Facebook Twitter Google +1     Admin

Se muestran los artículos pertenecientes a Abril de 2009.

Una sortida d'ous

'Quins ous de pasqua ''els mallerengues teams''. No són ni gallines i sempre corren com a llebres; tot i que n'hi ha que alguna vegada s'escaqueja com un ós mandrós. Bones vacances!' La Mireia, molt ben acompanyada de les petites, ens ha tornat a sorprendre. Moltes gràcies!

La sortida ha consistit en fer la major part del circuit de la cursa de Llavaneres. En Roger està fortíssim, en Toni s'ha passat la sortida xiulant Gigi d'Agostino, en Carles no s'atura per res i en Marc (si, jo) estava força bé i ha pogut aguantar algun atac.

En definitiva, un gran ambient de 'pau i herba' a l'estil mallerengo, és a dir, atac rere atac.

Salut Sonrisa

Entrenament de qualitat

A les 8 es donava la sortida al Calisay, amb la sorpresa d’un dels integrants del MCT que encara no s’havia estrenat aquesta temporada. En Quim (nº16 del MCT i pare d'en Marc) ha tret la pols a la bici de carretera per fer un entrenament suau.

En Marc i en Carles tenien ganes de guerra, i així ha estat. 70kms passant per can Ginesta fins dalt de tot del Montnegre, Hortsavinyà, Sant Celoni i tornant per carretera. Els últims quilòmetres s’han fet llargs però ha valgut la pena. Per en Carles ha estat ’el primer entrenament seriós de la temporada de bici’. Com que els de Castellar de N’hug, els triatletes i els que han adquirit bicis de carretera recentment no paren, no podíem sortir a fer una volta de pa sucat amb oli, ho enteneu suposo.

Bona setmana, Guiño

Pantans edició primavera

20090419215734-2009-04-19-pantans.jpgAvui un grup de 20 bikers, format majoritàriament pel grup d'Arenys de Munt i entre els quals hi havia en Pep, en Carles, en Marc, en Ferran, l'òscar, en Fenoy.. ha anat a la sortida dels pantans edició primavera.

A quarts de nou es sortia del Pasteral, es pujava cap a la presa de Susqueda i s'enfilava una pista fins al peu del Far. Allà començava un tram per practicar la tècnica i a posteriori l'art de netejar la bicicleta. Cal destacar alguns creuaments de basses i rius amb cabals importants. En Pep ha creuat un riu pedalant, amb no tota la fortuna que es podia esperar. El bon ambient regnava tota l'estona, com no podia ser d'una altra manera.

Sobre les 14.00h arribàvem al Far, alhora que començava a ploure i després a pedregar. El dinar més que correcte, igual que el vi. La baixada ha estat tan xula com curta, arribant a Sant Feliu de Pallerols. Des d'allà baixàvem pel camí del carrilet, i a una velocitat més digne de ciclomotor que de bicicleta, cap a Amer. Aquí el fang ja era massa i hem acabat de quedar empastifats.

En total 78kms, +1750m. Ja n'hem fet una altra..

Diumenge que ve el MCT es desplaça a Cabrils. El Comitè Esportiu sol·licita la suspensió cautelar de la sanció aplicada a en Carles, sancionat per conducta irregular.

Cabrilenca '09

Falten 15 minuts per les 9h. En Pep, en Carles i en Marc, amb en Lluís Clopés i en Joan Majo d'Arenys de Munt, es col·loquen sota l'arc de sortida. A les 9h sona el petard i pugem a tota pastilla fins la Mútua per una pujada asfaltada. En Lluís dret estira, en Marc intenta no perdre la roda. Per darrere en Carles i en Pep pugen a bon ritme, mirant-se de reüll per descartar cap atac. A 500m de coronar en Carles fa un atac per intentar deixar en Pep.

Baixem cap a l'altra banda de la muntanya i ens endinsem al bosc per infinitat de corriols, ben treballats per l'organització i molt divertits. No plou, en Marc estira per davant i anem ben col·locats. Avui hi han ganes. Al primer avituallament en Marc s'atura (Sí Roger, ja no ho faré més..) per beure dos gots d'aigua i agafar una taronja i perd en Joan i un company amb qui anava rodant. Costa atrapar-los. Continuem pujant i baixant per corriols. De sobte el noi amb qui rodava ve de cara i diu que ens hem perdut, que algú ha tret senyals. Reculem uns metres i trobem el punt. Just arriba en Lluís i al cap de poc trobem en Joan, que també s'havia perdut. Anem amb un grupet de 5 o 6, rodant al capdavant, ja que els que anaven primers han tingut menys sort que nosaltres. En Lluís i en Joan marquen un fort ritme i en Marc es queda rodant amb un company. Al quilòmetre 30 s'ennegreix el cel i fa un fort vent; ens en temem una de bona. Efectivament comença a ploure fort i no pararà fins arribar a meta. Més tard en Marc atrapa en Lluís, que va punxat. La pujada llarga final comença a enfangar-se i els canvis van com volen. Fa fred i volem arribar a meta.

Degut a la pluja tothom ha perdut el dorsal (de paper), per tant no hi haurà classificacions. En Joan ha arribat primer de la colla d'AMunt, en Marc després amb 2h 27' (16,1 km/h), en Lluís 2h 50' (per culpa de la punxada), i en Pep 3h. En Carles ha caigut (sense conseqüències per ell), arribant per carretera. El Comitè esportiu del MCT està estudiant donar-li uns punts.

Dades: 40km, +1400m.

Salut Guiño

Blog creado con Blogia. Esta web utiliza cookies para adaptarse a tus preferencias y analítica web.
Blogia apoya a la Fundación Josep Carreras.