel•lent crònica.. Aquest any baixaràs de 1h 37´.
.- El traumatòleg aconsella no corre durant un parell de mesos, possible lesió del menisc intern, axó fa que reorienti tots els objectius de la temporada. M’estic plantejant fer-ne una de grossa en btt, per preparar la Volta al Cadi.
.- Possiblement em faci soci del C.C. Arenys de Munt i em federi, amb el calendari tan atapeït segur que em sortirà a compte.

Roger -

Enhorabona Toni!

Moltes felicitats pel gran resultat d’avui a Sitges. No vull ni pensar quin súper registre hauries marcat sense el mig Km de propina, i en un terreny totalment pla... Crec que la teva progressió és incommensurable; només encetar la temporada, estàs en un estat de forma envejable (la setmana passada ja vas fer més que una declaració d’intencions amb btt).

Gran crònica. Si per aquestes alçades de gener ja corres amb en Gigi a les curses, no em vull imaginar què passarà d’aquí pocs mesos. Jo de moment no passo de lentes i toves balades...

Entrenaments secrets:
Dissabte 9 de gener, ~30km +700 a ritme de pau i herba amb en Marc, gaudint de paisatges bucòlics per les faldes del Montnegre
Diumenge 10 de gener, 23km +850 per Collserola.

Bona setmana a tothom!

Marc -

Felicitats Toni! Segons el que expliques, has baixat realment dels 1h 40'. Un èxit!

Avui sortida de pau i herba amb en Carles, amb germanor entre els dos components de la 38 i la 40. La neu havia minvat i estava força gelada, pel que a Cal Peraire hem decidit no anar a Sant Martí i baixar a Vallgorguina a esmorzar. Tornada per Collsacreu i baixada a l'Urdes.

Roger, has anat a fer un 'tomb' per Collserola?

Pep, què tal la neu pel Monseny?

Segons informa el Full Parrokial de Vallgorguina,en Ferran i l'Òscar han anat a esmorzar a Can Serrador amb cotxe.. Hi hauran anat vestits de bici?

Salut i peus calents,