Blogia
La llibreta virtual.

IV MARXA DE VALLGORGUINA

IV MARXA DE VALLGORGUINA

Aquest matí els mallerengos hem participat a la IV Marxa de Vallgorguina, la primera botifarrada de la temporada.

Molta gent a la sortida, vora 650 participants. El nivell es veia mig-alt. La temperatura bona, no feia el fred que acostuma per aquests varals. La sortida ha estat a les 9 i algun minutet.

El circuit a estat molt bonic, amb molta varietat, pista, corriol, tècnic, trialera, d’una dificultat mitja, sense cap problema. Han estat uns 36 kms aproximadament amb un desnivell vora els 900 mtrs.

A l’arribada compacta em gaudit de la merescuda botifarra i de moments de conversa.

Que ningú tregui conclusions precipitades, la temporada tot just acaba de començar i era una botifarrada.

Fins la propera (?), tot esperant que l’Uci publiqui el calendari definitiu de la temporada.

144 comentarios

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 50' carrera per muntanya.
- 15 kms BTT.

Aquest vespre no soparé per gaudir més del sabor i l'aroma de la truita que em menjaré demà per esmorzar.

Jose, estàs intractable.

Carles, friso per saber l'entrenament que has fet avui.

La setmana vinent primer compromís oficial de la temporada malgrat que no compta pels Leònides.

I els mallerengos de dalt? Qué no entrenen?

Pau i herba.

JOSE -

Salida del sabado
55km, carretera 28 km.h.y 127 p. de promedio .Corriendo 10,6 km. a 4,42 p.m.
Definitivamente estoy gafado con los semaforos( MUCHO MUCHO MUCHO FRIOOOOOOO)
SALUT Y FORÇA BASE

Jeremi -

Pensament nº 1.
No puc pensar perquè m'estic glaçant. Així que possaré el cap al microones i demà sense falta us deleitaré amb un formidable recull de xorrades de collita própia.
Roger, si no et sap greu, jo vindré amb el Mercedes ML de la dona del veí. Amb calefacció i demés extres full equip. La KTM li he ofert avui mateix a en Carles que el pobre està en l'atur. I mira si és voluntariós, que me l'ha demanat sense ni una gota de benzina i amb les rodes punxades. També li he comentat que jo estaba fatal, i m'ha dit que no em preocupi perquè n'hi ha un (...?) que sempre va amb el plat petit, fins i tot a les baixades ( per deducció simple, crec que no és el dorsal 38 ).
Avui també m'he trobat a en Quim M. amb un abric de pidulaire, recargolat de fred i li he preguntat si vindria a l'extraordinària bacanal nadalenca, i ha possat cara de circumstàncies...o era de rasca, Quim ?
Habiam si encara em fotaré un fart de riure amb la troup ?
Agur, xavals !

EL FULL PARROKIAL -

VALLGORGUINA ES MOBILITZA!

Els veïns de la petita i bonica població de Vallgorguina han rebut amb alegria i joia que el proper diumenge se celebri la primera Truiterada Mallerenga.

El veïns han sortit espontàniament als carrers de la vila per celebrar que una gran part de L'MCT anirà a esmorzar a Can Serrador.

Les entitats cíviques ja s'han mobilitzat. Així els geganters plantaran els gegants a l'entrada de Vallgorguina per donar la benvinguda a l'MCT. Els trabucaires anunciaran cada vegada que una mallarengo passi per l'entrada del poble, així el mallarengo que el segueix tindrà referències, i podrà apretar per agafar al capdavanter. L'ajuntament ha fet crides a través de l'emissora municipal als vilatans al crit: "Al Loro!!!, que no us embauquin, aquesta vegada hi haurà molts mallarengos".

anonim 2 -

Si un dia estàs deprimit per ser el primer no haver aconseguit, pensa que vas ser el espermatozoide mes rapit de tots.

pep -

Entrenaments
Setmana de descans, amb mal de queixal i visita al dentista.
Diumenge a les 8 al Kaisay, sortida de pau i herba amb parada per esmorzar,per agafar forces per tornar.

Salut ens veiem diumenge

Carles -

Pensament 1460:

CREIENTS I CONTENTS

Els creients haurien de passar-se tot el dia somrient: Déu els està observant a tota hora.

Carles -

Pensament 1459:

FILET AL PUNT

Com vull el filet de carn em preguntes?
No el vull ni massa fet ni massa cru
M’agrada al punt, entre una cosa i l’altre
Que no estigui cremat ni sigui sangonós
Que la carn sigui tendra i melosa
I si pot ser, al pebre verd i filetejat.

Carles -

Pensament 1458:

GERMANET

¿Germanet vols saber perquè ningú no se t’acosta i es produeix un buit al teu voltant? ¿Desconeixes perquè quan arribes es produeix una esbandida i et quedes amb la teva enorme solitud? Doncs perquè no els hi agrada que surtis al carrer amb el cap del papa dissecat penjat al cinturó.

Carles -

Pensament 1457:

SUICIDI

Fou un d’aquells soldats que abans de caure presoner en mans de l’enemic es va suïcidar. No se si és una bogeria, pregunto, morir per no morir?

Carles -

Pensament 1457:

LLEGIR I ESCRIURE

No va escriure dos llibres de poesia, tres novel•les, una biografia, ni nombrós assaigs perquè no va ésser llegit, en no publicar la seva obra. Tot allò que mai no ha esta llegit, no ha estat escrit.

Carles -

Pensament 1456:

A CAU D’ORELLA

D’un temps ença la seva orella dreta li feia molta pudor i la cosa anava en progressió, fins que un dia va descobrir la causa de tan estrany succés. Darrerament la seva esposa ha agafat el costum de parlar-li cada cop més a cau d’orella i pel que sembla allò que li diu no ho paeix gaire be.

Carles -

Pensament 1455:

JUDICI FINAL

Si finalment esdevé el Dia del Judici Final, que alguns creients cristians prediquen, i on suposadament tota la humanitat serà jutjada per Déu en funció dels seus actes, certament necessitaré un bon advocat. si no vull ser llençat al estany del foc. En el llibre de l’Apocalipsi es descriu aquest darrer dia dels éssers vius sobre la terra en la forma següent: “Després vaig veure un gran tron blanc i Déu que hi seia. Davant d'ell la terra i el cel van fugir i perderen el lloc que ocupaven. Llavors vaig veure els morts... drets davant del tron i foren oberts uns llibres...també el llibre de la vida. Els morts foren jutjats segons les seves obres. I tots els qui no eren escrits en el llibre de la vida també foren llançats a l'estany de foc”. Realment els càstigs divins són una passada de voltes.

quim montmany -

entrenament d'ahir: ahir vaig sortir amb gent, però dels que no corren tant. , 1:31 h, 40,3 km, 123 ppm, 82 rpm. Pujada de mataró al pollastre.

Roger: el 100% està en les meves pulsacions màximes reals, que ara les tinc en 175 %. 0% és que estàs mort. Per saber les teves ppm màximes o fas una prova d'esforç o t'ho muntes tu mateix en una pujada. Fas un escalfament previ i busques una pujadeta (Exemple Collsacreu), tens que començar tranquil i anar collant cada vegada més progressivament fins que al final esprintant ja no puguis més ( 8-10 minutets) . aquestes seran les teves ppm màximes i a a partir d'aquí pots planificar si vols l'entrenament.
apa-li a reveure i a passar molt fred.

Carles -

Pensament 1454:

MIXTIÓ

.- Mai he fet el vot de castedat ni tornaria a fer-lo.
.- Qui diu tenir la consciència molt neta, possiblement li falli la memòria.
.- Creure’s en possessió de la veritat limita la capacitat d’imaginació.
.- Repeteix un milió de vegades cada dia que no és exagerat.
.- Quan es viu bé els temps són bons. En funció d’allò que som són els temps.

Carles -

Pensament 1453:

MESTRES

Em preguntes quin model segueixo per redactar els meus escrits i t’haig de respondre que el patró el trobem en altres pensadors: En les cites de Heràclit, els epigrames de Marcial, els assaigs de Montaigne, els pensaments de Joubert, els aforismes de Nietzsche, les gregàries de Gomez de la Serna, les sentencies de Cioran, les reflexions de Fuster, les faules i refranys populars, els proverbis tradicionals........Com pots veure tinc molts mestres.

Carles -

Pensament 1452:

PRESTEC

Em preguntes perquè no et deixo diners? Doncs jo em pregunto perquè no me’ls deixes tu a mi.

Ferran Soler -

Hola tots!!
Arribar al ùltim comentari llegint-los tots en diagonal es més esgotador que un entrenament dels d'alt nivell aqui descrits.
La veritat es que jo també estic tentat de venir en HUKSWARNA (el meu veí no te KTM), perque el que he llegit fa por.
L'ùnic consol es pensar en poder recuperar temps en les baixades.
Roger, molt bé per la màquina de fotografiar, sort que les ha de tirar sempre el que va davant i en aquest cas no hi tindràs inconvenient.
Fins diumenge doncs a le s8h al Kali.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 10 kms carrera a 150 ppm de promig.

Estic frisant per la truiteta de diumenge.

Pau i herba

TONI -

Roger, personalment estic de pre-temporada. Encara no has arribat als 40, no et preocupis fins llavors dels temes tècnics.

Carles, si el calendari triga més a publicar-se no sé si els mallerengos tindran dates disponibles. Envejo la teva capacitat de concentració.

I l'"home base", qué no vindrà?

Jeremy, portaré la bóta pels que anem darrera l'autobús. Tu porta les biodramines per si ens maregem, que no ens fotem de cap.

Us deixo, que vaig a entrenar, ja ja ja ja ja.

Pau i herba

Carles -

Pensament 1452:

VERITAT

.- Si ets dèbil per defensar la veritat passa a l’atac.
.- Quan una veritat és intocable, esdevé un dogma.
.- Si tens dubtes digues la veritat, sinó en tens també.
.- A cadascú la seva veritat. El que pel matí creus verdader a la tarda en pots tenir dubtes.

Carles -

Pensament 1451:

REGAL D’ANIVERSARI

Si no et regalo res car i lluït,
estimat amic, ho faig pel teu be.
Qui fa bons presents en vol rebre de bons.
Amb aquest pensament com a present
n’estaràs dispensat si així et be de grat.

Carles -

Pensament 1450:

TOMEU

Tomeu reconec que comparat amb tu soc poca cosa. La teva fama, generositat i fortuna són lloades per tothom. Sortosament tu i jo som força diferents. Tu no pots ser jo. El que tu ets, ho pots ser qualsevol desgraciat.

Carles -

Pensament 1449:

CINTA

Si alguna vegada, Cinta, menjava plàtan
en un to foteta comentes:
“seràs agraciat durant sis dies”.
Si és cert el que dius, estimada Cinta,
no has menjat plàtan en ta vida.

Carles -

Pensament 1448:

PETONS

Fes-me estimada petons intensos i penetrants
Quants?, em preguntes amb un fil de veu dolça.
Em demanes que compti les estels de l’univers,
els grans de sorra escampats per les platges marines.
En desitjo tants que no se contar-los.

Carles -

Pensament 1447:

AFORTUNAT

És afortunat però no se se’n satisfet. Si la deessa Fortuna se n’assabenta, per ingrat, li llevarà la fortuna.

Carles -

Pensament:

JEREMI I ROGER

Cap mallerengo no va poder superar-te Jeremi:
A en Roger cap mallerengo no el pot superar.
Ell serà el que tu ets: tu no pots ser el que és ell.
¡El que fan els anys! A ell l’admiro; a tu, et vaig admirar.

Carles -

Entrenaments:
Dimecres, dijous i divendres: niente de niente.
Comentaris:
.- Toni jo ja no m’apunto enlloc; les dues ultimes inscripcions no he arribat ni a prendre la sortida. El calendari oficial es publicarà desprès de la sortida nadalenca.
.- Roger de ben segur diumenge serà un dia emotivament intens, però tinc la impressió que hauràs d’avortar alguns intens d’escapada. Esmorzar a Can Serrador a Vallgorguina, la ruta súper tranquil•la (Arenys- Lourdes- el pollastre- Casanova-Vallgorguina....)En principi serem en Pep, en Roger, en Toni, en Carles, En Ferran S., en Ferran venedor, en Quim i en Jeremy
.- Últimament dedico 3 hores al dia als escacs, m’hi he tornat a enganxar.
Salut i força.

Roger -

Collons, sort que estem a pre-temporada. M’estan venint les cagarrines.

Quim, et vull fer una pregunta molt bàsica a tu, que ets l’expert: Per calcular el % de ppm respecte el teu llindar o màxim (100%), el 0% què és: Les teves pulsacions en repòs, o el zero absolut? - Veient el nivell que s’està agafant, més val que comenci a entendre els tecnicismes... Gràcies!

De cara a la sortida de diumenge, quants serem? Ho pregunto per portar prous barrets. On esmorzarem? Hi haurà control anti-doping?

Diuen que farà fred. Si m’he de remetre al fred que fa avui, crec que vindré amb manta. Acabo d’arribar de Suècia amb no sé quants sota zero, però els pocs positius d’aquí em semblen molt pitjor.

Jeremi, porta la KTM del veí. Tu segur que no la necessitaràs, però qui sap, potser algú altre...

Tinc un neguit que no me’l trec de sobre. Crec que serà una jornada amb moltes emocions...

TONI -

A manca de calendari oficial, ja m'he inscrit a d'altres curses:

- 11 gener 2010 - Mitja Marató de Sitges.

- 7 març 2010 - Marató de Barcelona.

Pau i herba

Carles -

Pensament 1445:

A LA DUTXA

Quan a les dutxes tothom calli de cop sabràs, benvolgut amic, que acaba d’entrar la cigala d’en Marçal.

Carles -

Pensament 1444:

CONVIVÈNCIA CONJUGAL

Un marit pèssim i una pèssima muller, portant una vida conjugal força semblant, m’estranya que no s’avinguin, encara que sigui per fer-se la vida impossible mútuament.

Carles -

Pensament 1443:

SOFRAGIT

.- Cada cop que hagis menjat ceba de forta olor, fes els rots sense obrir la boca.
.- La gràcia és que es fa el ximple; el fotut és que n’és.
.- Pot el peix estimar el pescador?
.- Savi proverbi xines: “El camí de l’excés porta al palau de la saviduria”
.- Tota fortuna és producte de un robatori

Carles -

Pensament 1442:

CONFIDENT

Soc una llum confident dels teus pensaments silenciosos: escriguis el que escriguis, meditis el que meditis, m’ho callaré.

Carles -

Pensament 1441:

PROMESES

Em promets de tot perquè treballi tot el dia; a la nit no em dones res: Estimada, promet millor a la nit.

Carles -

Pensament 1440:

IMPRESENTABLE

No en te prou de ser un impresentable: vol semblar-ho i que tothom li digui. Haig de reconèixer sincerament que ateny el seu objectiu amb escreix.

Carles -

Pensament 1439:

PREC

Si et sembla que llegir tots els meus pensaments és una tasca llarga, d’inacabable final, seleccionen uns quants a l’atzar, seré més breu. Si vols pots abreujar encara més el temps que hi dediques espigolant frases d’aquí i d’allà. Sincerament t’haig de confessar que en tinc prou si em llegeixis un sol pensament; la meva tasca no haurà estat inútil.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 3.000 mtrs nedant.
- 14 kms carrera 150 ppm.

Pau i herba

quim montmany -

entreno d'avui:
molt fred. 1:57 h, 55 Km, 116 ppm, 86 rpm.

aviat acabo les 12 setmanes de preparació on espero haver pujat la cilindrada. ara tocarà forçar una mica més. us tindré informats. No he tingut sort amb el sorteig de la Quebrantahuesos i ara tindré que buscar un altre objectiu. Ja veurem.

apa-li "carboneros" (mallerenga en castellà) a reveure.

Carles -

Pensament 1438:

EXPRESSIONS POÈTIQUES

Avui volia escriure uns versos, però la cosa no ha reeixit i tan sols he composat breus començaments de futures poesies, aquí en teniu uns exemples: “el contratemps de les errades”, “lluny de l’infortuni com d’una joia eterna”, “un reflex emfisèmic que entreté les ullades”, “imatges vertebrades amb un fil de ganyots”, “melodies als peus dels nostres propis cants”, “el cotó delicat d’un eix de asimetria”, La humida melodia de la ciutat vespral”. Si et plau pots acabar el poema i fer-me’l arribar.

Carles -

Pensament 1437:

PENSAMENTS CURTS

Tu Rodamots escrius pensaments curts. Jo, en canvi, no escric res: els faig més curts.

Carles -

Pensament 1436:

RÈTOLS

Aquell rètol indica
Llocs on es podria anar,
Però no cal anar-hi.
Aquell altre assenyala
Llocs on cal anar-hi
Però no si pot anar
Cap on anem?

Carles -

Pensament 1435:

DEPILACIÓ

Quan em depilo les cames deixo la verga envoltada de poc pel i així fascino a la meva xicota. El que no us explicaré és a qui fascino quan em depilo el cul.

Carles -

Pensament 1434:

DEUTOR

Sempre deia res no dec, res no dec, però tot seguit hi afegia: “car només deu qui pot pagar”. Company t’ho demanen els teus familiars, tu aconsella el teu advocat, tu exigeix el jutge. Opino, ben volgut amic, que has de pagar els teus deutes.

Carles -

Pensament 1433:

COMPOSICIÓ

.- Gelós: Si algun dia m’assabento que te una amant, només un, jo li buidaré els ulls, tots dos.
.- Paradís: Res és tan nu com el meu paradís.
.- Suggestiu: Hem d’abolir l’avorriment de la terra.

Carles -

Pensament 1432:

ENDEVINALLA

Soc calb , vermell i borni i qui em besa em fa una mamada, ¿qui soc?
Si no ho encertes et daré més pistes per resoldre la endevinalla. L’últim dia que el meu portador em va posar les mans al damunt va escriure el següent vers:
“Brolla del meu interior
un doll de blancor
que escupo per la boca
la urticant salabror
de la felicitat semença
banya els llavis de l’estimada”

Carles -

Pensament 1431:

MARCIAL

Jo, com Montaigne, Quevedo, Lessing o Goethe, també admiro i imito l’obra de Marcial. Aquest fill de Biblis va escriure al segle I de la nostre era mil cinc-cents epigrames amb gairebé deu mil versos. A traves de l’ull crític i mordaç de Marcial descobrim la part intima i quotidiana de la Roma imperial. Era un Rodamots del seu temps.

Carles -

Pensament 1430:

PERSONATGES

.- És una d’aquelles noies tan lletges que si tingues vergonya s’hauria de posar les calces a la cara.
.- És un d’aquells que no acaba res, però s’apunta a tot. Quan carda no crec pas que acabi.
.- És un d’aquelles que mai es queixa ni critica a ningú, però corre el rumor que te mala llengua.

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 15: 1h 30’ al gimnàs musculant i fent estiraments.
Comentaris:
.- Necessito poder tornar a corre aviat, sinó els mega-mallerengos agafaran una avantatge insalvable.
.- L’organització esta treballant intensament els petits detalls de la sortida del dia 20, de ben segur serà una gran Festa ciclista, la presencia dels grans mites del btt d’Arenys de Mar garanteix l’èxit de la trobada.
Salut i força.

quim montmany -

errada de l'entrada anterior: abans he posat pensament 1427 i és el 1426. jo fent base com diu el pensament del que més pensa. Ja va bé perquè així gasta energia i a l'hora de fer esport no esta mai al 100%.

a reveure

quim montmany -

Entrenament d'avui:
2:14 h, 65 Km, 131 ppm i 88 rpm.
Primer dia que surto amb grup, però despentjant-me quan van fort que és quasi sempre.

El pensament 1427, reflexa tot el que porto fen aviat farà 3 mesos. Us tinc que dir que no és tant difícil. Jo no m´he avorrit. Estic segur que el meu cos agraeix la treva que li he donat.

apa-li, demà més.

a reveure

Carles -

Pensament 1429:

FRUITS

.- L’estimació per la veritat, en moltes ocasions, no és més que un remei a la por de ser enganyats.
.- ¡Defensiu Déu de mi mateix! ¡Quina expressió més aterradora!
.- El treball i l’esforç que esmercem per assolir un objectiu no diu res sobre la vàlua d’aquest.
.- Pot sonar estrany, però el desig d’una certa melangia i tristor forma part del propi plaer.
.- Per evitar el caos fins i tot és menester disciplina en un moviment indisciplinari.

Carles -

Pensament 1428:

MONTRES DEL PENSAMENT

Tinc certa curiositat de saber com s’enrullaven al llit personatges com Descartes, Kant, Hegel o Marx , aquests monstres del pensament occidental. Si fóssim sabedors dels detalls més íntims i personals de les seves respectives vides, no se fins a quin punt canviaria la nostre perspectiva de la seva obra escrita.

Carles -

Pensament 1427:

SANTÍSSIMA TRINITAT

El dogma de la Santíssima Trinitat, quan era infant i estudiava catecisme, era un article de fe incomprensible; fins i tot avui encara no l’acabo d’entendre. És per a mi inimaginable com Déu, essent una sola substancia, existeix simultàniament en tres persones distintes: Pare, Fill i Esperit Sant. Si ho penso fredament tinc la impressió de trobar-me davant una teratologia intel•lectual, una deformació de l’horror, un monstre antinatural, un fenomen espiritual espantós. ¡Mamaaaa Mamaaaaaa! !La Santíssima Trinitat em fa por!

Carles -

Pensament 1426:

FER BASE

Diuen els manuals d’entrenament que per iniciar la temporada millor començar fent base, i els esportistes aplicats així ho practicant. No t’amoïnis, no et descoratgis, no t’impacientis: el mes de desembre toca entrenar pausadament. Controla pulsacions, revolucions, distancies i velocitat; posa el llisto baix per progressar adequadament. I considera’t satisfet si la teva constància et permet arribar en plena forma quan el teu cos i el teu calendari esportiu així t’ho demanin.

Carles -

Entrenaments:
Dilluns 14: 2000 metres piscina, 30’ sauna, 20 jacutzi.
Comentaris:
- En llegir els vostres entrenaments tinc un cert complexa de culpa per no fer prou en aquestes inicis de la temporada; però un any dona per molt i ja arribarà el moment de demostrar els estats de forma respectius.
.- Pep diumenge et vaig veure amb moltes ganes, felicitats per la teva motivació.
.- Últimament alguns de vosaltres m’heu comentat els objectius personals que us heu mercat pel 2010, estic ABSOLUTament acollonit del nivell d’exigència quer el personal s’autoimposa.
Salut i força.

anonim 1 -

Pel desembre el fred i el vent fan tremolar el mes valent.

Els valents tremolen de fred.
Els covards tremolen de por.


Carles -

Pensament 1425:

ESTIMACIÓ

Estimeu-vos els uns als altres........ ¿però només quan ens convingui?

Carles -

Pensament 1424:

ANSIES DESTRUCTIVES

Puc derruir palaus monàrquics o cremar biblioteques vaticanes, ¿però de que em serveix si soc incapaç de construir una barraca de fusta o escriure un opuscle insignificant ?

Carles -

Pensament 1423:

VIRTUT

Esbrinar el principi en virtut del qual l’imputat pot ésser condemnat permet esclarir quins són els principis de la virtut de la societat que el jutge.

Carles -

Pensament 1422:

CONSULTA INDEPENDENTISTA

En els darrers trenta anys la prudència, amb la transició política i els pactes de conveniència, ha fet dels catalans uns traïdors al seu poble. Ara que s’ha iniciat el camí cap a la independència, amb les consultes populars, espero que la covardia no ens converteixi en indignes.
¡Mori l’Estatut1 ¡ Visca la Terra!

Carles -

Pensament 1421:

RELLIGAT

.- Una persona imaginativa és un estigma del món racionalista.
.- La unitat és harmonia amb pinzellades d’imaginació.
.- La costum de viure treu a un les ganes de viure per costum.
.- Mentre queda temps la possibilitat segueix existint.

Carles -

Pensament 1420:

REFREGIT

.- Em resisteixo a morir, però ser mort m’és indiferent.
.- La solitud és un homenatge a una altre forma de convivència.
.- Renunciar és anar perdent terreny.
.- Procura matar l’avorriment abans de ser-ne la víctima.
.- Prohibit acomodar-se en la mandra.

pep -

Sortida diumenge
A les 8h de mati puntuals com un rellotge Suís sortíem del Kalisay en Carles i jo disposats a fer una ruta de pau i herba ariban al Corral ens trobem e Tendo i dos companys mes i decidim anar junts fins a Vallgorguina i esmorzar tot mira’n la cursa de cros de tres hores de resistència a can Pradell, desprès d’esmorzar en Carles torna per carretera i jo continuo la ruta per un camí nou per mi que va de Sant Celoni a can Puigdemir continuem fins cal Paraire i baixada per can Colomer per una trialera nova.
Total 45 Km
Ens veiem el 20 amb ganes de saludar antics companys d’aventures.

Salut i corriols


Carles -

Pensament 1419:

PERQUÉ?

Cal treballar i ser responsable, com procuro fer tots els dies, però sincerament no se perquè.

Carles -

Pensament 1418

FER BASE

En l’activitat esportiva, com en d’altres aspectes de la vida, no hi ha finals, tan sols hi ha pauses. En macar-se els objectius de la temporada, el primer i més important és planificar una bona base, desprès les fites seran més fàcils d’assolir. Malauradament hi ha esportistes que no tenen prou paciència per planificar correctament els seus reptes personals.

Carles -

Pensament 1417:

CREARTIVITAT

La joventut, amb els sentits frescos i la ment desperta, és la millor edat de la vida per sentir-nos creatius. La maduresa, amb l’experiència acumulada, és la millor edat per crear.

Carles -

Pensament 1416:

TRAGÈDIA

La tragèdia teatral universal te en comú el seu final desesperat. Tanmateix hi ha diferents matisos en la forma de justificar aquest desenllaç fatal. En la tragèdia grega de Sòfocles, Eurípides i Èsquil hi ha una màxima: “el que ha de ser que sigui”. En la tragèdia moderna de Miller o Ibsen hi ha una altre màxima: “el que és hauria de ser”.Com veieu hi ha tragèdies per tots els gustos i matisos.

Carles -

Pensament 1415:

PROBLEMES

Hi ha problemes que es resolen oblidant-los; però també n’hi ha que mai no es resolen en no poder oblidar-los. ¡Voila!

Carles -

Pensament 1414:

BON PENSAMENT:

Un pensament encertat, allò que se’n podria dir un bon pensament, és una reflexió que constantment pren nous significats. És doncs una especulació que en porta a dins moltes d’altres i que un ha de saber anar descobrint. Un bon pensament necessita d’un bon pensador.

Carles -

Pensament 1413:

JOCS INFANTILS

En un recent estudi pedagògic d’una universitat danesa, per superar el complexa de culpa i alteracions de la personalitat en els adolescents, els investigadors suggereixen practicar a l’escola jocs infantils tan instructius com: “la casa dels barrets”, “ensenyem el cul” o “qui la te més grossa”. Un te la impressió que els nens d’Arenys de Munt fa quaranta anys ja jugàvem a entreteniments pedagògicament avançats al seu temps.

Carles -

Entrenaments:
Diumenge 13: 32 Km btt en companyia d’en Pep, en Tendo i altres bikers d’Arenys de Munt. Ahir vaig pagar els excessos de dissabte.
Comentaris:
.- El Comitè Executiu de l’UCI porta reunit tres dies i tres nits per aprovar el calendari de les series Leòoonides 2010. Les pressions dels patrocinadors impedeixen arribar a un acord definitiu.
.- La sortida del dia 20 serà memorable, sembla que tothom tingui molt d’interès en sumar els primers punts de la temporada, exceptuant els que ja varen “mullar” a les 3 prova de resistència d’Arenys de Munt.
.- Sembla que els gran preparadors internacionals segueixen amb molt d’interès els entrenaments per fer base dels integrants del MCT. Crec que properament hi poden haver-hi noticies força impactants, fins i tot n’hi ha que parlen duna imminent replica d’un tsunami.
Salut i força.

Jeremi -

Ja veig que la sortida anomenada: "esmorçar d'esperit nadalenc amb molta dosi de pau i herva", tindrà un cert caracter guerriller.
Que si dorsals 38 estimuladors.Que si abans s'ha d'anar a tallar llenya amb una destral sense esmolar i una camisa de franela al bosc...Déu n'hi do !
Amb les coses així, puc demanar-li la KTM d'enduro i la motoserra al veí...encare que no puntu-hi ? Per que amb les coses així,jo acabaré perdent la poca pau que tinc sense haver tastat l'herva, collons !!
( gràcies per les teves paraules, Quim. L'esment que has fet de la vellesa, m'ha reconfortat )

Roger -

Entrenament secret, diumenge 13 de desembre: 25km, +900

Confessió: Avui he fet un promig de 130ppm. Senzillament perquè llegeixo que tothom està fent aquest promig de pre-temporada, i no volia quedar enrere. El que he de confessar però és que per tal d’aconseguir-ho, he hagut de manipular el pulsòmetre. Aquest detall l’he esborrat del meu cervell, i ara estic pletòric, amb el convenciment que jo també marco 130 de promig. Leòooooooooooooonides!!!!!

Comentaris:
Llegeixo en el Full Parrokial que la jornada del proper dia 20 està agafant una dimensió apoteòsica. Tot i no poder comptar amb els mallerengos més pros (llegeixis Marc i Santi) degut a compromisos internacionals d’alt nivell, la confirmació d’assistència d’autèntics mites del btt arenyenc han desembocat un ressò mediatic sense precedents – Jo per si de cas portaré la càmera de fotos apunt, i una llibreta per poder caçar algun autògraf.

De debò que em fa molta il•lusió retrobar dalt la bici a en Jeremy, en Quim V... i coincidir amb en Ferran i en Pep per primer cop aquest any. Espero que sigui una jornada de pau i herba, amb l’esperit nadalenc de rere fons... això sí, sempre i quan no vegi algú amb el dorsal 38. Encara no he trobat el perquè, però llavors sempre em transformo.

I en Jose? I en Tendo? I en Quim Montmany? I en Carles C.? ... perquè no s’hi apunten? Algú més que em deixo?

Per cert, ja tenim ruta marcada? Can Triador o Sant Martí?

Bona setmana a tots, i fins diumenge!

Carles -

Pep d'acord demà a les 8 al Calisay. Sortida tranquila de pau i herba.
Salut i força.

quim montmany -

Hola a tots: Carles, he fet fonedís, ja ho havia anunciat a la sortida, a dalt de Tossa, on he estat pujant sempre rera teu.
La sortida d'avui ha estat de 87 Km, 3:01, 121 ppm i 88 rpm. He fet dos pujades, la de Tosa i les basures de Calella.

Jeremi: Com m'agradaria el teu retorn i poder pedalar junts en les nostres velleses. La teva llegenda és molt gran. Diuen que eres el REI.
Jose: avui t'he tornat a veure a Sant Pol. Tu si que fas por de veritat. A veure si algun dia coincidim.

I res més a reveure. el 2010 serà dur, molt dur.


pep -

Entrenaments
Dijous 1h de bici estàtica a ritme de 130 ppm
Dissabte 2h al bosc tallant llenya per encendre la llar de foc el dia de Nadal
Carles a les 8h al Kalisay mes tard midaré si també sortiràs,
Excusa per si dema no aguanto el teu ritme es que avui tinc un sopar (els col•laboradors de la marxa d’Arenys de Munt).
Veig encara que vinguin festes aquí no descansa ningú bons entrenaments.

Salut i motivació





Jeremi -

Eiii, mallerengos !
Els anys no passen per a vosaltres. Teniu alguna alquimia dopant amagada, sens dupte.
Una cordial abraçada a tothom, i fins el proper diumenge !

TONI -

Sortida en bici per muntanya 1h45' aproximadament a ritme de pau i herba.

Jose, els teus número són brutals, sobretot la carrera. Quin és el secret? 2 anys de base?

Carles, potser hauries d'haver seguit en Quim.

Algú més s'apuntarà a la duatló de Cabrils?

Demà no sortiré perquè he de ser en una taula electoral a les 8. Aprofiteu per entrenar.

I la parella 40, també s'ha fet fonedissa?

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
Dissabte 12: 132 Km carretera, anar i tornar a Sant Feliu de Guixols amb els d'Arenys de Munt; hi havia el gran Quim que a mitja sortida s'ha fet fonedis.En tornar he fet una mitjanada i ara estic destrossat.
Comentaris:
Demàs surt algú amb btt? Podirem quedar a les 8 al Calisay.
Salut i força.

JOSE -

Salida del sabado.
68 km. por carretera a ritmo de 29 km.h y 130 p.m.
18 km.corriendo a ritmo 4,48 km. y 141 p m.
SALUT Y FORÇA BASE

TONI -

On és a can Triador? Ho dic per si em perdo.

Pau i herba

Carles -

Pensament 1412:

SORTIDA NADALENCA

Companys farem un pacte de sang:
A les portes del solstici d’hivern
En la sortida mallerenga del dia 20
Ens encomanarem als deus de l’Olimp
Els seus poders els convertirem en virtuts
Per viure com homes justos
Tot compartint els nostre destí.

Carles -

Pensament 1411:

AFORTUNAT

Em considero benaurat,
per viure en un oasis sagrat.
Estic agraït pel que se m’ha donat,
per tot plegat soc afortunat.

Carles -

Pensament 1410:

PENSAMENTS

La finalitat d’escriure pensaments es limita bàsicament a buscar petites veritats valides per a diferents temps, que ajudin a posar en practica les necessàries alegries quotidianes, que facin més agradable el dia a dia de la realitat existencial. Malauradament, en redactar un text, una cosa és l’objectiu que es vol assolir i una altre força diferent el resultat que s’ateny.

Carles -

Pensament 1409:

RAÓ I IMAGINACIÓ

La funció de la raó és justificar les evidencies. La tasca de la imaginació és intuir hipòtesis. L’objectiu de la vida és compaginar raó i imaginació, evidencies i hipòtesis, justificacions i intuïcions..

Carles -

Pensament 1408:

EXIT I FRACÀS

Des del punt de vista de l’èxit qualsevol frustració és fruit d’un mal entès. Des del punt de vista del fracàs qualsevol triomf és fruit de la casualitat. Per aconseguir triomfar un ha de ser un xic improvisat i amb sentit de l’anticipació. Per evitar la frustració un ha de ser persistent i constant.

Carles -

Pensament 1407:

EN UN DINAR

Un dels indicadors manca d’imaginació, i possiblement també de seguretat, és la necessitat d’explicar coses constantment.

Carles -

Entrenaments:
Dimecres, dijous i divendres: “0” patatero.
Comentaris:
.- Quim, Toni i Jose els vostres entrenaments de la setmana espectaculars, especialment pel ritme cardíac. Sembla que això de fer base comença a donar resultats.
.- Ferran el diumenge dia 20 serà una sortida mallerenga memorable, doncs grans idols de la btt ens acompanyaren com en Jeremy o en Quim Viader. La ruta serà de pau i herba per gaudir d’un bon esmorzar a Can Triador o a Sant Martí. Espero que en Roger pensi en portar els “barrets” de Nadal.
Salut i força.

Carles -

Pensament 1406:

TORN DE PREGUNTES DEL PÚBLIC

Certament és una desgracia no tenir prou intel•ligència per parlar be, ni prou sentit comú per restar callat.

Carles -

Pensament 1405:

ALERTA

Si llences una pedra a l’aire segur que caurà. On? Quan? Si desconeixes la resposta convé estar alerta no fos que en sortissis mal parats.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 13 kms carrera, a un ritme promig de 4'47" i unes ppm mitges de 150.

Pau i herba

Carles -

Pensament 1404:

RETÒRICA

La retòrica, l’art de la persuasió mitjançant l’ús de la paraula, és un poderós instrument oral del homes que creuen dir alguna cosa quan parlen. La retòrica doncs , pel fet de ser art de la persuasió, és una tècnica d’ensinistrament i, sobretot, una teoria de la lucidesa discursiva, que s’aplica als altres i a un mateix.

Carles -

Pensament 1403:

BONA COSNCIÈNCIA

Els qui diuen tenir bona consciència parlen hipòcritament de càstig per referir-se al que no és més que una venjança.

quim montmany -

entrenaments.

ahir 2:09, 59,4 Km, 118 ppm, 87 rpm, terreny pla.

avui 1:48, 55,2 Km, 127 ppm, 90 rpm i també terreny pla.

estic fent una setmana de recuperació i no passaré cap dia del 75%.

les sensacions son molt bones, i avui rodant al 73% de promig, quasi he arribat a una mitja de 31 Km/h.

apa-li nois, a reveure

Carles -

Pensament 1402:

COMPSOT

.- El meu amic és el que més sap, però també és el que menys entén.
.- Llàgrimes de dona: H2O i poca cosa més.
.- La paraula revisar sona a passat.
.- El pensament és una successió lineal de cents, milers, cents de milers d’idees.
.- La tasca que em proposo no es recrear el món, sinó definir una actitud.

Carles -

Pensament 1402:

DILLUNS

Diuen que pel fet de treballar desprès de dos dies de festa el dilluns és el pitjor dia de la setmana. Els altres dies pitjors són dimarts, dimecres, dijous i divendres.

Carles -

Pensament 1401:

PANTEISME

Crec haver trobat el paradís. Res em sembla tan important com un arbre. En el bosc hi trobo un temple. La natura fa de guàrdia i custodia de la meva nova fe en la vida. Avui soc panteista.

Carles -

Pensament 1400:

EPITAFI III

En el cementiri municipal d’Hostalric hi ha una inscripció en una làpida que diu així: “Aquí descansa en J. Roure. ¡Visitant! ¡Estigues tranquil! ¡Soc mort! La meva anima no, mai en vaig tenir.

Carles -

Pensament 1399:

GIORDANO BRUNO

Jo, com Giordano Bruno, mai podré garantir que tingui raó, únicament vull defensar el meu dret a equivocar-me.

Carles -

Pensament 1398:

QUATRE CAMINS

Malauradament en la nostre societat actual la més alta expressió de la llei no és l’ordre, sinó la presó.

Carles -

Pensament 1397:

LLEGINT BAUDELAIRE

Quin plaer poder arribar a dir amb coneixement de causa: “Je suis le soleil de ma vie”

Carles -

Pensament 1396:

AMORS

En experimentar maneres diverses d’estimar, al llarg de la vida un te molts amors . M’encantaria arribar a la vellesa i poder dir: “El més dolç no és pas el primer amor, sinó l’últim”.

Marc -

Mallerengus! Demà marxo a Taiwan i no podré pedalar amb vosaltres el dia 20. Espero que feu una gran sortida de germanor amb un bon esmorzar pel mig. Sereu molts!? Una abraçada..

Durant el Nadal ja podrem fer més sortides. El dia 26 a veure si m'animo amb els d'Arenys de Munt a pujar a Santa Fe.

Ferran, ja farem camins de la marxa abans no es tapin.. Segur que molts ja els coneixes.

Ja publicaré alguna foto asiàtica.. fins aviat!

Salut i base.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 3.000 mtrs nedant
- 13 kms carrera. Ritme 4'55", 147 ppm.

Veient el que va fer en Jose el dissabte, em pregunto si hauré d'estar 2 anys fent base.

Pau i herba

Carles -

Pensament 1394:

EN UNA FESTA

Li agrada tan fer noves amistats que dona la mà i fa fortes encaixades als seus amics mentre es presenta com si no els conegués.

Carles -

Pensament 1393:

POR

La por, la inquietud, la frisança són sentiments inherents a la condició humana, l’important és no passar-se de la dosis diària de desassossec i basarda.

Carles -

Pensament 1392:

MITING

La societat vol que siguem responsables, però no esta disposada a respondre de les seves responsabilitats. Si resistim a la fatalitat acabarà triomfant la nostre força de voluntat. Cansats de redemptors es arribada l’hora de redimir-nos....... blaaaa blaaaa blaaaa.

Carles -

Pensament 1391:

PLATJA

Uns nens riuen mentre juguen prop de l’aigua de mar. Construeixen castellets de sorra amb pales i galledes. Una onada trapella ensorra castells i s’enduu joguines. Ara els nens ploren.

JOSE -

Salida el domingo por montaña 37km. en 2h 20 m. promedio p-135. b.sensaciones
SALUT Y FORÇA BASE

Carles -

Pensament 1390:

EPITAFI II

Al cementiri parroquial de Fogars hi ha en un nínxol el següent epitafi anònim: “Avui jo soc tot el que tu seràs demà. Demà seràs el que jo soc avui”.

Carles -

Pensament 1389:

EPITAFI

Epitafi de John Donne en la tomba de la seva esposa: “mentre tu reposes jo descanso”

Carles -

Pensament 1388:

ETERN RETORN

Allò que creiem veritat es tan sols el punt de partida per crear una nova veracitat que alhora serà l’indret de partença per un nou canvi. Aquesta és la llei de l’etern retorn.

FERRAN SOLER -

Diumenge em va saber greu no venir a la butifarrada de Vallgorguina (els kms eren complementaris je!je!).

Marc, espero un dia proper, poder conèixer algún d'aquests camins desconeguts fins ara per nosaltres.

Carles, la sortida del diumenge 20 (per tots els públics)suposo es de BTT, no?
Tens ruta definida?
On esmorçarem? (aixó no pot faltar)
En principi m'apunto.

Salut i feina.

Carles -

Pensament 1387:

MIXT

.- Si vols canviar la situació no et limitis a fer una fotografia.
.- El secret de bona part de la felicitat treu causa en la debilitat i fragilitat dels records.
.- No hem adquirir la mala costum de ser uns insatisfets.
.- N’hi ha a qui la merda els hi puja al cap.
.- N’estic tan enamorat que voldria casar-me amb ella perquè em fes sofrir.

Carles -

Pensament 1386:

MIRANT EL TELENOTICIES

¡Ali Baba és mort, però queden els quaranta lladres!

Carles -

Pensament 1385:

INSEGUR

Per l’insegur la confiança en un mateix és aquella cosa que tan sols dura uns instants.

Carles -

Pensament 1384:

LECTURA DELS CLÀSICS

En les primeres lectures dels clàssics admirava aquells escriptors les obres dels quals m’agradaven; però amb els pas dels anys m’admirava de mi mateix, en saber trobar detalls i matisos singulars en aquests llibres dels grans escriptors. Com un clàssic de la literatura és un llibre del que se’n pot parlar be sense necessitat d’haver-lo llegit, ara l’admiració ha donat pas al embadaliment.

Carles -

Pensament 1384:

ESPAI I TEMPS

No se si l’univers és infinit, desconec si es estàtic i immutable o esta en expansió, fins i tot no se si hi ha d’altres univers. El que si se es que el temps és infinit, que esta en expansió i que molt probablement no hi ha d’altres temps.

Carles -

Pensament 1383:

CAGARADA

Jo us asseguro del cert
que res dona tant de plaer
com poder cagar prest
desprès d’hores de no poder-ho fer.

Si pots caga dolçament,
el temps no compte,
ves doncs lentament
i explicat un conte.

Marc -

Aquest matí 28km amb companyia d'en Marc, un amic que està molt fort. Mitjana de 16km/h per muntanya.

Poseu curses de btt que necessito reptes. Aquesta temporada ja no tinc projectes ni històries i vull estar davant. Ja he patit prou aquest any passat en el que TOTS m'heu passat per la pedra. Queda aquí escrit, ara tocarà demostrar-ho.

Bona setmana curta!!

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 83 kms carretera. Pulsacions mitjanes 111. Velocitat mitja 30 kms/h.
- 20' carrera a peu.

Jornada de pau i herba per treballar la base i acabar de païr la sortida de Vallgorguina. S'ha de tenir el cap clar i saber quins són els moments claus de la temporada. Com bé diu en Quim, ja trixarem patates més endavant.

Pau i herba

quim montmany -

sortida d'avui:
dels primers dies que he anat amb grup. erem més de 25, amb en Toni i en Carles, que he vist molt calmats. Així es fa a l'hivern. Ja trinxarem patates a l'estiu.
1:48:17
53 km
118 ppm
83 rpm

aquesta setmana afluixo per recuperar una mica l'esma.

a reveure !!

Carles -

Pensament 1385:

SI

.- Si, és una vergonya que en ocasions un sigui tan egoista.
.- Si, és dur haver de reconeixia que la suposada humilitat no deixa de ser pura supèrbia.
.- Si, es vol aprendre a morir primer s’ha de saber viure.

Carles -

Pensament 1384:

JOVE

Alguns són encara nens en la seva joventut; d’altres, en canvi, massa grans. Ara be, qui tarda en ser jove, aquest és jove per molt temps.

Carles -

Pensament 1383:

RESPECTE

Dostoievski no va saber respondre a una pregunta que apareix en les seves novel•les i en la seva vida: ¿pot un home que ha furgat en la seva pròpia anima respectar-se a si mateix?

Carles -

Pensament 1382:

SAVIS PROVERBIS

Savi proverbi inca: “ Sigues qui realment ets i allò que no t’agradi treballa per canviar-ho”.
Savi proverbi hindú: “ Sigues feliç i ocupat de tu mateix”.
Savi proverbi indonesi: “Sigues prou valent per portar-te la contraria”.

Carles -

Pensament 1381:

DISPERSIONS

.- Els palaus de justícia són més perillosos que els exercits permanents.
.- Els escèptics busquen una veritat plena de dubtes.
.- La raó no sempre és lògica, molt sovint desorienta.
.- Déu és una conjectura apriorísticament irracional.
.- Escoltar el silenci és escoltar la veu de no res.

Carles -

Pensament 1380:

CARÀCTER I ACTITUD

El caràcter és a la manera de ser el que l’actitud és a la manera de comportar-se. Sovint ambdós es confonen, però cal saber destriar.

Carles -

Pensament 1379:

EL COLLAR

El gos en escapar s’escapolla del morrió i de la corretja, però no del collar. ¿ I tu ja saps quin és el teu collar?

Carles -

Pensament 1378:

A VOLTES

A voltes visc com penso
A voltes penso com visc
A voltes ni visc ni penso
A voltes penso i visc.

Carles -

Pensament 1377:

QUÉ ES IMPORTANT?

Possiblement no sempre és important allò que fem tots els dies, però de ben segur és molt important allò que no hem fet.

Carles -

Pensament 1376:

EPITAFI PER UN LLIBRE

Aquí descansen les reflexions d’un cert pensador que en tot allò que va escriure mai va quedar plenament satisfet.

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 8: 85 Km bicicleta de carretera en companyia d’un grup de quasi 20 ciclistes entre els quals hi havia en Toni i en Quim . Recorregut pla amb canvis de ritme. Bones sensacions.
Comentaris:
.- Malgrat les absències d’en Marc, que serà a Twain, i d’en Santi, per assumptes familiars, el diumenge dia 20 a les 8 tots els mallerengos al Calisay per la sortida nadalenca, apte per tots els públics.


pep -

Marc m’agradaria venir però tinc sortida de familia, Toni bon entrenament amb cc Arenys de Munt.

Salut i motivació

Marc -

Ahir diumenge la pedalada de Vallgorguina va ser tot un èxit. Jo, intentant seguir el que fan els bons a aquestes alçades de la temporada, em vaig dedicar a fer una mica de base. El recorregut va ser fantàstic i el bon rotllo amb els mallerengus també. Haurem de repetir alguns trams, inèdits per mi i molt divertits.

Demà al matí faré muntanya, si algú s'apunta perfecte!

Salut

TONI -

Jose, demà sortim amb els d'Arenys de Munt per carretera. A les 8 a l'Ateneu.

Pau i herba

JOSE -

Salida del domingo(correr)
16 km. a ritmo de 4,45 km. 140 p.m.
Lo del sabado fue todo seguido bici y correr ok.
SALUT Y FORÇA BASE

pep -

El diumenge a Vallgorguina pensava trobar una pedalejada amb poca gent i em va sorprendre la quantitat de participants i el recorregut amb tots els ingredients, pista, corriols, baixades tècniques, i pujades algunes, bastant dures, quan baix arribar en Toni i en Carles ja no tenien botifarra, tot i això cap mallerengo va passar de les 3hores, segons els nostres crons, dons no hi havia control de temps.
Per si algú esta interessat el 26/12/09 pujada a Santa Fe i esmorzar a Campins organitza el ccArenys de Munt, si no passa res jo hi aniré, (l’any passat es va trepitja neu).

Salut i desnivells



Carles -

Pensament 1375:

PENSAMENT EMPRESONAT

Soc un pensament empresonat. Quan acabin d’escriure’m restaré dormit en un full de paper o en un bloc informàtic esperant la ventura de ser llegit per despertar, encara que sigui només per un instant, en el mon dels vius.

Carles -

Pensament 1374:

EXPOSICIÓ

En la inauguració d’una exposició l’artista diu als assistents: “Abans de pintar aquests quadres tenia desenes de teories sobre l’art. Ara tinc desenes de quadres i cap teoria.

Carles -

Pensament 1373:

CEMENTIRI DE SYNERA

Visitant aquest cap de setmana el cementiri d’Arenys de Mar m’ha sorprès la següent nota penjada d’un nínxol: “setembre 2009. Joan Miralpeix. La seva vídua, de 37 anys, que viu al carrer de l’Olivar número 19, te condicions per ser una bona amant i voldria començar a ser feliç”

Carles -

Entrenaments:
Diumenge 5: 36 km btt a la IV marxa de Vallgorguina i 20 Km per carretera.
Dilluns 6: 2000 metres nedant 1 h de fisio.
Comentaris:
.- Ahir en Toni va fer la primera demostració de força, quan jo arribava ja s’havia menjat mig entrepà de botifarra. El circuit em va encantar, però era força exigent. Molt bon rotllo amb en Pep i en Marc.
.- Qui vulgui pot fer propostes pel calendari 2010. Aquest any sona un rumor molt persistent que es vol atorgar un premi al millor entrenament de la temporada. També es parla d’un accèssit a qui sumi més desnivells positius acumulats. Bé tot són ..... rum

TONI -

1a botifarrada de l'any. Bona cursa de preparació de cara a Cabrils.

A les dades tècniques afegir les 139 ppm de promig, i les 2h 28' per fer la ruta. L'obsessió d'avui era no passar de les 150 pulsacions, que no he aconseguit en determinats moments.

Pep, gràcies per acompanyar-me.

Jose, l'entrenament d'ahir va ser tot seguit? El temps de córrer brutal, si abans havies anat en bici.

Quim, espero que l'entrenament que fas et faci tenir una bona base.

Pau i herba