Blogia
La llibreta virtual.

CREMANT ELS EXCESSOS

CREMANT ELS EXCESSOS

Aquest matí he sortit a cremar l'excés de calories del sopar d'ahir

 

Les calories va ser l'únic que se'm va fer pesat. Vaig gaudir molt de la gal·la, retrobar cares conegudes, recordar històries mil vegades explicades, renovar els reptes per la nova temporada que comença, etc...

 

I avui tocava anar acomplint els compromisos adquirits. Per aquest motiu, Jose, t'adjunto la foto que em vaig comprometre. El monument de la rotonda de Mongat, on s'hi pot llegir "Avanzando a pasos agigantados", i així és com m'agradaria que passés la temporada, amb tots els objectius acomplerts i una altre trobada amb tots, o més, companys en un altre sopar.

 

Gràcies a tots pel sopar d'ahir.

 

Pau i herba

3 comentarios

TONI -

Jose, ritme im-pressionant.

Escric el comentari agenollat. No sóc digne de fer-ho assegut fins que no arribi al teu nivell.

Pau i herba

jose -

Lo prometido es deuda.objetivo cumplido.
palmeras- calella 2o km.1h 25m. ritmo 4,14 .(Se esta acabando la base) promedio pulsaciones 145p.m.
Gracias a todos por la fantastica velada.
Un abrazo y força base.no he puesto la foto por que no se como se hace.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 50 kms carretera.

Jose, llàstima que no hagis vingut. A la tornada el ritme no ha baixat dels 35 kms/h.

M'agradaria veure les piscines de Calella amb la primera llum del dia. Espero la teva foto.

Pau i herba