Blogia
La llibreta virtual.

3h de resistència d'Arenys de Munt

3h de resistència d'Arenys de Munt Aquest matí s'han disputat les 3h de resistència per parelles d'Arenys de Munt. Un dia esplèndid, una organització molt bona, un circuit divertidíssim, 53 parelles amb el plat gran preparat.. eren tots els al·licients perquè tots ens ho passéssim de conya pedalant pel bosc de can Jalpí.

Bé, anem al tema; a falta de confirmar-ho amb les classificacions, en Pep i en Mitjà han quedat en 36è lloc de la general, quedant quarts classificats de Master40 (recordar que són Master50). En Marc i en Quim han quedat en 10è lloc de la general, 7è d'èlit.

Tothom molt content i pensant amb la propera temporada, que es preveu mogudeta..

Salut!

3 comentarios

josep el cunyat -

Ja sabia jo que el meu cunyat es un fenòmen...
No l'he vist mai suar... sempre fa sport i amés amb l'ofici... no té ni gota de grassa, tot el contrari de jo, el seu cunyat, que hauria de fer exercici i no faig.
enhorabona per els resultats, Pep Selles i companyia

la granota Gustavo -

Ja veig que teniu una activitat força bulliciosa. Grans travesses,curses a dojo,sortides masoquistes...,etc.Són les noticies que m'arriben des de la distància.
De fet,ho entenc.La falta de lideratge i el conseqüent desordre jeràrquic que això provoca,fa que es dispersin els objetius.Com també entenc,que aquesta situació és normal després de l'abdicació de un tal famós Rei que us va sotmetre durant forçes anys al seu règim tirá. No us culpo.Us calia una bona temporada de vida contemplativa.Amb el cant dels ocellets,els paisatges bucòlics,les fotografies boniques,etc.Allò que tanta "gràcia" us feia en el passat.
Ara bé,el que em sorprén i ademés trobo agosserat,es que a sobre de no fotre ni l'ou, preteneu muntar una entrega de premis (?).De que. De poesia,de macramé,de ceràmica,pot ser ?.
Mai m'hauria cregut tanta mariconada després de compartir tant de patiment redera d'aquell Rei.
Roger, fes algo !
La rana Gustavo

Roger -

Pep, Carles I Marc (I Quim), ENHORABONA CAMPIONS!

Avui heu posat el MCT un esglaó més amunt encara.

Pep i Carles, quedar 4arts de la Màster ho trobo increïble. Sé que l’any que ve estareu a dalt de tot del podi.

Marc, per fi s’està fent justícia. El top 10 és el lloc que et correspon! Espero que la UCI ho tingui en compte.

Toni, gràcies per llegir la meva crònica. Un cop vaig llegir el parrafet que havia publicat, em pensava que col•lapsaria el servidor de blogia. Referent a les botigues de les bicis, la veritat és que tenen unes web de pena (cosa estranya). Criterium té una botiga força maca (3 plantes, tipus Probike). Força convencional. Pro Cycling és una botiga més petiteta (un pèl més gran que la de Canet, per exemple), però sembla que de molta referència a la zona. Allà és on vaig veure penjats els mallots més il•lustres. I també on tenien una exposició d’Orbea brutal. És el tipus de botiga que transpira passió per aquest esport per totes bandes (tot i les petites dimensiones de la botiga, hi havia 10 persones de personal, tots “bikers” pirats). Probablement ha altres botigues amb més “glamour” a Colorado Springs, jo vaig agafar les primeres que em van recomanar i que em quedaven a cop de cotxe.

Ara mateix estic a Denver, a punt d’embarcar cap a casa. Com veieu no he pogut evitar la temptació de llegir la crònica de la jornada d'avui.


La setmana que ve, si la feina m’ho permet, intentaré sortir per Collserola i comprovar l’stage en alçada que he fet :-)

Entreneu
-roger