Blogia
La llibreta virtual.

TRIATLÓ BLANC DE TUIXENT

TRIATLÓ BLANC DE TUIXENT

La cursa constava de 3 especialitats: Esquí de fons (10 kms), BTT (5 kms) i cursa a peu (5 kms).

El meu resultat és decebedor. El 63è de la categoria masculina. El 67è de la general. El darrer del meu grup d'edat. (http://www.triatlo.org/competicions/edit_competicions.aspx?numero_car=947).

Però vist el nivell que hi havia d'esquí de fons, estic content.

En les curses que he participat darrerament, quedo astorat del nivell tècnic i físic dels participants.

Ha estat una experiència maca. I pel que he vist en general tothom n'ha quedat molt content.

22 comentarios

TONI -

Pep cuida't per diumenge. No sé si aquest mal de panxa és degut a alguna mena de cagarrines produïdes per la sortida de demà.

Serà difícil suplir-te en el segon lloc, car, ara per ara, ets el que més punts acumules després de'n Roger.

Malauradament demà pots baixar alguna posició, cricricricricricric.

Pau i herba.

Roger -

Ah, me’n descuidava: Entrenament secret divendres 20 de Febrer: 18km, +550m

Roger -

Pep, em sap greu aquest mal de panxa tan inoportú. Venint de tu queda fora de dubte que no és cap excusa.

Carles, no sé si el “no matis una mosca sobre al cap del lleó” sé per on va. Però m’agrada molt la frase. No l’havia sentit mai i, amb el teu permís, crec que l’aplicaré (el que no sé és si me la sabré aplicar a mi mateix)

ATENCIÓ: BRIEFING

La ruta de demà és força senzilla: agafar sempre l’opció de pujada; i sempre la que presenti una pendent més pronunciada (nota: l’organització a tingut a bé de suprimir trams d’orientació)

Fins demà
-roger

TONI -

Marc, si vols podem anar amb un sol cotxe. La bici bé la posem a dalt, i llavors sí que hauries de portar un porta-bici, o bé la posem dins del cotxe. Els tres hi podem caber-hi.

Pau i herba

pep -

Encara que ho sembli no es cap excusa, tenia ganes de fer una sortida tots i a mes per camins nous, però estic molt debilitat per un mal de panxa inoportú
Esperant llegir la crònica
Que vagui be la sortida

Salut i desnivells

Marc -

Tot preparat per demà. En Pep està mig malalt de la panxa i no pot venir. Una llàstima entre altres coses perquè a la meva aposta pujava al podi. Recupera't Pep..

Jo seré a les 7,15 al Kalisay. Portaré el meu cotxe amb la bici dalt.

Fins demà!!

Carles -

Pensament 466:

UNA IMATGE

Una imatge tendra: una abraçada amb la Montse
Una imatge eròtica: una abraçada amb la Montse.
Una imatge relaxant: una abraçada amb la Montse.
Una imatge potent: una abraçada amb la Montse.

Imatges que donen sentit a la vida.

Carles -

Pensament 465:

PORS

M’espanten alguns dels meus pensaments. ¿Perquè les cendres de la nit guarden les cases? ¿Perquè quan et mires al mirall i veus noves arrugues creus que s’estreny la corda de la vida? ¿Perquè a voltes crec que tot es absurd i mancat de qualsevol mena de sentit? ¿Perquè tants perques?

Carles -


Pensament 464

CONSELLS

-Toni entrena intensament de forma suau.
- Roger no matis una mosca sobre el cap del lleó
- Pep recorda que per moure la muntanya cal treure les petites pedres
- Marc es millor tornar enrere que predres pel camí.
- Jose cansat lentament

Carles -

Pensament 463:

ESTADA A MADRID

- Que has fet a Madrid?
- Mirar l’hora
- Com?
- He comprat un rellotge a u top manta i no he deixat de mirar-lo.


Carles -

Pensament 462:

CASA MEVA

2 balcons
190 metres quadrats
23 escalons
14 cadires
1 terrat
3 sofàs
8 portes
16 poms
32 orquídies
58 plantes
5 finestres
4 vides.

Carles -

Pensament 460:

UN ATEU

Gracies a Déu, encara soc ateu.

Carles -

Pensament 459

COSES DE L’EDAT

-Perdona
-No t’he reconegut
-He canviat molt.

Carles -

Entrenaments:
Una altre setmana sense poder entrenar.
Comentaris:
-Tinc la impressió que en Marc en lloc de parlar amb l’empresa d’en Roger per limitar els seus entrenaments ho fet amb la meva família i l’Ajuntament, doncs estic col•lapsat de feina.
-La maca d’entrenaments de les dues últimes setmanes em faran impossible fer un bon temps a la marató.
-Per dissabte demano als mallerengos generositat i clemència; fa mes de dos mesos que no toco la bici. Amb en Toni hem convingut sortir a ¼ de 8 del Calisay. Us va bé Marc i Pep?.

tendo -

moltes gràcies per convidar-me però no puc venir ja quedarem per una altre.
Que us vagi molt bé.

Marc -

Entrenament d'avui: Creu de canet, Sant Iscle, Arenys de Munt i Arenys. Uns 15kms, 380m desnivell positiu i 50 min.

Si va bé quedem dissabte a les 7,15 al KLY per anar cap a bcn.

Roger -

Toni, he gaudit molt llegint la teva crònica; emana una magnífica experiència viscuda. Quina enveja!
Encara no he pogut escoltar les teves propostes musicals. Ho faré tan bon punt acabi d’escriure aquestes línies.

Tema marxa per Collserola:

- Tendo, hi esteu convidats. No cal que digui que seria un honor poder-vos fer d’amfitrió per la zona

- Mallerengos, ara us envio un email amb indicacions de com arribar a casa

- Inscripcions i dorsals a partir de les 8AM, sortida a les 8:30AM

TONI -

Roger, gràcies per totes les referències musicals.

Sento dir-te que "Eye of the tiger" no és una d'aquelles cançons que tinc molt present.

Però fent referència a l'anunci del cotxe, n'hi ha una altre que em crida més, i que en el seu moment ja vaig comentar: "Forever young" (http://www.youtube.com/watch?v=vxL2dk5e3T8).

Músiques d'avui:

http://www.youtube.com/watch?v=WBPUntAb8UA&feature=related

i una segona versió:
http://www.youtube.com/watch?v=o8zi4oFdUek.

Pep, ja veig que dissabte serà em serà difícil fer podi. Estàs en molt bona forma.

Pau i herba

Marc -

Tendo, fa dies que no coincidim.. suposo que més per culpa meva.. Per què no vens/veniu dissabte? Fins aviat!!

tendo -

Toni,moltes felicitats,la prova que has fet avui es d' aquelles que demostren el gran atleta que ets.no et fa por res,t'apuntes a totes: sorra,asfalt,neu.joder! segueix aixi.
moltes felicitats.
Que vagi molt be dissabte per bcn.
El MCT ja porta GPS?
A veure si es perderan!!!!jajajajaja!!!!!!!!!

Marc -

Toni, felicitats per haver fet aquesta prova. Estic segur que serà d'aquelles que recordes molt de temps, més que res per el bon rotllo de tothom i el paisatge incomparable. El resultat? Crec que a una prova tan específica i diferent del que fas sempre és el de menys.

Sí, dissabte que ve s'haurà de pedalar. Proposo quedar a les 7,15 al KLY, per estar sobre les 8 a casa en Roger i entre un quart i dos de nou estar pedalant. Ja anirem concretant.. Cal recordar que serà una sortida compacta però amb punts en joc..

Actitud..

TONI -

Dissabte tarda vespre. Des de lluny, la nit enfosquia el Pirineu i segons el navegador encara quedaven 40 quilòmetres per arribar a Tuixent. Al cap d'una estona, el xivato de la gasolina avisava que, o bé arribàvem a lloc aviat o ens quedàvem tirats abans d'arribar a Gòsol. Per sort, va aparèixer una gasolinera. La fosca ja era total. Anàvem tard per sopar. Des de la benzinera estant s'endevinava la silueta del magnificat Pedraforca. Comencen els somnis de gestes majestuoses.
Arribem a lloc, tard, bastant tard, però encara hi ha sopar. El cel està serè. Quin mar d'estels!
Compartir habitacions, com a Queralbs. Silenci. Pensaments: "Quants d'aquests em trobaré d'escull demà en el camí?". A l'habitació del costat hi ha gatzara. He passat mala nit. Nervis per la cursa? O potser eren pel què m'espera el dia 21? No ho sé.
El matí apareix clar. El termòmetre volta els -6º. Des de Coll de Port, el Solsonès s'endevina tapat per una mar de núvols, mentre que el Cadí llueix una rosó brillant, espectacular. Quin bon dia per córrer una triatló per la neu!
A l'arribada a l'estació s'amunteguen els cotxes. 110 participants inscrits a la prova. Molt bon ambient. Fantàstic. Molts comentaris: "millor desinflar les rodes per anar sobre la neu". "Ostres, mira, aquest s'ha fet unes cadenes".
M'he d'espavilar per recollir l'equip d'esquí i anar a preparar les coses al box i intentar escalfar una mica. Aviat seran 2/4 de 10.
A la sortida, tots els participants estem apilonats. No he agafat un lloc massa bo. La primera volta d'esquí de fons és un desastre. El primers quilòmetres són un sac de renecs per part d’uns quants. Els camins són un pèl estrets per passar a d'altres corredors. Però m'ha anat bé haver patit la retenció perquè a la segona volta he pogut apretar més i avançar a uns quants/es atletes.
Amb la bici havia d’anar molt en compte. En els revolts les rodes patinaven i en les pujades havia d'estar atent per agafar un tros glaçat perquè si no quedaves enganxat com si fos fang. El darrer quilòmetre era per fer a peu perquè el camí semblava una pasteta, talment com si fos un fangar, d'engaxós.
Corrent he pogut remuntar alguna posició.
En definitiva, una experiència que m'ha agradat molt.
La que em tocarà viure dissabte vinent ja sé de què va i no m'agradarà massa, però per aquells que em voleu matxacar dir-vos que: "feu el què pugueu".

Pau i herba