Blogia
La llibreta virtual.

ANDORRA 2009

ANDORRA 2009

Aquest dissabte a les 5h del mati sortíem direcció Andorra, enfilant a Collsacreu a ritme tranquil per anar despertant i escalfant el cos, fins la sortida del sol molt fred en alguns moments 8 graus de temperatura, sempre circulant amb grup, excepte alguns trams de pujades com la Collada de Toses de 25 Km que cada un a pujat al seu ritme, jo particularment pensava que seria mes dura, desprès de dinar a la Molina , baixada llarga fins Alp per anar pain el dinar, a partir d’aquí ja es notaven les ganes d’arribar i el ritme de marxa era rapit i el grup ha arribat a la Seu d’Urgell i faltant pocs km per Andorra única incidència del dia dues punxades, un cop reparades arribada a Sant Julià de Lòria dutxa reconfortant al pavelló municipal i baixada amb autocar.

Voldria felicitar als integrants de la furgoneta que han fet el seguiment i desinteressadament han ajudat amb l’avituallament i donant ànims a tots,

i als organitzadors perquè a funcionat tot com un rellotge

Marc a nen Carles a la duana no li han trobat res ja s’ho havia menjat tot

Dades de la sortida desnivell acumulat 3200 m  247 km  entre 26.5 i 27.5 Km/h

 

Salut i desnivells

 

53 comentarios

TONI -

Entrenament d'avui:
- 119 kms bici carretera.

Aquest matí he sortit amb els d'Arenys de Munt, i també en Carles. La ruta ha estat la que va escriure en Carles el dijous + el que jo vaig afegir el divendres, total: 119 kms.

La tornada des de Llinars fins Arenys ha estat un suplici.

Els entrenaments d'en Carles en bici ja donen els seus fruits, està imparable i molt difícil de seguir. Les seves ganes són immenses, no defalleixis.

Els d'Arenys de Munt cada dia estan més forts.

Aquest matí m'he trobat en Tendo, no sé si la setmana que ve s'apuntarà. I, gran sorpresa, en Jose. Diu que la setmana que ve sí que s'apuntarà amb nosaltres, en Tendo n'ha estat testimoni.

Demà sortirà algú?

Pau i herba

Carles -

Pensament 1036:

ÈXIT

La formula de l’èxit és un xic de constància en el propòsit, un polsim de convicció en l’objectiu, un poc de rapidesa en la presa de decisions, un bocí de coneixement del valor de les coses, i un pessic de saber quan s’ha de tarda en aconseguir-lo.

Carles -

Pensament 1035:

CORNUT


El primer cop que em vares enganyar la culpa fou teva, a partir de les hores totes les culpes del teus enganys ja foren meves.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 2.000 mtrs nedant.
- 33 kms bici muntanya.

Demà a 2/4 de 8 a l'Ateneu.

Pau i herba

Carles -

Pensament 1034:

UNA DE PEIXOS

Durant molt de temps era partidari de la teoria que els peix gran es menja el petit, ara soc del parer que és el peix ràpid qui es menja el lent, per això em passo tantes hores entrenant, per ser dels més ràpids i poder menjar força.

Carles -

Pensament 1033:

VARIACIONS

En qualsevol relació amb un altre persona, bàsicament tenim tres opcions: triar l’enfrontament, aïllar-nos dins una campana o entaular un diàleg. Totes les relacions humanes son variacions a partir d’aquests tres camins.

Carles -

Pensament 1032:

LLETRAFERIT

Escric per la posteritat, doncs cap editor s’atreveix a publicar la meva obra. Em consolo pensant que podria ser un Vincent Van Gogh o un Stieg Larsson, però no puc enganyar-me em falses vanitats per molt de temps, i al cap i a la fi accepto la meva trista condició de lletraferit amb pocs recursos literaris.

Carles -

Pensament 1031:

ACTE D’EGOISME

Jo escric perquè no sé ni tan sols fer-me el nus de la corbata. No se ben be que vull dir, ni tampoc puc endevinar perquè aquest és un acte d’egoisme, però l’escrit escrit esta.

Carles -

Pensament 1030:
ACTE DE SOLIDARITAT

Em sento absolutament incapaç de canviar el món o salvar la humanitat, del que si em sento capaç es d’escriure un poema o compartir marihuana que alegri a qualsevol persona que en vulgui gaudir.

Carles -

Pensament 1029:

ACTE D’AMOR

Una sortida esportiva és un acte d’amor. Cada dia, a la piscina, al gimnàs o a la muntanya, m’espera la passió d’un nou acte d’amor.

Carles -

Pensament 1028:

ACTE SEXUAL

Si vas pel carrer i creues la mirada amb algú i sorgeix un desig... s’ha esdevingut un acte sexual.

Carles -

Pensament 1027:

ESQUIZOFRÈNIC.

De qui perd l’esposa o el marit se’n diu viudo, qui perd els pares és orfe, perdre la pròpia identitat no té nom.

Carles -

Pensament 1026:

EL MÉS IMPORTANT

A: Quina és la cosa més important?
B: El més important no és cap cosa.

Carles -

Pensament 1025:

A LA BOTIGA DE JOGUINES

De petits als nens els hi agrada jugar amb soldadets i a les nenes amb nines. Quan es fan grans és a l’inrevés.

Carles -

Entrenaments:
Divendres 24: Descans, descans, descans.
Comentaris:
- No sabeu pas com n’és d’agradable llevar-se al matí i pensar: “Avui l’entrenador m’ha ordenat descansar”. Sembla que demà dissabte la sortida no serà de Pau i Herba i no vol que faci el ridícul.
- Roger m’ha enviat un correu electrònic el teu entrenador, perquè sembla que no li contestes les trucades que et fa. Em diu que sobre tot avui al migdia surtis a entrenar doncs el teu descans ja fa massa que durà i l’excusa 699: “tinc angines”, sembla que no cola.
Salut i força.

TONI -

D'acord amb la primera part de la ruta. Jo després continuaré. Des de St. Esteve de Palautordera cap a Llinars, Dosrius, Mataró i Arenys per la carretera de Mata. He de fer un mínim de 120 kms.

Aquesta tarda sortiré a fer un tomb per la muntanya. Si tot va bé cap a 2/4 de 6, intentaré fer un parell d'hores. Si algú s'hi apunta, que ho escrigui aquí. Una mica abans de sortir ho miraré.

Algú sortirà el diumenge?

Pau i herba.

Carles -

Entrenaments
Dijous 23 tarda: 3000 metres piscina, 45’ gimnàs, 45’ a la cinta fent series.
Comentaris:
- Odio fer series, pateixo com un cabró; però el dia de la cursa com agraeixo els patiments de les series.
- Marc envejo la teva seguretat de cara al 8 d’agost, sense entrenar i ens foteres canya a tots.
- Roger t’has plantejat l’excusa 457: “la sortida s’ha anul•lat per por al contagi de la grip A”?
Toni dissabte a 2/4 de 8 a l’Ateneu la ruta és: ARENYS DE MAR, ST.POL, ST.CEBRIA, ST.ISCLE, COLLSACREU, VALLGORGUINA, ST.CELONI, CAMPINS, ST.FÈ, LES ANTENES, VAIXEM CAP AL MORTIROLO, ST.ESTEVE PALAUTORDERA, ST.CELONI, VALLGORGUINA, COLLSACREU, ARENYS DE MUNT!!!!! Són 90 Km.
-

TONI -

Sentir per tot arreu les dificultats que estem patim, les negres perspectives que donen els economistes i financers, la no menys probabilitat que els impostos pugin, celebro que somiar encara sigui de franc.

pau i herba

Carles -

Comentaris:
Soc un cagetes? Davant la forta calor que fa aquest migdia he decidit tornar a casa amb el cotxe de la Montse, doncs em fa por patir una lipotímia a la carretera; no se si tinc seny o soc un covard. Temo la reacció del meu entrenador.

Carles -

Pensament 1024:

IL•LUSIONS

Per no perdre’m en un mar d’il•lusions procuro concentrar totes les meves energies en un nombre limitat d’objectius. ¡ I així em va!

Carles -

Entrenaments:
Dijous 23 matí: 35 Km bicicleta de carretera.
Comentaris:
- Descansar pot ser positiu; avui he fet el meu record personal Arenys- Hostalric (1h 07’)
- Quan el full parrokial parla de la parella 38 no li feu massa cas, doncs de moment no tinc previst participar a l’Europeu del proper any de Vitoria; el meu objectiu serà l’Ironman de Hawài.
Salut i força.

TONI -

Entrenament matí:
- 30' carrera.

Roger, espero que el pla del teu entrenador no sigui tant demolidor.

Pau i herba

Roger -

Toni, espero que es faci justícia i que puguis entrar dins dels 20. Consultaré el portal digital del Full Parrokial cada 10 minuts, a veure si es confirma.

El de les angines sóc jo. Si bé m’he pogut saltar el control antidòping, aquesta setmana no m’he pogut lliurar de la psicòsi (o fòbia irracional) de grip A que es respira actualment en qualsevol visita mèdica. Tota una experiència.

Llegir els vostres entrenaments sempre m’ha generat una cert neguit; fins ara, l’absència de noves sessions publicades em reconfortava i tranquil•litzava. Però he de confessar que, a falta de poc més de dues setmanes per la non-stop, estic molt preocupat que ara no hi hagi Déu que entreni.

El proper cap de setmana començo vacances, i el mateix dissabte ens instal•lem amb la família a Castellar de n’Hug. El meu preparador ja fa dies que m’espera allà dalt, i temo que em té un pla d’entrenaments pels propers dies demolidor...

EL FULL PARROKIAL -

De fonts consultades per aquesta redacció digital hem pogut saber que avui s'ha tancat el pla d'entrenament de la parella 38 fins el dia de la gran sortida de l'Ermità.

La direcció anti-dopatge de l'Uci fa públic en un comunicat que ha hagut de suspendre els controls sorpresa que tenia preparats per aquesta setmana. Sembla ser que no poden localitzar a cap participant entrenant. El responsable del programa anti-dopatge ha expressat el seu malestar fins al punt d'insinuar que podria haver-hi algun talp entre el seu equip que hagués donat l'avís: "No entenc com pot ser que aquesta setmana que havíem de fer controls sorpresa, ens trobem que hi ha un participant que té angines, un altre que diu que té feina i aprofita per descansar i un tercer que fa temps que no entrena però que fa uns molt bons resultats. D'altres amb l'excusa de recuperar-se".
Ha afegit: "abans de l'inici de la cursa el dia 8, passarem per la fonda".

Carles -

Pensament 1023:

SIGUES COM EL VENT

Sigues com el vent, sua i poderós, extens i ampli, això et donarà equilibri i moviment i et permetrà apropar-te a l’essència d’aquests pensament.

Carles -

Pensament 1022

PAU I HERBA

Per comprendre la significació de l’expressió “Pau i Herba”, per entendre el sentit de la màxima: “La vida és una actitud”, s’ha de contemplar la natura tot practicant esport, per descobrir l’harmonia i l’equilibri entre el món i el teu cos, perquè això és Pau i Herba, una actitud davant la vida.

Carles -

Entrenaments:
Dimecres 22: 1000 metres piscina.
Comentaris:
- Com de tan em tan toca treballar, avui no he disposat de temps lliure per fer més entrenaments. Tanmateix he de reconèixer, si el meu entrenador no em sent, que el meu cos necessitava un petit descans.
- Toni dissabte miraré d’acompanyar-te per carretera amb els d’Arenys de Munt. Pep, Marc, Roger podem quedar per diumenge?
- Salut i força.

Carles -

Pensament 1021:

Hi ha paraules desesperants, que porten implícit conceptes o idees que no tenen ni principi ni fi,com per exemple “eternitat” o “infinit”. Si algun cop he intent imaginar-me la seva significació acabo exhaust, impotent davant la meva incapacitat cerebral de copsar el seu sentit últim.

TONI -

Dissabte tinc intenció de sortir en bici de carretera. Miraré què fan els d'Arenys de Munt.

Diumenge sortiré en bici de muntanya.

Quins plans teniu? Són molt secrets?

Si voleu podem quedar.

Pau i herba

Carles -

Pensament 1020:

DESGRACIAT

És un desgraciat content de la seva mala sort, doncs creu que es mereix totes les desgracies que l’envolten; esta convençut que la resposta més lúcida i sincera a la vida és la depressió.

Carles -

Entrenament
Dimarts 21: 70 Km. bicicleta de carretera, 21 Km. corrents.
Comentaris:
- Avui ens hem discutit amb l’entrenador, volia que fes 2000 metres de piscina i li he dit que estava cansat i tenia assumptes familiars i no podia anar-hi; m’ha dit que jo mateix, però sense disciplina no tinc opció de fer res.
- Els del full parrokial són a tota reu, sort que no es varen adonar que per no perdre el rebufo del grup en la pujada a Andorra si tenia pipi me’l feia al damunt.
-Falten 18 dies per la non stopper i no em sento preparat.
Salut i força.

EL FULL PARROKIAL -

Subidon!!!!!

Moltes corredisses avui en els despatxos de la parella 38. No hi ha versió oficial ni oficiosa, però tot apunta a la remodelació del calendari d'entrenaments i curses del 2010.

Hem rebut filtracions de fonts ben informades que indiquen que Vitòria 2010 podria ser possible. Segons la font de la federació espanyola, el primer classificat de la categoria VM1 és estranger i, en conseqüència, no pot ocupar una de les 20 places. Caldrà estar emetent per si salta la sorpresa.

EL FULL PARROKIAL -

Rebem la crònica del nostre corresponsal a Andorra sobre la recent pujada en bicicleta dels arenyencs del club CCADM i els mallarengus.

A la pujada al Coll d'Olot, en Carles va patir l'atac d'un altre ciclista, que el va deixar tirat. Així que a la pujada a la Collada de Tosses, la revenja estava servida. En Carles va anar com sempre de menys, a l'inici de la pujada, a més, arribant al coll.

Va arribar a passar al corredor en qüestió, però després va haver de fer dos atacs per deixar-lo tirat.

Fruit d'aquest esforç, l'arribada a la Collada de Tosses va ser un xic impactant. Conta el cronista que en Carles va haver d'asseure's a terra per recuperar. S'explica que la cara li tremolava.

Així mateix el nostre corresponsal ens confirma que no havien passat ni dos minuts que en Carles havia pujat al bus de tornada que ja estava roncant.

A l'Ermità no hi haurà ni taxis ni busos de tornada cap a casa.

TONI -

Comença la preparació per l'Ermitàaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ioi7gR2Qm1I

Entreneu-vos

Carles -

Pensament 1019:

ESCOLA D’ESPORTISTES

Si fos mestre d’una escola d’esportistes el primer que ensenyaria als alumnes es a saber perdre, a aprendre dir no, i a no defraudar-se a ells mateixos.

Carles -

Entrenaments:
Dilluns 20: 1000 metres piscina, 10 Km. corrents.
Comentaris:
- Tinc la impressió que el massatge de la osteopata m’ha deixat sense reserves energètiques; des de dijous tinc el cos gandul i relaxat. Dissabte, excepte en el tram de la pujada a la collada de tosses, no em vaig sentir còmode. Avui al matí a la piscina no tirava, corrents a la tarda anava a pas de tortuga. Em fa por arribar als grans reptes de la temporada passat de forma.
- Marc, Toni Roger Pep, Jose m’agradaria que el proper cap de setmana pugéssim coincidir en una sortida per fer fondo de cara a les properes proves puntuables dels premis Leòonides.
- Quim gràcies pels afalacs, però en tot moment va ser evident que el teu estat de forma és molt superior al meu. Mentre descanses intentaré escurçar les diferencies que ens separen.
Salut i força.

quim -

Hola mallerengus. és ben curiós però la mallerenga carbonera de sempre ha estat un dels meus ocellets preferits. deu ser per això que caieu tots molt bé.

en primer lloc per en toni: em sap greu que per tan poc temps no vagis a europa. et recomano pel 2010, més sortides en bici amb el CCAM, i trencaràs el crono en el tram de bici. prova-ho i ja m'ho sabràs dir.

per en carles i en pep: chapeau. heu fet una pujada a andorra ( collons és que son 245 km) boníssima. Jo mai havia fet més de 200 km ( i mireu que fa anys que li fotu canya) i també estic molt content de com m'he trobat. ( la collada de tosses a un promig de 19.9 km/h flipo)

ara a descansar una miqueta que fa un any que surto sense parar i com en carles, els anys estan aquí encara que no ho sembli.
a reveure i a entrenar i com dieu valtrus:
PAU I HERBA.

quim

TONI -

Sí Roger, coincideixo amb tu, Andorra és per mallarengus escollits.

En Carles i en Pep estan en un estat de forma brutal. En Carles porta molts quilòmetres acumulats a les cames i el seu estat de forma aviat serà molt bo.
L'estat de forma d'en Pep és im-pressionante. Si vingués a l'Ermità ens enduríem una bona sorpresa.

Carles, com més triatlons faig més se m'eixampla l'horitzó d'ambicions esportives.

Pau i herba

Anónimo -

Pensament 1018:

LIMITACIONS

Portar unes bambes de marca no et fa corre més ràpid. Tenir una bona bicicleta no augmenta la potencia de les cames. Disposar d’una bona tranca no es garantia de fotré molts claus.

Carles -

Pensament 1017:

INCONGRUÈNCIES.

Tenia fam i es va comprar un llibre cuina.
Volia escoltar musica i va llegir una partitura.
Tenia set i va mirar un documental de salts d’aigua.
Volia viure la vida i va escriure pensaments-

Preparador Roger -

Estic molt decebut amb els entrenaments d’en Roger aquest darrer cap de setmana. El que és pitjor, davant de l’èpica que s’ha gestat als Pirineus (Andorra, Les Angles), enlloc d’esperonar-se, s’ha acollonit i aquest matí ha cancel•lat els entrenaments previstos fins dimecres al•legant unes dècimes de febre.

Roger -

Entrenament parella 40, diumenge 19 de Juliol: Creu, Can Vives, Vallgorguina (esmorzar), Corredor per pista ample, Rupit, ADM.

A l’hora d’esmorzar varem coincidir amb en Ferran i l’Oscar. Després també s’hi va afegir en Ramon; molt agradable retrobar-los a tots dalt la bicicleta.

Comentaris:
Ahir li vaig haver de demanar a en Marc de fer una ruta suau, amb parada per esmorzar inclosa. Crec que el meu preparador s’ha excedit amb el pla d’entrenaments, i ahir al matí em va costar molt ésser puntual a les 7:30 – Gràcies Marc per la teva paciència.

Durant la ruta es van deixar veure algun que altre integrant del CC d’Arenys de Munt. Prop del Corredor varem xerrar amb en David (que aquest any està fortíssim en carretera i ahir sortia d’esbarjo amb btt). Al preguntar-li per l’expedició a Andorra, només sabia que la pujada s’havia fet segons l’horari previst i a les 6PM l’expedició ja estava de tornada. També varem parlar de la VC’09.

Carles i Pep, us felicito per la gesta de dissabte; només a l’abast de pocs. Denota un moment de forma envejable per part de tots dos – Pregunta: De Planoles a la Collada, vareu passar pel poble de Tosses o vareu seguir pujant per la N-152?

Toni, gran Toni. Apuntes triatlons olímpiques com jo apunto creus de canet. Per fer-vos justícia a tu i en Carles, hauríem de crear dos blogs: El dels passerells i el dels triatletes.

TONI -

Sense notícies de la parella 40.

A veure si s'hauran perdut.

Pau i herba

Carles -

Pensament 1016:

SORT?

A: Tant si busques la sort com sinó corres el perill de perdre-la?
B: No, pots fer com aquell que, passi el que passi, sempre diu que ho ha fet intencionadament.

Carles -

Pensament 1015:


PEL QUE SEMBLA

Pel que sembla en la meva vida els bons moments passen volant i els desagradables s’acumulen un darrera l’altre. Fujo de les temptacions, però pel que sembla ho faig massa lentament. La felicitat em persegueix, però pel que sembla vaig massa ràpid. Pel que sembla no vaig be.

Carles -

Pensament 1014:

TRES COLLONADES

1.- No soc un inútil total, al menys serveixo de mal exemple.
2.- Jo no pateixo una obsessió, ans al contrari la gaudeixo cada dia.
3.- Vaig intentar suïcidar-me i quasi em mato.

Carles -

Pensament 1013:

TRES CONSELLS

1.- No et preocupis pels clots i continua el viatge.
2.- Tingues paciència amb tothom, però molt especialment amb tu.
3.- Sempre: aquest és el moment just per fer allò que és just.

Carles -

Pensament 1012:

INTERROGANTS:

Escollir és equivocar-se?
Si vius despullat no tindràs res a amagar?
És absolutament cert que les veritats absolutes no existeixen?
Algun cop has ocupat un seient vuit?
S’ha de viure perillosament?
Ser amable és ser invencible?
Que és l’important guanyar o fer perdre l’altre?
Solsament perdura allò que es fugisser?

Carles -

Pensament 1011:

UN ARENYENC DE MUNT

Alguns neixen amb sort, d’altres a Arenys de Mar.

Carles -

Pensament 1010:

HISTORIA DE DESAMOR

Si jo fos tu acceptaria sortir amb mi, però jo no sortiria mai amb tu, ni tornaria a fer-ho. Estic cansat de realitats conegudes, necessito noves promeses d’amor.

Carles -

Pensament 1009:

NIT ESTRELLADA

Una nit era estirat al llit de casa mirant les estrelles i de cop i volta em vaig preguntar: ¿on collons és el sostre?

Carles -

Entrenaments:
Dissabte18: 247 Km. +3200 a 27 Km/h de promig.
Diumenge 19: Pujada d’excursionista a Matagals.
Comentaris:
- L’experiència de la pujada a Andorra de les coses grans que he fet en la meva curta vida esportiva, he pres plena consciencia de les meves moltes limitacions físiques. Haig de felicitar en Pep per la seva gran actuació, no acabo d’entendre de on treu les forces, però en tot moment donava la sensació d’anar sobrat. Jo avui estava petat.
- Tinc por, molta por, desprès de 12 hores sobre la bicicleta no em quedaven quasi forces i el dia 8 d’agost encara haurem de pedalejar 6 hores més; no se si estaré a l’alçada del repte. En Santi, el germà d’en Tendo, em va dir que li faria gracia acompanyar-nos fer la ruta de l’ermità non stopper.
- Toni una altre triatló olímpica? La teva ambició no te límits? Necessito que em donis molts consells.
- Marc i Roger com ha anat la sortida d’avui?

TONI -

2 fets d'aquest cap de setmana fan ombre a la triatló olímpica del Capcir que he corregut avui.

D'una banda l'Altriman. Ahir vaig poder viure des de la barrera l'espectacle de l'esforç humà lluitant per un objectiu. Va ser molt emocionant veure com els participants corrien la marató pels carrers de Les Angles i animar-los. Absolutament brutal el recorregut. L'arribada al pavelló d'allò més emocionant i espectacular.

El segon és la pujada a Andorra del CCADM, especialment de 2 mallarengos. Im-pressionante. Sense paraules.

Marc i Roger, estic pendent del vostre entrenament d'avui. O millor que no el publiqueu per no fer-me sentir culpable i escagarrinar-me una mica més avui.

Per cert, qui més vindrà a fer l'Ermità? Jose? Quim? ...

El resultat d'avui ha estat el 47 de la general de 171 que han acabat la cursa. I el 7è de la meva categoria de 66.

Pau i herba