Blogia
La llibreta virtual.

La Catllaràs 2009

La Catllaràs 2009

Avui l’MCT ha tingut una bona representació a St. Julià de Cerdanyola amb la parella 40. Els seus dos integrants s’han mostrat pletòrics al creuar JUNTS la línia d’arribada – Tot un fet històric.

 

Els temps oficials sembla que es penjaran en el decurs dels propers dies a la web de “La Catllaràs”. Oficiosament, poc més de 3h per completar el circuit llarg de 44km i +1685m.

 

L’edició d’enguany ha estat força més dura que l’anterior, tant pel circuit força exigent com pel nivell dels participants (no em va, l’UCI sembla que la elevat de “Costellada” a categoria “Botifarrada”). La parella 40 creu haver entrat dins dels 20 primers (segons el vox populi, el primer ha entrat amb 2:45)

 

Fonts oficials de la 40 han expressat força satisfacció en general, entenent la jornada d’avui com a un bon entrenament de cara als objectius més importants de la temporada; ara ja a tocar en el calendari.

96 comentarios

Carles -

Pensament 998:


ENAMORAT

Un enamorat exagera excessivament la diferencia entre una i altre dona. Un casat recupera la lucidesa.

Carles -

Comentaris:

Marc em pensava que sorties a les 8 del dissabte, però ara veig que serà diumenge, si vols quedem a les 10 amb tu i en Roger i abans faré piscines. Et trucaré per posar-nos d’acord.

Carles -

Pensament 997:

ERROR

He comés un greu error, però no se precisar exactament quin, entre les meves moltes equivocacions. Coma càstig m’han condemnat a treballar el resta de la meva vida de miner; a foradar a pic i pala el meu interior dia rere dia, sense cap esperança de remissió en la condemna.

Marc -

Bé, veig que en Carles no vol sortir amb els de la 40..

Roger, si vols quedem a l'hora que diguis, sinó sortiré sol a entrenar una mica.

Avui 18km de pau i herba per al creu de canet.

xauu

Carles -

Entrenaments:
Dissabte 11: 91Km. bicicleta de carretera ( 31Km/h de promig amb dos ports), 11,5 Km corrents( 1h 04’), 2000 m. nedants piscina
Comentaris:
- Pep dissabte 18 vindré a Andorra amb vosaltres, dilluns serè al Rovira a 2/4 de 10.
- Roger gràcies per fer les inscripcions:Alea jacta est ( la sort està decidida ). D’aquí tres setmanes el primer gran repte de la temporada.
- Marc no vull semblar passat, però soc del parer que hauries de començar a entrenar en serio de cara al 8 d’agost.
- Toni que vagi be demà, t’ho mereixes.
- Com que ningú ha dit per sortir diumenge, ho faré amb els d’Arenys de munt. La volta serà: Arenys de Mar, Malgrat, Tordera, Masanes, Mallorquines, Sta. Coloma de Farners, St. Hilari, Coll d´en Orri, Breda, La Batlloria, St. Celoni, Vallgorguina, Collsacreu, Arenys de Mar.

Roger -

Entrenament secret, dissabte 11 de juliol: 40km, +1300

Després de la sessió matinal, al migdia m’he acostat a Probike per fer les inscripcions per la Volta a la Cerdanya – amb només dues hores ja portaven 22 inscripcions.

Crec que al final he pogut reservar els dorsals que havíem acordat, tot i que ara no ho recordo bé...

Roger – Voldria inscriure dues parelles a la Volta a la Cerdanya. Puc reservar dorsals?
Probike – Molt bé. Quins dorsals voldria?
- El 40 i el trenta... [llarg silenci]
- El trenta què? [espera llarga] Es troba bé?
- Sí, sí. No es preocupi, només és un petit mareig. El trenta.... el trenta.... el trenta vuit.
- D’acord, el 40 i el 38 oi?
- No, millor el 40 i el 39. Si us plau, faci’m el favor i digui’m que el 38 ja està agafat.
- No, el 38 ENCARA no està agafat. En què quedem? Miri, no tinc tot el dia per deliberacions, sap?.... Es troba bé?
- Si us plau, només li demano que em digui que el 38 ja està agafat. Llavors em dóna el 39 i tots contents.
- Ja li he dit que això no ho puc fer. Li agrairia si es pugues decidir d’una vegada. Quins dorsals vol? [espera] De veritat que es troba bé? Escolti? Que em sent?

pep -

Entrenaments dijous 18 km btt divendres 16 km btt, Pedra Ferradura Rupit etc.
Estic apuntat per anar a Andorra el dia 18 si esteu interessats el dilluns al Café Rovira (davant la plaça Església) reunió a les 21,30 h per parlar horaris etc .
Dema sortiré a fer carretera per agafar tacte amb la bici, i fer una sortida una mica llarga
Toni sort encara que tu no creus amb ella.

Salut i desnivells


Marc -

Demà surto a les 8h. En Roger potser s'apuntarà a les 10, podem quedar amb ell a algun lloc. Propostes??

Carles -

Pensament 996:

TREBALLANT

Estic cansat de no fer res; aquesta tarda no he disposat ni d’un trist instant per fer una pausa i descansar. Donat que no tinc res a fer, ho faré ja i plegaré.

TONI -

Carles, amb l'entrenament que faràs dissabte per carretera, m'obligues a fer 3 voltes al circuit de Vitòria per no perdre passada. Diré que m'he descomptat ;-))))

Pau i herba

Roger -

Toni, he rebut les inscripcions de la 38. Ja les he imprès i demà les portaré a Probike junt amb les inscripcions de la 40. Pagaré la de tots en efectiu. A veure si puc reservar els dorsals 38 i 40.

Carles, ànims! Només et queden 5 pensaments per arribar als 1000. Crec que la gala dels premis Leònides, categoria “Pensaments”, es pot celebrar en breu. Ja tenim guanyador.

El meu pensament estarà a Vitoria-Gasteiz aquest cap de setmana.

Carles -

- Pensament 995:

CERVELL PER ESTRENAR

Per millorar la meva capacitat de concentració últimament estic perfeccionant una nova tècnica: la de no pensar . Pretenc que el meu cervell quedi net; com si fos per estrenar.

Carles -

Comentaris :
- Roger en Toni et farà arribar les nostres dades per fer la inscripció a la Volta a la Cerdanya. Si diumenge sortim et donaré els diners. Gràcies.
- Dissabte sortiré amb els d’Arenys de Munt; la volta serà: ARENYS DE MAR, MATARO, VILASSAR, PREMIA, MASNOU, MONTGAT, LA CONRERIA, MONTORNÈS DEL VALLÈS, LA ROCA DEL VALLÈS, LLINARS, ST.CELONI, VALLGORGUINA, COLLSACREU, ARENYS DE MUNT!
- Diumenge quedem a les 8 al Calisay?

Carles -

Pensament 994:

PERDONAR

Hi ha pensaments
Que cal perdonar
Desprès d’escriure’ls
No se ben be que volia dir.

Carles -

Pensament 993:

ETS CASADA?

A: Ets casada?
B: Perquè vols saber-ho?
A: Perquè pensava en el teu marit
B: No tinc marit.
A: Xicot amb sort, aquest que no es va casar amb tu.

Carles -

Pensament 992:

IMMORTALITAT

Per un difunt no hi ha posteritat, per això abans de morir voldria ésser immortal.

Roger -

Carles, Toni, aquí teniu l’enllaç de la butlleta d’inscripció a la VC’09:

http://www.probike.es/media/upload/arxius/club/Activitats/XV_Volta_Cerdanya/Butlletes_inscripcio.pdf

Si les podeu omplir, signar, i fer-me-les arribar per email aquest vespre millor. Pagaria en efectiu per tal d’assegurar els dorsals 38 i 40.

Si no m’ho podeu fer arribar, cap problema. Intentaré “reservar” la vostra inscripció d’alguna manera, donant les vostres senyes i potser deixant alguna paga i senyal per pressionar pel dorsal 38...

Toni, gaudeix . Et desitjo una molt bona cursa.

De cara el diumenge no ho tinc gens clar. Vull pujar, però encara no he aconseguit “quadrar el cercle” de la logística.

Carles -

Pensament 991:

BOINA IDEA

Quan tinc una bona idea, si li dono moltes voltes, al final acaba convertint-se en un pensament insuls i vulgar . A les hores em sento tan vuit, per la meva manca d’imaginació, que la pell és el més profund que resta del meu cos.

Carles -

Pensament 990:

CURAR-ME

Cada cop que escric un pensament quelcom emmalalteix dins meu. Per curar-me necessitaria escriure’n un que fos capaç de dinamitar l’univers.

Carles -

Pensament 989:

UN CANÍBAL

L’espècie humana cada dia m’agrada més. Com deia Jack el d’estripador: anem a parts.

Carles -

Entrenaments
Dijous 9: 1h. Massatge relaxant, 1200 metres nedant a mar obert.
Comentaris:
- En el tercer intent i gracies al neoprè he fet el primer entrenament a mar obert. Soc absolutament conscient que em queda moltíssim per millorar, però avui he donat una petit pas per treure’m la por de sobre.
- Roger diumenge estic disponible per un entrenament de qualitat, ja diràs quelcom. Si vas Probaike dissabte podries reservar el numero 38 a nom de Carles Mitjà i Toni Ribes? Jo faria el pagament per transferència bancària el dilluns .
- Toni et tinc una sana enveja per la teva motivació i estat de forma. De moment podem entrenar en bicicleta i corrents; per anar a nedar junts encara haig de progressar molt.
- Marc i Pep us va be sortir diumenge a rodar kilòmetres i kilòmetres? I tu Jose t’hi apuntes?

TONI -

Diumenge espero gaudir d'una bona cursa.

En totes les curses hi ha motivació. En aquesta cursa tinc diferents motivacions.
La primera és fer una altre cursa de llarga distància, la primera d'aquesta distància. Mica en mica em vaig acostant al gran objectiu que és la distància de l'Ironman.

Una segona motivació és rebaixar un temps: 8h 9'.

Aquesta cursa serà difícil. Hi ha 305 inscrits. En el meu grup d'edat som 48 homes i 3 dones. És a dir, poca gent comparada amb d'altres curses que tenen molta més anomenada. Això fa que sigui difícil que en bici et puguis amagar en algun grup, ja que no està permès xupar roda.

La prohibició de xupar roda, més ben vista en el món més purista dels Ironman, fa que el tercer objectiu sigui més complicat.
Aquest tercer objectiu és assolir una de les 20 places que, per grup d'edat i sexe, donen la classificació automàtica per al campionat d'Europa de la mateixa distància que es farà a Vitòria l'any vinent.

Per sobre de tot, intentaré de gaudir del meu moment.

Pau i herba

TONI -

Roger, a partir d'avui he fet meu el "cagómetro" madrileny. Llegint els teus entrenaments i com et superes dia a dia, em fan molta por les properes curses. Brutal rebaixar 3 minuts.

Marc, que no entrenes? Pensa que l'UCI sempre pot fer controls sorpresa. Potser aquest vespre n'hi haurà un, o demà. O potser el cap de setmana.

Pep, ens veiem d'aquí a poca estona.

Carles, no sé com ho tindré la setmana vinent, però potser podem anar a estrenar el teu neoprè. Seguiré amb expectació els teus entrenaments del cap de setmana.

Que tingueu un bon Sant Zenon.

Pau i herba

Roger -

Bona festa major! Honor i Glòria a Sant Zenon!

Toni, les teves bones sensacions són una injecció revitalitzant per mi – Em complau saber que arribes en el moment clau amb la preparació ben feta, després d’un pla exhaustiu. El proper cap de setmana a Gasteiz segur que es traduirà en un gran resultat! Però per sobre de tot, i tal com assenyala el Full Parrokial, gaudeix del teu gran moment de forma.

Carles, estic d’acord amb l’UCI que els premis Leònides “Categoria BTT” es decideixin en les tres grans del calendari. El meu preparador els té molt ben assenyalades al calendari. Vist el nivell d’exigència que això m’implica, el repte “Pikes Peak” es posposa per la tardor.

El dissabte passaré per Probike de bon matí per fer la inscripció de la 40. Si voleu que faci alguna altra inscripció (38?, Pep?, Jose?), només cal que m’ho digueu.

El diumenge m’agradaria fer un “entrenament de qualitat” amb vosaltres , però estic pendent de com s’acaba definint l’agenda familiar.

Carles -

Entrenaments:
Dimecres 8: 13 Km +400 corrents (Creu de Canet), 1h gimnàs, 30’ arma secreta.
Comentaris:
- Toni em complau que tinguis bones sensacions de cara a un nou repte descomunal a Vitoria, aquest cop els amllerengus no hi serem per donar-te ànims, però hi tindràs la família que és el realment important.
- Roger entrena, entrena i entrena; els mesos d’agost i setembre et farà falta.
- Dissabte i diumenge ho tinc disponible per fer entrenaments de qualitat, ja direu quelcom.
- Salut i força.

Roger -

Entrenament Secret, dimecres 8 de Juliol: 27km, +1000 (1:35’)

Avui només disposava de dues horetes justes entre dues teleconferències al migdia (dutxa i dinar ràpid inclosos). Així que el preparador a proposat un entrenament intens amb crono inclòs. Objectiu: Rebaixar els 1:38 que vaig marcar a finals de Setembre de l’any passat, just després de la VC’08.

Ara toca entrenar fons i trobar hores i més hores per sortir (el repte més difícil)

Al vespre, comentaris

EL FULL PARROKIAL -

Ens fem ressò de la reunió extraordinària d'avui del comitè tècnico-esportiu de la parella 38.

La reunió s'ha fet en un cèntric hotel de Mataró. Pel que hem pogut escoltar la direcció tècnica no ha cedit a les pressions de'n Toni per participar a la Challenge de Calella de l'octubre.

Mentre que, amb certa enveja i nostàlgia, veiem com els triatletes del club Mataró preparen les maletes per anar cap a Zurich, on participaren a l'Ironman.

D'acord amb el secretari tècnic, fer una triatló és per gaudir-la, fruir del moment, i no tant sols de poder dir que "ja n'he fet una". Potser després en poden venir moltes més a quina millor.

Molt bon Sant Zenon.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 12 kms carrera.
- 1.500 mtrs nedant.

Avui m'he trobat molt millor que no pas aquesta darrera setmana.

Començo a sentir que la confiança ha tornat, que les forces tornen a sentir-se, que les ganes ja són més grans.

Per diumenge estaré a punt per la batalla i per ésser digne de portar l'escut.

Pau i herba.

Carles -

Pensament 988:

RES A DIR

No tinc res a dir
I ho estic explicant
Aquest és un pensament
Que tenia ganes d’escriure.

Carles -

Pensament 987:

MASTURBAR-SE I ESCRIURE

Masturbar-se: La ma al servei de la imaginació.
Escriure: La imaginació al servei de la ma.

Carles -

Entrenaments:
Dissabte 4: 114 Km bicicleta de carretera, bones sensacions, 1000 metres piscina.
Diumenge 5: descans.
Dilluns 5: 44 Km. + 800m.bicicleta de carretera (Cadaquès- Llança- Cadaquès), 13 Km corrents, 1500 m. piscina.
Dimarts 6: 140 Km. + 2400m. bicicleta de carretera (Arenys- Sant Celoni- Coll Fornic- Seva –Viladrau –Arbúcies -Arenys)
Comentaris:
- Dissabte vaig coincidir a Cadaquès amb el Comitè executiu de l’U.C.I. I em varen comentar que enguany hi haurà importants novetats en les puntuacions dels premis Leòoonides 2009. Donat que hi ha hagut moltes costellades, botifarrades, maratons i triatlons, i tenint en compte les fortes pressions rebudes, cap d’aquestes proves seran tingudes en compte. Únicament puntuaran tres sortides: 6/8 La Ruta de l'Ermità non-stop, 5/9 Tracks del diable non-stop, 18-20/9 Volta a la Cerdanya.
- Estic acollonit amb la natació, porto dos intents fallits de fer-ho a mar obert, mentre en Toni fa 2000 metres amb 38’. Per intentar motivar-me avui he anat de compres, ja tinc neoprè.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 2.000 mtrs nedant.
- 47 kms bici carretera.

Pep, vols dir que l'integrant havia fet entrenament no publicable?

Cerco caminant, en bici, dins la piscina, però no el trobo.
Gigiiiiii, on t'ets ficat????

Pau i herba

pep -

Entrenaments dillus 16 Km btt , volta per la Pedra de la Ferradura.
El dia del tour el club cc Arenys de Munt ens trobrem a Collsacreu a parti de les 12h.
Diumenge un integrant de la sortida tenia cara de haber dormit poc i es pactar pau i herba amb esmorçar inclos,

Salut i desnivells




TONI -

Entrenament dilluns:
- 2.000 mtrs nedant.

Veig que dilluns ha estat una jornada de descans dels mallarengus.

Pau i herba

EL FULL PARROKIAL -

No obstant, la secretaria tècnico-esportiva de la parella 38 recorda que hi haurà un representant a la Challenge de Calella de l'octubre.

L'estat de forma actual de'n Carles dóna moltes esperances d'aconseguir el preuat premi Leònides d'enguany.

EL FULL PARROKIAL -

En declaracions exclusives al FP, la direcció tècnica de la parella 38 confirma que en Toni no participarà a la Challenge de Calella.

La preparació no és la correcta i no hi ha prou temps per estar a l'alçada de la prova.

També es tem si la preparació física serà l'adequada per les properes proves de muntanya.

REUTERS i EFE -

Sense que serveixi de precedent, les prestigioses agències Reuters i Efe es veuen obligades a fer un breu incís en relació al que la il•lustre redacció d’“El full Parrokial” publica avui:

Correcció: La Ruta de l’Ermità non-stop 24h està programada pel dissabte 8 d’agost a Castellar de N’Hug. Briefing el divendres 7 a les 9PM. Lliurament de premis, diumenge 9 al matí – L’organització anuncia la publicació d’una agenda més detallada en breu.

Aclariment: Fonts properes a la 38 desmenteixen els rumors que publica el Full Parrokial en relació a l’Ironman. Des de Reuters i EFE es demana que s’emeti una rectificació urgentment.

IRON NEWS -

Gran decepció dins l'àmbit esportiu arenyenc, després que avui mateix s'hagi fet públic que el millor triatleta del moment resident a la mateixa població hagi anunciat que possiblement no participarà al proper Ironman de Calella.

Esperant poder escoltar les declaracions de Toni Ribas, recordem als seguidors de la parella 38 que Carles, l'altre component, segueix la seva preparació meteòrica cap a l'Ironman.

Seguirem informant,

EL FULL PARROKIAL -

Amb un cert retard, la secretaria tècnico-esportiva de la parella 38 ha fet pública les properes curses que participarà en Toni:

- 12/7 Vitòria. Campionat d'Espanya de triatló de llarga distància.
- 19/7 Les Angles. Triatló Olímpic Capcir.
- 6/8 La Ruta de l'Ermità non-stop.
- 5/9 Tracks del diable non-stop.
- 18-20/9 Volta a la Cerdanya.
- 27/9 Triatló B de Banyoles.

Enguany sembla que no hi haurà Ironman.

Roger -

Toni, al final aniràs a Les angles? Has pogut trobar lloc per dormir?
Quin nivell

Roger -

Entrenament secret, diumenge 5 de Juliol: 35km, +1200

Comentaris:
Amb la calor d’aquests dies, sortir a les 7AM és molt gratificant.

Pep i Marc, bona sortida. Tinc ganes de fer una sortideta llarga pel Montnegre-Corredor; espero que sigui aviat.

Toni, el meu mànager està molt ben informat de les meves prioritats ara. És tal l’obsessió que li he transmès sobre el núm. 38, que ell mateix em va fer la següent proposta: “Escolta, potser és un bon moment per organitzar algunes reunions amb R&D a Colorado” –excusa--, “i així intensifiques la preparació en alçada” -- motiu real. Però ara dubto si el Pikes Peak és la millor opció de cara al 8 d’agost, o potser hauria d’enrederir el viatge a Colorado per finals d’agost per preparar la VC’09... però malauradament la realitat serà ben diferent :-(

Carles? Caaaaaarles?.... què fas a Cadaqués? Que no has entrenat avui??? ;-)

Tic-tac-tic-tac,,, queden 34 dies.
ESPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS!!!!!!!!!

TONI -

Entrenament d'aquest matí:
- 60 kms carretera.

He sortit amb el grup del CCADM. Molta pau i herba degut als esforços i excessos de la pujada al cementiri d'ahir.

Ja m'ha anat bé perquè jo tampoc podia amb la meva ànima.

He entrat a la darrera setmana de Vitòria bastant malament. Espero acabar la cursa el proper diumenge.

Marc, bon crono el d'ahir.

Roger, per aquesta setmana he parlat amb el Europe Manager de la teva empresa i m'ha dit que tens uns quants viatges per fer. Ho sento.

La sortida del CCADM a Andorra es farà el dia 18 de juliol. Apunteu-vos-hi aviat perquè han de tancar el lloguer de l'autobús.

Pau i herba

Marc -

Aquest matí en Pep i jo hem fet una ruta una mica butifarrera, per culpa meva. Estava cansat de la crono d'ahir, però sobretot d'haver anat a dormir a les 4 AM. Hem pujat la creu, Sant Iscle, dones d'aigua, cal Peraire, Vallgorguina (esmorzar amb en Ferran Soler), casa Nova, can Framis i Arenys.

Uns 33kms de molta pau i herba, i em sembla que en Pep aquesta tarda haurà de fer rodillu per cansar-se una mica.

De cara al proper cap de setmana podem fer una tirada llarga..

Aquesta setmana les comissions tècniques de la 38 i la 40 tindran reunions paral·leles per les inscripcions a la Volta a la Cerdanya.

Salut

Roger -

Pep, acabo de parlar amb en Marc per telèfon: Al final no pujaré a Arenys. Avui he passat el dia a Arenys, i teníem pensat passar-hi la nit. Però he hagut de canviar de plans (excusa 987). Llàstima, tenia ganes de fer la ruta pel Montnegre que havia proposat en Marc. Espero poder combinar-m’ho millor la propera vegada, i disculpeu aquest canvi a darrera hora.

Marc, enhorabona novament. El teu nivell és de crack; ho saps prou.

Toni, Carles, el vostre entrenament avui és immens. Em teniu excessivament motivat. No sé si m’és saludable :-)

pep -

Roger proposo sortí a les 8h però amb puntualitat a ¾ de 8 al Klsay
La ruta d’en Marc ja m’està be, mes tard miraré per veure que s’ha decidit
salut i desnivells


Marc -

Cronoscalada d'Arenys de Munt:

3r classificat btt (podi amb copa). Primer, però, amb rodes gruixudes. 2' 39'', a 3'' del 2n class. Prometo que mai he notat unes sensacions tan dolentes a l'arribada, després d'un esforç que no deu ser bo fer gaire sovint. Pujant he rebentat la vàlvula (El budú d'en Toni) i he hagut d'anar a casa un amic a canviar-la, tenint només 10 min per escalfar. M'ho he passat genial!

En Patiño ha fet primer de carretera i absolut, amb 2' 08''. La majoria de carretera del club feien 2' 30''.

Demà podem sortir una miqueta més tard? Sinó a les 7h seré allà. A veure si fotem una bona rodada de pau i herba..

Salut

TONI -

Entrenament d'avui:
- 113 kms carretera a un promig de 31 kms/h.

Aquest matí en Carles m'ha fotut una pallissa brutal, amb cura d'humilitat inclosa.

Moltes novetats a l'inici de la jornada. Ja he notat que la motivació de'n Carles era no alta, altíssima.

La collada de Parpers era on ens jugàvem els punts i el poder del dièsel ha estat definitiu.

Tot començant la pujada del coll, he vist en GiGi al meu costat. Somrient i pletòric, fresc i sobrat. No s'ha volgut passar. Però des de Mataró fins Arenys ha imposat un ritme brutal.

He arribat a casa fos.

Mica en mica en Carles s'està posant a un nivell de forma molt alt i no serà res estrany que el dia 6 imposi un nivell brutal.

Roger, ahir al vespre vaig fer budú amb una càmera que tenia per casa. Ho sento.

Pep, després de la pallissa que en Carles m'ha fotut, no em veig en cor de fer la crono. Ho sento.

Marc, demà em toca més carretera tot preparant la cursa de la setmana vinent. No podré sortir amb vosaltres, disculpeu.

En fi, que no sé què he de fer. Després de tanta reunió tècnica d'aquesta setmana m'he oblidat d'entrenar.

Pau i herba.

Marc -

Roger, demà a les 7 al KLY.

Pep, Toni, Carles... tambeeeeeee???

Ja apunto l'entrenament d'aquesta tarda: 2-3 min, mitjana sobre els 10km/h. Així si que agafaré resistència ehhh..

Salut

Roger -

Zero patatero – Al final no he pogut sortir, excusa: roda punxada y no tinc ganes de bufar.

No tinc càmera de recanvi (em vaig dedicar a repartir-ne a la Catllaràs), i la scale 60 la tinc a Canet. Al vespre la recullo. M’he adonat que també em vaig deixar la manxa de peu a Castellar, i la petita està a Canet. L’única opció viable era bufar, però m’he rendit.

Avui toca penitència, mentre la 38 entrena de valent...

Roger -

Toni, acabo de fer una trucada urgent al meu preparador al llegir el ritme que imposarà en Carles el dia 8 d’agost. Acabem d’anul•lar la jornada de descans programada per demà. Entrenament intens de 7 a 8:30AM. Després toca pujar a Arenys per fer platja amb la família.

El diumenge em vull apuntar a la sortida pel Montnegre. Si no és molt demanar, podem quedar a les 7AM?

Que vagi molt bé el súper entrenament de carretera demà. Pep i Marc, ídem a la crono d’Arenys de Munt.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 2.000 mtrs nedant.

Carles, demà a les 7 doncs. Ja procurament que tinguis temps per fer moltes piscines.

Roger, no sé si demà tens programat un entrenament secret per aquí. Si així és, ves a ritme de pau i herba.

Pau i herba.

Carles -

Pensament 986:

CONSUMISTA

Soc un maleït consumista i preciso posar-hi remei. Voldria necessitar ben poques coses, i les que realment necessites, necessitar-les ben poc.

Carles -

Pensament 985:

CALLAR

Pensaments poca-solta n’he tinguts molts, però aquest no és el problema; la qüestió és perquè pebrots no he estat prou sabí per callar-me’ls.

Carles -

Pensament 984:

REGRESSIÓ
Quan sigui no res, quan era vell, quan era adult, quan era jove, quan era infant, quan era un bebè, quan era un fetus, quan era un embrió, quan era esperma, quan era una cel.lula eucariota, quan era una cel.lula procariota, quan era una partícula polinucleòtida, quan era pols estel•lar, quan era no res. La fi es tornar al principi.

Carles -

Pensament 983:

UN CAMINANT

En aquesta vida tot són camins i al final d’un camí sempre en comença un altra. Tot plegat em sembla força estúpid, doncs al cap i a la fi estem condemnats a caminar i caminar per no arribar mai a la fi.

Carles -

Pensament 982:

TEORIA

Existeix una teoria que postula que si algun cop algú descobreix de forma irrefutable el sentit de la vida i el perquè de la nostra existència, el món que coneixem desapareixerà instantàniament i serà substituït per una realitat absolutament diferent. Hi ha una altra teoria que afirma que això ja ha succeït. I tu tens una tercera teoria?

Carles -

Pensament 981:

DESCORTESIA

La Natura i l’Univers en general no ens són ni hostils ni propicis, senzillament els hi és absolutament indiferent la nostra presència. Aquest menyspreament, donada la nostra condició d’éssers vius, em sembla una símptoma de descortesia. Nosaltres tan preocupats per ells i ells passant olímpicament de nosaltres.

Carles -

Entrenaments:
Dijous 2 tarda: 1h massatge, 1h gimnàs, 11 Km. corrents, 1200 metres piscina, 30’ arma secreta.
Divendres: Descans, esperant la pallissa de demà amb bicicleta de carretera.
Comentaris:
- Roger m’agrada moltissim que entrenis intensament i estiguis motivat, així hi ha alguna possibilitat que el dia 8 d’agost algú pugui aguantar el ritme que imposaré a la Ruta de l’Ermità. També em complau les pressions fetes a Probike en relació a l’itinerari de la Volta a la Cerdanya 2009, així aquest any no hi hauran excuses. Dissabte dia 11 de juliol aniré a Barcelona per reservar els dorsals 38 i 40.
- Toni demà millor que quedem a les 7 del matí, en arribar voldria anar a fer algunes piscines, d’acord?
- Marc dissabte seré a Cadaqués en un casament, no podré acompanyar-te en la sortida pel Montnegre. Has aclarit els dubtes que tenies amb en Roger en relació a la jugadora numero 8?
- Salut i força.

pep -

Toni la cronoescalada a les 17h inscripcions i a les 18h sortida 1 participant cada minut, pots mirar a www.ccarenysdemunt.blogspot.com
Marc diumenge jo també sortiré dissabte ens veiem a la crono
Entrenament dijous, bici de btt amb rodes carretera Vallgorguina Corredor i baixada per can Framis, 25km 1h 24m.
La pujada al Corredor per la pista perfecta amb roda llisa, la baixada per can Framis bona per agafar tacte amb el fre,

Salut i desnivells

Roger -

Ara he trobat el link correcte: http://www.probike.cat/club/activitats/any_2009/volta_cerdanya_09/index.html

Roger -

Confirmat: http://www.probike.cat/
Inscripcions a partir de l’11 de Juliol (la setmana que ve, dissabte) – El link “+info” encara no funciona; potser l’UCI no els deixa ultimar detalls fins que no s’aclareixi el “perquè” aquest any es fa a Castellar de N’Hug....

Només em faltava això. No sé si és la caipirihna que em vaig preparar ahir la nit, però avui estic pletòric de motivació – Hauré d’anar a buscar més cachaça aquesta tarda; fins i tot avui he sentit ocells per Collserola (i jo que em pensava que per aquí no n’hi havia)

Roger -

Entrenament secret, divendres 3 de Juliol: 40km, +1200 (2:30’)

Com que aquesta setmana no m’ha tocat viatjar, m’ho he pogut combinar per sortir tres dies. El meu preparador m’ha mantingut l’horari habitual del migdia (quina calor!!!), però ara l’objectiu és agafar fons i rodar sempre a ritme suau de pau i herba; només incrementant el temps dalt la bici – Mai hagués pensat que em costés tant (tot i mantenir desnivells habituals en mi, i a un ritme més suau, la darrera mitja hora se’m fa llarguíssima...)

On sou? Què no ENTRENEU???!!!

TONI -

Marc, em sap greu però no podré venir. Sortiré en bici de carretera.

Pau i herba

Marc -

Avui 18kms btt per la creu de canet. Ritme suau.

Carles, què vol dir això?: 'Roger li he comentat a la Montse lo de les fotos dels entrenaments no publicables i si nega en rodo; que hi diu la jugadora número 8?' Roger, hi ha alguna cosa que jo no sàpiga???

Roger, brutal el bikemap. Gràcies per fer-lo. Tinc el 8 d'agost al cap, serà el repte de més nivell que he fet, i no sé si estic prou en forma.

Diumenge podem fer una sortida mallerenga! Podem fer la zona de Montnegre des de Tordera, una bona quilometrada.

Salut

TONI -

Entrenament d'avui:
- 2.500 mtrs nedant.
- 1 hora carrera.

Pep, a quina hora és lo de la crono?

Roger, em fas molta por. No sé què t'ha agafat ara d'entrenar tant.

Pau i herba

Roger -

Entrenament secret, dijous 2 de Juliol: 25km, +800 (1:30’)
Un repte: 8 d’agost http://www.bikemap.net/route/221204

Comentaris:
Carles, els teus entrenaments són acollonants. Que fàcil i ràpid que es llegeix; tal qual com si tu i en Toni anéssiu a fer una cabussadeta cada dia... Però sé prou bé que l’esforç i la voluntat que hi ha al darrera són del tot inabastables per mi.

Pep, Marc, pel dissabte a la tarda ho tinc malament. Curiosament he d’estar a les 6 a Arenys de Munt, per temes estrictament familiars. Si hi hagués quòrum per fer una sortida amb btt “maca” el diumenge, crec que m’hi podria apuntar.

Estic molt d’acord amb el barem de l’UCI respecte la non-stop del 8 d’agost. Sóc conscient que si no començo a agafar punts, la gal•la dels premis Leònides s’haurà d’avançar a finals d’Agost, ja que la parella 38 de moment no té rivals. L’únic repte que queda és intentar aguantar l’envestida i donar emoció almenys fins a l’Octubre amb l’Ironman.

8 d’agost, 8 d’agost, 8 d’agost.... Gigi, Gigi, Gigi,...

ESPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS, prepareu-vos per la gran batalla!!!!

Carles -

Entrenament:
Dijous 2 de juliol matí: 1000 metres piscina.
Comentaris:
- Els premis Leòonides 2009 no pot ser atorgat graciosament per l’UCI en un despatx a Lausana; ha d’esser conquerit gloriosament en el camp de batalla de les nostres sortides esportives. A partir d’aquest mes de juliol caldrà entrenar de valent per estar a punt davant les grans fites esportives que s’albiren en l’horitzó.
- Toni dissabte a 2/4 de 8 davant de casa teva. La ruta em sembla perfecta; m’agradaria molt poder-te donar algun relleu, però sabedor del teu pletòric esta de forma no se si m’hauré de conformar en poder aguantar la teva roda.
Salut i força.

Carles -

Pensament 980:
MÀXIMES

- Pensar en el passat és una cosa i viure en el passat una altra.
- L’aprenentatge converteix en fàcils les coses difícils.
- És perd qui no sap descobrir nous camins.
- Una experiència, encara que acabi en fracàs, sempre serveix per demostrar alguna cosa.

TONI -

Carles, quedem per dissabte. Jo diria de sortir entre 7h o 7h30' com a molt tard. Pensava la ruta d'Arenys-Tordera-Cal Coix-Mallorquines-Hostalric-Llinars-Dosrius-Arenys.

Marc, no sé si podré venir el dissabte a fer la crono escalada. Ja veurem com estic. L'endemà toca entrenament similar al de dissabte.

Pau i herba

Carles -

Pensament 979:

COSTUM MACABRE

Els egipcis tenien un costum, aparentment macabra, per recordar la trista condició humana. Al bell mig dels seus festins, i entre les millors carns, feien portar l’esquelet sec d’un home mort perquè servis d’advertiments als convidats. El proper dia que convidi algú a sopar a casa fare meva aquest costum per veure com reaccionen

Carles -

Entrenaments:
Dimecres 1 de juliol: 2000 metres piscina, 34 Km btt +800, 30’ jacuzzi i 30’ arma secreta.
Comentaris:
- Roger acabo d’assabentar-me que segons el barem de l’UCI la sortida del 8 d’agost per fer la ruta de l’ermita, si la fas non stopper, te una bonificació de 50 punts per cada corredor que l’acabi, coronar primer algun dels set ports del Pirineus 10 punts per cadascun d’ells i que qui arribi primer a Castellar de N’Hung equival a 30 punts. Si es confirmen aquestes puntuacions aniré a morir.
- Toni si dissabte et va be t’acompanyaria fer una volta en bici de carretera, podríem fer 120 Km però haig de ser a Arenys a 2/4 d’una.
- Roger li he comentat a la Montse lo de les fotos dels entrenaments no publicables i si nega en rodo; que hi diu la jugadora número 8?
- - Pep dissabte no vindre a la proba d’Arenys de Munt, faig servir l’excusa 446: “haig d’anar a un casament•”.
- Salut i força.

Marc -

CCArenys de Munt 14è Lloc a les 24h de la capital del país veí (oest). Felicitats!

Si feu sortida dissabte o diumenge m'apunto. Dissabte tarda aniré a pel podi a la crono amb la btt. En Tendo vol tot el MCT al complet! Fins dissabte Pep.

Roger, Toni, Carles.. ENTRENEU!!!

Salut

pep -

Marc amb btt tens moltes probabilitats de fer podi es la categoria amb menys participants, jo estaré cronometrant si sobrant voluntaris també participaré
Ens veiem dissabte

Salut i desnivells

Marc -

Toni, la manta sempre al cotxe. Així no s'embruta el maleter quan hi poses trastos, com la compra del LIDL.

Dissabte a la tarda participaré a la cronoscalada d'Arenys de Munt. Ho faré en categoria BTT. Podeu entrar al blog del CC Arenys de Munt, preparen coses pel dia del Tour.

xau

Carles -

Pensament 978:

UNA DE ROMANS

Els romans en lloc de dir “ha mort”, deien “ha deixat de viure”

Carles -

Pensament 977:

DESIG

Si en aquests moments se m’apareixes un geni o una fada i em concedís un únic desig li demanaria que em portes el meu jo dins una botella. Sempre he cercat aquest jo, l’únic, l’especial, jo d’en Carles i no pas perquè el consideri particularment extraordinari ni interessant, sinó simplement perquè fa molt que el busco i si el trobo no vull que torni a escapar-se’m.

Marc -

Carles, obrim un blog d'entrenaments no publicables? Hi hauran fotos també?

A veure si demà faig algun entrenament, encara que sigui publicable, porto des de diumenge parat.

Salut

TONI -

Entrenament d'avui:
- 8 kms carrera.
- 2.500 mtrs nedant.

Encara tinc les cames bastant encarcarades. Espero que dijous estaré molt millor.

Quedo acollonit amb els entrenaments de la piscina que fa en Carles. En tot el temps que fa que entreno, ni una sola vegada he fet més de 3.000 mtrs entrenant.

Pel que llegeixo, tinc la impressió que estem en ple tram decisiu de temporada. Els entrenaments que llegeixo em fan molt de respecte i ja he posat el llibret d'excuses en la meva tauleta de nit.

Marc, a 2/4 de 8 a Collsacreu encara deuria ser força de dia. També duies la manta?

Pau i herba

Carles -

Pensament 976:

SENTIT DE LA VIDA

Buscar la veritat és útil per qui estudií física, matemàtiques o astronomia. Per qui vol comprendre el sentit de la vida es millor buscar il•lusió, esperança i desig.

EL FULL PARROKIAL -

Malgrat que encara no hi ha declaració oficial de la reunió tècnico-esportiva de la parella 38, hem pogut saber, per assistents a la reunió i de forma oficiosa, els temes que s'han tractat i debatut.

Sembla ser que s'ha perfilat el calendari fins el 18 de juliol (casualment el del alzamiento?). Un altre tema tractat han estat les curses fins a final de temporada i si es pot aconseguir el premi Leònides d'enguany. Sembla ser que també s'ha començat a embastar la propera temporada. Altres punts del dia han estat les millores tècniques tan de material com d'entrenaments.

Restem, doncs, a l'espera del comunicat oficial del responsable tècnico-esportiu de la parella 38.

Carles -

Pensament 975:

POSIBLEMENT

Sobre els grans assumptes vitals no tinc moltes respostes, i de cap d’elles tinc la convicció que sigui la encertada; no obstant em sento segur i coherent. Per teoritzar sobre les causes i efectes dels misteris d’un univers del que desconec el propòsit m’és suficient dir: POSIBLEMENT

Carles -

Pensament 974:

FILOSOFANT

La filosofia no enganya, el que hi ha són molts filòsofs mentides.

Carles -

Pensament 973:

LLEGINT EL FULL PARROKIAL

Tothom, per divertir-se, pot publicar en el blog les ximpleries i bestieses que li plaguin. El fotut es si un se les pren seriosament, com em passa a mi.

Carles -

Entrenaments:

Dijous 25: 1h gimnàs, 2900 metres piscina.
Divendres 26: 1000 metres piscina.
Diumenge: 70 Km. bicicleta de carretera.
Dilluns: 1000 metres piscina, 34 Km. btt +950 metres (Fuirosos)
Dimarts: 3000 metres piscina, 1h. Gimnàs 30’ bicicleta estàtica.

Comentaris:
- Em sento absolutament insignificant davant els reptes que heu afrontat aquest cap de setmana, una sana enveja m’esperona a entrenar més i més i més.
- Aprofitant l’estada a Andorra he intentat sumar alguns punts en la classificació del entrenaments no publicables, però en Marc continua intractable.
- Toni encara no em veig amb cor de nedar a mar obert, abans haig de millorar molt la tècnica.
- Salut i força.

pep -

Dilluns amb btt i roda de carretera el Pollastre i Collsacreu, i baixada per can Colomer, el moment que vaig ser vist estava comproven el temps per Km
Dimarts 20m de corrons
Aquest dissabte 2/4 de 5 es farà la pujada al cementiri recorregut 1 km el temps millor any pasat 2m 14s,

Salut i desnivells


Marc -

Roger, gran entrenament. Estàs molt fort ara mateix, ho puc certificar. Toni, 1h mar obert és un gran entreno.. ufff. Pep, gran kilometrada.. Diga'm que no eres tu que ahir a quarts de 8 feies el Collsacreu a tota pastilla..

A veure si aquest cap de setmana fem sortida Mallerenga..

Salut

Roger -

Entrenament secret, dimarts 30 de Juny: 36km, +1350

La ruta d’avui ha estat pràcticament la totalitat del circuit de la 1era Marxa Mallerenga per Collserola’09, escurçant només el tram final de la trialera que ens va portar a Can Borrell per esmorzar. Entrenament intens, amb 2:20’ i fregant els 15.5km/h. Bones sensacions.

Una il•lusió: Castellar de N’Hug, dissabte 8 d’agost.

TONI -

Roger, el vostre temps té molt de mèrit. No és d'elit però si de pro's i molt millor que el que jo hagués fet.

Per cert, en Ricard s'ha rajat i no s'apunta a la triatló de Capcirc. Roger t'agrairé em donis el nom de l'hostatge on eres tu, car veig que hi van els pro's.

Pau i herba.

Roger -

Pep, gran frase – Crec que resumeix molt bé les diferents activitats de l’MCT aquest darrer cap de setmana i tanca magistralment qualsevol tipus de discussió. Dit això, els teus 82km (amb mortirolo inclòs) fan molta por.

Resultats de la Catllaràs: http://www.lacatllaras.com/temps09/Temps%20ruta%20llarga.pdf

D’altra banda, temo que el que publica avui el Full Parrokial té molt de fonament. Tot i així, espero que l’UCI no pugui constatar les evidències amb proves irrefutables, i deixi participar a la parella 40.

EL FULL PARROKIAL -

L'UCI informa que ha obert un expedient informatiu per informar-se de possibles suborns als organitzadors de la Volta a la Cerdanya per part de la parella 40.

S'especula que demà, coincidint amb final de mes, en Pere de Probike tanca la botiga degut a la "generosa" donació a canvi de fer que la Volta a la Cerdanya d'enguany passi per Castellar de n'Hug.

L'UCI valorarà la informació rebuda i després decidirà. La decisió s'emmarcaria des de la suspensió de la parella 40 per 5 anys, passant per un possible boicot a la Volta, fins a que la parella 40 participés sense competir.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 1 hora nedant a mar obert.

Pep, fas uns entrenaments que em tenen acollonit.

Pau i herba

pep -

Entrenaments.
Diumenge ¼ de 9 btt o carretera tiro una moneda i sur carretera
Ruta. St. Celoni, Sta. Mª de Palautordera, el Poble del Montseny, el Mortirolo, la Costa del Montseny, Font Martina, el Mirador, les Antenes, Sta. Fe, St. Celoni, Arenys de Munt, bones sensacions fen els últims Km de Collsacreu. 82 Km

Toni els valents lluiten amb els mes forts, els covards amb els mes dèbils
Es millor un mal resultat amb l’elit que un de bo en una popular.

Marc i Roger bon resultat, encara que vosaltres el podeu millorar

Salut i desnivells


TONI -

Marc, vist quin pot ser el meu resultat competint en contra de la parella 40, em dedico a fer altres coses que semblin que són molt, però que no són res comparades amb els entrenaments i les curses de competició de la parella 40. La tàctica és distreure perquè no us adoneu que no puc competir amb la 40.

Els propers reptes, dit altrament curses distracció, es faran públics el proper dimarts després de la reunió de la comissió tècnico-esportiva de la parella 38.

Estic buscant quina prova s'organitza el dia 8 d'agost per que em serveixi d'excusa.

Pau i herba

Marc -

Toni, has fet un gran entrenament. Quan hi ha pocs participants solen ser tot pro's, pel que té molt mèrit el resultat. Proper repte?

Avui en Roger ha estat brutal. Ha sortit a sac a la primera pujada i jo he intentat seguir-lo. Hem anat fent tota la cursa, ell sobrat i jo treient la llengua. Hauré d'entranar fort, avui ha estat l'inici. S'acosten reptes importants i no estic prou en forma. Però m'ho he passat de conya. Fantàstic poder compartir estones també amb la Mireia, els seus pares i les nenes. Moltes gràcies!

A entrenar!

TONI -

S'ha de felicitar als integrants de la parella 40 pel magnífic lloc i temps aconseguit en la "botifarrada" de la Catllaràs.

És obvi que no estic preparat per afrontar el tram decisiu de la temporada. Una mala planificació estratègica que, sens dubte, m'allunyarà del premi Leònides 09.

No sé si és per un defecte de càmera o de píxels però sembla que la cara d'en Marc està un xic desfigurada i molt vermella. El seu somriure sembla de compromís envers del de satisfacció que fa en Roger. No ho sé, no ho sé.

Repetir la felicitació a la 40 pel resultat d'aquest matí.

Pau i herba

El Full Parrokial – ÚLTIMA HORA -

Primícia: Es confirma la 15a Volta a la Cerdanya es realitzarà els dies 19-20 de Setembre al Castellar de N’hug. El circuit serà en la seva pràctica totalitat la Ruta de l’Ermità.

La UCI està investigant a marxes forçades si s’han produït algun tipus de pressions per part d’un integrant de la 40 als organitzadors de Probike. Molt curiosament, aquest integrant acostuma a fer llargues estades a Castellar i se l’ha vist entrenant recentment pels indrets de la Ruta de l’Ermità.