Blogia
La llibreta virtual.

LEÒNIDES '09

LEÒNIDES '09

Espartaaaaaaaans !!!!!!

La UCI convoca la gala de lliurament de premis LEÒNIDES ’09, en la que, apart de premiar-se als guerrers més destacats de la temporada, en Leònides us donarà les gràcies per formar part del selecte equip de l’MCT.

En Leònides i en Charly Moyen desitgen que hi sereu tots els convocats, amb o sense acompanyament.

El sopar es farà al 9de9, el dissabte dia 7 de novembre a 2/4 de 10 de la nit. Cal que confirmeu quants vindreu abans del 3 de novembre.

MCT

 

32 comentarios

Roger -

Encara estic del tot embriagat per l’emotiva gala de premis d’ahir al vespre.

Desconec encara el criteri seguit per l’UCI a l’hora de decidir segons quins guanyadors; en particular, el que em va caure a mi (permeteu-me un altre dels meus atacs de falsa modèstia). Sincerament crec amb la gala d’ahir vaig maximitzar la màxima d’en "Juan Palomo" a un nivell sense precedents – “Yo me lo guiso, yo me lo como” :-)

És un gran honor tenir a dos nous membres tan il•lustres en l’MCT – Per no comprometre els seus contractes actuals amb d’altres equips i sponsors, no en diré noms ni publicaré fotos clandestines amb el nou mallot. Però si que els hi vull agrair novament el seu gran bon rotllo, i el detallàs de les copes artesanes. Ja les he posat en un lloc preferent a casa, a la vista de tothom.

Us passo els audiovisuals d’ahir:

Leònides ’09: http://www.youtube.com/watch?v=lMh7nB1fuR4

Gala Lliurament Premis: http://www.youtube.com/watch?v=_uiVd_NdKCw

TONI -

Entrenament d'avui:
- 94 kms bicicleta carretera.

Avui el grup ha patit un accident que no m'ha agradat gens. Malgrat el mal moment de la gent que ha pres mal, espero veure'ls ben aviat altre cop en el grup i en bici.

Estic nerviós, he llegit a l'edició digital del Full Parrokial que podien haver-hi sancions d'últimíssima hora que passessin factura a més d'un. Encara puc guanyar el Leònides!!!!!

Pau i herba

EL FULL PARROKIAL -

Han transcendit, en un exercici de transparència de l'organització, les aportacions econòmiques que han fet tant l'ajuntament com el restaurant per tenir el privilegi d'acollir la gala d'aquesta nit.

EL FULL PARROKIAL -

Un teletip de Reuters confirma que ara al migdia, i en avió privat, el president de la Challenge vola directament des de Roth cap a Barcelona per assistir aquesta nit al lliurament de premis de la II Gala Leònides.

Entre els nominats hi ha molt de nerviosisme. N'hi ha que a les sis del matí ja feien voltes amb la bici per Arenys tot esperant que fossin les 8 per fer la sortideta amb els d'Arenys de Munt. D'Altres llueixen un somriure d'orella a orella, per què no són ells mateixos? I d'altres només fan que tirar pilotes fora: "no, segur que a mi no m'ho donaran perquè n'hi ha que han fet més mèrits que jo".

Aquesta nit en treure'm l'entrellat.

Roger -

Quan llegeixo en el Full Parrokial com s’està vivint ja l’ambient de la gala a Arenys, se’m posa la pell de gallina. Avui hauré de prendre orfidal per poder conciliar el son.

Em sorprèn llegir que “alguns reben el carinyós afecte de la població en ser reconeguts a la ferreteria o a la farmàcia.” Què s’hi va a buscar a la farmàcia a aquestes alçades de la temporada? Ara que els sobres dels guanyadors ja estan ben segellats, a veure si es destaparà algun escàndol a última hora i el jurat s’haurà de fer enrere...

Amb tants escàndols de corrupció, el país no podria aguantar un altre revés en un dels esdeveniments més seguits i esperats de l’any. El desencís podria desembocar en una mobilització ciutadana sense precedents.

P.D. Què vol dir això del projector? Què hi haurà cine del bo?

Carles -

Pensament per numerar

MEDITACIONS INCAIQUES II

- Es trist reconèixer-ho, però tot allò que soc es redueix a carns i líquids. Tinc la impressió que a tu et passa el mateix.
- No divaguis. No et trobis. Sigues senzill. Comportat dignament. Honora l’autoritat suprema del l’Univers.
- No siguis ni un actor tràgic ni un comediant, actua com ho faries tu.
- Demà a la Gala si et quedes sense premi no ploris, serà un repta per millorar la propera temporada.

EL FULL PARROKIAL -

Primeres aglomeracions de fans als hotels d'estada de les estrelles que demà assistiran a la gala Leònides 2009.

El carrer Ample ja està tallat al trànsit i funcionaris municipals ultimaven aquesta tarda la col·locació de la catifa porpra per la qual els nominats als premis faran camí des de l'Ajuntament, on seran rebuts per les autoritat municipals moments abans de l'inici de l'event, fins a la porta del restaurant on es farà el sopar i lliurament de premis.

Les taules vora el saló on es celebrarà la vetllada, es subhastaven aquesta tarda per internet a 1.000€ la doble, i les de 4 comensals han arribat a comprar-se per 2.400€.

Tothom vol ésser prop dels seus herois, alguns reben el carinyós afecte de la població en ser reconeguts a la ferreteria o a la farmàcia. La gent els saluda efusivament i demana autògrafs.

Demà serà un gran dia. Demà la podem fer grossa.

TONI -

Molt bé!!!!!

Entrenament secret d'avui:
- 1h carrera.

pau i herba

Carles -

Ja tinc projector, assumpe resolt

TONI -

Carles, no he pogut aconseguir el projector, a veure si tu sí.

Pau i herba

Carles -

Pensament sense número

PEDRA FOGUERA

Roden malsons, es petgen
Sense descans m’assetgen.
Cacics
Gepics
Cerco focs que els metgen.

Per no perdre el coratge
M’enfronto al carnatge
Repics
Antics
I desprès Pau: és suau l’oratge.

Jo reclamo més
amors pels carrers
Predics
Oblics
Fugen camps a través.

Carles -

Pensament sense número:

MEDITACIONS INCAIQUES

- Si elimines l’opinió desapareix la queixa.
- ¿Tens raó? La tinc. ¿Doncs perquè no la fas servir?
- Esbrino els principis que guien als bruixos i xamans. El que ells defugen jo ho cerco.
- Corre pel camí més curt, si creus que realment ho és.
- Viu com els déus! Viu amb els déus! Viu dels déus!
- No et descoratgis ni t’impacientis, el camí de l’èxit és ple d’espines.
- A renunciar a la vanitat de l’èxit m’hi porta el pensament que no pot ser que hagi viscut sense objectius durant bona part de la meva existència.

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 3: 1h gimnàs, 12 km. corrents. Bones sensacions amb una posta de sol espectacular.
Dijous 5: 10 Km corrents a la cinta (48’) i 1h 30’ al gimnàs.
Comentaris:
- Durant els propers mesos m’agradaria poder descansar una mica i fer base, però també vull aprofitar el meu bon estat de forma per assolir nous objectius.; per això acabo de inscriurem a la Jean Bouin del 29 de novembre i a les 24 hores d’atletisme del proper 19 de desembre.
- Tinc un munt de dubtes i dilemes, no ser si és per aquest motiu que em diuen Cagadubtes. Tinc un gran desix de voltar pel mon, no si és per això que em diuen Rodamón. Tinc necessitat de jugar amb els mots per escriure versos i pensaments, no se si és per aquesta raó que em diuen Rodamots. Tinc el cap fet un garbuix, suposo que això explica perquè em diuen Capgirat.
- Ja m’he comprat l’esmoquin per la gran Gala de dissabte.
Salut i força.

Roger -

Estic molt nerviós. En algun diari he llegit que l’organització posarà cotxes oficials a disposició dels convidats fins a l’Ajuntament, des d’on es desfilarà davant els mitjans pel carrer Ample sobre una catifa vermella fins al restaurant. En previsió de la pluja de flaixos, jo portaré les ulleres de sol.

Marc, endavant amb les 3h a Arenys de Munt. Serà un plaer formar part de la 40 novament.

Dissabte no pujaré fins al vespre, i diumenge ho tinc malament per la cursa de Sant Celoni (sí, degut a la ressaca). Però proposo el dia 15 a Teià, per la serra de Marina.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 1h carrera.

Dissabte sortiré en bici de carretera amb els d'Arenys de Munt.

Diumenge no crec que surti, descansaré després de la borratxera de premis.

Pau i herba

Marc -

Si dissabte la Gala no acaba molt tard i l'Absolut no causa estralls entre els mallerengos, proposo anar diumenge a la Montnegrebtt de Sant Celoni. La sortida és a les 8,30 i és de 40kms. Ja en parlarem.

Dissabte aniré a fer unes voltes al circuit de les 3h, ja hi comença a haver ambientillu. Roger, ens apuntemÇ? La sortida és per ordre d'inscripció. Ho puc fer per la web i pagar a la Laietana.

Salut ;-)

TONI -

Entrenament d'avui:
- 1h carrera.

De ben segur que tenir la panxa plena de bones menges culinàries, i d'altres plantes rosegadores per arribar fins al Machu Pichu, han amplificat la imaginació d'en Rodamots.

Torno a estar llest per digerir els seus pensaments.

Entrem a la darrera setmana. Segons he escoltat avui d'un membre del jurat, es poden donar sorpreses.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
Dijous 29: 14 Km corrents pel passeig marítim de Lima.
Diumenge 1: 30 Km btt a ritme de Pau i Herba en companyia d’en Marc, en Jose i en Pep.
Dilluns 2: 10 Km corrents a l’entorn de la Tordera.
Comentaris:
- Ahir sortida de germanor amb els mallerengos; avui passejada tardorenca i solitària per camins i corriols.
- Per sort vostre en el darrer més no he publicat cap pensament, però us amenaço tot dient que en Rodamots te previst reaparèixer properament.
- En un més he guanyat 4 quilos, en acabar l’Ironman pesava 65 ara 69.
- L’arribada a l’aeroport de Barcelona fou apoteòsica, hi era present tota la present esportiva. Sortosament la guàrdia civil no va detectar les borses de sang que portava en el doble fons de la maleta.
- En Carles Moyen i tota la plana major de l’UCI ha confirmat la seva assistència a la Gran Gala de dissabte. Estic tan nerviós per saber si esta mereixedor d’algun accèssit que per les nits no puc dormir.
Salut i força.

tendo -

La Monica i en Tendo tambécomfirmem la nostra asistencia a la GRAN GALA LEONIDES 2009.
Tincun petit problema no se on anar allogar el "esmoquin"i la "pajarita" tants periodistes acreditats,tanta catifa vermella, ja estic acollonit.
Jo sóc de poble i no sé si estaré a l'alçada del nivell exigit.Si no hi ha rés més,ens veiem dissabte.

Marc -

Aquest matí sortida amb en Pep, en Carles i en Jose. No tinc controlats els kms, però ha estat una sortida de pau i herba.

Hem començat fent una volta pel circuit de les 3h, i ens hem acabat trobant a mig club d'Arenys de Munt. El circuit està molt treballat i és força tècnic a les baixades. Tornarà a ser molt divertit.

De la sortida d'avui, destacar tres frases:
-"La vida és fer base" - Jose Palenzuela.
-"Per la ruta Maia anava cridant 'Porte, porte!' als 'porteadores' per adelantar-los. No em va agradar que intentessin adelantar-me." - Carles Mitjà.
-"Ahir a un sopar amb gent de la meva colla, mentre tothom anava dient tot el que li feia mal, jo vaig dir -Doncs jo m'he apuntat a l'ironman del 2010" - Pep Sellés.

Salut i fins dissabte!

EL FULL PARROKIAL -

Ara que estan tant de moda les filtracions, nosaltres no podíem ser menys.

De fonts properes a l'organització ens han confirmat que el cobert que se servirà al sopar serà baix en calories i colesterol. Els aliment que se serviran estaran composats en un 40% d'hidrats de carbó, un 25% de proteïnes, un 25% de greixos i un 10% de fibra i sucre.

EL FULL PARROKIAL -

Les seves primeres paraules tot just aterrat a l'aeroport del Prat han estat: "Prepareu-vos perquè estic tocat pel Déu Sol"

D'altre banda, i en declaracions del president del gremi d'Hostaleria del Maresme, ha confirmat que ja no queden habitacions lliures en tots els hotels del Maresme degut a la gran quantitat de periodistes i corresponsals que assistiran a la Gala dels Premis Leònides.

Així mateix podem confirmar de fonts solvents de l'organització que la setmana passada ja es va recollir de la tintoreria la catifa vermella que donarà la benvinguda als espartans que assistiran al sopar de Gala.

Roger -

Entrenament secret, dissabte 31 d’octubre: 45km, +1200

Confirmo Mireia i Roger a la gran gala de lliurament de premis Leònides 2009.

Estic molt nerviós. No sé com passaré amb el neguit d’aquesta última setmana, amb més d’alguna nit en blanc. No em puc imaginar com deuen estar aquells que les prestigioses cases d’apostes angleses donen com a clars favorits.

D’altra banda, el Full Parrokial es fa ressò avui de la gran expectació mediàtica a l’aeroport del Prat – S’hi espera l’arribada d’en gran Màgic, i ja s’ha convocat una roda de premsa per saber tots els detalls del seu stage als Andes.

TONI -

Disculpeu que demà no vingui al Calisay.

Entrenaments de la setmana:
- Dilluns, dimecres i divendres 1h carrera.
- Dimarts i dijous 1.500 mtrs nedant.
- Dissabte 80 kms bici de carretera amb els d'Arenys de Munt.

Ja estic inscrit a la Jean Bouin, el 29 de novembre.

Pau i herba

Marc -

D'acord Pep, demà a les 8 al Calisay.

Salut espartans!

pep -

Marc jo també diumenge tinc ganes de fer unes voltes pel circuit de les tres hores i comprovar temps, alguns parlen de 12 minuts.
Proposo a les 8h al ksai anar al circuit de les tres hores i després fer una volta pasant per Vallgorguina (cal Serrador).
Algú s’apunta.

Salut i corriols


TONI -

En Jose m'ha comentat que no pot venir al sopar.

Demà sortiré en bici de carretera amb els d'Arenys de Munt. Diumenge no sortiré en bici.

Salut
Toni

Marc -

Bé, això es va posant interessant.. Jo vindré sense companyia femenina.

Diumenge sortiré, podem fer una bona sortida i alguna volta al circuit de les 3h.

Salut!

SANTI -

Hola a tots els Leònides!!
Jo i l'Anna també confirmem la nostra assistència al sopar del dia 7.

pep -

Confirmo assistència el dia 7 amb la senyora.
Per si algú esta interessat el 22 Novembre el cc arenys de munt, organitza les tres hores de resistència.
Diumenge te pensat sortí algú ¿

Fins aviat




Ferran -

Hola tots
Es un plaer confirmar l'assistència meva i de l'Imma al Sopar-Gala del 7 de Novembre.

Carles -

Entrenaments:
- 27 Km. corrents per les ciutats de Puno, Arequipa i la vall del Colca.
- 47 Km caminant pel camí inca de les afores de Cusco fins el Machu Pichu.
Comentaris:
- Diculpeu pero no recordo les dates dels entrenaments; ja he fet el meu primer 5.000.
- Felicitats pel bon rotllo de la sortida dels pantans i pel segon lloc d'en Roger a la botifarrada de Riells. Un cop més ha demostrat perque es el guanyador del premi Leonides 2009.
- Confirmo la meva assistencia i la de la Montse a la Gala del dia 7 de novembre.
Pau i herba.