Blogia
La llibreta virtual.

Pedalant per Suïssa

Pedalant per Suïssa

Aquesta setmana he fet una escapada ràpida a Suïssa, per temes de feina, on he pogut pedalar una mica.. He estat al poble de Schwarzenburg, a uns 20 minuts de Berna. Aprop de Schwarzenburg hi ha Freibourg, poble on té la seu Scott (a nivell mundial). Mig món de la bici té la seu europea a Suïssa, suposo que també influïts pel tema fiscal. La foto és del black lake (llac negre), ressort d'esquí a l'hivern. El llac queda amb una capa de gel d'uns 60cm on es pot fer patinatge, hi aterren helicòpters, etc..

Estic pendent d'algunes coses per pujar el dia 8, tot i que espero ser-hi.

Demà a les 8h al KLY? Sortida llarga? Al vespre miro el blog, sinó mòbil.

Salut, esteu tots molt forts!!

Roger, vas passar controls anti-gripA? Et trucaré aviat per si pugem el dia 9 en comptes del 8 (si et va bé..)

Toni: S2-Challenge.ch  -  29 d'Agost de 2009. Si t'hi apuntes i vols, t'hi acompanyo. Són 9h de cotxe.. El paisatge és insuperable, és el paradís.

Pep, Carles, Jose.. demà ens veiem..?

Guiño

14 comentarios

Marc -

Nois, disculpeu que no hagi vingut. Espero que en Toni hagi vist el sms. Cada cop se'm fa més complicat combinar la festa i la bici.. Conclusió: la festa està en perill..

Salut,

yeti -

ke accepteu un intrús?
Bé,tan si és sí com no demà a les 7:30 al cali.
Salut i pedals.

























Marc -

Demà 7,30 KLY. No us preocupeu que no estic gens en forma..

Roger, volia dir el dia 2 en comptes de l'1..

Salut

pep -

Dema no puc arribar tard m’agradaria venir
Sortiré un rato sol per anar mantenint
Que vagui be,

Salut i desnivells


Carles -

Pensament 1044:


L’ENTRENADOR


¡ Hi ha tantes maneres de fer esport, i fa falta tan de coneixement per practicar esport bé !

Carles -

Pensament 1043:


RELECTURES

Els meus pensaments voldrien ser una expedició cap a la veritat, però com en desconec el camí i la direcció, no passen de ser acudits sense gràcia, reflexions sense interès o apunts inacabats.

Carles -

Pensament 1042:

SENSE SOLUCIÓ NI RESPOSTA

Els problemes matemàticament més interessants són els que no tenen solució. Les qüestions vitals més transcendents són les que no tenen resposta.

Carles -

Pensament 1041:

UN PESCADOR

El peix perquè piqui l’ham li hem de posar un aliment que li agradi. Per pescar qualsevol altre cosa a la vida el truc és el mateix.

Carles -

Pensament 1040:

CALCETES

Recordo les calçasses blanques de la iaia que semblaven un cabàs. Tinc presents les calces roses de ma mare penjades a l’estenedor. M’encanten les calcetes coquetones de ma esposa plenes d’erotisme. Em tornen boig els tanges extremats de la meva amant. Em pregunto com evolucionarà en un futur proper aquesta peça intima femenina, doncs no puc imaginar-me que en quedarà si en treuen mes roba.

Carles -

Pensament 1039:

MALS SONS

Tinc tants somnis que sovint em desperten els mals sons.

Carles -

Pensament 1038:

ESTÚPID

Avui tinc dues noticies que donar-vos, una de bona i una de dolenta. La bona és que estic convençut que soc quelcom més que un simple estúpid. La dolenta és que la meva estupidesa no em permet adonar-me en que consisteix aquest quelcom més.

Carles -

Pensament 1037:

INTERÈS

Quan en una conversa, sobre temes quotidians i aparentment intranscendents, escolto les opinions diverses que s’hi expressen; si ho analitzo amb deteniment m’adono que, fins i tot en futileses i petits detalls tots, duna manera o altre, hi tenim sovint un interès particular a defensar.

Carles -

Entrenaments:
Dissabte 25: 92 Km bicicleta de carretera i 2000 metres nedant i 30’ de sauna i jacuzzi.
Comentaris:
- Demà sortida llarga en btt, amb esmorzar per fer-la petar si pot ser; a 2/4 de 8 o ales 8 al Calisay? A les 2 haig de ser a casa. Prepareu itinerari.
- Marc els teus llargs silencis m’inquieten, a les hores em pregunto on serà entrenant? I aquesta setmana ho has fet a Suïssa, segur que demà ens repasses a tots
- Toni la teva voluntat és de ferro, amb la calda que començava a fer i els kilòmetres que portàvem a les cames i tu cap a Llinars, ets un valent, el meu ídol.
- Roger has començat els entrenaments d’alçada? Possiblement el dia 8 vinguin en Tendo i el seu germà en Santi a fer la non-stop, en Jose s’ho esta pensant.
- Pep i Jose demà tots dos al Calisay?
- Salut i força.


TONI -

Marc, dos palabras: "im-pressionante".

O sigui que deus haver fet un entrenament d'alçada i de nivell.

Què vol dir que pujaràs el dia 9? Estàs pensant no presentar-te?

Celebro els teus entrenaments internacionals.
De moment no més Challenges.

Demà seré al Calisay, però potser un xic més d'hora 7:30 que no ens agafi massa calor. Si voleu a les 8 també. Ruta un xic llarga.

Pau i herba