Blogia
La llibreta virtual.

MATAGALLS

MATAGALLS

El diumenge  per fer base pujada al Matagalls

molta gent va pensar el mateix i arribant a Collformic

per aparcar vaig tornar a baixa 1km.

molta neu i dia molt clar, a la baixada la meva filla

es troba a faltar un pal de caminar i per entrenar

tornada al cim a marxa rapida.

A la 13 h en arribar a Collformic no avia vist mai

tanta gent i cotxes els mossos posant ordre i

casi 1 h per baixar fins el poble de Montseny.

tot i això valia la pena pujar

entreno. dema començaré a fer (rodillos)

salut i corriols

 

23 comentarios

pep -

Marc això de la grip et passa per sortir de nits
si respiressis aire del Montseny de bon mati
aquest aire mata tots el virus i microbis .
dema els del ccArenys de Munt fan la marxa
de Sant Genis de Palafolls i jo abans de anar
una marxa tinc que provar com estic de preparat
dilluns llegirem la crònica de Terrassa i la meva ruta.
Salut i corriols.




Marc -

Pep, volia sortir demà però estic mig engripat des d'ahir a la tarda. Espero que ens podem veure la setmana que ve. Fota'ls-hi canya als de la Font!

Toni, Carles i Jose: Molts ànims per la cursa de demà i recordeu que defenseu els colors del MCT. Estaré pendent de llegir la crònica..

Salut!

pep -

Carles, Toni, i José, que vagui be i a fer un bon temps
esperant llegir la crònica.
entreno setmana dimarts i dijous 30 m de bici “rodillos”
fen velocitat plat petit i 100 rpm. Bones sensacions.
diumenge sortiré a fer una volta per començar temporada
si algú també pensa sortí que s’apunti.
si no surt ningú sortiré amb els de la font.

Salut i corriols



jose -

ok .confirmado a las 7,30 estare en el calisay,gracias por acordaros.
salut y força base

Carles -

Entrenament:
Dijous: Darrer entrenament abans de la mitja de Terrassa. 2h al gimnàs fent tota mena de series i 40’ corrents ( 8Km.) en companyia del gran Toni, que una altre vagada ha imposat un ritme massa alt per a mi.

Comentaris:
-Roger espero trobar-me amb en Leòooonides a l’arribada de la cursa de diumenge. La veritat es que els últims entrenaments han estat de qualitat, i estic esperançat amb els possibles resultats a curt termini.
-Toni la cursa comença a les 10 del mati, podríem quedar al Calisay a ¾ de 8. Si vols anem amb el meu cotxe.
-Jose tinc entès que et vas inscriure a aquesta cursa, confirma si vindràs a Terrassa amb nosaltres.
-Pep la foto molt xula.

Marc -

Pep, disculpa, no havia vist el mail. Que xula la foto!!

Roger, em fas por. Vols dir que has d'entrenar gaire? Ens deixaràs disputar algun podi aquest any? Jo hauré de fer base, dec estar fatal de forma, ni ho sé perquè encara no he sortit.

Carles, ens encanta el pensament 331...

Salut i fins aviat!

Roger -

Entrenament secret (15.01.09): ~30km, ~1000m.

Avui he aprofitat el dia primaveral per acostar-me a la bonica vall de Gausac – val a dir que als caps de setmana no s’hi pot circular per aquest indret de Collserola, però entre setmana és molt recomanable.

Avui he sortit a gaudir i a fer “teràpia” de bici, sempre amb ritme suau i tirant de plat petit. Les sensacions han estat més gratificants.

Comentaris:

Carles, estic segur que en Leònides t’ha d’haver visitat pel gimnàs aquests darrers dies. Potser has estat molt concentrat en d’altres temes, o senzillament no t’hi has fixat. Crec que com a molt tard us vindrà a visitar a la mitja de Terrassa. Amb tots aquests entrenaments que heu fet, estic convençut que si el busqueu a l’arribada, molt probablement el trobareu.

Toni, de moment només surto amb la bici vella. En Leònides m’ha fet arribar que encara no sóc digne de la nova. Val a dir però que en Carles (botiga Canet) m’ha deixat la vella en perfectes condicions.

Marc, començo a dubtar dels entrenaments que estic fent aquests dies. Veien el teu estat de forma el passat 20.12 i la teva poca activitat, crec que hauria d’aparcar la bicicleta uns mesos i veure si així milloro la forma :-)

Carles -

Pensament 334:

La lluna de gener quatre virtuts té:
1.-La lluna de gener és la més clara de l’any i mirar-la no fa dany.
2.-La lluna de gener fa sortir la formiga del formiguer
3.-Si la lluna be girada mar avalotada
4.-Si la lluna be tombada, maror i marinada
La lluna de gener pariona no té.

Carles -

Pensament 334:

Confessions d’un pessimista.- La meva visió del futur és tan precisa que, si tingués fills, els escanyaria a l’acte.

Carles -

Pensament 331


Una proposició interessant.- Cada vegada hauríem de cardar com si fos l’últim cop que ho fem.

Ca -

Pensament 333:

Davant la protesta estudiantil.- El moviment juvenil acostuma de començar davant la manca d’oportunitats del negoci patern.

Carles -

Pensament 332


Pregunta a Rousseau.- Quina és aquesta llibertat que es fonamenta amb un pacte?

Carles -

Entrenaments:
Dimecres: 2h al gimnàs fotent-li canya. He fet 7 Km a la cinta a ritme de 14Km./h. Bones sensacions.
Comentaris:
-Toni avui ens truquem per si podem sortir plegats. Es la darrera motivació per preparar la cursa de diumenge.

Salut i força.




TONI -

Entrenament d'avui:
- 10 kms carrera.

M'ha costat molt.

Carles, si demà puc ja et faré un truc al migdia, però ho veig difícil.

Marc, ja tens la bici neta?

Roger, quan tornem a sortir vindràs amb la bici vella o amb la nova?

Pau i herba

Carles -

Llegint Nietzche.- L’etern retorn de Nietzche ens diu, si fa no fa: res no retorna, però tot s’assembla.

Carles -

Gimnasta escèptic.- L’única gimnàstica que faig és acompanyar al cementiri, de tant en tant, els amics que feien gimnàstica cada dia.

Carles -

Pensament 320:

El temps cau
l’ahir, ha deixat de nou pas a l’avui
oh, si pogués retornar el rellotge enrere.

Carles -

Entrenaments:
Dilluns 12: res de res.
Dimarts 13: Sessió intensiva al gimnàs de 3h 30’. 14 Km. a la cinta corrents fent diferents series i mes de 2h. fent abdominals, estiraments, peses, flexions.... realment he quedat molt cansat, però ha estat una gratificant aquesta sessió de preparació

Comentaris:
-Per no deixar res a l’atzar de cara a la mitja marató de Terrasa i no dependre de la sort els entrenaments d’aquesta setmana seran exigents.
-Roger a mi fa ja massa temps que no se m’apareix en Leòoonides, ja no se que més he de fer perquè em consideri un digne esparta.
-Toni m’agradaria poder sortir a entrenar amb tu dijous, com ho tens?
-Jose pressuposo que diumenge vindràs amb nosaltres a la mitjà de Terrassa, podriem sortir del Calisay entre 2/4 de 8 i les 8.
-Pep aquest any, de moment, ets el mallerengo que ha sumat més punts fen pistes de neu, i això en l’entrega dels premis Leòoonides segur que puntuarà.
-Marc ja has netejat la bici? Es poden saber quins són els teus objectius aquesta temporada?

TONI -

Entrenament d'avui:
- 8 kms carrera.

Roger, un relat que destil·la essència de dramatisme, èpica i victòria.

Avui m'he trobat en Ferran Vertical. Hem quedat de fer alguna duatló de muntanya abans de les 3 d'alta muntanya.

La primera és el 25 a Mataró, a veure si us hi animeu.


Roger, el dissabte vinent toca descansa. El diumenge anem a Terrassa. Si no recordo malament en Jose també havia de venir. Però, ja entrena? Conten les cròniques que ho fa com en Rocky Balboa, fins i tot sota la pluja.

Sentint-ho molt, la propera vegada no hi haurà miraments.

Pau i herba

Roger -

Comentaris:

Pep, encomiable pujada al Matagalls (i no una, dues!). El dissabte vaig anar a recollir la bicicleta a la botiga de Canet i vaig coincidir amb en Santi del CC Arenys de Munt. Varem comentar la teva proesa en solitari pujant a Sta. Fe el passat 26.12. Ja forma part de les grans llegendes de les contrades.

El proper cap de setmana no se'm presenta propici per pujar a Arenys, però ja estic pensant en el següent. Anirem concretant. Tinc ganes de fer la primera sortida del 2009 amb els Mallerengos...

Roger -

Entrenament Secret, dimarts 13 de Gener: 27.5km, + 1050m

Confessions:
Aquests darrers dies m’he sentit força abatut físicament. Durant les vacances de Nadal vaig utilitzar molts pretextos per no agafar la bici: Que si fred/pluja, que si refredats i grips, etc. Però la meva consciència em repetia una i altra vegada que tots aquests arguments eren injustificables. Tenia mandra, i necessitava recuperar la motivació.

El diumenge vaig voler sortir, però novament el temps se’m va tirar a sobre (compromisos familiars a mig matí) i les sensacions tampoc eren bones. No en tenia ganes...

Ahir vaig decidir fer un “reset” i afrontar la situació: Em provaré, vaig pensar. Faré aquell circuit que només faig quan em cronometro, i que m’és tan feixuc (sobretot perquè no m’agrada sortir per lluitar contra el maleït crono). Cronometrat l’he fet unes quantes vegades, tal i com vaig publicar a finals de Setembre:

Juny 2:01’
Juliol 1:56’
Agost 1:42
Setembre 1:38

Recordo que aquell matí de setembre, quan vaig marcar el meu millor registre, en Leònides s’em va aparèixer a la porta del garatge. Era tanta la satisfacció i l’honor per la seva visita, que fugia de cronometrar-me novament (por a la decepció, al fracàs, al fet que no em volgués visitar mai més).

Avui ho he afrontat, i m'he preparat pel fracàs de superar les dues hores - M’he volgut curar amb salut i no he agafat la bici nova. Així sempre em quedarà el dubte (“i si hagués agafat la bona?”) i potser la sensació de fracàs no serà tan feixuga de portar. Tonteries. Misèries meves, penso.

Al final he marcat poc més de 2:02. Les sensacions han estat deplorables, i els temps parcials ridículs. M’he controlat en cada coll: St. Pere Màrtir (20’), Coll de les Torres (40’), Turó de Can Pasqual (1:05), Coll de la Vinassa/Tibidabo (1:43), Turó d’en Cors (1:55) i Casa (2:02). En els primers he aguantat la meva millor versió del setembre a 5-10m, però pujant al Coll de la Vinassa m’he enfonsat estrepitosament per acabar cedint més de 24m!!

Però estic molt content: He assolit l’objectiu d’engrescar-me novament. Ara només em queda millorar, penso, i he d'aprofitar les poques oportunitats que ens donen les hores curtes de l’hivern per sortir a entrenar. D’aquí un mes em vull provar novament. I d’aquí dos mesos vull baixar de les 1:50´, i llavors...

Assenyalo la data: Dimarts, 13 de Gener. Començo.
-roger

Marc -

Entrenament d'avui:
1000m natació.

No pareu!.. Aquest cap de setmana a veure si trec la bici a pasturar. He fet analitzar el fang que encara porta i data del 20-12-08..

Pep, com ens ho passem ehhh!

A cuidar-se...

TONI -

Incansable Pep. La teva voluntat i determinació realment fan por. El dia menys pensat ens donaràs pel sac i ningú sabrà per on hauràs passat.

La setmana passada hi ha hagut poc moviment, potser és el moment de fer un pensament i tornar a sortir en bici, a veure si encara dura la bona sort d'algú, je je je je.

La setmana vinent a Terrassa i la propera a Mataró.

Ahir entrenament amb el gran Carles. La canya que em va fotre em fa pensar que la setmana vinent si no em treu 10' no me'n treurà cap.

Entrenament d'avui:
- 2.000 mtrs nedant.
- 5 kms carrera

Pau i herba