Blogia
La llibreta virtual.

Pantans edició primavera

Pantans edició primavera Avui un grup de 20 bikers, format majoritàriament pel grup d'Arenys de Munt i entre els quals hi havia en Pep, en Carles, en Marc, en Ferran, l'òscar, en Fenoy.. ha anat a la sortida dels pantans edició primavera.

A quarts de nou es sortia del Pasteral, es pujava cap a la presa de Susqueda i s'enfilava una pista fins al peu del Far. Allà començava un tram per practicar la tècnica i a posteriori l'art de netejar la bicicleta. Cal destacar alguns creuaments de basses i rius amb cabals importants. En Pep ha creuat un riu pedalant, amb no tota la fortuna que es podia esperar. El bon ambient regnava tota l'estona, com no podia ser d'una altra manera.

Sobre les 14.00h arribàvem al Far, alhora que començava a ploure i després a pedregar. El dinar més que correcte, igual que el vi. La baixada ha estat tan xula com curta, arribant a Sant Feliu de Pallerols. Des d'allà baixàvem pel camí del carrilet, i a una velocitat més digne de ciclomotor que de bicicleta, cap a Amer. Aquí el fang ja era massa i hem acabat de quedar empastifats.

En total 78kms, +1750m. Ja n'hem fet una altra..

Diumenge que ve el MCT es desplaça a Cabrils. El Comitè Esportiu sol·licita la suspensió cautelar de la sanció aplicada a en Carles, sancionat per conducta irregular.

55 comentarios

TONI -

N'estic segur que demà deixareu el la mallerenga molt amunt.

Que vagi molt bé demà, que tingueu una bona cursa.

Pau i herba

TONI -

Entrenaments:
- divendres : 70 kms carretera.
- dissabte: 90 kms carretera + 6 kms carrera.

Carrera: 35 kms durant la setmana.

Sensacions:
- Ahir vaig haver-me d'aturar a una benzinera a menjar-me un parell de barretes. Ja no podia més.
- Aquest matí he vist molt pros fent el circuir de bici de la Half. El vent d'avui m'ha fet acabar d'adonar-me'n que aquell dia ja cal que estigui fi.
Des d'El Masnou fins a Mataró he trobat bastants ciclistes però cap anava al ritme. Ha estat un suplici des de Mataró fins a Calella. Vull dir que l'entrenament no ha estat de la qualitat desitjada.

La part de cursa a peu ha estat inaguantable. I això que només he fet 6 kms.

Espero que aquell dia l'Aristodemus s'adormi i no aparegui per allà.

Roger, desitjo que ja estiguis millor. De vegades els excessos es paguen, però res que un bon descans pugui arreglar, sense que el teu estat de forma se'n ressenti.
Vaig llegir l'article el dissabte passat. Gràcies.

Pau i herba

Marc -

Gràcies Roger per l'enllaç.. Molt recomanable dedicar 5min a llegir l'entrevista! Em quedo amb algunes frases, però sobretot amb l'esperit de superació d'aquest tio. El nostre 'La vida és una actitud' és per a ell un 'Kiss or kill'. Demà penso mesurar la cursa de Cabrils amb hores, no amb quilòmetres..

Aquest migdia he anat fins a Canet per ajustar els frens, després de practicar una mica a casa i no acabar de sortir-me'n. He vist molts 'pro's' de roda fina entrenant per la NII. Tinc ganes de fer de públic a la Half.. on voldràs que ens posem, Toni?

Demà 7,15 KLY.

Salut

EL FULL PARROKIAL -

Segons un comunicat aparegut a la pàgina web de la Conselleria de Sanitat, s'informa que, després d'examinar les mostres proporcionades per La Fonda de Castellar de N'Hug, la sopa que es va fer la setmana santa no presenta cap element que pugui considerar-se tòxic.

Així, la presumpta intoxicació que va patir un client va ser provocada per un empatx. Les ganes de menjar sopar i la quantitat van provocar que el client, R.V., hagués ingerit quantitats massa grans en un temps molt curt.

Roger -

Entrevista de l’Emilio Pérez de Rozas a en Kilian Jornet

http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=604727&idseccio_PK=1006&h=

Llegint això, demà agafo la bici i em passo els 10 dies de descans per un cert lloc…

Bon cap de setmana i bona cursa a Cabrils!!!
-roger

TONI -

Carles, si demà et va bé podem quedar a 2/4 de 8 a sota casa.

Pau i herba

pep -

Marc a les 7h15m al Calisay vindre amb la furgo si poden posar totes les bicis, per anar fins a Cabrils amb bici el problema no es els km es el temps per tornar com mes aviat arribi millor, intentaré millorar el temps penso sortir a ritme tranquil i velocitat (diesel).
Roger que et milloris aviat, m’hauria agradat pedalejar junts a Cabrils
“alguns metres”.

Salut i fins diumenge



cARLES -

Pensament 702:

SOBRE LA MEVA MORT

Si em moris avui, 23 d’abril de 2009, hauria estat l’últim de la meva vida. Si no passa res anormal en els propers vint minuts, aquest pensament hauria de dir: Si em moris avui, 24 d’abril de 2009, hauria estat l’últim de la meva vida . I així successivament fins el dia que l’encerti.

Carles -

Pensament 701:

BONA EDUCACIÓ

La bona educació és una actitud personal. Bàsicament ens arriba pel camí del propi cultiu. Ser ben educat implica, en determinades ocasions, comportar-se com un mal educat.

Carles -

Pensament 700:

ASSEGURAR EL FUTUR

No se si es possible assegurar el futur, doncs per a mi hi ha masses variables i molts escenaris que el fan imprevisible. El que si se és que es pot perdre el present intentant assegurar el futur.

Carles -

Pensament 699:

SECRET ESPORTIU

Quan faig esport i em sento cansat per l’esforç tinc un secret per aguantar el dolor i continuar: estar content i satisfet del meu patiment

Carles -

Pensament 698:

CALLAR, ESCOLTAR I PARLAR

Callant hom aprèn a escoltar
Escoltant hom aprèn a parlar
I parlant aprèn a callar.

Carles -

Pensament 697:

HISTORIETA ABSURDA

Un home camina lentament sota una intensa pluja. Un vianant aixoplugat sota un paraigua se li acosta i li pregunta:
- ¿Escolti, perquè no camina més ràpid?
- Es que també plou més endavant, li contesta.

Carles -

Pensament 696:

APRENDRE A PARLAR

Com Xuang Tzu busco l’home que ha oblidat les paraules perquè m’ensenyi a parlar de nou.

Carles -

Pensament 695:

INDIVIDU PROBLEMÀTIC

En masses ocasions em sento aclaparat per tres menes de problemes: els que he tingut, el que tinc i el que tindré.

Carles -

Pensament 694:

ACUDIT DOLENT

Tot preocupat un individu en un bar li diu al bàrman:
- ¿Com puc alliberar-me d’aquest patiment?
- El bàrman li respon:
- ¿I a vostè qui el lliga?

Carles -

Pensament 693:

PROVERBI XINES

L’ahir és diner gastat.
El demà és diner per venir.
Utilitza doncs l’avui, que és diner en efectiu.

Carles -

Pensament 693:

Entrenaments:

Dijous 23 tarda: 35 Km. bicicleta de carretera, 9 Km a la carrera en companyia del gran Toni i 20’ al gimnàs.
Comentaris:
- Toni demà potser t’acompanyo a fer la ruta en bicicleta de la de la Half Challenge, sempre i quan pugui anar a rebufo. A quina hora sortiràs?. A les 12 tinc un casament.
- Marc i Pep diumenge si voleu puc venir amb el meu cotxe, em sembla be quedar a a les 7h 15’ al Calisay. Si hi voleu anar en bicicleta des d’ Arenys hauríem de quedar a ¾ de 7. Si cau un diluvi jo no vindré.
- Roger davant la meva impotència per seguir la teva roda haig de confessar que he demanat ajuda a un bruixot i ara me’n penedeixo. Espero et recuperis aviat.
- Jose, Quim16, Ricard, Ferran, Oscar....... recordeu que s’han de publicar tots els entrenaments.
- Salut i força.

Marc -

Carles i Pep, si voleu podem quedar al Calisay a les 7,15 (Sortida 9h). Pels cotxes tenim furgo d'en Pep i el meu o el d'en Carles. Està descartat anar-hi amb bici des d'aquí?

Roger, espero que el virus aquest sigui benevolent amb tu. Cabrils descartat; em sap greu perquè és divertida, però millor que et cuidis bé. Tot i així veig que has fet intents d'agafar la bici.. Això és motivació! Estàs tan fort que aquesta aturada no t'afectarà gens. Ara en Molina diu que diumenge pinta malament.. pfff! prometo anar a fons per deixar el listó MCT40 ben alt.

La foto la vaig fer amb el mòbil. Enfilant la primera rampa des de Susqueda vaig sentir en Ferran Soler que deia; aquí hi ha la foto de la sortida. I em vaig parar automàticament. Realment va fer un dia molt bo, especialment al matí.

Osti, no estic entrenant gens.. Carles, no pares ehh!? I en Pep no es queda curt, jo flipo. D'en Toni més val no parlar-ne perquè fer una Half no està a l'abast de tothom.

Fins aviat,

Roger -

ESPARTAAAAAAAAAANS! Bona diada de Sant Jordi!

Estic descartat per Cabrils. Excusa XYZ: “Estic malaltó” – Ahir al vespre, tornant de l’aeroport, vaig anar directe al metge. Malauradament les meves males sensacions s’han confirmat: Tinc una infecció de no se què en les vies mucoses (?), i m’han “clavat” 10 dies de repòs mínim. En van receptar antibiòtic i potingues vàries, i res de dòping (aprofitant la recepta volia emportar-me mitja farmàcia, però l’UCI està molt al cas avui en dia)

Cabrils em feia molta il•lusió. Ahir quan tornava del metge pensava que, potser amb un xic de sort, el diumenge podria estar en mínimes condicions per venir. Però avui, quan m’he enxampat amb atac rebel dirigint-me al garatge per aprofitar un migdia esplèndid, el meu cos a dit “no”. Ni per provar-me amb algun entrenament secret. Estic KO.

Les properes setmanes se’m presenten complicades: Descans i després 10 dies a l’Índia. Fins a mitjans de maig no podré tornar a planificar entrenaments secrets i sortides. Estic intentant contactar amb el preparador que vaig acomiadar després de la cursa de Llavaneres. Necessito que em disseny un pla d’entrenament accelerat.

Comentaris:
La crònica i els comentaris de la sortida als pantans denoten que us ho vareu passar molt bé i que la ruta va ser molt maca. Quina enveja. Per cert, m’agrada molt la foto. Diria que digne d’un pro de la fotografia!

Marc, estic segur que rebaixaràs el teu darrer crono significativament. Sempre es fa la mateix ruta? – Per cert, la cançó del na-na-na sona força per Europa. La vaig sentir al taxi a Paris, i per poc li demano que pari per seguir en bici.

Toni, com portes la half? M’imagino que ultimant entrenaments estratosfèrics

Carles, portaré una llista molt llarga per preguntar als braman. Sobretot preguntaré per una certa conspiració amb el núm. 38 que em té molt descentrat últimament.

Pep, el Full Parrokial diu que no pares!

TONI -

dissabte al matí vull anar a fer el circuit en bici de la Half Challenge. Algú s´hi apunta?

Ja sé que diumenge aneu a Cabrils, ho dic per si algú en té ganes. Potser en Quim? o en Jose?

Pau i herba

Carles -

Pensament 692:

Un amic: “Què estàs fent?”
Carles: “Envellint”

Carles -

Pensament 691:

Xuang Tzu: “El que és u és u. El que és no-u també és u”.
Carles: Rum-rum, Xap- xap, nyec-nyec, patapam.

Carles -

Entrenaments:
- Dimecres 22 tarda: 27 Km btt i 40’ al gimnàs.
- Dijous 23 mati: 35 Km. bicicleta de carretera.
Comentaris:
- Pep i Marc com quedem per anar diumenge a Cabrils? En Roger finalment també s’hi ha apuntat?
- Toni ahir no vaig veure a temps la teva proposta, si vols avui per la tarda podem quedar.
Salut i força.

Marc -

Atenció! S'ha interceptat una crònica al blog del cc arenys de munt força inspirada amb la nostra.. S'apunta a en Tendo com a màxim responsable.

No he entrenat des de diumenge. Tot just avui he començat a treure el fang vermellós de la bici, que fa sorolls per tot arreu. Espero sortir abans de diumenge, i diumenge anar per feina. Fa dos anys vaig fer 2h 29' (56è) a la mateixa cursa, i en Jose va fer uns 9' menys. Així doncs ja tinc objectiu..

Bon Sant Jordi!

TONI -

Carles, avui sortida a partir de les 7. Com ho veus?

pau i herba

Carles -

Pensament 690:

Avança més ràpid un sol coix caminant que deu mil homes pal plantats. Fa més soroll un sol mut picant de mans que cent mil homes callats. Hi veu més un curt de vista que un milió d’homes amb el cap girat. Si ets coix, mut o sord camina, parla i mira.

Carles -

Pensament 689:

CONSELL D’UN MONJO TAOISTA

Si no gaudeixes de les petites il•lusions, esperant la gran felicitat, cores el perill de quedar-te sense res.

Carles -

Pensament 688:

RECORDAR

Saber és recordar. Viure és recordar. Recordar és una forma de saber viure.

Carles -

Pensament 687:

PÀNIC

Fer l’amor, escriure pensaments o practicar esport és una forma de teràpia. No acabo d’entendre com aquells que no tenen desitjos, anhels o ambicions poden sobreviure a la desesperació, al pànic, consubstancial a la condició humana.

Carles -

Pensament 686:

GUARDAR SECRETS

Si vols que ningú, absolutament ningú ho sàpiga........ no ho facis.

Carles -

Pensament 685:
PLAGI

Com més llegeixo més escric, com més escric mes imito Presoner d’aquesta dèria he arribat al punt de plagiar llibres que encara no són escrits.

Carles -

Pensament 684:
EN UN DOINAR DE NEGOCIS

L’important no és escoltar allò que m’explica, sinó esbrinar el que realment pensa.

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 21: 45 Km en bicicleta de carretera i 7 Km corrents.
Comentaris:
- Això de preparar-se per una duatlo és més dur del que em pensava. Ahir no vaig tenir esme de fer les meves series al gimnàs.
- Toni no acabo d’entendre com desprès del que vas fer dissabte, vas poder fer la triatlo de Blanes al dia següent.
- Tinc pagada la cursa de Cabrils, demà confirmaré si puc anar-hi.
- Salut i força.

pep -

Diumenge la sortida als pantans primer felicitar a tots els que han preparat la ruta i l’avituallament (dinar) especialment en Lluís , el ritme de marxa ha anat be tenin en compte que érem 20 bikers de diferents nivells, també felicitar al grup de noies que han demostrat que la frase “ això es cosa d’homes” ha caducat, el primer tram del Pasteral a la presa ha anat molt be per calentar, duran la ruta una mica de tot, pujades baixades tècniques, aigua, fang, pedres, arrels, sol, pluja, pedregada.
A la pròxima tornaré a pasar el torrent d’aigua portaré el vestit impermeable i ulleres especials de buceix.
Únic a millorar es la sortira mes puntual.
Entrenament dilluns descans, dimarts pujada al Corredor per can Framis pujada tranqui-la amb plat petit, de la font al Corredor 50 minuts

Salut i desnivells

Carles -

Pensament 683:

ESPORTISTA

És un esportista que creu sempre ser més del que és, però es valora en menys del que val.

Carles -

Pensament 678:

BREU

Si escric aquest pensament tan lacònic és perquè no he sabut escriure’l més curt.

Carles -

Pensament 681:

PERSEVERANÇA

És infinitament més esperançador fallar deu cops per assolir un objectiu que perdre una sola vegada la fe en les nostres possibilitats.

Carles -

Pensament 680:

BEN EDUCAT

Ser ben educat i bona persona, en masses ocasions, comporta sentir-se inferior enfront dels barruts i mal educats.

Carles -

Pensament 679:

¿PERQUÈ ESCRIUS?

Escric per conquerir l’espai de la imaginació, pel plaer de portar la contraria, per defensar la llibertat d’estar sol contra tots, per la necessitat de crear-me una identitat, i el més important: escric perquè en tinc ganes.

Carles -

Pensament 678:

PENSAMENTS

Escriure pensaments cada cop em sembla més senzill; això de tenir idees per explicar-les es millora amb la pràctica. És com mostrar l’empremta digital de la pròpia ànima. Malauradament, com no acabo de trobar-me l’ànima em sento forçat a forjar-me una identitat i aquesta es precisament la meva coartada per escriure: crear ficció a partir del propi punt vist.

Carles -

Pensament 677:

SAVI

¿Que és un savi? Un ignorant inflat pel coneixement.

Carles -

Pensament 676:

UN DECEBUT

Fes-te amic de qui menys t’ofereixi,
serà qui menys et decebi.

TONI -

Em sap greu haver-me perdut aquesta edició de primavera, i més després de llegir els vostres comentaris.

Segur que durant el dinar l'ambient deuria ser genial.

Celebro que en Carles recuperés l'escut, malgrat que semblat llegir al Full Parrokial que hi va haver alguna "mitjanada", i que s'espera la reunió de l'UCI d'aquesta setmana.

Marc, he llegit que vares estar superb, sempre portant l'estandard de la MCT al pilot de davant.

Pep, diu el Full Parrokial, que des que tens la nova joguina, els del club CCADM tremolen.

Per cert, com varen anar les classes d'anglès?

Ahir en Ricard em va tornar a matxacar. És una màquina. Va anar a Blanes des de Canet en bici, va fer la cursa i va tornar cap a casa. Dos palabras im-presionante.

Carles, en algun moment, el ritme de carretera va ser superior al de dissabte. No em va durar massa perquè de seguida em varen deixar tirat.

Pau i herba

Carles -

Pensament 675:

NOTICIES ESPORTIVES

Acabo de fer un repàs de la premsa esportiu d’aquest dilluns i es decebedor. No és publica cap noticia de la descomunal actuació d’en Toni dissabte, no és diu res de la sortida d’en Roger malat i amb febre, tampoc es dona compte del bany iniciàtic d’en Pep, de la recuperació de l’escut d’en Carles o del podi d’en Marc al Far. Soc del parer que hi ha una conxorxa mediàtica contra els integrants de la MCT. Sortosament el Full Parrokial compensa en escreix aquest boicot informatiu.

Carles -

Pensament 674:

VOLUNTAT

Una voluntat perquè sigui lliure ha de ser independent. La voluntat és quelcom especial que apareix misteriosament i es converteix en una força poderosa que dirigeix la nostre determinació. La força de la voluntat pot convertir el dèbil en invulnerable.

Carles -

Pensament 673:

Scheler: “No hi ha en aquest món prou amor perquè és malbarati en un altre esser humà”
Carles: “No crec que sigui un problema de quantitat, sinó de necessitat”.

Carles -

Pensament 672:

FICHTE: “És perquè és, i és perquè és, perquè és així”
Carles: “ Si tu ho dius serà així, però no ho acabo d’entendre”

Carles -

Pensament 671:

NO CREC EN LA CREACIÓ

Ivan Karamazo, un dels protagonistes de la novel•la de Dostoievski “els germans Karamazov”, diu en un dels seus discursos nihilistes : “No és a Déu a qui refuso, sinó a la creació”. Coincideixo plenament amb aquesta afirmació. El problema no és la reflexió teològica sobre l’existència de Déu, sinó les conseqüències reals que han derivat en les diferents societats de la creença en la seva existència.

Carles -

Pensament 670:

Machado: “Res en la terra és definitiu”.
Carles “Ergo no és definitiu que res en la terra sigui definitiu”.

Carles -

Pensament 673:

Quetelet: “La societat prepara els crims, els individus es limiten a cometre’ls”.
Carles : “ ¿I qui escull a les desafortunades víctimes?”

Carles -

Pensament 672:

Paul Valery: “Autorització per suïcidar-se, únicament atorgada a qui és plenament feliç”.
Carles: Agraït per la teva autorització, però de moment continuo”.

Carles -

Pensament 671:

Rousseau: “Sota la llei de la raó res és fa sense causa”
Carles: “En aquest cas el que pertoca és canviar la llei”.

Carles -

Tinc el múscul radial cansat
el tendó d’Aquiles rendit
el múscul recta major esgotat
i el vast extern exhaurit.


Tinc el pectoral abalit
el bíceps braquial fatigat
el múscul supinador afligit
i el serrat major extenuat.


Tinc el múscul tibial trinxat
el bíceps crural atuït
el múscul dorsal ample capolat
i el gluti major esbalaït.


Tinc el múscul oblic extern defallit
el rodo major esllomat
el múscul peroneal estamordit
i l’infraspinos exhaust

Carles -

Entrenaments:
78 Km + 1750 a ritme de passeig.
Comentaris:
- La ruta de primavera dels pantans ha estat un èxit: germanor, bon rotllo, molt ben organitzat i el més important, he tornat a casa amb l’escut. Veient el nivell d’algun dels participants agraeixo molt sincerament la presència de tres fèmines que han ajudat a rebaixar significativament el ritme de la sortida. La motivació dels companys ciclistes d’Arenys de Munt és altíssima, però els integrants de la MCT hem deixat el pavelló ben alt, dels quatre primers en arribar al Far, 3 eren mallerengos.
- Soc optimista en les negociacions familiars per participar a la marxa de Cabrils .
Salut i força.