Blogia
La llibreta virtual.

Presentació del Mallerenga Carbonera Team

Presentació del Mallerenga Carbonera Team

Aquest matí, tres dels integrants del Mallerenga Carbonera Team (foto) han fet la presentació dels maillots de cara a la Volta a la Cerdanya dels dies 20 i 21 d'aquest mes. Cal destacar l'absència del cap de files Roger, qui ja va bé que descansi una mica i no entreni més.

La ruta, de 95kms amb poc més de 1300m de desnivell positiu, ha consistit en carretera fins a Tordera a bon ritme, GR-92 passant per l'Erola, Sant Martí, Vallgorguina (esmorzar i foto), casa nova, pi de buac, Canyamars i tornada per carretera.

Bon estat de forma general i atacs constants, sempre fets amb Pau i Herba.

Salut!

33 comentarios

Carles -

Poema 31:

Tic-tac tic-tac tic-tac
Tic-tac tic-tac tic-tac
Tic-tac tic-tac tic-tac
Tic-tac tic-tac tic-tac
Tic-tac tic-tac tic-tac

¡ Buuuuuuuuummm !
¡ Paaataaapooooooff !

¡ Uiiii uiiii uiiii uiiii !
¡ AAAUUUUUUUU!

TONI -

Què collons hi faig jo aquí

Les tasques d'avui encara em distreuen del que m'espera. La feina, preparar els darrers detalls, que no m'oblidi res, etc...

El meu conscient encara és aquí, que si ara això, que no m'oblidi d'allò, etc.

El meu subconscient però ja fa una setmana que treballa. Seràs capaç físicament? Tindràs prou capacitat de patiment? Seràs capaç de superar el repte?

Tots aquests interrogants fa dies que se'm repeteixen constantment. A tot responc mentalment que sí, que estic preparat.

Però sé del cert que el primer pensament que em vindrà demà a l'hora de sortir serà: "què collons hi foto jo aquí"

Que Déu reparteixi justícia, perquè la sort només la desitgen els perdedors.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
Dijous: 2 hores de preparació mental, per concentrar totes les energies en un punt que explota i ocupa tot l’espai. He fet doncs concentració como vosaltres.

Comentaris:
-No se si es possible augmentar encara més el nivell de motivació que respiren les vostres intervencions, el que si espero es que en la presentació oficial de la mallerenga carbonera team, en una prova de ciclisme d’elit como ho es la Volta a la Cerdanya , els seus integrants sàpiguen estar a l’alçada de repte al que s’hauran d’afrontar.

-La UCI ha fet publiques les puntuacions de la cursa del pas dels lladres. No trobo just el “0” patatero que li han posat a en Marc, i era d’esperar que guanyes en Roger, però…….¡ solsament ha tret 5 punts més que en Toni ¡.

-Si llegiu el Reglament de la Volta a la Cerdanya que hi ha a la pagina web de la UCI, veureu que es donen 50 punts a la parella guanyadora, però hi ha moltes bonificacions al llarg de tot el recorregut.

Salut i fins demà!!!

Marc -

Pep, molts records.. aviat tornem a pedalar junts! Molt bon entreno amb els corrons.

Roger, ok, allà dalt un porta-mapes el podem revendre a bon preu..

Ara he parlat amb la massatgista i ja ho té tot apunt. Suposo que hi cabrà dins la tenda, és molt primeta.

Salut!

pep -

Fins avui no avia entrat a la pagina

1º Carles no facis cas dels anònims i
continua escrivint poemes.

2º algun anònim s’ha equivocat de
bloc aquest es per malats de bici
no de sexe

he llegit el robatori de la bici ja imagino
la impotència del moment

que vagui be el cap de setmana,

Jo aquets dies tinc molta feina, i casi
no he entrenat.
Dilluns i avui 20km de corrons.

salut i fred

Roger -

ESPARTAAAAAAAAAAAANS!

Ja teniu les espases esmolades i apunt per la gran batalla? Que la sort ens acompanyi....

Comentaris:
A la parella 38: Què vol dir això del remolc? I això de motxilles amb quilos i quilos de material? I la biodramina, perquè la voleu? Que cony compreu en una ferreteria? Em perdo amb tants tecnicismes...

Marc: D’acord. Jo igualment pararé a Berga i compraré el porta-mapes... potser també pararé a Castellar de N’Hug a carregar sopa de la fonda. Crec que la necessitaré. Puja l’Absolut, psicològicament m’ajudarà com a últim recurs.

És en les grans ocasions quan m’adono del gran respecte que us tinc a tots.

Fins demà,
-roger

Marc en temps de re-voltes -

Jo a les 3,15 surto de casa, o sigui que a les 3,20 al Calisay. Suposo que a les 7 serem a St Joan de l'Erm.

Com t'he comentat, Roger, ja tinc portamapes. Tot i això com vulguis amb el que has trobat..

Penso que ja ho tenim tot. Avui he estat a Skinfit i he conegut a la morena.. En Carles allà és una persona reconeguda..

Moltes ganes de passar fred, quedar esgotat, pensar que no pots més... La recompensa és molt més gran!

Fins demà a tots!!

PD: Pujo l'Absolut?


TONI -

Avui i demà jordana de descans, malgrat que em tocava entrenar. Però veient que un dels components de la parella 40 està cagat de por, doncs millor fer com ell, concentració.

Carles, d'acord de quedar a les 3, però no sé si ens donarà temps en 1/4 d'hora de carregar les bicis i muntar el remolc amb tot, i pujar al Calisay. Espero que sí.

Aquesta tarda ja he ultimat els detalls.

Pau i herba

Roger -

Acabo d’arribar de Brussel•les (amb una hora de retard de propina)

El compte enrere s’ha posat en marxa. Tic-tac-tic-tac-tic-tac…

La parella 40 ho té gairebé tot enllestit (sort d’en Marc, perquè un servidor encara no ha comprat res de res). Ara ja només resten hores de concentració màxima.

Em sento com si tingués 8 anys, a les portes de les meves primers colònies. Estic entre excitat, il•lusionat i cagat de por. Ai, ai, ai... ui, ui, ui...

Carles -

Poema 30:
¡ Arriben els temps de les Re-Voltes ¡
i comencen amb la Volta a la Cerdanya.
Es parla de l’adveniment del nou Messies.
Quan, sense trigar massa,
es produirà el tomb final.
Quan el seny dominarà la rauxa,
i es veuran ulls capaços de fer crits.
Quan les nimfes que giravolten per l’aire espesseït,
escoltaran udols de ràbia esclatant a l’espai.
Quan els llamps que despertaran en el cor de l’etern
es convertiran en ombres que esdevindran paraules.
Quan homes possessos per d’enigmàtica malatia
de fer cames i sentir-se forts
s’adonaran que la vida es tan sols una jornada d’eternitat.
¡ Arriben els temps de les Re-Voltes!.

Salut i bon vent!!

Carles -

Toni si te va be jo passo per casa teva a les 3, et truco quan arribi. Amb tu Marc podriem quedar a 1/4 de 4 al Calisay. Us va be?
Salut i força.

Carles -

Entrenaments dimecres:
Avui 50’ al gimnàs musculant i 6 Km corrents en companyia d’en Boris, que estava molt satisfet perquè havia aconseguit superar unes oposicions per entrar a un cos policial. Ahir massatge relaxant que m’ha posat el cos apunt per dissabte.

Comentaris:
-Toni avui he posat tot el material, que haig de portar a la Volta a la Cerdanya, en una motxilla i pesava mes de 3 K. Em sembla desmesurat. ¿Realment fan falta portar dos cables del freno i dos pel canvi?. Les cobertes les deixem a la tenda i de beure solsament portaré tres begudes isotòniques per rebaixar pes . ¿Creus necessari portar tant material d’abric a sobre durant tota la cursa ?. De barres energètiques solsament en portaré quatre i del gel quatre 4 més. ………. be ho anem comenta’n.
- Dema a la nit ens posem d’acord en temes de logística. Toni jo et vindre a recollir a casa teva i amb en Marc podem quedar al Calisay per pujar plegats.
-Roger el teu silenci em fa una por terrible. De veritat ets a Brussel•les per temes de feina o be estàs entrenat en secret a l’ata muntanya?.
-La bici ja l’he repassada, doncs ni crec en la bona sort ni en vull dependre.

Salut i força

Marc -

Toni i Carles, a quina hora sortireu del Calisay divendres? Heu mirat per on passar? Sembla que fins a Berga passant per Manresa i després o túnel del Cadí o per Organyà.. Ja direu..

La parella 40 està ultimant el tema del material..

Salut!

TONI -

Em sembla que n'hi ha un que ja s'ha posat el rellotge i aquesta nit ja somiarà amb pujades i baixades. Que li vagi bé.

Magic ja he rebut les bosses i les tinc a la nevera.

Entrenament d'avui:
- 2.000 mtrs nedant

Marc -

Roger, no els hi facis cas.. és tot una estratègia. Jo demà aniré de compres, ja et diré alguna cosa.

Entrenaments:
-Ahir: 1000m piscina
-Avui: classe d'spinning

Toni i Carles, divendres aniré una mica just de temps. Puc estar al Caly allà les 3-3.30. Ja quedarem, ara miraré per on carai es puja allà dalt..

Salut

Carles -

Entrenaments: res de res

Comentaris:
-Toni jo ja he fet la compra a skinfit i m’ha comentat que tinc tots els números per sortir escollit el millor client de l’any. Els de la farmàcia han quedat acollonits quan han vist la llista amb la comanda, crec que m’han pres per un cocaïnòman o quelcom per l’estil.
Soc del parer que els recanvis que vares suggerir per portar-nos a la la Volta son absolutament exagerats, però demà els aniré a buscar a SBR. Lo de la ferreteria ja ho tinc. Com continuem en aquesta línea ens farà falta un vehicle de suport per pujar a la Cerdanya.

Salut i força.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 2000 mtrs nedant
- 6 kms carrera.

Carles, ja tinc els tracks de la ruta pel Garmin. Aquell amic que et vaig comentar me'ls ha passat. Per cert, porta el passaport per si de cas.

El tema d'internet ja està en marxa. Per Seur 10 demà seran aquí totes les bosses, per cert, les teves eren O+, oi?

També m'he posat d'acord amb els de l'helicòpter per si tenim alguna pana.

Pau i herba.

Carles -

Comentaris:
-Toni avui aniré a Skinft, a la farmàcia i al decatlon, demà faré els encàrrecs a la ferreteria i a la botiga de bicicletes; espero que dijous tu hagis tingut cura de les compres que et vaig comentar, de totes maneres recorda’t de trucar abans a Probaike i a Garmin. Per cert les pomes a mi m’agraden golden i la fruita seca ja la portaré jo.
- Avui massatge estimulant, dijous massatge relaxant.
-Que passa?. Es que ningú entrena?. On es en Pep?.Us heu queda’t muts ?.

Salut i força.

TONI -

Carles, llista farmàcia (v1.0)
- aspirines
- gomes de colors i gustos diferents (mai se sap què es pot trobar un per la carretera)
- biodramina.
- esprai per l'olor dels peus.
- vaselina

La resta de productes (els que no es poden escriure aquí) ja els compraré per internet, que hi ha un parell de webs molt discretes, eficients i productes segurs.

Pau i herba.

Carles -

Entrenaments:
11 Km. corrents vorejant la Tordera a ritme de pau i herba, pensant més en versos, jocs de paraules i somnis que no pas en paisatges, ocells i olors.

Comentaris:
-Toni sembla que la parella 40 no vol fer pública la llista de la compra de cara a la Volta a la Cerdanya i es comuniquen per correu electrònic. Si disposes de mitjans tecnològics adients , i donat que en aquest cas considero justificat l’espionatge industrial, aconsegueix la llista dels productes que compraran a la farmàcia. Per si de cas pensa tu que hem de portar i jo m’ho plantejo pel meu comte, i aquest vespre ens ho comentem.

-Com Sant Pere davant el centurions romans i Galileu davant el Sant Ofici juro i perjuro pel més sagrat que res tinc a veure amb aquest pamflet lasciu que un desaprensiu ha penjat al nostre blog. Que passarà a partir d’ara amb els molts lectors anònims que gaudien de les converses pures i desinteressades d’uns esforçats esportistes?. Posarà la censura una categoria XXX al nostre blog?. Si hi ha sancions econòmics qui se’n farà càrrec?

Salut i força.

TONI -

Celebro la bona predisposició de tothom i també els ànims que teniu. Esperem que el dilluns que bé, els comentaris continuïn essent tant animats com avui.

Carles, ja has fet la llista del que s'ha d'anar a comprar?

Toni, no l'havies de fer tu?

Com? Hi ara, ningú m'ho ha dit.

M'emportaré el poema de l'anònim a la volta a la Cerdanya, així de tant també somiaré amb el que m'espera a la tenda.

Per cert, el Servei Català de Meteorologia anuncia bon temps al Pallars pel cap de setmana (http://www.meteocat.com/mediamb_xemec/servmet/marcs/marc_prediccio.html)

Entrenament d'avui:
2.500 mtrs nedant.

Pau i herba

Anònim -

Ara fa trenta anys que el reverend Martin Luter King va pronunciar el seu cèlebre discurs “i have had a dream”. Vist que en el vostre blog hi ha un aprenen de l’ofici de poeta que tot el dia fot la pallissa explicant-nos els seus somnis, quan ningú li ha demanat que ho fes, voldria compartir amb vosaltres, des de l’anonimat, un dels meus somnis, que suposo en una o altre ocasió, amb algunes variants, també ha estat somiat per vosaltres.



Poema :

Avui he somiat despert
abans de posar-me al llit,
que gaudia tota la nit
d’una xicota formosa i lasciva,
el vici de la qual
cap dona pot superar.
Desprès de mil postures i fet pols
l’hi demanat quelcom de nou.
Sense fer-se pregar
al primer mot s’hi ha posat
Ufanós, rient li suplico
una cosa més perversa:
Luxuriosa hi consent
no s’hi ha pensat ni un instant
Primer nou follades, l’una darrera l’altre,
sense treure la cigala.
Desprès l’he donat pel cul i per la boca
sense trobar-hi massa diferencia,
doncs una no era ni gens més bruta
ni l’altre tampoc era més neta
Ans al contrari el cul m’ha semblat més net i millor
car no tenia cap dent, i la boca les tenia de dos pams.
Mentre això passava no deixava de repetir:
Prepara l’eina, clavem el nap,
al trau que més et plagi.
El meu culet es mor de gana,
neteja be la rosa merdina.
Aguanta la trempera tant com pugis
I donem per veure la llet sagrada.
Com era d’esperar el somni ha acabat
quan me l’he deixat de pelar.

Marc -

Roger, entre avui i demà acabaré la llista, ja que encara hi falta alguna cosa. Jo també aniré de compres aquesta setmana..

Carles, el poema nº25 és dels millors que t'he llegit.. Ànims que la Volta serà un festival.

Tema tenda/pensió, agraeixo molt les gestions d'en Roger! Penso que era una bona opció, però si hi ha dubtes fem el que farà tothom i que sigui el que Sant Pere vulgui. Afortunadament dieu que els de tv3 diuen que plourà, cosa que vist el seu percentatge d'èxit em fa pensar que tindrem bon temps.

Salut i últims entrenos!

Roger -

Grans entrenaments, Carles. Veig que la parella 38 va moooooooooooolt forta :-)

Em sap molt de greu això de la bici – Molt lamentable, i més tenint en compte que, segons sembla, et va passar al mig d’Arenys en una hora força transitada. Em costa molt de creure que no hi hagi testimonis. La col•laboració ciutadana fot fàstic, però malauradament això ja no és notícia.

Marc, gràcies per la llista (acabo de llegir el teu email) – Crec que és molt complerta, i no hi trobo a faltar res de res. El porta mapes el puc comprar jo. Demà marxo a primera hora a Brusel•les, torno dimecres a la nit. Dijous tinc previst passar-me per Probike (o qualsevol altra tenda) amb la teva llista i compraré el que faci falta.

Si es confirma pluja pel cap de setmana, ja cal que ens preparem – Ahir la quota de neu estava als 1800-1900. Tampoc és normal al mes de Setembre. Espero que es comporti.

Bona setmana
-roger

Carles -

Poema 26:

No em feu escollir
entre la Mar i la Muntanya.
Soc feliç aquí, entre ambdós.
En aquest punt de trobada que banya el sol.
En aquest paisatge que acarona el vent.

No em feu escollir
Entre la Mar i la Muntanya.
Necessito d’aquest lloc com l’aire que respiro,
però al Mar em perdria
i a la Muntanya m’hi ofego.

No em feu escollir. Continuaré aquí.
Entre les platges blanques i els boscos verds.

Carles -

Poema 25

Pedalejant per la muntanya del cim de la consciencia:
Hi ha un cor que bateja despresa
Hi ha un vent que acarona les branques
Hi ha mallerengues carbones que refilen els seus cants
Hi ha dolors que s’obliden
Hi ha pagesos que llaurant la terra
Hi ha objectius que es transformen en esperances
Hi ha rajos de sol que juguen amb les fulles
Hi ha un gos lladrugan en la llunyania
Hi ha caçadors que busquen preses
Hi ha lladres que roben bicicletes
Hi ha un olor de pluja que inunda el bosc
Hi ha un paisatge que enamora la vista
Hi ha roderes que marquen altres camins
Hi ha voluntats que troben recompensa
Hi ha formigues arrecerades als caus
Hi ha un aire transparent i clar
Hi ha la presencia de vida en forma d’aigua
Hi ha una truita que espera al restaurant
Hi ha els companys de mallerenga carbonera team

Carles -

Entrenaments:
Divendres 40 Km., dissabte 93 Km, diumenge 27; tots en bici de muntanya posant-me apunt per la Volta a la Cerdanya.

Comentaris:
-Roger a mi em van be les dues opcions, dormir a la pensió o en tenda, però sembla que ja esta decidit. L’home del temps de tv3 ha previst pluja pel cap de setmana, esprem que s’equivoqui.

-Sembla, tenint en compte les poques intervencions, que inicialment la presentació de la mallerenga carbonera team no ha generat excessiu entusiasme entre els blogaires. Roger divendres et portaré els mallots que em vares encarregar.
-La sensació de pena i impotència pel robatori de la bicicleta de carretera ja no son tan intenses, no en va diuen que el temps ho cura tot.
-Ara l’únic objectiu es centrar-me en la Volta a la Cerdanya, estic convençut que ens espera un proper cap de setmana molt intens.

Salut i força.

Roger -

Perfecte, cap problema – Mantenim el pal original: Acampada i fora mal de caps.

No reservo cap habitació. Ens parlem.
-roger

TONI -

Roger, en la meva opinió el camí que va de Portainé fins a St. Joan de l'Erm no està tant bé per a un turisme. Sí per a un 4x4.

Llavors quedem a St. Joan de l'Erm. El briefing és a les 8 si no vaig errat i tu ja ens pots informar de com està el camí.

L'únic que llavors si encarreguem l'habitació hauríem de pagar-la encara que no la féssim servir. També penso que hem de tenir en compte l'hora de sortida de Roní per anar a St. Joan, l'esmorzar, el sopar, etc. etc.

Roger -

Toni, he provat de trucar-te al mòbil… però m’imagino que ara estàs entrenant... :-)

M’han dit que la pista està bé, i es pot fer amb cotxe (no cal 4x4). De fet es puja per la Carretera que va de Rialp a l’estació de Portainé, i s’agafa un trencant cap a Sant Joan de l’Erm per pista. Està ben indicat, segons m’informen.

Si ens decidim per aquest opció, jo pujaré a primera hora de la tarda del divendres i aniria directament a Roní (Rialp). D’allà aniria a Sant Joan de l’Erm, encara amb llum de dia. Portaria la tenda i el sac en cas que el camí no estigués bé i haguéssim de fer un pla B.

Un altre tema és si l’organització ens autoritza a fer això. Entenc que no hi ha d’haver problema, però un cop tothom s’hagi instal•lat (i aparcat els cotxes), potser no volen que hi hagi moviment (l’espai crec que és molt petit).

Ja em comentareu el què.
Fins ara
-roger

TONI -

Roger, n'estàs segur que el camí està en bon estat? No serà només per 4x4?

A quina hora és la sortida de la cursa?

Roger -

Fantàstica presentació de l’equip! El mallot fa molta patxoca. Es clar que suposo que guanya molt amb aquests cossos tan esvelts que ha escollit l’organització per la presentació mediàtica... :-)

Tema Sant Joan de l’Erm: A Roní (prop de Rialp) hi ha una casa rural disponible, molt petita. Es troba a uns 10km de St. Joan de l’Erm, els quals la majoria són en pista sense asfaltar, però en bon estat (20-30 minuts). Jo he reservat habitació per mi i la família, més una amb tres llits individuals.

Comentari: Aquest cap de setmana he pujat a Castellar de N’Hug. Fresca rigorosa de tardor. Mínimes de +2, i màximes de +18. A les 7AM encara és fosc, fosc. Se m’han passat les ganes d’anar de càmping... però el Mallerenga Carbonera Team mana.

Pregaria que em diguéssiu el vostre parer aquest vespre o demà dilluns. He de confirmar demà. Gràcies.

Entrenament secret dissabte: 35km, +1000m amb la bicicleta anterior. Diumenge, res de res.

Pau i herba
-roger

Marc -

En Roger proposa, de cara al proper cap de setmana a Sant Joan de l'Erm, dormir a una pensió que hi ha a uns 20min en cotxe. Ens diem algo per aquí o per mòbil, ahir vaig trucar a en Toni per comentar-li. Avui li hauria de dir algo a en Roger..

Què tal la ruta avui? Ahir a la nit, fent cua per entrar a Privat feia molta rasca. Suposo que aquest matí també..

Salut