Blogia
La llibreta virtual.

Sortida de Macips

Sortida de Macips

Avui, dia de Sant Roc, hem fet una sortideta de pau i herba. Començàvem a quarts de vuit a la Crus amb la companyia dels Macips, que anaven omplint les almorratxes.

Hem pujat per ca l'Arquer, on en Toni ha imposat un ritme infernal. En Carles anava a roda, i en Marc es temia una jornada de patiment. Després hem pujat cap a cal Peraire, Olzinelles, Sant Celoni i carretera fins Vallgorguina. La tornada per la Casa Nova i can Framis. Però avui en Marc ha fet com el Monjo budista, i per poder vèncer als dos temibles guerrers, que estan molt forts, s'ha posat l'espasa al cap.

Dades: 42kms, 900m desnivell.

Salut Risa

50 comentarios

TONI -

Carles, la teva voluntat era digne d'admiració. Ara ho és el teu esperit de sacrifici. Res de nou, però cada vegada et superes.

Quatre dades totals dels entrenaments:
- 1a setmana:
10 kms nedant.
200 kms bicicleta.
36 kms cursa a peu.
- 2a setmana:
10,5 kms nedant.
120 kms bicicleta.
30 kms cursa a peu.

Una petitesa comparats amb els teus.

La triatló serà el dissabte. El teu nebot no hi serà?
M'estic plantejant anar a dormir a Vilallonga i l'endemà fer duatló d'alta muntanya. Carles, tu ets el gran mestre definint objectius.

Que vagi molt bé demà a Planoles, que gaudiu molt de la cursa, i a puntuar.

Pau i herba

Carles -

Comentari
Toni suposo que es un dels secrets més ben guardats, però ¿ seria possible que donessis alguns pistes sobre el pla d’entrenaments que t’ha fet arribar el teu preparador? El meu entrenador m’ha deixat per arrauxat i indisciplinat i ara per ara estic un xic desorientat.
Salut i força.

Carles -

Comentaris:
- Toni per a mi la sortida de Banyoles del 27 de setembre és un entrenament de cara al 4 necessito practicar al menys una vegada les transicions. Em volia inscriure a la triatló del 5 de setembre però ja no hi havia places. Acabo de comprovar que l’Albert hi es apuntat, espero que això no em faci perdre el poc senderi que encara em queda.
- Roger si entrenes em fas por, si no entrenes et tinc pànic. Demà siguis compassiu amb els pobres principiants.
- Marc a ¾ de 6 al Calisay.

TONI -

Roger, ho sento però no he fet els deures. Demà no hi seré a la sortida de Pas dels Lladres i ja perdré tota opció als premis Leònides 09.

L'entrenador m'acaba de passar el pla fins el dia de la triatló de Banyoles, i si no vull caldo, doncs dues tasses.

Acabo de veure la inscripció de'n Carles a la triatló B de Banyoles. Me n'alegro que hi siguis, però perdràs la virginitat que volies mantenir fins el dia 4 d'octubre. A qui em de matxacar? A l'Albert?

Pau i herba.

Carles -

Pensament 1146:

PINZELLADES

Un tolerant: “No tolerar cap intolerància”
Un raonable: “Cal ser raonable sense voler tenir las raó”
Un gelós: “La gelosia no deixa de ser un amor propi mal entès”
Un llibertari: “Som esclaus de la nostre llibertat”
Un enamorat: “L’amor és una nova dimensió de la consciència”

Roger -

Entrenaments aquesta setmana: Zero.
(el meu preparador diu que aquesta setmana toca descansar de cara el mes de setembre, però jo penso que aquesta setmana el retorn a la feina senzillament no m’ha deixat tocar la bici)

Ens veiem demà a Planoles. Procuraré arribar entre els 8 i un quart de nou.

Toni, has pogut fer les sessions dobles avui?

Carles, impressionant la teva inscripció a Banyoles. Celebro el teu estat d’eufòria, és conseqüència del teu estat de forma excepcional, i a la vegada, aquest ho és de les llargues hores d’entrenament dels últims mesos. Temo que ben aviat qualsevol repte et quedarà petit, petit.

Carles -

Pensament 1145:

HISTORIA D’AMOR COMPARTIDA

D’històries d’amor n’hi ha moltes i diverses, però la que ara us explicaré és única i irrepetible. Dos joves estudiants anaven per les tardes a la Biblioteca a repassar els apunts, redactar treballs i preparar exàmens. Asseguts l’un davant de l’altre dia rere dia, primer creuaren tímides mirades i desprès intercanviaran lleugeres paraules amb dolços somriures. Sense saber com a poc a poc del fons dels seus cors brolla un tendra i intensa passió amorosa com mai havien sentit cap dels dos abans. Ràpid i intens un alè de gràcia envaí la sala, compartint tots els lectors els sentiments amorosos dels dos estudiants. Tant vehement i acalorada fou aquella emoció que totes les tardes la sala de la biblioteca s’omplia de gom a gom , i un sentiment d’amor compartit banyava persones, mobles i llibres. Encara avui molts convilatans viuen la passió d’aquest dos estudiants en agafar un llibre, tocar un moble o respirar l’aire de la sala on es forja aquest amor virginal. Per redactar els millors treballs o composar les meves belles poesies, res millor que asseure’s en la cadira d’aquest dos joves amants.

Carles -

Pensament 1144:

BABAU

¿ Si vols demostrar que el teu interlocutor és un babau n’hi ha prou en deixar-lo parlar? Sovint em faig aquesta pregunta, especialment quan m’adono que parlo massa.

Carles -

Pensament 1143:

CADENA DE DESPROPÒSITS

Les paraules són els ossos dels pensaments. Els pensaments són l’esquelet de les idees. Les idees són el cos dels principis. Els principis són l’anima de la pròpia personalitat. La personalitat és el suport de l’essència del nostre jo. El jo és un vuit inexistent.

Carles -

Pensament 1142:

TOT ÉS RELATIU
Cada cop més per progressar en aquesta vida necessito tornar enrere per veure on he fallat. Per millorar em cal en ocasions desfer camí per adonar-me on em varen enganyar. El que avui son seguretats, demà poden ser dubtes i dema passat convertir-se en enganys. Avui tot em sembla relatiu, demà no ho se pas.

Carles -

Pensament 1141:

IL•LUSIÓ I ESPERANÇA

La il•lusió nodreix l’esperança com l’esperança nodreix la il•lusió. La il•lusió i l’esperança nodreixen les ganes de viure. Il•lusió, esperança i ganes de viure són atributs com els diners, per més que en tinguis sempre en voldries unes miques més.

Carles -

Entrenaments:
Dijous 20 tarda: 45 km bicicleta de carretera, 2000 metres piscina.
Divendres matí: 2000 metres piscina. Per la tarda descans.
Comentaris:
- Ahir a la tarda la piscina se’m va fer insuportable, no aconseguia fer ni 150 metres sense la imperiosa necessitat de parar. Avui he fet els 2000 d’una tirada. No acabo d’entendre com funciona el meu cos ni el meu cervell.
- Demà al Pas dels Lladres espero tenir un bon dia, en cas contrari em fotreu una pallissa descomunal.

TONI -

Si el correu és veritat, avui sento que el seny ha vençut la rauxa.

No m'ho acabo de creure. Sé que el seny porta a la paciència i aquesta a la submissió.

Prou paciència i més impaciència. Que la rauxa domini però amb seny.

Pau i herba

Carles -

Pensament 1140:

PACIÈNCIA

Hi ha homes que tenen el geni al paciència i n’hi ha que tenen el geni de la impaciència. Un defecte pot esdevenir virtut talment com una virtut pot esdevenir defecte.

Carles -

Pensament 1139:

SENY I RAUXA

Comparteixo la màxima de J. Joubert segons la qual “el seny és la força dels febles”. Cansat de ponderació mental i sentit comú és arribada l’hora de despertar les passions domades i els desitjós reprimits per fer de la rauxa, de la determinació sobtada, un regenerador existencial.

TONI -

On és el sentit de l'únic?
On és la fidelitat a l'inici de tot?
S'està perdent la puresa?

No, no em crec el correu electrònic.

Demà procuraré fer les sessions d'entrenament de divendres i dissabte. A veure si així puc venir.

Pau i herba

Carles -

Comentaris:
- Acabo de rebre un correu electrònic que diu així:


INSCRIPCIÓ: TRIATLÓ INTERNACIONAL B BANYOLES (27/09/2009)
A continuació hi han les dades de la inscripció:
Nom: CARLES MITJÀ I SARVISÉ
Data de naixement: 02/10/1956
Categoria: V2M
La rauxa ha vençut al seny
- Toni em faria molta il•lusió que dissabte vinguessis a Planoles. I si puges sense dir-li al preparador?

Carles -

Pensament 1138:

SENTITS

El que veig no és la brillantor dels teus ulls, sinó l’espectre electromagnètic que es projecta sobre la retina. El que escolto no és la teva veu, sinó una successió de canvis de pressió provocats per una vibració en l’oïda. El que noto no es el tacte dels teus pits, sinó els estímuls dels corpuscles de Ruffini en la ma. Et veig, et sento i et palpo perquè el meu cervell així ho interpreta, t’estimo perquè el meu cor així ho vol.

TONI -

Entrenaments:
- ahir: 40' carrera.
Em vaig trobar dos "grandes", el primer en Carles, que tornava corrent a un ritme esfereïdor. I el segon, el gran Ricard, se'l veu, com en ell és habitual, en un bon nivell.

- Avui: 2.000 mtrs piscina.
Aquest matí he vist al gran corredor vertical Ferran. Im-presionante.

Li estic suplicant al meu entrenador que em deixi anar al Pas dels Lladres però la seva inflexibilitat és total. Reprodueixo la darrera conversa amb ell:

- Toni: "però si es tracta d'una Leòooonides serie, si no hi vaig perdo tota opció als Leònides.
- Entrenador: "fa una setmana qui era el que em deia que tothom li fot canya, que no tira, que no fa ni una meta volant. Qui, qui era".
- T: "D'acord, d'acord, però vull intentar fer algun punt pel Leònides".
- E: "i que m'en dius de Banyoles? i de tots els objectius que t'has marcat per la propera temporada? eh? o és que ja no te'n recordes?
- T: "potser tot és massa, però, i els contractes publicitaris i dels nostres patrocinadors?".
- E: "Qui vol entrenar amb els "grandes"? Qui vol fer no sé quants ironmans? Qui vol puntuar a la Volta a la Cerdanya?" Per lluir s'ha de patir". "Cal tenir seny, però més que això, constància, sacrifici i ganes. Així és que a fer el que t'he marcat".

Com veieu està d'allò més inflexible que mai.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
Dimecres 19 tarda: 2500 nedant a la piscina, 45 Km bicicleta de carretera.
Dijous 20 matí: 8 km corrents.
Comentaris:
- Roger ja soc inscrit a la III cursa de Pas dels Lladres, pujarem dissabte pel mati amb en Marc, hem quedat a ¾ de 6 al Calisay. Portaré el mallot de les grans ocasions. Toni t’hi apuntes? Si vens serà la segona prova dels premis Leòoonides 09.
- Avui em sento eufòric i soc capaç de fer bestieses, la rauxa ha vençut el seny. Estic a punt de prendre decisions que modificaran la planificació dels entrenaments pel que queda de temporada.
- Que no entrena ningú?
Salut i força.

Roger -

Marc, m’acabo d’inscriure a la Pas dels Lladres.

Carles, celebro que t’estiguis plantejant venir a Planoles aquest dissabte. Crec que estàs en un moment de forma òptim i faries un gran paper.

Carles -

Pensament 1137:

L’HOME PERFECTE

M’agradaria saber-me expressar amb claredat, eloqüència i perfecció. Per assolir aquest objectiu em cal intuir com escriuria i parlaria l’home perfecte. ¿ Qui és aquest home perfecte, on el puc trobar i com m’hi puc comunicar?

Carles -

Pensament 1136:

BON PENSAMENT

Per escriure un bon pensament és menester entusiasme, imaginació i inspiració. L’entusiasme commou, la imaginació remou, la inspiració revela. Un bon pensament commou, remou i revela.

Carles -

Pensament 1135:

MISCEL.LÀNIA

- Un bri d’esperança val més que un ram de frustració.
- Em sembla molt més difícil ser un mateix que una imitació d’un altre.
- No llencis les teves esperances damunt l’aigua que corre.
- Una idea és quelcom tan real com una descarrega elèctrica.
- Fins i tot en el desert pot haver-hi amagat un pou d’aigua.
- La derrota és passatgera, l’únic permanent és la claudicació

Carles -

Pensament 1134:

PARLAR I ESCRIURE

Parlar és escriure en l’aire allò que diem. Escriure és parlar amb el paper sobre allò que pensem.

Carles -

Pensament 1133:

ESCRIC PER SER PENSAT

Homer escrivia per ser cantat, Sòfocles per ser declamat, Herodòt per ser recitat i Xenofont per ser llegit. Jo escric per ser pensat, sigui cantant, declamant, recitant o llegint.

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 18 tarda: 600 metres nedant a la mar, 2000 metres a la piscina. Com que la mar era un xic esvalotada he preferit la tranquil•litat de la piscina.
Dimecres 19 matí: 11,5 Km corrents fins a Llavaneres.
Comentaris:
- Aquest matí quan tornava de corre ens hem trobat amb el gran mestre Toni, que també estava entrenant. Amb el tors del seu cos apol•lini nu semblava una estàtua grega esculpida per Fidias, se’l veia eufòric i amb moltes ganes, està motivadisim.
- Ahir a la nit em va trucar en Charles Moyen per comentar-me que encara ningú s’ha inscrit per fer la ruta de Tracks del Diable i que si al menys quatre mallerengos prenen la sortida al Pas dels Lladres la U.C.I. acceptaria que aquesta prova puntues pel premis Leòoonides 2009. Jo m’ho estic plantejant i si el meu preparador no hi esta d’acord que si posi fulles.
- Salut i força.

Carles -

Pensament 1132:

ELS MILLORS PENSAMENTS

Els meus millors pensament són espontanis, surten sols , sense que d’una forma conscient sigui jo qui els elabori. Fan acte de presencia sense ser convidats, surten del no res frescos i inacabats. Si tracto de polir-los perden la seva gràcia primigènia. El que més em complau i gratifica és la seva capacitat per sorprendre’m. Per més que m’hi capfiqui em sento incapaç de localitzar d’on brollen; es com si portes dins meu un munt d’experiències que ignoro.

Carles -

Pensament 1131:

CONSELLS MÍSTICS

Aprendre a saber s’assoleix observant el teu interior. Tanca els ulls i t’hi veuràs millor. No et converteixis en un infeliç per un excés de reflexió. Una sobreabundància de coneixements estèrils pot provocar una manca absoluta de valors humans.

Carles -

Pensament 1130:

TORNA

Torna a pensar allò que has pensat si ho vols explicar.
Torna a llegir allò que has llegit si ho vols entendre.
Torna a reviure allò que has viscut si ho vols compartir.
No tornis a pensar, llegir o reviure
allò que no vulguis explicar, entendre o compartir.

Carles -

Pensament 1129:

EN UNA REUNIÓ

Em sorprèn observar com en un reunió els personatges que consideren que el seu temps val or, el comparteixen amb altres individus el temps dels quals per a ells no val res.

TONI -

Marc i Roger, em sap greu però em sembla que no podré venir a la cursa del Pas dels Lladres. L'entrenador vol que rebaixi el crono Banyoles de l'any passat.

Carles, em sap greu però avui ja he sortit en bici i demà, si surto a córrer, ho faré d'hora al matí perquè després ho tinc compromès. El meu entrenador no em matxaca tant com el teu.

Pau i herba

Carles -

DITES POPULARS

A Gavà, Sant Pere s’hi va cagar
I al Part, ja s’hi ha cagat.
A Sentmenat, ni dona ni gat.
A Puig-reig, dona maca home lleig.
A Mallorquines, les putes són fines.
A Cubelles, cul i mamelles.
A Ripoll, qui no es puça és un poll.
A Pals, tots són burros i animals.
Els de Paüls obren la boca abans que els ulls.
Els de Sant Celoni són la pell del dimoni.

Carles -

PENSAMENT 1127:

DESITJOS IMPOSSIBLES

Em quin gust menjaria una escudella de la mare.
Com em plauria visionar una altre pel•lícula de Kubrik.
M’encantaria llegir una novel•la inèdita d’en Pedrolo.
M’agradaria escoltar noves cançons de Lenon.
Que donaria perquè aquesta foto antiga reprengués vida.
Enguany voldria ser mereixedor del premi Leòoonides 2009.

Marc -

Carles, quin dia fas els 20+33? Moltes felicitats per avançat!

El tema del rumor sobre el missatge explicant la meva proesa a la Creu de Canet serà discutit durant la Volta a la Cerdanya..

Roger, ja parlem per quedar per la Pas dels Lladres.

Salut

Marc -

Carles, no està permès publicar entrenaments abans de fer-los:
'Entrenaments:
Dimarts 18 tarda: 35 km bicicleta de carretera'

Molt xules les fotos, quina llàstima no ser-hi. Sort que tenim la Volta Cerdanya a tocar.. algú més té por?

Salut

Carles -

Pensament 1126:

ANIVERSARI

És l’any que en faig cinquanta-tres
Han passat en un tres i no res
En fa quaranta en tenia tretze
En fa trenta-vuit en tenia quinze
De les hores ençà no he parat de Voltar
Per poder-ho celebrar enguany he fet d’ermità
Com àgil púgil en el ring
He folrat ma pell de zinc
No obstant les moltes anyades passades
Ma vida continua essent un conte de fades.

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 18 tarda: 35 km bicicleta de carretera ( quina calda ahir al migdia), 14 km corrents. La piscina era tancada.
Comentaris:
- Gràcies Roger per les fotos. Saps si ja s’han publicat els nostre noms com a ermitans non stop? Jo no se trobar-ho.
- Toni si vols avui o demà podem quedar per sortir a corre plegats.
- Marc el rumor sobre “possibles” comentaris irònics per la teva “gesta” del dia 8 d’agost no tenen cap fonament.
Salut i força.

TONI -

Entrenaments:
- Ahir, 40' carrera.
- Avui 46 kms carretera.

Roger, molt boniques les fotos, però jo surto a poques, com és això?

Volta a la Cerdanya, maamaaaaaaa, ui quina por que tinc, no hi vull anar, tinc mal de camp. Hi ha un nen que em pega, mamaaaaaaaa tinc por.

Pau i herba

Roger -

Ja he penjat les fotos:

Show (diapos): http://www.flickr.com/photos/llibretavirtual/sets/72157622068059652/show/

Fotos: http://www.flickr.com/photos/llibretavirtual/sets/72157622068059652/

He creat un compte en el flickr anomenat “Llibreta Virtual” amb l’usuari ‘mallerengacarbonera’. Si en un futur tenim alguna altra col•lecció de fotos, proposo penjar-les en aquest espai i així no col•lapsem el blog. Què us sembla?

Tendo, crec que et serà més còmode baixar les fotos de la mateixa web (flickr). Si no és així, només cal que em diguis quines vols que t’enviï per email.

Santi, ja tinc el teu “tovalló” acabat. Fa molta patxoca. El guardaré a Castellar i te’l donaré per la Volta a la Cerdanya. Compto amb vosaltres per la non-stop de l’any que ve!!!

Mallerengus, veig que vareu fer un bon entrenament el diumenge. Espero que la 38 es prepari com cal per la Volta a la Cerdanya. La 40 aquest any no anirà amb gaires miraments ;-)

MTB -

Segons fonts properes al MCTeam, es comenta que un missatge de text rebut el passat dia 8 pels quatre integrants de la Ermidà Non-stop va ser rebut amb certa ironia. Sembla que el missatge feia referència a una sortida a la Creu de Canet per part d'en Marc.

En cas de confirmar-se el rumor, podria haver-hi represàlies pels non-stoppers durant la popera Gala dels Premis Leònides.

Agència 'Punt G'.

Carles -

Pensament 1125

MIGDIA FEIXUC D’AGOST


Oh, migdia feixuc d’agost,
límit del meu temps,
he consumit totes les energies pel matí
i no em queda esma per entrenar.
No si val a defallir,
ni a estar cansat de tanta llum,
cal vèncer la mandra i la calor.
I ara,
de la meva força de voluntat,
sorgiran renovades forces
per complir amb l’objectiu marcat.
Ressorgint del defalliment
brotaran noves esperances
que em faran sentir un digne espartà.

Carles -

Toni avui per la tarda acompanyo el meu fill a fer uns encàrrecs, no se quan tornaré,si puc tinc previst fer 3000 metres a la piscina, doncs em sento dèbil per anar a corre. Si vols podem quedar per demà o demà passat als vols de les 7 de la tarda per trotar una horeta. Necessito que em donis canya.

TONI -

Carles, aquesta tarda aniré a córrer, 40' aproximadament. Després procuraré nedar una estona al mar, si puc.

Pau i herba

Carles -

Pensament 1124:

TOCAR LA GUITARRA

Guitarra.
No en se tocar
les cordes
massa tenses
pels meus dèbils dits.
Vida.
No en se gaudir
les hores
massa curtes
pels meus febles sentits.

Marc -

Moltes gràcies Carles!! Malhauradament el dia 8 no em vaig poder posar l'espasa al cap i vèncer, però els dies 19 i 20 de setembre estic segur que podré creuar el pont després d'haver entregat l'ofrena (en aquest cas Projecte).

Ahir, amb paraules del mestre Roger, les arribades van ser compactes.

Salut

Carles -

Pensament 1048

Fa molts i molts anys un dels guerres més grans de tot Japó, per demostrar que era invencible, es va situar en un pont i qui volia passar-lo havia de lluitar a mort contra ell. Els millors samurais de tota l’illa van acceptar el repte i una rere l’altre eren vençuts i esquarterats.

Amb això que un jove monjo havia d’anar a portar una ofrena a un temple i per fer-ho calia que passes el pont; li va demanar al guerrer que li permetés fer l’encàrrec i tornaria per deixar-se matar. Un cop al temple entregà el present i explicà l’encontre. Li varen aconsellar que fos fidel a la paraula donada i acceptes el desafiament, que tanques els ulls i es col•loques una espasa damunt del cap sense fer cap mena de moviment.

El jove monjo el dia convingut es presentà al pont, tancà els ulls i segui les instruccions que li havien donat. El guerrer va fer molts intents per atacar-lo, però la passivitat del contrincant el desorientava absolutament, ni em crits, ni em salts ni em cops a terra aconseguí que es bellugues. Temeròs que la seva passivitat fos una art marcial nova que desconeixia, desprès de molts intents fallits es va agenollar a terra i li va dir: “acceptem mestre com a deixeble teu doncs ets el guerrer més gran que mai he conegut”

Aquest conte vol explicar el potencial immens del gran mestre Marc que sense cap mena d’entrenament el dia 8 pujarà a la bicicleta i ens deixarà a tots els mallerengus rendits i vençuts.

Carles -

Entrenaments:
Diumenge 16 d’agost: 42 km + 900 btt en companyia d’en Marc i en Toni, 2800 metres nedant a la mar.
Dilluns 17 d’agost: 35 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
- Santi el dia 8 d’agost vares demostrar que estàs en estat de gracia esportiva, espero gaudir de la teva companyia de la Volta a la Cerdanya.
- Estic cansat d’estar “fortíssim”, d’entrenar sense descansar, de donar tot el que porto a dins per arribar sempre a l’últim. Ja no se que més puc fer, per al menys un dia, gaudir de la mel de “l’èxit”
- Marc tu preguntes que és l’èxit, per a mi ahir l’èxit hagués estat coronar Ca l’Arquer o la Casanova davant teu o d’en Toni, però no va ser possible doncs el jove monjo va vèncer amb tots els honors els dos guerrers samurais, demostrant un millor domini de les arts marcials. Com se que en el seu dia no el vares llegir a continuació reprodueixo el pensament 1048 que fou escrit pensant amb tu.
Salut i força

Marc -

Avui he dinat fora. De segon plat m'he demanat 'peixet fregit'. Sí, com si no n'hagués tingut prou de peixet per avui.

Estic motivat de cara a la Pas dels Lladres i sobretot la Volta a la Cerdanya. Aquest any és un caixa o faixa, i no hi haurà excuses ni pèrdues que valguin. En Roger està més fort que mai, el llistó està molt alt.

Carles, quan feia mitja hora que hem arribat de la sortida ja t'he vist baixant la riera amb bici i una bossa imagino que amb els estris aquàtics que fas servir per fer de sirena per les costes arenyenques. Per mi, impressionant.

Sobre l'èxit.. crec que el llistò de l'èxit el marca cadascú, i el que per un pot ser èxit (tenir molta pasta però pocs amics, p.e.) per mi pot ser un fracàs. Què és l'èxit?

Salut,

TONI -

Avui he posat a prova a en Marc. Al final de la pujada de ca l'Arqué en Marc ja m'havia posat al meu lloc. Per davant no he pogut ni donar-li un relleu a en Marc i per darrera sempre veia la roda d'en Carles.

Tots dos estan molt forts, fortíssims.

Ja no sé què m'he de replantejar. Si els meus entrenaments, si canviar d'entrenador, si canviar d'esport... no ho sé. Però no hi ha manera de poder fer un podi, ni de guanyar una bonificació.

Llegeixo que el debat actual és sobre l'èxit. La majoria opineu que l'èxit s'aconsegueix quan un s'arrisca i quan se n'aprèn dels fracassos, ergo molts de fracassos poden acabar conduint a l'èxit, cal saber-se arriscar.

Roger, m'agrada la dita de l'Amstrong, suposo que per aquest motiu els catalans fa 295 anys sotmesos als espanyols.

El que vull comentar de l'èxit és que potser es pot aconseguir sense fracassos, si més no sonats, que puguin enfonsar el projecte principal. Vull dir que, és important definir l'objectiu i com arribar-hi (impaciència). Planificar la ruta a l'objectiu com l'aconseguiment de petits objectius. En aquest petits objectius es poden tenir fracassos, que al ser menors no pesaran tant com per fer abandonar l'objectiu superior, si no que ajuden a fer les modificacions necessàries per continuar el camí cap a l'objectiu més gran. Així seria possible aconseguir l'objectiu sense cap fracàs.

Pau i herba