Blogia
La llibreta virtual.

Una sortida d'ous

Una sortida d'ous

'Quins ous de pasqua ''els mallerengues teams''. No són ni gallines i sempre corren com a llebres; tot i que n'hi ha que alguna vegada s'escaqueja com un ós mandrós. Bones vacances!' La Mireia, molt ben acompanyada de les petites, ens ha tornat a sorprendre. Moltes gràcies!

La sortida ha consistit en fer la major part del circuit de la cursa de Llavaneres. En Roger està fortíssim, en Toni s'ha passat la sortida xiulant Gigi d'Agostino, en Carles no s'atura per res i en Marc (si, jo) estava força bé i ha pogut aguantar algun atac.

En definitiva, un gran ambient de 'pau i herba' a l'estil mallerengo, és a dir, atac rere atac.

Salut Sonrisa

 

46 comentarios

Carles -

Pensament 622:

Es diu Rodamots Eudald
Te un aspecte sepulcral
Viu en una casa pairal
Treballa en el medi rural
Son avi havia estat general
De petit volia ser corresponsal
Ara fa de menestral
És un expert amb la destral
Canta en una coral
Llegeix sovint el missal
Creu en el sobrenatural
Un cop a l’any va la catedral
És molt visceral
Actua de forma natural
La seva veu és gutural
No ha esta mai al litoral
Capeja el temporal.

Marc -

Carles, demà a les 8 al Calisay. Tinc mono de bici..

salut

Carles -

Entrenaments:
33 Km. btt amb bones sensacions. He fet la prova bucanera i alguna mitjanada.
Comentaris:
- Marc, Pep o Toni demà a les 8 al Calisay?. A 2/4 de 12 haig de ser de tornada.
Salut i força.

TONI -

Marc, està bé que us entreneu per a fer-ne una de grossa després de l'estiu.

Entenc que tingueu l'espineta clavada de l'any passat i que us la vulgueu treure. Aquesta serà una altra prova dins el calendari amb uns punts, i ja se sap, que al final, el que més compte és quants punts fas.

I la Pedals de foc? I les tres curses d'alta muntanya?

Roger, malauradament no tinc a l'abast fer tant de desnivell com tu fas. Estic preocupat per la qualitat dels teus entrenaments. Sens dubte són una amenaça. En un DAFO mòbil, però això constitueix una oportunitat, més entrenaments de més qualitat. I el punt fort és tenir la tenacitat i la constància. Gràcies mestre Roger. Amb tu, també sempre se n'aprèn.

pau i herba.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 2.500 mtrs nedant.

Marc, el primer gran repte és la half. Després en vindran d'altres però encara estan per decidir.

I la parella 40 s'apuntarà a la Pedals de Foc?

Pau i herba

Marc -

Roger, has d'estar fortíssim, aquests 'stages' són brutals. M'hagués agradat veure la cara dels que et veien arribart a Castellar mentre nevava..

Carles, per guanyar a en Toni corrent s'ha d'estar tan fort.. no vull ni pensar què passarà ara que ve el bon temps i tindràs la Cervélo..

Toni, penses en alguna cosa més que en la Half?

Pep, publica els entrenaments o la Comissió del MCT s'haurà de reunir d'urgència.. ara t'haurem d preguntar, carretera o muntanya?

Demà sortiré amb btt, algú s'apunta?

Inscripcions anticipades per Cabrils fins el dia 23, x internet i pagant a La Caixa, parlem?

PD: La parella 40 en principi s'està preparant per fer-ne alguna de grossa a partir de l'estiu. Seguirem informant.

mtb

TONI -

Roger, certament el teu estat de forma ja em fa molta por. Els teus entrenaments són dignes dels escollits d'Esparta. Desafiant els elements, la intempèrie i els desnivells.

Com puc jo fer front a tal determinació? Demà hauré de sortir sense mirar quin temps farà.

Per cert, avui comentàvem amb en Carles si ja ens apuntem a la Pedals de Foc, i a quina categoria. Seguirà la parella 40?

Pau i herba

Carles -

Pensament 621:

RECORDANT

Potser, com en aquell proverbi de Ramon Llull, tot depenia d’un gest, d’una mirada. Però jo, com en aquella novel•la de Sabato ho vaig confiar tot en una il•lusió. I així em va anar....

Carles -

Pensament 620:

COSES IMPORTANT

Unes notes mig esgrogueïdes
d’uns pensaments escrits fa temps
o la fotografia d’una arribada
a una meta molt desitjada.

El so d’un Gigi italià
que en Toni no para de cantar
o la llum del sol de ponent
que acarona la pell amb el vent.

La garota humida de l’estimada
per on llisca dolçament la cigala
o els desigs que tindre un dia
que m’inundaran de dolça alegria.


Roger -

30km, +850. Després d’una intensa nevada matinal, he aprofitat el sol del migdia per sortir. Als vint minuts, pluja intensa que no ha parat fins deixar pas a una forta nevada en el retorn per carretera, a mesura que recuperava alçada, i davant certa incredulitat dels pocs cotxes que circulaven. Millors sensacions. La sopa comença a fer els seus efectes.

Carles -

Entrenaments:
Divendres 10: 55 Km. btt a ritme d’anar fent.
Dissabte: 11: 12 Km. corrents amb un temps de 56’.
Comentaris:
- Toni gràcies pels afalacs, però haig de recordar que els dues ultimes vegades que hem sortit a corre m’has fotut palissa, que avui he petit com mai per aguantar el ritme fins al final i que el meu promig de pulsacions ha estat de 169 i el teu en prou feines arribava a 140. Suposo que bona part del mèrit es haver-me posat el vestit de les grans ocasions, certament m’ha motivat.
- Roger qual llegeixo els teus entrenaments em marejo amb els desnivells positius que fas. Si aquesta temporada no vull fer el ridícul hauré d’anar molts dies a la feina amb bicicleta.
- Avui per la tarda he trobat en Pep fent entrenaments secrets, però veig que no ho publica, per tant suposo que són secrets.
- Demà surt algú?

TONI -

Entrenament d'avui:
- 12 kms carrera.

La pluja m'ha despertat. No pensava que pogués sortir a entrenar però per aquells capricis dels déus, el sol ha sortit.

He pensat trucar en Carles. La meva supèrbia em deia que avui seria un gran dia. En Carles no hi era. Havia sortit a inspirar-se, a omplir el pap de nous pensaments. Però no han passat ni 10 minuts que el telèfon em tornava la invitació.

Dins meu he notat que avui no seria un bon dia. Potser millor no haver anat a entrenar. No haver trucat en Carles. Un presagi em rondava pel cap.

Sortim puntuals des de la placeta. Els primers compasos tranquils, sense pressió. Jo ja notava que avui no aniria bé. Al cap d'un parell de quilòmetres, en Carles, molt motivat, ha començat a estirar. En el meu crono he vist que el ritme que imposava era de 4 min/km. Però on va!!! em deia jo. Intenta aguantar-lo. A la mitad del recorregut, la distància ja era de mig quilòmetre aproximadament. Després mica en mica s'anava allunyant, fins a esdevenir un puntet blanc a l'horitzó.

Pallissa monumental. 2 minuts de diferència.

A l'arribada m'ha comentat que avui ell portava el vestit de gala, el de les grans ocasions.
Seguidament en Carles anava a fer uns quants quilòmetres en bici.

Intractable. Veig que he d'entrenar molt mes, amb més intensitat i més dedicació. En Leònides no tolera distraccions.

Pau i herba.

Roger -

Entrenament secret, dijous 9 d’abril: 40km, +1450m; males sensacions. Terribles. Pájara final descomunal pujant de la Pobla de Lillet a Castellar per carretera, amb el plat petit i fent tot el possible per no trucar al servei de taxi.

Divendres 10 d’abril: 36km, +1200m. Millors sensacions, però molt lluny de sentir-ne de bones. Al menys no he hagut de recórrer al plat petit.

Tinc les sospites que el millor que podré fer aquest cap de setmana a Castellar de N’Hug serà afartar-me de sopa i bon tiberi.

Comentaris:
Marc, si en Leònides se t’ha aparegut (no ho dubto) crec que és com a recompensa del teu estat de forma. Potser t’ha esperonat a seguir entrenant perquè veu un potencial enorme. És molt exigent.

Toni, en Kilian no l’he vist, però en Ferran de la fonda em diu que no fa gaire va venir a entrenar. Diu que vol muntar una cursa a Castellar de 20-25 km i un burrada de desnivells. Prevista pel setembre, entre l’ultra del Montblanc i un repte personal que sembla se l’hi ha fotut entre cella i cella: San Francisco-New York en menys d’un mes.

Carles, la Cervelo em fa molta por. Temo que comencis a anar a la feina amb la bici, i no paris de rebaixar temps.

Bon cap de setmana passat per aigua (i neu)
-roger

Marc -

Ahir dijous entrenament de 30kms passant per can Colomer, cal Peraire, Vallgorguina, casa nova i Arenys. 800m desnivell acum. Bon ritme però no molt bones sensacions.

A mit camí m'ha aparegut en Leònides, que m'ha dit que o m'espavilo o no em menjaré un rosco a Cabrils. Seguirem entrenant..

A menjar peix..

TONI -

Entrenament d'avui:
- 60 kms per carretera.
- 7 kms carrera.

Aquests dies intentaré entrenar un xic més degut a que el master és a Castellar de N'Hug fent entrenaments amb en Kilian.

He intentat comprar la sopa de la fonda per internet però diu que només la fan i la serveixen "in situ".

Avui he anat per la carretera esperant en quina rotonda o quin revolt em trobava una Cervélo.

Pau i herba

Carles -

Pensament 618:

TARDES POETIQUES

Les millors tardes per escriure poemes són les de pluja, es respira un aire melancòlic que afavoreix la introspecció. Malauradament els resultats dels que s’escriu en poques ocasions esta a l’alçada d’aquestes tardes tan poètiques.

Carles -

Pensament 617:

MALA CONSCIÈNCIA

Si fos sincer escriuria un drama
i fins i tot més, un epitàfic.
Però avui faré com sempre,
escriuré un senzill pensament
per apaivagar la mala consciència.

cARLES -

Pensament 616:

PER SORT

Em podria passar hores i hores
mirant la mar
però, per sort, no ho faig.

Em podria preguntar hores i hores
sobre enigmes sense resposta
però, per sort, no ho faig.

Em podria imaginar hores i hores
fabuloses històries
però, per sort, no ho faig.


Em podria explicar hores i hores
altres històries
però, per sort, no ho faig.

Carles -

Entrenaments:
Dimecres 8: 10 Km corrents a la cinta ( 43’ 22’’) i 45’ al gimnàs.
Comentaris:
-Marc gràcies per la pàgina web de Galaxycles, però Tomasdomingo és més econòmic.
-Abans de l’estiu intentaré fer 10 Km a la cinta per sota dels 42’’.
- Últimament tinc un pànic desmesurat a trobar-me un corresponsal del full parrokial en qualsevol de les meves activitats esportives. He acabat disfressant-me per anar d’incògnit.

Marc -

Fullejo una revista de ciclisme que vaig comprar fa pocs mesos. Anunci a tota pàgina de la marca Cervélo. El quadre d'en Carles surt al centre com a guanyador de l'any dins els quadres de carboni per una prestigiosa revista europea. No cal dir res més, sinó entrenar.

A veure si aquests dies puc entrenar una mica. Al full parroquial posa això de Castellar de N'hug, i realment em fa por.

bona setmana 'santa'..

TONI -

ósties !!!!!!!! una Cervélo !!!!!!

ja cal que em calci.

Gigi a tope !!!!!!!!

Avui res d'entrenament.

Pau i herba.

Carles -

Comentari:
Acabo d’encarregar a Tomasdomingo la bicicleta de carretera Cervélo RS, que podré recollir la propera setmana ( http://www.competitivecyclist.com/road-bikes/frame/2009-Cerv%C3%A9lo-rs-4529.html). Espero amb ganes l’arribada de la nova jogina.
Salut i força.

Roger -

El dissabte a mi també em va semblar sentir la Mallerenga Carbonera pels voltants de Canyamars. Però després vaig pensar que el seu cant m’era massa familiar a una melodia d’un reconegut DJ italià. Crec que la fatiga em va fer patir alguna que altra al•lucinació.

EL FULL PARROKIAL -

El Full Parrokial s’ha fet ressò d’uns rumors (sembla que força fonamentats) que assenyalen un stage d’última hora d’un dels integrants de la 40 a Castellar de N’hug. Els mateixos rumors assenyalen un pla d’entrenament colossal programat pel proper divendres, dissabte i diumenge. Tres dies seguits de desnivells, i molta, molta alçada.

Fonts properes a aquest reconegut portal digital també assenyalen que la fonda del poble ha rebut un encàrrec poc habitual: Olles i olles de sopa pel proper cap de setmana. L’UCI no descarta controls sorpresa.

Carles -

Entrenaments:
Dilluns 6: 11Km. corrents a mig gas.
Comentaris:
- Avui he pogut gaudir d’un gran espectacle ornitològic excepcional: per una banda he vist la dansa nupcial de dos ànecs de color verd, per una altre com dos bernats pescaires es barallaven per una parada de caça, i el més sorprenent de tot he gaudit del cant de la mallerenga carbonera que em recordava la cançó d’en Gigi que en Toni xiulava tan apassionadament dissabte passat.
Salut i força.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 2.500 mtrs nedant.

Encara me'n sento de la sortida de dissabte. Ahir no podia amb la bici i avui m'ha costat molt nedar.

Em sento esgotat, cansat, per la xuclada d'energia que em vàreu fer el dissabte.

Fins i tot em sembla que les meves neurones no reben prou oxigen. Avui, no sabia si nedava per una piscina o bé per un hort ple de pastanagues.

Pau i herba.

Carles -

Pensament 615:

LLIBERTAT INCONDICIONAL

La llibertat és avui una paraula gasta pel mal ús que s’han ha fet. Per contradictori que sembli l’home lliure no és lliure d’escollir, doncs esta compromès en defensar la llibertat dels altres. La llibertat d’un home precisa de la llibertat dels altres homes. De llibertat solsament n’hi ha una : la INCONDICIONAL.

Carles -

Pensament 614:

CONSELL D’UN MONJO TIBETA

No esperis que els altres facin per TU allò que TU no ets capaç de fer per TU mateix.

Carles -

Pensament 613:


L’esforç, l’entrenament o el treball que esmercem per assolir una fita no diu res en favor del valor intrínsec d’aquest objectiu.

Carles -

Pensament 612:

EXIT

Tenir èxit, si ens genera la necessitat de continuar tenint èxit, és un fracàs, doncs quedem atrapats en una xarxa on els nostres objectius són condicionats per les nostres ambicions.

Carles -

Pensament 611:

TOTA

- Tota metàfora és, per si mateixa, un mite en petit.
- Tota paciència es cansa un dia.
- Tota frustració és, en el fons, un mal entès.

Carles -

Pensament 610:

CONFESSIONS DEL CAPITÀ AHAB

Els mitjans que utilitzo són assenyats, els meus motius i objectius son demencials.

Carles -

Pensament 609:

A MISA

No acabo d’entendre com pot complaure al Déu catòlic la repetició del culte, la humiliació de la pregaria i la hipocresia de la confessió. Es que no té sentit del ridícul?

Carles -

Pensament 608:

ORGULL, GENEROSITAT I SUPÈRBIA

- La base de la supèrbia es fonamenta en una sobrevaloració d’un mateix.
- El fonament de la generositat rau en donar més del que es pot
- El pilar de l’orgull consisteix en prendre menys del que es necessita.

Carles -

Entrenaments:
Dissabte 4: 40 Km. btt en companyia dels grans mestres de la MCT
Diumenge 5: 24 Km. btt a ritme de pau i herba.

Comentaris:
Sempre he pensat que per millorar esportivament és tan important la condició física com la mental. Per aconseguir motivació res millor que il•lusió, i si aquesta va acompanyada d’eufòria millor que millor.
Dissabte fou una d’aquelles sortides de germanor, en que les endorfines dels participants anaven absolutament revolucionades i es varen viure moments d’alegria esclatant. A l’arribada en Marc estava eufòric doncs havia gaudit del seu petit dia de gloria, en Roger supercontent perquè per primer cop havia trobat un rival digne de la seva qualitat esportiva, i en Toni.... en Toni estava sortidisim, pletòric, combatiu com mai. Jo, pobre mortal, en vaig tenir prou amb que l’Aristodemus no se’m tornes a presentar.
Salut i força

pep -

Com diu en Marc avui sortida per fer base, desprès de fer el recorregut de la pujada a can Vives passant per la Creu i vist el temps que he fet , encara admiro mes el temps aconseguit per en Roger i també en Marc, últim tram de la sortida ens ha acompanyat en Carles i he pogut comprovar que puja molt be tot i com diu ell no esta entrenat amb la bici.

Salut i desnivells

TONI -

Entrenament d'avui:
- 80 kms carretera.

M'ha estat impossible fer la sortida de carrera. Estava molt tocat i no podia amb la meva ànima.

He tirat de l'excusa 430: "he d'anar a beneir la palma".

Pau i herba.

Marc -

Carles, mira't aquesta pàgina per comparar si vols.. està molt bé, botiga només de carretera a bcn.

http://www.galaxycles.com/

salut

Marc -

Sortida d'en Pep i jo passant per la creu, sant iscle, can Vives de la cortada, cal Peraire, Vallgorguina, casa nova i Arenys. A l'esmorzar ha arribat en Carles, molt content per haver conegut ahir al senyor T. Domingo.

33kms en una sortida de pau i herba, ja que s'havia dormit poc i les cames estaven tocades d'ahir. Compte amb la nova joguina d'en Pep.. farà mal.

Bona setmana 'santa'...

Marc -

Pep, demà a les 8 al KLY.

Ostres, un altre que vola; després del 'Fly on the wings of love' de Gigi d'Agostino que escolten en Roger i en Toni, ara tu et poses a volar amb la Vitus.. com hi vas, Pep!

El Comitè literari del MCT recomana a en Roger que presenti el seu escrit d'avui als Premis literaris de final de temporada en l'apartat de ficció. Té molts punts per guanyar.

PD: Em sento com si vingués d'una cursa, estic rebentat.
Ah, ja m'he fotut el conill de xocolata, boníssim.. ;-)

pep -

Marc, acabo d'arribar de provar la joguina; he anat fins a Sant Celoni i tornar amb 65 minuts, he tingut la sensació d'estar volant.
La bici és una mica antiga però funciona molt bé.
Una Vitus d'alumini.
Demà jo si que penso sortir, avui tinc un sopar però intentaré anar a dormir aviat.
Si algú té intensió de sortir que ho posi a la pàgina.

P.D: Salut i desnivells

EL FULL PARROKIAL -

Quan durarà?

Moltes xafarderies corren pels camins, volen per l'aire primaveral, moltes il·lusions ... però esdevidran desil·lusions?

Els nostre reporter, infiltrat, n'ha fet seguiment i en fem un extracte:

- De moment ningú ensenya el seu calendari. No hi ha calendari oficial, o i si és, només hi ha 2 grans premis, com a molt.

- Algú corredor ja s'ha esborrat d'alguna cita (Vallnord 27/6, Pedals de foc (27-28/6, Pantans edició primaveral, ...)

Sembla que hi ha molta motivació, però per a què?

Seguirem informant.

Roger -

Gran sortida, m’ho he passat molt bé.

M’atreviria a dir que avui en Marc ha posat els punts sobres les iis. Demà no té cursa, i s’ha permès “incrementar” el ritme quan ho ha cregut oportú. Quan això ha passat, senzillament no l’he vist – segons ell, a un “ritme de cursa” (i jo hi afegeixo, “res, normalet”)

Intentaré ser descriptiu amb la pujada a la creu de rupit: Toni i Marc comencen a fer unes petites “sèries” en el decurs del tram pou de glaç fins al rierol previ a la pujada final. Ara tiro jo xiulant, ara tires tu parlant tranquil•lament. En Roger flipa i comença a posar el seu flamant xtr a prova. Ara baixo pinyó per seguir-los, no puc, pujo dues corones, em quedo, se’n van, pujo pulsacions. L’xtr comença a anar de cul. Em mira malament, com preguntant-me “en què quedem, quina p. cadència vols?”. No ho sé penso, vaig al màxim. Això és un infern.

Comença la pujada, el canvi encara va més de cul. Ja no veig en Marc. En Toni sembla que es queda, però jo no aguantaré el ritme. Pujaré corona, penso. Però oh!, sorpresa, ja fa estona que vaig amb la última!!! Hauré de posar plat petit??? Però si només és un pendent del 7-8%!!! Arribo a dalt amb el plat com puc, però amb les pulsacions molt per sobre del meu límit. Diria que vaig marejat i tot. En Marc ja fa estona que espera.

Menys mal que l’excusa a la pedra de la Ferradura ha funcionat, i el gran mestre ho ha acceptat de bon grat. Quan baixàvem encara ressonaven les seves paraules a Llavaneres: “Us vull veure a la segona volta” (però si ni hem completat la primera!!).

He acabat petat. Tinc el cos destrossat, com si hagués fet 100km. I tot, per intentar seguir un ritme “normalet de cursa”...

EL FULL PARROKIAL -

Ens fem ressò d'una nova ruta a Catalunya: "Tracks del diable".

Teniu un enllaç a la dreta de la pàgina.

TONI -

Res a fer. Ho he intentat vàries vegades però he estat víctima dels meus propis atacs.

Roger, Marc, no sé com us ho feu però el vostre nivell és massa alt per a mi. De tota manera ho tornaré a intentar la propera vegada.

A part d'en Gigi, la banda sonora per anunciar els atacs era: http://www.youtube.com/watch?v=g7RtsX6CM5o.

Carles, ets incombustible. Sort que han trucat en Roger perquè no crec que hagués pogut aguantar el teu ritme diesel. Les darreres rampes cada vegada trigaves menys a arribar.

M'ha agradat la ruta.

Mireia, gràcies pel detall, estàs en tot. El proper sopar el tens pagat.

Pau i herba.

Marc -

Bona sortida nois..

Pep, demà surts? Al full parroquial s'ha publicat que has adquirit una nova joguina..