Blogia
La llibreta virtual.

SORTIDA AMB L'EQUIP "B"

SORTIDA AMB L'EQUIP "B"

Aquest matí he sortit amb l'equip "B" del CC Arenys de Munt. Quan he vist els integrants m'han caigut els co ...  a terra, no esperava trobar-me el nivell que m'hi he trobat.

La ruta que hem fet ha sigut Arenys de Mar, St. Pol, 4 Carreteres, Collsacreu, St. Celoni, Sta. Fe i tornada. Han estat 90 kms.

No detallo els comentaris que he escoltat. Sempre he anat darrera del grup i patint molt.

Un cop a Arenys he fet 8 kms de carrera.

 

60 comentarios

pep -

Dema no puc venir a Llavaneres tinc convidats a dinar i sortiré a fer una volta per arribar aviat a casa, que vagui be ja llegiré la crònica.
Entrenament de la setmana dimarts divendres sortida nocturna el Corral, Pedra Ferradura, Creu de Rupit i Subirans, avui tarda la mateixa ruta temps 48m, bones sensacions.

Salut i desnivells


TONI -

Que vagi molt bé demà a la cursa de Llavaneres.

Jo no sé a quina hora sortiré perquè estic bastant cansat i vull dormir una mica.

Pau i herba

Marc -

Roger i Toni; menys modèstia siusplau que esteu molt forts. El ritme d'en roger amb btt no l'aguanto, haig d'entrenar més. I els 10kms amb menys de 45min no ho he fet mai. Brutal en Mitjà també..

Demà sortiré al matí, no puc perdre pistonada. Tranquil Roger, guarda el comodí per un altre dia.. Que us vagi molt bé a Llavaneres!

Carles -

Pensament 562:

DE VISITA AL LOUVRE

Si fos a les meves mans la possibilitat de donar vida a un quadre, per passar una estona en l’escena que si representa, sense cap dubte escolliria el “bany turc” d’Ingrés, on hi apareixen 24 noies nues.

Carles -

Pensament 561:

ECOLOGISTA

Si em donessin a escollir qualsevol planeta de l’univers per anar-hi a viure, em quedaria amb la Terra, però deu mil anys enrera.

Carles -

Pensament 560:

EN UN ENTERRAMENT

La Natura te lleis absolutament despòtiques: “tot el que neix ha de morir”.

Carles -

Pensament 559:

UN SOLTER LLIGON

¿ Si no fos pels marits qui tindria cura de les meves amants? La rutina en el matrimoni el fa tan avorrit, que amb tres és més entretingut; i si són quatre millor que millor.

Carles -

Pensament 558:

DE VISITA A UN MUSEU

El més bonic i valuós d’aquest museu és la noia que ven les entrades.

TONI -

Entrenament secret d'avui:
- 80 kms carretera.
- 7 kms carrera.

Roger, no ho deia perquè acomiadessis a l'entrenador, més aviat era perquè em recomanessis.

Que vagi molt bé la cursa del diumenge.

Pau i herba.

Roger -

Entrenament secret, divendres 20 de març: 34.5km, +1200

Carles, anima’t pel diumenge!!

Toni, estic pensant d’acomiadar el meu preparador. Estic d’acord que no pot ser que pel mes de Març ja estigui amb aquesta motivació. Em temo el pitjor de cara al moment més àlgid de la temporada.

Marc, malauradament demà no et puc acompanyar. L’excusa és agenda familiar. Però la realitat és que el meu nivell no em permet sortir dissabte, i diumenge cursa. Això només ho feu els cracks.

TONI -

Entrenament d'ahir:
- 3.000 mtrs piscina.
- 10 kms carrera.

Ahir vaig poder gaudir d'un "petit plaîsir". Rebaixar la meva marca en 10 kms.

Això és tot el que em queda d'ahir després de llegir la crònica d'entrenaments d'en Carles. La suposada pallissa queda aigualida per l'entrenament de bici fet per en Carles una estona abans.

Me'n faig creus de pensar el què hagués pogut passar si en Carles no hagués anat en bici, ni tampoc fes 4 dies que havia corregut 51 kms.

Jo quedo parat del nivell i del ritme que porta de'n Carles.

Roger, llegint-te t'endevino molt motivat. No sé per què tant si tot just ha començat la temporada. A aquest pas el mes de juny ni et veurem el pèl.

Marc, veig que tampoc perds passada.

I en Jose? Algú sap on és en Jose? Ara ja ha passat la Marató.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
Dimecres: niente de niente
Dijous: 21 Km. btt , 10 Km carrera i 30’ gimnàs.
Comentaris:
- Ahir en Toni va tornar a rebaixar el seu record personal en les 10 Km (44’ 38’’), sort que al final va afluixar una mica i em va permetre recuperar, per la qual cosa la “pallisa “no fou d’escàndol (44’ 42’’ va ser la meva marca) . En aquesta ocasió no volia que m’agafes de nou per sorpresa, però esta descomunal, intractable; vaig intentar dos canvis de ritme i va aguantar com un gran campió. La seva fortalesa m’esperona a no defallir en els entrenaments.
- Roger potser t’acompanyo diumenge a la cursa de Llavaneres, avui ho acabaré de decidir, però si vinc aniré a ritme de pau i herba.
Salut i força.

Roger -

Enhorabona Marc (dins del Top 10, evidentment!) I Carles (25 de 1800 només a l’abast d’algú que es tuteja amb en Leònides!), en llurs curses el darrer diumenge. Brutal . Jo tenia prou feina per recuperar-me del dissabte. És un honor haver pogut fer-vos d’sparring en el vostre escalfament.

Toni, 10 Km en 45’ a un promig de 4’ 30’’ el Km. Gran. On és el teu sostre?

Pep, ja m’he apuntat pel diumenge a Llavaneres. T’hi apuntes al final?

http://www.santandreudellavaneres.cat/document.php?id=1983

Carles -

Pensament 557

INNOCENT

Avui, un cop assolits els objectius marcats i lliure de tota responsabilitat, em sento amo de tota la innocència del mon.

Carles -

Pensament 556:

UN ANTIC SEMINARISTA

Els fills de Déu estan tarats per l’herència paterna.

Carles -

Pensament 555:

¡ SEMPRE T’ESTIMARÉ !

Sempre es una paraula terrible. Els enamorats són massa aficionats a fer-la servir.

Carles -

Pensament 554:

CONVERSA DE CARRER

¿ Que ets homosexual? Des d’un punt de vist intel•lectual si; prefereixo els homes.

Carles -

Pensament 553:

DES D’UN WÀTER

Si la merda fos or, els pobres naixerien sense cul.

Carles -

Pensament 552:

EN UN CURS D’AUTOESTIMA

La seguretat en un mateix no ofereix garanties; les fa innecessàries.

Carles -

Pensament 551:

LLEGIT EN UN PUPITRE DE LA UNIVERSITAT

Deixem les dones guapes pels homes sense fantasia.

Carles -

Pensament 550:

PIRÒMAN

Els llumins, talment com heretges sentenciats pel Sant Ofici, estan condemnats a morir cremats.

Carles -

Pensament 549:

AL MUSEU PICASSO DE BARCELONA

El meu somni, en música, seria escoltar com sonen les guitarres de Picasso

Carles -

Pensament 548:

REPENSANT EL PARE NOSTRE

¿Quin es aquest Déu que em lliurarà del mal i no em deixarà caure en la temptació?

Carles -

Pensament 547:

CONFESSIONS D’UN PINTOR

Tinc la idea de fer un retrat de Déu, malauradament el personatge no col•labora en la tasca de posar com a model.

Marc -

Entrenament d'avui: 16kms btt, 45min. Creu, Sant Iscle i Arenys. No he vist cap cartell a Sant Iscle de la cursa de finals de mes, suposo que no es farà.

Dissabte al matí sortiré amb bici, algú s'apunta?

www

Carles -

Pensament 546:

DE NIT AL DESERT

La felicitat esta en la obscuritat abstracta de l’univers.

Carles -

Pensament 545:

PAGINES BLANQUES

A la guia de telèfon hi ha la dona ideal, però qualsevol la troba.

Carles -

Pensament 544:

AUDÀCIA

Una frase esperançadora de Danton pintada a la façana de la Universitat de Barcelona: “¡Audàcia i més audàcia, i sempre més audàcia!”.

Carles -

Pensament 543:

COM ESCOLLIR AMICS

Escull als seus amics com Crist als seus deixebles: “Si s’acosta a mi un home, i no odia el seu pare, ni la seva mare, ni la seva dona, ni als seus fills, ni als seus germans, ni a les seves germanes, ni tant sols la seva pròpia vida, no pot ser el meu deixeble”

Carles -

Pensament 542

LA .LLUNA ESTA TRISTA

Recents observacions d’astrònoms de la NASA ha confirmat la hipòtesis que, des que l’home va posar el peu a la Lluna, aquesta ha entristit.

Carles -

Pensament 541:

ALS FUTURS LECTORS

No m’agrada la idea d’escriure per un estrany; si m’ho permeteu us consideraré a tots amics, fins i tot als qui encara no tinc el plaer de conèixer

Carles -

Pensament 540:

RÈTOL COMERCIAL HORARI

Obro quan vinc, tanco quan me’n vaig i.... si vostè bé i no hi soc es que no hem coincidit.

Carles -

Entrenaments:
Dilluns 16: descans, merescut descans d’entrenament esporiu.
Dimarts 17: 10 Km. corrents en companyia del gran Toni i 40’ de gimnàs.
Comentaris:
-Ahir en Toni em va repassar de valent, suposo que tenia quelcom apuntat a la llibreta i volia esborrar-ho. Des de bon començament va marcar un ritme infernal i frenètic i no el vaig poder seguir. Em consola pensar que va fer el seu record personal en 10 Km en 45’ a un promig de 4’ 30’’ el Km. Per sortir amb el gran triatleta cal sempre estar al cent per cent.
Salut i força.

Carles -

Pensament 539:

EN UN ATAC DE TRISTESA

El mon sembla tancat per defunció

Carles -

Pensament 538:

EN UNES OPOSICIONS

Em demanen evidencies, proves, indicis, testimonis i l’únic que els hi puc oferir són pressentiments desordenats.

Carles -

Pensament 537:

EN UN CIRC

Ales antigues feres salvatges: ¡ us heu tornat animals domèstics !

Carles -

Pensament 536:

CONSELL D’UN SABI HINDU

Si el teu amic es borni, mira’l de perfil.

Carles -

Pensament 535:

LLUNÀTIC

Els meus somnis reposen a la Lluna.

Carles -

Pensament 534:
RECULLS
Fa anys que corro per camins, camps , rierols i boscos.
Sense voler he trepitjat les tiges d’alguna flor amagada.
Durant temps he portat silencis ocults a les butxaques.
A voltes he escoltat els colors en el mar de la vida.
A mesura que em faig gran la il•lusió no para de créixer.
Les meves ganes per millorar semblen infinites.

Carles -

Pensament 533.

A LA BIBLIOTECA

Fa uns dies vaig anar a la biblioteca d’Arenys;. de sobte fullejava llibres en la secció d’ètica amb títols com: “la madurez”, “motivación y vejez” “el complot de matusalen” “psicologia de la senectut” “el camí de la viudetat”. Ara que hi reflexiono m’adono que aquests llibres són una premonició del meu futur, i també del teu pervenir.

Carles -

Pensament 532

CLASSES DE BOTÀNICA

Els jardins són tristos, ¿algú ha vist riure una flor?

Carles -

-Toni d'acord, jo demà a partir de les 6 seré al gimnàs, ens trucem per confirmar.

TONI -

Carles, demà entrenament de 10 kms.
Concretarem hora però espero ser al gimnàs entre 6 i 2/4 de 7. Acabo de confirmar demà.

Pau i herba

Carles -

Pensament 530:

DES DE LA BARRA D’UN BAR

El bo de Napoleó es que te nom de conyac.

Carles -

Pensament 531:

MISSATGE

El bolígraf volia escriure i necessitava un missatge

Carles -

Pensament 529:

UNA D’INDIS

Els Nez Percé tenien un proverbi quan havien d’entrar en combat: ”sigues valent, es un bon dia per morir”, semblantment els indis Sioux Miniconyou deien: “tingues coratge, la terra es la única cosa que perdura”. ¡ Que sobrenatural es poder dir aquestes coses , i realment creure-se-les!

TONI -

Pensament 527 (annex):

FE (IN)MATERIALISTA

Si haig de confiar en quelcom que no es veu, prefereixo les meves sensacions que en les paraules.

Carles -

Pensament 528:

DORMINT A CASA D’UN AMIC

Hi ha dos menes d’individus, aquells que s’instal•len a casa seva i els que ho fan en les cases dels altres.

Carles -

Pensament 527:

FE MATERIALISTA

Si haig de confiar en quelcom que no es veu, prefereixo els àtoms als miracles.

TONI -

Marc, la teva 7a posició de 50 és envejable. Ja m'agradaria a mi quedar tant bé en les meves curses. Enhorabona.

Pep, les teves bones sensacions de la sortida de diumenge indiquen el teu estat de forma, molt bo. Els corrons funcionen.

Pel que fa a sortir amb els "A", de moment en tinc de sobres amb el "B". El nivell és molt alt per a mi. Però mica en mica.

Carles, sortir el dissabte en bici fent 68 kms i diumenge anar a córrer 51 kms, simplement són de Leòooonides. Ningú més que tu pot explicar-ho. A més a més la teva classificació és com en Jesulín, im-presionante.

Roger, no sé què he de fer per intentar estar a 1 km de la teva roda. Tant hi fa el que jo entreni, al final sempre arribes abans que jo. En fi, continuaré fent-me il·lusions, perquè així puc seguir entrenant malgrat que la realitat sigui tossuda. O potser la realitat també té dues cares?

Pau i herba.

Carles -

Pensament 526:

FULLLEJANT L’ÀLBUM FAMILIAR

Les fotografies han adulterat els records; mirant certes imatges tinc la impressió que un altre ha viscut la meva pròpia vida.

Carles -

Pensament 525:

SOBRE EL BAPTISME

La idea que en venir al mon portem tots un pecat original, com predica la religió catòlica, em sembla monstruosa.

Carles -

Pensament 524:

EN UN PUB

Si un escolta el rock dur d’AC/DC a tot volum els temps suficient i sense parar, acaba sentit una certa compassió pel dimoni.

Carles -

Pensament

¿Qui recordaria Leòoonides si ell i altres 300 espartans no haguessin caigut en heroic combat al pas de les Termopiles i el gran historiador Herodot d’Halicarnàs no ens ho hagués explicat?

Carles -

Entrenaments:
Diumenge: 51 Km. +1000 a la marxa dels castells. El temps 4h. 46’, posició 25 de 1800 inscrits.
Comentaris:
-Avui, a la segona part de marxa, he patit de valent, he suat sang dolor i llàgrimes. Gràcies a la capacitat de patiment he aguantat amb dignitat dos moments especialment durs. La volta, molt trenca cames, passava per Cervera, Guissona, les Pallargues, Florejacs, l'Aranyó, Montcortès, Castellnou d'Oluges . Estic satisfet del resultat tenint en compte el nivell dels participants que corrien, que l’objectiu era baixar de les 5 hores , i del cansament de la “volteta” de dissabte.
-Toni en aquests moments, sense cap mena de dubte, ets l’esportista mes complert de la MCT. Roger per a mi ets d’un altre planeta. Pep el que has fet avui “apoteòsic”, es a mi a qui li cauen els coll..... quan llegeixo les teves sortides. Pep quan facis una sortida amb l’equip “c” avisa’m; els de la foto són “termineitors”.
- Marc molt bon paper a Cassa de la Selva, felicitats.
Salut i força.

Carles -

Pensament

POLIFACETIC

Em miro al mirall i no em veig a mi mateix, sinó milers d’altres cares que volen assemblar-se’m

Carles -

Entrenaments:
Dissabte: 68 Km. btt + 1400
Comentaris:
Deixem-nos d’històries, es obvi i evident que per a mi, avui per avui, en Roger i en Marc són inabastables. En sortides de menys de 70 Km. No hi tinc res a pelar. Gràcies pels afalacs, però la realitat es la que es. He tornat a casa amb l’escut, però amb els números 40 sempre davant.

Marc -

Caixa Girona a Cassà de la Selva:
10.00am. Dorsal 399. Circuit de 10kms molt dur amb baixades molt dretes i tècniques i pujades sobtades, on calia fer dues voltes. Uns 50 participants a la meva categoria.
He fet una primera volta conservant perquè no coneixia el circuit, i a la segona he apretat el que em quedava. Crec que he entrat per allà el 7, estic content. Una hora i mitja pedalant amb un promig de 14km/h. Avui era la primera cursa i hi havia molta gent i per tant nivell.
La propera cursa el dia 29 (si no hi ha st. iscle) a Fornells. Aquesta setmana he fet un bon entrenament.

Roger, és fantàstic que avui no hagis entrenat. Potser algun dia podrem pedalar al teu costat i no darrere teu. Descansa molt que va molt bé.. Estàs intractable i això és molt bo per nosaltres, perquè ens motives.

Toni, com hi van els del 'B', oi? Segur que darrere no anaves.. Has anat a córrer en arribar.. senzillament brutal.

Pep, t'has avorrit molt amb els de la cabra? bona sortida, veig, aquí ningú perdona.. Canya als corrons!

Mitjà.. com tens les cames? jiji

Bona setmana

pep -

Avui jo amb el grup de la cabra esparracada em anat al Corredor, el Far, Llinas,
Font de Mal Pas, i baixada per Ceu de Rupit i Sobirans.
Sortida divertida amb bones sensacions,
Toni tens que provar amb el A.

Salut i desnivells

Roger -

Algú em deixa publicar la seva crònica d’avui? No he sortit, i vist el nivell tinc por de rebre una carta incòmode aviat on se’m comuniqui l’exclusió del cercle elitista mallerengo; altrament, crec que promocionaré la iniciativa de fundar un equip ‘MCT B’ com els incommensurables d’Arenys de Munt... el problema és que em quedaré sol.