Blogia
La llibreta virtual.

7a Marxa de BTT Llavaneres

7a Marxa de BTT Llavaneres

7a Marxa de BTT de Muntanya Sant Andreu de Llavaneres

 

Dades

Ruta llarga: 35.69km, +1245 segons organització. 34.5km, +1210 segons crono Roger. 30km justets i gràcies, segon el gran mestre.

 

Pendents de les classificacions totals a penjar a la web de l’ajuntament de Llavaneres, oficiosament:

 

Carles    2:25’      55è

Roger    1:57’      12è

 

Breu teletext

Avui el MCT ha tingut una bona representació a Llavaneres, malgrat l’absència anunciada de primeres espases de l’equip. Bon ambient, amb molta presència d’equips de la zona. Circuit molt complert, passant per Can Bruguera, Canyamars, Creu de Rupit, Pedra de la Ferradura, voltes vàries als tres turons per corriols de la zona, baixada hípica de Llavaneres per encarar última pujada per la falda de Sta. Mònica i St. Martí (les neurones de qui escriu això ja no estaven per processar gaires més detalls)

103 comentarios

Roger -

Demà a les 11 al Calisay – Toni, si vols porto les dues bicicletes. No ens podem permetre sortir sense tu.

Proposta per la sortida de demà: http://www.bikemap.net/route/143029

Carles, aquest últim de l’ATS em costa. Crec que estàs pujant el nivell, i jo ja no et puc seguir.

Carles -

Pensament 608:

ATS

Aturats usats
Plats mats
Teclats salats
Dèbats tocats
Apats cepats
Parats reparats
Retrats daurats
Rescats vedats
Pigats lligats
Croats penats
Delegats renegats
Gats xuclats

Carles -

Pensament 607:

TRIATLETA


El triatleta no és solsament el temps que fa nadan, en bicicleta o corrents, doncs també és el que pensa mentre neda, padeleja o corre.

Carles -

Pensament 606:

CAMINS

No tos els camins són per tots els caminaires
Observeu sinò com les aranyes traçan camins pels aires.

TONI -

Demà espero poder ser a les 11 al Calisay.

La darrera vegada que vaig tocar la bici va un diumenge que plovia amb en Marc i en Pep.

Me l'he estat mirant ara i em sembla que té algun problema. Demà al matí acabaré de mirar com estar i espero poder ser a la línia de sortida.

Concentració total:
- Gigi
- http://www.youtube.com/watch?v=hWU95ikwkcc

pau i herba

Carles -

Pensament 606:
CORONONA DE LLORER
Una corona de llorer es fàcil de trenar-la, el dificultós es trobar un cap digne de portar-la.

Carles -

Pensament 605:
M.C.T.
Que volen dir les sigles M.C.T. ?
A: Materials Components Transportadors?
B: Mancomunitat dels Canals de Tagamanent?
C: Ministeri de Ciència i Tecnologia?
D: Muscat?
E: Marc Carles i Toni?
F: Microsoft?
H: Mallerenga Carbonera Team?

Carles -

Pensament 605:

UN DIA DE CURSA A CALELLA

Ha estat,
és,
serà,
potser.

Feia fred, per sort, no anava massa abrigat.
Estava cansat, per sort, no hi havia pendents.
Per sort: un pont, un refresc, un gel, unes bambes, uns núvols, un ventet, un Km, un minut, una corba, uns arbres.
Per sort hi havia caliu humà.

No t’has salvat perquè no has estat prudent
No t’has salvat perquè no anaves al teu ritme.
Perquè corries sol i acompanyat
Perquè anaves per la dreta i per l’esquerra.
Perquè plovia, perquè feia un dia rúfol.
Perquè t’acaronaves rafes de vent de ponent.

Que hauria passat, si...
Igualment, així mateix, també o
Certament, de veritat, àdhuc.
No me’n se avenir, no trobo paraules.
Escolta
com tinc de cansat el cos.

Podia haver estat
Havia d’haver estat.
Havia passat abans. Desprès
Fa temps, més enllà,
De fet, entrenaré
perquè no torni a passar.

Carles -

Pensament 604:

DISGRAGACIONS

Segons uns bons minyons en el fons dels vagons uns pendons amb faldons hi amagaran flascons, cordons i condons.

Carles -

Pensament 603:

SILENCI

La majoria dels meus pensaments són silenciosos, però hi ha quelcom amenaçant en aquest silenci massa gran. Hi ha poques coses tan ensordidores com un silenci a temps. Com deia Georges Clemenceau: “Utilitzar el silenci és més difícil que utilitzar la paraula”

Carles -

Pensament 602:

PRIMAVERA

Li agraeixo a la primavera,
que puntual com sempre,
ja torni a ser aquí.
Li faig lloança
per complir, com cada any,
els seus deures.

L’oreneta és arribada
i una nova vida és començada.
Amb el despertar de la primavera
la sang dormida s’altera,
i ja res no és com era.

Amb el seu doll de vida
pintarà paisatges de color verd,
esclataran d’alegria camps i jardins
i s’allargarà el dia amb visible claredat.
¡Visca la primavera!

Roger -

M’esteu dient que dissabte hi ha sortida de la màxima??????????

M’acabeu de pujar l’adrenalina per sobre de qualsevol límit saludable. Me’n vaig a dormir ara mateix. He de dormir bé i anar ben descansat. Demà faré un bon esmorzar. Menjaré 5 cops durant el dia. Més, 6 o 7. He d’anar ben alimentat. No em puc permetre cap pájara. Hi hauran les primeres espases. Tota la premsa internacional. Serà una jornada molt exigent. (Sabeu d’alguns corrons que es puguin instal•lar a l’oficina? En necessito uns urgentment per demà i divendres)

Toni, jo amb qui flipo és amb tu. Acabo de llegir el Full Parrokial (per cert, adéu a les consultes diàries a primeres planes internacionals; ara només llegeixo el portal digital del Parrokial). Potser Porto Colom queda descartat, però em temo que et ronda alguna de grossa pel cap...

PD. Celebro que en Gigi et motivi ;-) L’altre dia vaig estar buscant algun cover de l’amour toujours. No en vaig saber trobar cap mínimament digne, però segur que n’hi ha de molt bons; per la seva simplicitat i senzillesa (com tot gran tema), amb joc per infinitat de variacions.

TONI -

Sessió tarda:
- 12 kms carrera.

Roger, flipo amb en GiGi.

Pau i herba

Marc -

Roger, dissabte seré a les 11 al Calisay. Queden convocats també tots els mitjans de comunicació i públic en general per acompanyar al MCT (esperem que pugui ser al complet). Des del MCT s'estan fent els tràmits corresponents per retardar uns dies el teu viatge a la Índia (sempre que sigui de feina).

Toni, vas fort, t'ho passes bé entrenant i a les curses.. els resultats són a tocar. Em fa mal el genoll suposo d'haver-me passat corrent aquests dos dies, no en quantitat ni qualitat, però sí en no començar a fer-ho progressivament. Des del duatló que no corria, crec. Aviat vindré a córrer alguna tarda..

Carles, waterpolo?

TONI -

Entrenament d'avui:
- 2000 mtrs nedant.

Els objectius d'avui a la piscina s'han acomplert amb escreix. Avui estic satisfet. He fet un altre pas. Encara queda molt de camí.

De tornada el sol treia el cap per entremig dels núvols feréstecs, grisos, amenaçadors. El sol feia esforços per donar-nos la imatge bonica d'un mar a trossos color maragda, a trossos color blau cel. Mentre el vent acaronava els milers de rínxols d'escuma del bell mar. Que n'és de mimat el mar.

Per la radio, la cançó que s'escoltava em feia sentir encara més satisfet de l'entrenament (http://www.youtube.com/watch?v=xUauOjvlB9o)

Aquesta tarda a 2/4 de 7, 12 kms. Algú s'apunta?

Pau i herba

Carles -

Pensament 601:

VOLDRIA SER

-Voldria ser generós en tot, en els meus pensaments, en l’esport, en la família, amb els amics, am el sol, amb mi mateix.
-Voldria ser astut per poder explorar el món prodigiós del llenguatge verge; per descobrir adjectius acabats d’estrenar de manera intuïtiva i poètica.
-Voldria ser un simple mortal, però amb el poder d’endevinar els misteris del món i del més enllà.

Carles -

Pensament 600:

VOLDRIA SABER

-Voldria saber de memòria tots els versos del Món per recitar-los en veu omnipotent i forta.
- Voldria saber si darrera de la realitat que conec si amaga la Poesia del déus.
- Voldria saber com renovar amb energia divina l’aspecte de les coses, per fer-les més agradables i poder dir: “Je ne cherche `pas, je trouve”.

Carles -

Entrenaments:
Diumenge i dilluns merescut descans.
Dimarts 31: 1h al gimnàs i 3Km. a la cinta per recuperar sensacions.

Comentaris:
- Dissabte en Carles serà a les 11 al Calisay.
- La jugadora número 8 em va comentar a la biblioteca que diumenge passat a waterpolo va perdre dos partits, però que la moral de l’equip és molt alta.
- Avui escriure el pensament 600, cada cop em costa més ser mínimament original.

EL FULL PARROKIAL -

S'acompleix el pensament 599.

Aquest digital es fa ressò de la darrera hora: "En Toni no participarà a la Triatló de Porto Colom (Mallorca), classificatori pel campionat d'Espanya de grups d'edat".

Malgrat que la recomanació de l'estaf tècnic era de fer-ho com a preparació per als reptes més propers, la inviabilitat econòmica ha fet desistir la directiva i els patrocinadors.

Copiant/parafrasejant i no amagant la no inspiració pròpia, fem ús del pensament 599 publicat per en Carles, proper màxim accionista de les empreses energètiques i futur magnat mundial de l'energia en ser la llum que ens guia:

"una il·lusió s'ha convertit en impossible, ergo, en una desil·lusió".
(Banda sonora d'aquest moment: DIDO - http://www.youtube.com/watch?v=UrK3XszSzgc)

En una segona declaració copiada, degut a la manca d'imaginació, d'inspiració, d'intel·lecte, etc., la directiva ha aprofitat l'avinentesa per a fer públic que d'altres reptes més petits, però més propers són a l'abast. Noves il·lusions, que esperem no esdevinguin impossibles. És a dir: "A rey muerto, rey puesto", que diuen en castellà. Així d'altres curses, puntuables en el calendari de l'UCI, són ara l'objectiu.
(Banda sonora d'aquest instant: Gigi d'Agostino - http://www.youtube.com/watch?v=IMpmf9C_sAs)

En la mateixa compareixença, es confirma que el dissabte vinent, en Toni serà al Calisay a les 11.

Roger -

Carles, m’agrada el 599. Les il•lusions són el que em mouen. Per cert, una il•lusió impossible no és d’alguna manera una desil•lusió, i viceversa?

Marc, m’agradaria saber què vol dir això d’entrenament suau. Potser ja has fet els 10km en els 50min que t’havies marcat... Tens raó, per aquí a qualsevol cosa li diuen taxi. Res com agafar-ne un com Déu mana a Sort.

Dissabte sembla que torno a tenir dinar familiar a Arenys. Si us anés bé, m’apunto a una sortida a partir de les 11. El 26 se m’ha complicat per un tema burocràtic. Tinc un viatge pendent a l’Índia la segona quinzena d’Abril, però em temo que el consolat es retardarà amb el visat. No obstant, crec que l’UCI ja hi està intervenint :-)

Marc -

Dilluns 50min footing suau per zona pont autopista i can Jalpí, amb companyia d'en Gerard Soler. Tinc les cames fetes pols, descansaré fins el capdesetmana que espero fer força bici.

Roger, a veure si pots venir el dia 26. Això de la orientació ho deixem per la Volta a la Cerdanya no? Aquí no té gràcia si ens perdem, el taxi no ens costaria més de cinc euros..

salut i peles

Carles -

Pensament 599:

DESILUSSIÓ

Que jo sàpiga hi ha quelcom pitjor que una desil•lusió: una il•lusió impossible. Doneu-me una il•lusió i jo us donaré una esperança.

Roger -

Tendo!! Molt bona proposta! Hi haurà algun curs d’iniciació? Estic molt “perdut” amb aquests temes...
A on podem trobar més detalls?

Marc, molt bon entrenament. 10km en 55’ i sense pujar de 160ppm. Acollonant. Menys mal que t’ho agafes com a complement de la bici :-)

M’han sorgit problemes d’agenda pel 26. No sé si les negociacions amb la federació tindran èxit, però seguiré entrenant amb aquesta data al cap...

Carles -

Pensament 598:

RELLEGINT ELS MEUS PENSAMENTS

Alguns s’apropien de la imaginació dels altres i creuen que són ells els que estan inspirats, en escriure pensaments copiats.

Carles -

Pensament 596:

CONSEQÜENCIES

Crec ser un pensador conseqüent, però mai m’he vist en cor de respondre de les conseqüències. A vegades són absolutament imprevisibles; per més que hi dono voltes no les acabo d’entendre.



Carles -

Pensament 595:

EN EL PAÍS DE LES FANTASIES.

En el país de les fantasies
corro com en Kilian Jornet

Parlo llatí amb fluïdesa
i no nomes amb els vius.

Tinc talent
i escric grans pensaments.

Ús admiraríeu
de la gracia amb que toco la guitarra.

Porto una bicicleta
que obeeix les meves ordres.

Estic sorprès,
amb tothom tinc bon rotllo.

No em costa gens
de volar pels aires.

Em sento lliure
de tota pena.

A la Volta a la Cerdanya
la parella 38 torna a guanyar la 40.

En somnis
acabo els 100 Km de Calella.

Carles -

Pensament 594:

INTENT FALLIT

80 és el numero que segueix el setanta-nou
80 és el número que precedeix el vuitanta-u
80 és el número atòmic del mercuri
80 es l’edat màxima dels cardenals per votar el Papa
80 es l’any que va finalitzar la construcció del Coliseu roma.
La seva representació binaria es 1010000
La seva representació hexadecimal es 50
Es pot escriure LXXX en números romans
80 es límit de Km. que vaig poder corre a Calella.

Marc -

Toni, felicitats per completar una altra duatló tan dignament! L'escrit és molt xulo, hauríem de fer-ho tots així. El resultat podria semblar molt discret però no ho és. Quan vaig a alguna cursa m'adono que ningú hi va a passar el diumenge, com pot passar a una pedalada o similar. Per tant, deixar 60 tios enrere vol dir moltíssim, molts d'ells categoria èlit, segur.

TONI -

Carles, en el temps hi ha trampa perquè no eren 10 kms exactament. Segur que hagués fet com a mínim 44. Discret, comparat amb el nivell del meu grup d'edat.

O sigui que cal entrenar molt més.

Pau i herba

Carles -

- Toni fer 10 Km. corrents en 42’27’’ es IMPRESIONANTE ; el meu millor temps supera els 44’. No puc entendre com amb aquest nivell tan alta encara consideris el teu resultat discret. ¿potser serà que les teves ganes de superació no tenen límit?
_ Roger de la cursa de dissabte m’ha quedat un regust agredolç, veure que pots assolir l’objectiu i que s’esvaeix com un no res es molt decebedor. Cal tornar-ho a intentar.

Roger -

Potser en Leòoooonides no s’ha deixat veure aquest cap de setmana, però tinc la sensació que ha estat molt a prop de Calella i de Banyoles.

Toni, gran crònica! M’encanta el teu detall descriptiu. He fet una segona lectura per confirmar la sensació que m’ha transmès una primera: Intueixo que avui has fet una progressió excepcional – “aconsegueixo una escapada amb altres 3 corredors”. La meva falsa modèstia em faria començar la crònica així, però no, tu ho poses com una petita anècdota insignificant. Per mi no ho és, i et vull fer arribar la meva enhorabona!

Carles, els teus 80km són una lliçó per mi. La teva decisió és encomiable. Sabent la teva preparació i el teu esperit de sacrifici, admiro la capacitat del teu “intel•lecte” per sobreposar-te al moment – No fa gaire en parlàvem amb en Toni i en Marc. Jo vaig remetre a un cas d’estudi, el de la tragèdia a l’Everest del 96. Em quedo amb el teu exemple. Una altra lliçó.

Bona setmana a tothom
-roger

TONI -

Duatló de Banyoles

De bon matí la fresca es feia sentir. Encara un xic somicat pel canvi d'hora els meus sentits anaven despertant-se en veure el Turó de l'Home ben blanc. Més tard, el Pirineu ben nevat, feia presentir una bona jornada.

L'ambient bo com sempre. Entro a boxes i deixo la bici. Preparo les coses per a una transició ràpida. Miro als voltants, ningú conegut. Però de cop començo a reconèixer els equips. Un punt blau, són els de Mataró. Un punt vermell, són els de Vic. Jo semblo el solitari.

Surto a escalfar. Ja no fa fresca. Les vores de l'estany s'han convertit en un pixadero, a cada arbre hi ha un participant.

És l'hora. Tothom a la línia de sortida. Miro a dreta i esquerra per veure si hi trobo alguna cara coneguda. De cop, a l'esquena d'un corredor hi llegeixo "Melcior Mauri, master trainer".

Es dóna la sortida i al cap de 500 metres ja estic a la cua. Però no desespero. Ja trobaré el meu lloc. Primera volta, vaig bé. Segona volta vaig un xic apretat, però miro el meu crono i ... 42'27", he baixat el meu crono en 10 kms. Caldrà confirmar-ho a la classificació oficial.

La sortida en bici també és força bona. Aconsegueixo contactar amb corredors i finalment esdevenir grup. Als 8 kms ens arriben les 3 primeres noies (i això que havien sortit 3' més tard). N'hi ha una que a les pujades és brutal.

A darrera hora de la bici, aconsegueixo una escapada amb altres 3 corredors. Ens hem avançat un xic. En Gigi D'Agostino sonava a tota òstia en el meu cervell.

Els darrers 5 kms passen bé, però amb un temps molt discret.

He arribat tocat. He conservat l'escut però ELL no ha aparegut. Segons comentaris sembla que estava a Fornells esperant a algú que no s'hi ha presentat.

En definitiva resultat discret, sensacions discretes (166 de 215 o el 32 de 47 de la meva categoria). Caldrà entrenar molt més.

Pau i herba

Marc -

Aquest matí he canviat la bici per les bambes. 10km (Arenys - platja Llavaneres - Arenys) amb 55' (160 ppm avg.) i bones sensacions sota la pluja fina. Estic content perquè feia mesos que no corria. L'objectiu a curt termini és estar per sota els 50', però el footing sempre com a complement a la bici. Al cap i a la fi només he fet una vuitena part del que va fer ahir en Carles..

Bon diumenge!

Carles -

Pensament 593

REVISTA DEL COR

El món que coneixem
s’ha podrit d’abundància.
Vivim en l’esperança de l’efímer,
nedem en el mar del superficial.

Carles -

Pensament 592:

SOL.LITUD

Normalment no m’agrada estar sol, necessito companyia, encara que sigui la d’una bombeta encesa.

Carles -

REFLEXIONS

- Fa sis mesos un dels meus objectius era veure el 70 a la balança; ahir pesava 67. A cursa del 100 he perdut més de 3 K.
- Tinc el cos força recuperat, llevat dels genolls que me’ls noto carregats. Ahir estava absolutament fos.
- Ara per ara vaig molt millor corrents que en bici. Cal que reordeni els entrenaments si no vull fer el ridícul en les properes sortides.
- Salut i força.

Carles -

Pensament 591:

LA TORTUGA I LA LLEBRE

La tortuga podria explicar-nos moltes més coses sobre el caminar que la llebre, però la llebre coneix molts més camins.

Carles -

Pensament 590:

REFLEXIONS D’UN ULTRAFONSDISTA

La vida és fer camí. La vida és gastar sabates.

Carles -

Pensament 589:

Tinc moltes preguntes denses, ardents, sempre anhelants, que em donen vida. Tinc algunes respostes breus, senzilles, que buiden el món de sobte, quan arriben. Tinc poques seguretats amb una Resposta Final, la que no es torna altres preguntes.

Marc -

Molt bones Tendo! Ens veurem a la sortida dels Pantans..

Saps si hi ha servei de taxi a la cursa aquesta d'orientació?

Fins aviat

tendo -

Molt bones ha tots i totes.moltes felicitats ha tots pels vostres entrenaments, carreres i marxets.estic flipant amb les ganes que i poseu en tots els entrenaments
M'estic preparant per anar als pantans,espero trobar-vos-hi a tots.
Tinc una proposta especial per a la parella 40.Notícies
L'Orientació Esportiva torna a Arenys de Munt!

El proper dissabte 4 d'abril Arenys de Munt serà escenari per segon any consecutiu d'una Cursa d'Orientació Nocturna. Aquesta vegada, però, hi ha novetats importants com una Cursa Popular d'Orientació Diürna i una cursa d'Orientació Nocturna del Campionat de Catalunya. Aquesta activitat esportiva, organitzada per la Regidoria d'Esports de l'Ajuntament d'Arenys de Munt i Grions Orientació, està oberta a tothom, tant experts com debutants.
més informació a la pàgina de l'ajuntament d'Arenys de ...

TONI -

Carles, fer 80 kms corrent és una bestiesa. Ja no tinc qualificatius pels personatges que has explicat. Simplement estan fets d'una altre fusta. Jo encara estic mirant si tinc fusta.

Està molt bé la teva participació. Enhorabona només per anar-hi.

PENSAMENT xxx:
Quan més corro, més aviat penso que arribaré.
Quan més a poc a poc vaig, més segur estic que arribaré.
I què vull fer?

Pau i herba.

Carles -

Marc gracies per les felicitacions, avui em sentia preparat per millorar marca, però no ha esta possible; la “pajara” final apoteòsica. Espero poder recuperar l’escut a la sortida del 19 als pantans. La setmana entrant m’apunto a la marxa de Cabrils.
Salut i força.

Carles -

PERSONATGES

He corregut en 7 ocasions els 100 Km de Calella, 4 les he acabat i en 3 he abandonat. En quasi totes les meves participacions hi he trobat l’Eduard i en Manolo . L‘Eduard és un corredor de Gavà descomunal, un autèntic mite. L’estiu passat va anar als 6 dies d’Antibes i va fer 850 Km. El desembre a les 24 hores de Barcelona 214 Km. Per entrenar, a vegades, va corrents de Gaba a la Bisbal ...
En Manolo, un ultrafondista de Mataró ha fet 250 mitges , 60 maratons 30 de 100 Km.... te un estil molt personal de corre, ho fa amb els braços i les cames un xic torçats cap a l’interior de cos, el que li dona un aire molt especial.
El que ha quedat primer ha fet menys de 8h., demà va a corre una travessa de muntanya a Manresa; ni quan faig series porto el seu ritme.

Marc -

Carles, moltes moltes moltes felicitats! És brutal el que has fet i crec que n'has d'estar molt orgullós. Era millor fer els 100 a ritme de tortuga? Penso que no.

He parlat amb en Ferran Soler per dir-li que serem tres a la Pantans' edició primavera. Tot ok, al final seran 69 kms amb una baixada cap a St. Feliu de Pallerols molt 'divertida'.

Marxa de Cabrils:
www.sclaconcordia.com
Ja m'he inscrit a la de 40kms, falta pagar a la caixa els 18 eurus. Però aquesta val la pena.

Que vagi mb!

Carles -

INTENT FALLIT: 80 Km. 8h 14’

A les 8, davant les piscines de Calella s’ha donat la sortida a la XIX cursa de 100 Km. de l’alt Maresme. El circuit de 2,5 Km per passeig de mar a de Calella amb dos punts d’avituallament, cada volta de 5 Km. Hi havia inscrits 30 corredors; els dos primers brutals, inhumans, la resta amb nivells diferents. El temps no ha acompanyat doncs ha caigut un persistent plugim amb rafegues de vent; força fred.
L’objectiu avui era intentar rebaixar la meva millor marca que es de 10h 04’. En un principi he sortit a un ritme de 5’- 5’ 15’’ i he aguantat així fins el Km. 40 , a partir del Km. 45 he vist que anava bé i podia pujar el ritme; he fet 25 Km. molt còmode i amb bones sensacions. En passar pel Km. 70 (6h 39’) anava molt bé de temps i estava en cinquena posició amb el quart a 100 metres. I aquí ha començat el patiment, fins arribar al Km. 80 ha estat un calvari. He parat 10’ per veure si em recuperava, però no he volgut forçar la màquina i he decidit tornar cap a casa. En arribar al cotxe m’he trobat l’Aristodemus que m’ha pres l’escut.
Ara estic rebentat, però satisfet, em consola pensar que he fet la meva millor marca en els 70 Km.

Marc -

Pep, molt bons entrenaments! Trucaré a en Ferran Soler, serem tu, en Carles i jo del MCT.

Roger, he pensat en tu quan veia ploure. Molt bon entrenament, dos cops la creu.. Demà no sé si aniré a la cursa.

I en Carles corrent els 10kms.. (A internet he vist que és el dorsal 22..)

Toni, que vagi mb demà!

salut

TONI -

Roger, no entrenis tant que si no, ni podrem seguir la pols que aixequis.

Pep, ets molt constant i em costarà seguir el teu ritme.

Marc, encara no sé si aniré a la primera, Vallnord, car coincideix amb la Pedals de foc. En aquests moments hi ha moltes propostes sobre la taula que la direcció tècnica, la direcció institucional i els patrocinadors estan valorant.
Que vagi molt bé demà a Fornells.

No em trec Calella del cap.

pau i herba

Roger -

Bons entrenaments Pep. Que vagi molt bé la pedalejada demà!

Entrenament secret: Creu de Canet (Castell Florentina), St. Iscle (per Can Roig), Creu de Canet (per polígon St. Iscle), Arenys

Els primers xàfecs matiners han fet anul•lar l’entrenament oficial de la parella 40. Aprofitant que venia Arenys igualment, he carregat la bici i a les 12 he aprofitat unes tímides clarianes per sortir. Als 10 minuts la pluja ha tornat ha ser insistent i, al veure que no volia parar, un cop a St. Iscle he desistit d’allargar la ruta i cap a casa.

Estic molt pendent de les notícies que vinguin de Calella

pep -

Que feu bon temps a Banyoles i Fornells, a Calella important es acabar, ja llegiré les cròniques dema. El club ciclista Arenys de Munt dema organitza una pedalejada popular i jo hi aniré a col•laborar. Entreno de la setmana. Dimarts sortida de nit Corral, Creu de Rupit, Subirans. Dijous de nit pujada Corredor per can Framis 18 km temps 70 minuts. Marc qui avisa en Ferran dels que anirem a la sortida.

Salut i desnivells




Marc -

Brutal aquest Fonseca, no l'havia sentit mai. La cançó és bona..

Carles, a veure si venim a treure el cap x calella.. Acaba ehhh!

Tinc mono de bici. Fins demà Roger..

Toni, merci, tu ets el líder, no jo. Sort a Banyoles!

www

Roger -

La meva proposta musical de la setmana: David Fonseca, “Kiss me”.

Porto uns dies sentint-la per la radio contínuament. Ara que fa dies que grups com Coldplay estan “reinventant” el ‘looping’ en música (seguint l’estela d’un dels seus grans creadors, Brian Eno), us passo el loop particular d’en Fonseca amb el seu actual hit

http://www.youtube.com/watch?v=sgo2wAanSao

O si ho preferiu, l’original: http://www.youtube.com/watch?v=xTVQCrTjqKY&feature=related

Això del youtube és la hòstia.

TONI -

Roger, molt bon suggeriment. Segur que m'acompanyarà i em motivarà.

Carles, n'estic segur que demà completaràs els 100 kms i a l'arribara, veuràs en Leònides recompensant-te.

Marc, m'agradaria ser un top 10 com tu. M'hauré de conformar en ser un top 150.

I en Jose? Fa temps que no en sento a parlar.

Pau i herba

Roger -

Mark, ok, demà a les 11 al kaly. Gràcies.

Carles, Toni, molta sort en llurs reptes. Estic convençut que “volareu” molt per sobre dels objectius marcats; m’agradaria poder “volar” amb vosaltres.

Gigi D'Agostino - I'll Fly (away) With You
http://www.youtube.com/watch?v=IMpmf9C_sAs

(Petit suggeriment: substituir mentalment el videojoc per vosaltres –la nau - , i corredors –obstacles) :-)

EL FULL PARROKIAL -

Notícia de darrera hora. Tot just acaba de sortir a la pàgina web.

ESPARTAAAAAAANS !!!!!
La pàtria us crida a la línia de sortida.
Prepareu l'escut.
Afineu la preparació.
Feu-vos forts mentalment.
Esmorzareu per darrera vegada (potser).

Aneu guardant les dates ...
Ja estan aquíííííííííííí !!!!!!


http://www.ocisport.net/ca/campeonato/salomon-xm-duathlon-series%C2%AE/15.html

Carles -

Pensament 588:

100 KM DE CALELLA

100 és el nombre natural que segueix al noranta-nou
100 és el nombre natural que precedeix al cent un.
100 és el nombre d’anys d’un segle.
• 100 en graus celsius, és la temperatura a la qual bull l'aigua.
• 100 és el número de telèfon de la policia a l'Índia.
• 100 és el nombre atòmic del Fermi.
El nombre 100 és el quadrat de deu
Es pot escriure C en nombres romans.
La seva representació binària és 1100100,
La seva representació octal 144
La seva representació l'hexadecimal 64.
100 són els Km que demà hauré de corre a Calella.

Marc -

Toni i Carles, espero que us vagin molt bé les curses. Porteu uns entrenaments brutals i molt constants.. Ja llegirem cròniques!

Roger, perfecte. Quedem a les 11 al Calisay, espero que el temps aguanti.

vagibb

Carles -

Pensament 587:

EN UNA ESGLESIA
Una noia agenollada. Aquesta posició em recorda moments de tendresa.

Carles -

Pensament 586:

PUTA DE CARRETERA

Ets només una noieta
i dones el teu cos juvenil
a homes desconeguts
en llocs inhòspits
per un grapat de cales.
El teu ritme sexual,
frenètic i desbordant,
en poc temps m’ha buidat,
gràcies per com me l’has mamat.

Carles -

Pensament 585:

RAMON LLULL

Ara es arribat el moment, ben volgut Ramon Llull, d’escriure un altre llibre de les bèsties.

Carles -

Pensament 584:

RECORDS

S’esllavissa el temps entre esmorteïts desigs. Un paradís aquàtic submergit en el no res. Fràgils, efímers, breus i delicats emergeixen els records.


Carles -

Pensament 583:

DESCONNEXIONS INUTILS

Participar es no quedar-se al marge.
Fins i tot el consol escapa als desgraciats.
Que difícil es estar content d’un mateix.
No n’hi ha prou d’acumular coneixement, es precís saber-lo utilitzar.
Prou absurd no ho va ser ni Kafka.
Una vida sense errors es tan buida que fa por.
Long live rockn-roll i a passar de tot.
Davant el prohibit prohibir el tot es permès.

Carles -


Entrenaments:
Dimecres 25: 13 Km. corrents amb un temps 1h 7’, 30’ de gimnàs.
Dijous 26: 10Km. a la cinta, 45’ de gimnàs 20’ de sauna.
Comentaris:
- Demà als 100 Km corrents de Calella espero que no se m’aparegui l’Aristodemus i hagi de tornar a casa sense l’escut.
- El dia 5 d’abril no seré a la cursa dels bombers, dimarts les inscripcions ja eren exhaurides.
- El 23 de maig possiblement corri la XX travessa Tordera- Mataró de 44 Km. (inscripcions a partir del 8 de maig a http://laietania.entitats.mataro.cat/?go=e6598a7e63ddfde8b2a5ab3a5bd4f0f7ae85b25637687fa0a25f1bc71c973e88a3dba468430faeafd651ebdde451f617f94e248559a59f26dee4e913bfd73e354108905a32325abc76331d7a9b140bbbd0689877691780d2a59153045743d9e02b6404f700cf3c7b3dbdb18f4f6f6b5d )
- Toni sort , de la bona, a Banyoles. Roger i Marc dissabte a ritme de pau i herba, sinó aquesta temporada la parella 38 no us podra seguir. Pep que vagui be diumenge .

Salut i força.

Roger -

ESPARTAAAAAAAAAAAAAAAAANS!

Aquest cap de setmana tenim batalles a molts fronts: Banyoles, Calella i Fornells. El meu pensament estarà amb tots vosaltres. Que en Leòooooonides us acompanyi!!

Marc, jo demà et puc fer d’sparring a partir de les 11h si vols. A aquestes hores no puc proposar una sortida molt llarga, però sí de “Pau i herba”.

Entrenament secret avui: 21km, +750.

Estaré molt pendent de les cròniques dissabte i diumenge.
-roger

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 45 kms carretera.

Pau i herba.

TONI -

Entrenament setmanal:
- 5.000 mtrs nedant.
- 16 kms carrera.

Pau i herba

EL FULL PARROKIAL -

Notícies:

http://www.challenge-barcelona.com/newsletter/lettertotal2.htm

TONI -

Marc, dissabte no puc sortir. Tinc tema familiar. I l'endemà vaig a Banyoles.

Jo estic impressionat que amb els pocs entrenaments que fas (si més no els que publiques) estiguis a aquest nivell.

La teva cursa a Cassà és impressionant per al meu nivell.

Records per en Ferran. Suposo que aviat sortiran les dates de les duatlons d'alta muntanya.

Carles ahir finalment no vaig sortir. Avui espero fer-ho però seran pocs kms, em sembla que 7.

Pau i herba.

Marc -

Encara impressionat dels temps d'en Roger i en Carles a Llavaneres, ahir vaig sortir amb en Ferran (duatló) a estirar les cames.. creu, st iscle i Arenys.

Dissabte al matí tinc ganes de fer sortida llarga. Anava a dir de Pau i herba però això és impossible.. Si algú s'apunta quedem, no importa l'hora.

Propers reptes:

- 29/3: Caixa Girona a Fornells de la Selva
- 19/4: Ruta Pantans edició primavera
- 26/4: Marxa Cabrils

PD: A la cursa de Cassà vaig fer el 12è finalment, però a 5 min. del segon. Vaig fer el mateix temps que la primera fèmina. Els màster 40 i 50 van molt ràpid..

www

Carles -

Pensament 582:

PERSONA INTERESSANT

És una persona molt interessant, s’interessa apassionadament per moltes coses sense cap mena d’interès; és preocupa per assumptes que els demés ni tant sols els hi fan cas.

Carles -

Pensament 581:

DEFINICIÓ DE L’HEROI SEGONS FREUD

L’heroi es el que es revela contra l’autoritat del pare i finalment acaba convencent-lo.


Carles -

Pensament 580:

DILEMA

¿Que és més vergonyós que et neguin quelcom que et mereixes o que t’ho donin sense que tu mereixis?

Carles -

Pensament 579:

LLEGINT EL DIARI

Quan llegeixo en algun article periodístic sobre l’univers l’anunci del descobriment d’una nova estrella, em sorprèn gratament pensar que hi ha persones que es preocupen per realitats tant distants.

Carles -

Pensament 578:

CONSELLS

- No confiïs en un decebut, podríeu ser dos.
- No et fiïs de capa altre sort que no sigui la bona.
- No et refiïs de cap consell, ni tant sols d’aquest.

Carles -

Pensament 577:

PERILLS

- Un dels perills de ser egoista es el de creure que tot allò que fan els altres és per interès.
- Un dels perills de ser desconfiat es el de creure que tothom vol enganyar-te.
- Un dels perills de ser covard és el de creure que el futur es sempre incert.


Carles -

Pensament 576:

ALZHEIMER

El cap sense records
Silencis a les butxaques
Oblit en la mirada
El cor buit d’amor
Espais sense temps
Vida seca d’esperances.

Carles -

Pensament 575:

ARA

Sense ara no hi ha temps
Ara és avui, dic amb convicció.
Ara és demàs, afirmo rotundament.
Ara és ahir, crido als quatre vents.
Ara és present, passat i futur.
Sense ara no hi ha vida.

Carles -

Pensament 574:
HI HA

Hi ha noticies que fan mal, però no ploren
Hi ha veritats que ofenen, però no ho saben
Hi ha vides que es desaprofiten, però no ho senten.

Carles -

Pensament 573:

DINS

El meu cor dins el cos
El cos dins el llit
El llit dins l’habitació
L’habitació dins la casa
La casa dins el poble
El poble dins el país
El país dins el cor.

Carles -

Pensament 572:

PORUGA

Tal com patint sense treva l’eruga
es torna bella papallona
deixa de ser tímida i poruga
i comportat al llit com una gatona.

Carles -

Pensament 572:

PORUGA

Tal com patint sense treva l’eruga
es torna bella papallona
deixa de ser tímida i poruga
i comportat al llit com una dona .

TONI -

Roger, els vuit primers són, ara per ara, inabastables. La temporada només ha fet que començar. N'estic convençut que aquest any faràs molts de podis.

Banyoles va fent. Veurem què, encara que no espero fer molt bon resultat. Així que en ELL no hi serà.

Jo el dia 19 d'abril no puc perquè en Ricard em va comentar que el club de Blanes feia una triatló i li vaig dir que hi aniria.

Veig que per la cursa dels bombers les inscripcions ja estan exhaurides.
Espero poder venir el 26 d'abril a Cabrils.
No puc confirmar encara perquè estic a l'espera de la reunió amb el cos tècnic, patrocinadors i membres de la directiva.

Pau i herba.

Carles -

Comentaris:
- El dia 19 d’abril us acompanyaré a la volta als pantans i el 26 d’abril seré a la marxa de Cabrils. Si el cos m’aguanta el dia 5 d’abril correré la 8ª cursa dels bombers de Barcelona.

Roger -

Malauradament no podré venir a la sortida del 19 d’Abril. Però crec que a la marxa del 26 d’Abril a Cabrils m’hi podré apuntar. Em caldrà entrenar molt. Gràcies Carles per facilitar les classificacions (trobo que han anat prou ràpid). Ara les repasso i miro el temps dels dos bikers que tenia per davant. Els veia, els tenia a tocar, sempre a tocar... m’hauria d’haver exigit més i pujar pulsacions, penso ara. Però després veig l’eternitat que em van treure els 5 primers. Inabastables. Ni els vaig veure.

Marc, els 55 minuts a Can Vives és un bon temps. Però sé que rebaixaràs aquest registre , el meu i el de qui vulguis tan bon punt t’ho plantegis. Al cap i a la fi, a tu aquestes tonteries del crono no et calen :-)

Carles, no, crec que ELL ni es va acostar per Llavaneres. No crec ni que baixés a l’estratosfera ahir. Després de la seva última aparició l’1 de març a Barcelona, haurem de fer alguna cosa molt èpica per crida la seva atenció. Alguna cosa només a l’abast teu o del triatleta – tinc la sensació que vindrà a Banyoles o a Calella. O donada la seva omnipresència divina, potser a ambdós llocs a la vegada. Estigueu al cas.

Toni, com portes la preparació de Banyoles?

pep -

Impressionat pel resultat de Llavaneres, tindre que entrenar mes per no perdre massa temps el dia que sortim junts, Marc molt bon temps la pujada a can Vives
Diumenge amb el grup de la Cabra Esparracada varem anar al Far i jo tenia presa i vaig tornar sense parar per el Corredor.
Referent a la sortida que organitza en Fenoi jo mi apunto, quant estem segur del que hi anirem s’ha d’avisar en Ferran

Salut i desnivells

Carles -

Pensament 571:

DEBAT RELIGIÓS

Vivien en un poblet dos creients molt devots; l’un musulmà i l’altre jueu. Es trobaven cada dia a la fonda. Debatien intensament de religió, cadascun defensant aferrissadament la seva fe. Desprès d’acalorades i inacabables discussions tornaven a casa, ambdós dubtant de les seves pròpies creences; a la fi es convertien a l’altre religió. Hi així un dia i un altre, un jorn musulmà i el següent jueu, però sempre amb la mateixa convicció.

Carles -

Pensament 570:

DESPRES DE LLEGIR EL RETRAT DE DORIAN GRAY

Més que no pas un pacte amb el dimoni per una nova joventut, m’estimo un pacte amb mi mateix per una renaixença eterna.

Carles -

Pensament 570:

DESPRES DE LLEGIR DORIAN GARY

Més que no pas un pacte amb el dimoni per una nova joventut, m’estimo un pacte amb mi mateix per una renaixença eterna.

Carles -

Pensament 569:

LLEGINT UN LLIBRE D’HISTÒRIA MILITAR

Hi ha assassins dels més sanguinaris que acostumen d’uniformar-se i fer-se passar per generals.

Carles -

Entrenaments:
Dilluns 23: 11Km. corrents per la vall de la Tordera on la primavera ja ha arribat.
Comentaris:
- El repta del proper dissabte a Calella em crea molts dubtes: ¿seré capaç d’aguantar els 100Km?, ¿es bo per la salut fer aquesta mena d’excessos?, ¿ Diumenge podré seguir en Roger si es fa una volta en btt de pau i herba?......
- Els resultats de la 7ª marxa btt de Llavaneres es poden consultar a http://www.santandreudellavaneres.cat/ARXIUS/ANY2009/ESPORTS/Classificacio_VII_Marxa_BTT.pdf
- Toni aquesta setmana puc sortir dimecres i dijous, si puc el 25 correré una mitja.
Salut i força.
- Marc fes arribar les meves felicitacions a la jugadora número 8 pel partit de diumenge.

Carles -

Pensament 568:

UN TEÒLEG

Si no s’hagués escrit la Bíblia, segurament la història de la humanitat hauria estat més alegre

Carles -

Pensament 567:

AL JUTJAT D’ARENYS DE MAR

A l’entresol del Jutjat d’Arenys de Mar, un advocat em va comentar: “el sentit de les lleis no consisteix pas en ajudar als ciutadans, sinó més aviat a atemorir-los.

Carles -

Pensament 566:

CRISI DE FE

Si només hi ha un cel, m’estimo més no salvar-me perquè no voldria trobar-hi segons qui.

Carles -

Pensament 565:

AL PSIQUIATRE

Em parles de la por, ¿de quina?, la diürna o la nocturna.

Carles -

Pensament 564:

DISCUSSIÓ

S’escarneixen l’un a l’altre, es ridiculitzen llastimosament, escampant als quatre vents llurs vergonyes i, el fotut del cas, és que tots dos tenen raó.

Carles -

Pensament 563:

DE VACANCES

Aquests dies que he passat sense fer res, han estat els més útils i profitosos de la mena vida.

Marc -

Roger i Carles: us felicito perquè heu fet un gran paper i tinc la sensació que us ho heu passat de conya, que al final és el més important..

Comentari al company de la parella 40: esperava el resultat que has fet, i estic segur que si haguessis volgut hauries entrat més endavant. La teva idea de sortir fort per estar amb els de davant és de 'Pro' total. A la volta a la cerdanya farem mal aquest any, però hauré d'entrenar molt..

Toni i Pep, ens veiem aviat! A veure si parlem del tema de la ruta dels Pantans i li diem algo a en Fenoy o en Ferran.

Bona setmana!

David -

Hola

Tens les classificacions? Estan segmentades per Elit, Master, etc?

Merci

TONI -

Roger, sort que tu només vas a les costellades. Si ja no em menjo un quico a les curses oficials ni als entrenaments, només faltaria que vinguessis tu. Ja en tinc prou de ser sempre darrera teu.

Marc, com diu en Roger, ser un top 10 és molt complicat. Ja em rendeixo a l'evidència.

Carles, el teu esperit és insuperable.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
Dissabte: 11K. +660 caminant amb raquetes per la neu a Tuixén.
Diumenge: 35 Km. +1220 a la Setena marxa btt de Llaveneres.
Comentaris:
- Avui ha quedat evidenciat, per si havia alguna ombra de dubte, la distància sideral que em separa d’en Roger, de moment 1.8000 segons de diferencia. Just a la sortida em comentava que arrancaria fort per posar-se amb els del capdavant, com així ha fet. Jo he anat a ritme de creuer de menys a més, amb bones sensacions al final. La volta molt maca, amb trams força tècnics, m’ha permès descobrir quantitat de corriols que desconeixia. A l’arribada en Roger, acompanyat de la seva família, estava exultant. No m’he atrevit a preguntar-li si “ELL” se li ha aparegut. . Feliç, content i satisfet he tornat capa a casa.
Salut i força.

Roger -

Comentari especial al meu company de la 40:
Marc, avui m’adono del mèrit que té entrar dins del top 10. Quelcom que per tu ja és rutinari, pels mortals és una proesa. Per cert, felicita a la jugadora núm. 8. Segur que ha fet uns partits memorables.

Roger -

Toni, res amb el que fas tu cada cap de setmana. Però pels aficionats, això de les costellades/botifarrades ja ens omple :-)

Confessions: Sincerament, avui he patit. A voltes em deia que serien els trams trenca-cames. D’altres vegades em deia que potser avui no tenia el dia. Tonteries. La realitat és incontestable: Durant uns quilòmetres he entrat en el top 10, però senzillament aquell grupet privilegiat són d’una rassa diferent. Els dos o tres que he tingut per davant fins al final s’anaven allunyant i allunyant. Res a fer.

Però estic molt satisfet. Crec que de moment no destituiré al meu preparador. Però això queda subjecte al ple extraordinari de la UCI aquesta setmana per decidir la puntuació als no presentats – Per molt que això no sigui temporada alta (a on jo ja puc assegurar que arribaré passat), espero que alguns puntets es puguin sumar :-)

Carles, m’ha donat una gran alegria quan t’he vist a la línia de sortida. Ja donava per fet que la faria sol. Pep, t’hem tornat a trobar a faltar. A veure si pot ser a la propera!

He llegit al full parroquial que la parella 38 intensifica la seva preparació a la neu. S’han difós unes fotos molt recents on se’ls veu amb raquetes per Tuixèn... Sense més comentaris.

TONI -

Im-presionante!!!!

Quedar el 12è i el 55è de xxxx ja és un bon paper.

Molt bon resultat de l'MCT. Enhorabona.

pau i herba