Blogia
La llibreta virtual.

ESTIC PER SOTA DE LES 8 HORES

ESTIC PER SOTA DE LES 8 HORES p7aaynDhaVc

Enfilo per entrar al Buesa Arena. La primera de les 3 vegades que he de passar-hi abans d’encarar la recta a meta. Quin neguit, però ja només em queden 3 hores, pel cap baix. Miro el crono, aviat farà 5 hores que m’he llençat a l’aigua.

Els primers quilòmetres els faré tranquil, he de recuperar les cames de l’esforç de la bici. És la primera volta al circuit i me l’he de conèixer.

Tot just surto del pavelló noto l’escalfor del sol que està caient. Tranquil, de moment és suportable. Primer quilòmetre i primer avituallament, buuuuuuffffff, el que em queda encara.

Mica en mica he acomplert la primera volta (56’). Torno a entrar al Buesa i, per uns moments, gaudeixo de la fresca que hi fa.

Començo a notar els genolls. Recordo els ensenyaments de’n Leònides. Torno a agafar el ritme. Em comencen a passar altres corredors, aquest cop 2 del meu grup. Maleït sigui el meu ritme. Ara em passa en Johanesenn, és l’únic danès que hi participa i és fàcilment reconeixible. Faig el cor fort (http://www.youtube.com/watch?v=p7aaynDhaVc).

Ja no sé en quin lloc vaig, no puc perdre aquesta gran oportunitat. “Som-hi, som-hi, va, va” em crida l’Aristodemus.

Segona volta (1h 3’). Encara hi sóc, puc acabar abans de les 8h 9’. Si més no, aconseguir aquest objectiu.

Ep, en Johanessen s’ha aturat, està ajupit i comença a vomitar. No està acostumat a la calor.

En la tercera volta em passo molta estona corrent sol. No he pogut passar a més de 4 corredors, mentre que a mi me n’han passat un munt. Enfilo la penúltima recta en solitari. Passa un cotxe pel costat i comencen a animar. Tombo a la dreta i ja veig el Buesa, enfilaré la recta d’arribada. Vaig saludant als que m’han estat animant agraint-los-hi tot el suport. Sí, sí, sí, aconseguiré baixar de les 8 hores, però per si de cas accelero que no fos que tingués alguna sanció de temps per la targeta groga.

Ja hi sóc. He acabat !!!! Ara em cal mirar en quina posició he quedat. Estic neguitós per saber si estic entre els 20 primers.

 

0 comentarios