Blogia
La llibreta virtual.

A UN KILOMETRE DE LA GLORIA

A UN KILOMETRE DE LA GLORIA

22 comentarios

TONI -

Pep, Ferran què no hi ha fotos de la sortida d'ahir?

Entrenament d'avui:
- 1h carrera.

En Marc proposava d'anar a fer una duatló de muntanya. Podem provar-ho i després fer la botifarra. Què us sembla?

Pau i herba

TONI -

Entrenament d'avui:
- 45 kms carretera.

Que vagi molt bé la sortida de demà. Que us ho passeu molt bé i gaudiu del dinar ;-)

Ja ens en fareu cinc cèntims al bloc i les anècdotes al sopar, oi Sam Belluga?

Pau i herba

pep -

Entrenaments
Dilluns Collsacreu pujant a cal Paraire amb trobo amb un ciclista del cc Arenys de Munt i continuem junts direcció can Vives la pedrera, coll de Basses i Sant Marti Montnegre, Vallgorguina, el Corredor, i baixada per Subirans, total 46 Km.
Dimarts i dijous 3/4h bici estàtica.
Diumenge sortida als pantans, en Ferran ja m’ha informat el motiu per el que no veniu, queda pendent fer una sortida de pau i herba “tots”-

Gracies a en Carles que ens ha motivat, la pròxima edició de la Challenge, la germana d’en Ricard i jo ens em proposat fer un grup mixta per participar-hi, ella nedant jo bici, i buscarem un corredor que es comprometi a fer un bon temps.

Salut i desnivells


Carles -

Entrenaments:
Els ultims tres dies "0" patatero.
Comentaris:
- Espero que els senyors M.Towers i T. Ribers ja haguin encarregat Restaurant per la imminet gala dels premis Leonides Aqui al Peru no es parla d'altre cosa.Convindria confirmar els assitents.
- El Comite Executiu de l'UCI enguany ha acordat en una reunió de menys de dos minuts qui era el guanyador.
- Fa quasi dues setmanes que el meu preparador no em diu res, en deconec els motius, pero espero que la propera temporada vulgui continuar entrenan-me, doncs no obstant ser molt dur els resultats han estat positius.
-

Marc -

Entrenaments zero des de fa massa.. Aquest dissabte agafaré la bici encara que troni. Algú surt?

Ahir vaig arribar de Londres (els 3000kms de cotxe no conten com a entreno?).. Em va agradar que allà moltíssima gent es desplaça en bici, plogui o faci fred.

Salutacions i fins aviat ;-)

TONI -

Entrenament secret:
- 55 minuts carrera.

Roger, no sé què més et pot fer fer el teu preparador. Després de dominar el calendari, no entenc com encara t'has d'entrenar més. A no ser que hi hagi altres reptes.

Pau i herba

TONI -

Aaaaah! m'oblidava. També escoltar els trompetistes. No em puc treure el so de les trompetes del damunt ni quan no vaig en bici. Això m'esperona a que la propera temporada sigui jo qui les toqui i alhora, em recorda que caldrà patir molt per superar-ho.

Pau i herba

TONI -

Roger, no és estrany que avui ja estiguis cansat. Aquest llarg cap de setmana no has parat, amb sessions extres a les tardes i tot.

Entrenament d'avui. Escoltar el vent pel Turó de Ca l'Amar. Collir castanyes i caminar per entremig del bosc.

Pau i herba.

Roger -

Entrenament secret, dilluns 12 d’octubre: 22km, +640

Avui volia fer dues hores llargues, però he fet figa I he hagut de deixar-ho mitja hora abans.

Crec que les meves cames han acceptat el missatge de la 38 millor que el meu cap: la temporada s’ha acabat.

Ara només falta explicar-li al meu preparador...

Roger -

Entrenaments secrets:
Dissabte, 10 d’octubre: 26km, +870 (ADM, Creu, Can Vives, Xeremell, Casa Nova, ADM)
Diumente, 11 d’octubre: 24km, +680 per Collserola

Comentaris:

Carles, tinc sospites que el viatge al Perú no sigui una estratègia d’entrenament de la 38 de cara la nova temporada. En el sopar del teu aniversari, en Toni em diu que la temporada ‘09 s’ha acabat i que la ’10 comença en 15 dies (??!!). I després tu em comentes que te’n vas a fer un stage d’alçada als Andes durant tot el mes d’Octubre com a pretemporada (??!!). Estic molt acollonit.

Toni, aquell mateix divendres, mentre tornava a Barcelona, vaig fer un a trucada d’urgència al meu preparador:

Roger – Ja sé que és la una de la matinada, però és molt urgent.
Preparador – Què et passa ara?
R – Resulta que la temporada ’09 ja s’ha acabat!!
P – i?
R – Just ara? Ara que em torno a trobar amb molt bones sensacions?? Quina merda de planificació em fas??? Per arribar bé a la castanyada? Per fer un bon paper a la pedalada de germanor Nadalenca? I el que és pitjor, resulta que m’acabo d’assabentar que la temporada ’10 comença en 15 dies!!!!!
P – [llarg silenci] D’acord, d’acord, la 38 ens ha tornat a enxampar amb el peu canviat. Però tinc un pla. Estàs segur que podràs seguir la meva disciplina?

TONI -

Carles, em sembla que a la gala dels Leònides no hi haurà cap cursa ni cap prova. Altrament m'agradaria saber quin és el teu proper repte que, ni estan de vacances, et deixa descansar.

Roger, queden 15 dies per acabar la temporada, els punts ja els tens fets. Quina prova t'espera abans dels Leònides que et va entrenar matí i tarda.

Entrenament d'avui: 50 kms bici carretera.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
DEijous 8: 7 Km corrents pel passeig maritim de Lima,
Divendres 0: 9 Km corrents pel passeig maritim de Lima,
Dissabte 10: 8 Km corrents pels cvarrers colonials de Trujillo.
Diumenge 11: 6 Km corrents per Trujillo.
Comentqaris:
Moltes gracies per les felicitacions, ara cal preparara una bona gala pel lliurament dels premis Leonides.
Salut i tremapera.

lali -

Felicitats Carles ets el meu heroi !!!!!!!!!!!!!

Lali

Roger -

Entrenament secret, divendres 9 d’octubre: 30km, +960

Comentaris:
- Resultats de Puigcerdà
http://www.puigcerda.com/agesndaesports/competicions/bttpuigcerda/resultats%202009/classificacio%2055%20km.pdf

Quan miro les diferències de temps amb els 20 primers, arribo fàcilment a la conclusió que en l’últim control anaven força descomptats de gent (o potser em van dir “vas el 112” i vaig interpretar “el 12”)

- Correcció Ermità Non-Stop 24h
http://www.rutaermita.com/ranking/r_btt.htm

D’acord, encara hi ha un error. Van ser 18:35 totals, i no 16:35. Però aquest cop jo no diré res. Així ja m’està bé :-)

- Gala Premis Leònides
Divendres 6 o dissabte 7 de Novembre em va bé. Proposta: Com que no puc fer la clàssica dels pantans d’enguany, m’agradaria proposar una sortida on poguéssim coincidir tots, i molt particularment amb en Pep! (aquest any no recordo haver sortit ni una sola vegada amb en Pep. No m’ho puc creure!!) Potser el mateix dissabte 7, fem una sortida de “pau i herba” (llegeixis “marica l’últim”) i al vespre fem el sopar; o qualsevol altra combinació. Potser també s’hi apunten en Tendo i en Santi (Trompetaires!!!!). I en Jose, que encara fa base? I en Ferran i l’Òscar. I el retorn del rei? I en Sambelluga? (al Full Parrokial li consten alguns entrenaments secrets no publicats), ...

Demà sortiré per Arenys/Montnegre a rodar. Diumenge tinc un dinar a Manresa, i potser aprofito per fer alguna pedalada de la zona...

pep -

Carles bones vacances suposo que aprofitaràs altiplà dels Andes 3600m alt per fer algun entrenament d’alçada, llàstima que no puguis venir als pantans.
Marc espero que la grip no et privi de venir als pantans, ja ens explicaràs les novetats de la fira.
Diumenge jo no sortiré amb bici, dons vaig t’acamparà al Montseny amb el meu nebot de 6 anys vaig prometre anar-hi abans que fagi fred.
Entrenaments
Dimarts 3 voltes al circuit de les tres hores
Dimecres 1h bici estàtica (corrons)

Salut i corriols



Marc -

Carles, et felicito perquè amb aquest IronMan has fet demostrat que ets el número 1 en motivació. Em sap moltíssim greu haver estat amb grip just el gran dia, però vaig tenir enviats especials que m'informaven de tot.

Jo espero entrenar i deixar de ser l'últim de la colla. Tinc por que a la propera gala dels Premis Leònides se'm demani la dimissió per incompetent. A veure si aviat puc estar donant guerra per allà davant...

Aquesta setmana estic a Londres, a la fira de bicicletes. Tornaré dimarts, pel que aquest cap de setmana no podré sortir.. Aquí la gent va amb bici per desplaçar-se fins i tot quan plou i fa força fred. És una altra mentalitat..

Salut a tothom i espero que ens veiem aviat amb la bici entre les cames..

Marc.

Roger -

Carles, independentment de la heroïcitat del darrer diumenge (les hores, els dubtes, l’agonia, el dolor, etc.), el què realment no em puc treure del cap són els 4 mesos d’entrenament inhumà que el precedeixen… i tot plegat fruit d’una decisió espontània, “d’un dia per l’altre”, sense pla previ, sense referents a on agafar-se.

D’on treus aquesta capacitat infinita per motivar-te dia a dia? Alguns en diran obsessió, o fins i tot malaltia. Jo en dic un do especial. Només a l’abast de molt pocs, en qualsevol àmbit. Chapeau!

TONI -

Carles, gaudeix d'unes merescudes vacances. Ara, mentre tu estàs pujant muntanyes i menjant als restaurants peruans, jo començaré a entrenar per intentar seguir el teu estol.

Entrenaments secrets:
- dimarts: 50' carrera.
- dimecres: 50' carrera.

Pau i herba

pep -

Carles primer felicitar-te diumenge has tingut el premi a la teva força de voluntat i la constància en els entrenaments, intento imaginar-me el moment de la arribada l’utim km suposo que es una sensació que no es pot explicar s’ha de viure.
Pròxim repte les 3h resistència ?

Salut i corriols



Carles -

Comentaris breus:

- Dijous surto de viatge cap a Perú i fins el 30 d’octubre no seré de tornada.
- Espero que en Marc Towers i en Toni Ribers tinguin cura d’assumir l’encàrrec que els hi ha delegat l’UCI d’organitzar la gala dels premis Leònides pel dissabte 7 de novembre, si a tots els mellarengos, convidants i respectives acompanyants els hi va be aquesta data.
- Toni gràcies pels enllaços de les fotografies.
- Que vagui bé la sortida dels pentans.
- Salut i força.

Carles -

Comentaris:
- Són ¼ de 8 de la tarda i ja solsament queda el darrer esforç, soc a l’últim Kilòmetre i saludo en Roland que em fa una fotografia. Mentre gaudeixo del meu petit moment de gloria albiro al fons una intensa llum que primer em sembla el sol a ponent anant a dormir, però ràpidament somio que potser és en Leònides que quest cop si que m’està esperant.
- En arribar a la recta de meta començo a prendre consciencia que aquest cop no he fallat i que avui l’he fet grossa. Em fa moltíssim il•lusió saludar en Toni, l’Anna, en Santi, en Tendo i la Montse abans de creuar esprintant la línea d’arribada: ja soc un IRONMAN.
- Un cop acabada la cursa m’adono que en Leònides és a la mirada de l’Anna, en les paraules d’en Tendo, en l’abraçada d’en Toni, en la trompeta que fa sonar en Santi, en el petó de la Montse. Avui si, avui l’heroi de les Termopiles m’ha felicitat.

EL FULL PARROKIAL -

Adjuntem enllaços d'algunes fotos que varen fer els nostres reporters a l'Ironman mallarengu.

- http://picasaweb.google.ch/hazubai/ChallengeCalellaIronman04102009?authkey=Gv1sRgCMPUu87fteSnAg#5389502842905454754

- http://picasaweb.google.ch/hazubai/ChallengeCalellaIronman04102009?authkey=Gv1sRgCMPUu87fteSnAg#5389505913108244914

- http://picasaweb.google.ch/hazubai/ChallengeCalellaIronman04102009?authkey=Gv1sRgCMPUu87fteSnAg#5389505946741109618

- http://picasaweb.google.ch/hazubai/ChallengeCalellaIronman04102009?authkey=Gv1sRgCMPUu87fteSnAg#5389509731708674530

- http://picasaweb.google.ch/hazubai/ChallengeCalellaIronman04102009?authkey=Gv1sRgCMPUu87fteSnAg#5389509756407873298

- http://picasaweb.google.ch/hazubai/ChallengeCalellaIronman04102009?authkey=Gv1sRgCMPUu87fteSnAg#5389500761175971490

- http://picasaweb.google.ch/hazubai/ChallengeCalellaIronman04102009?authkey=Gv1sRgCMPUu87fteSnAg#5389493794228814482

El més mediàtic de tots les mallarengus.