Blogia
La llibreta virtual.

A Sant Mateu amb pau i herba

A Sant Mateu amb pau i herba

Aquest matí tres integrants del Mallerenga Carbonera Team, Roger, Carles i Marc, han fet una sortida de 68kms amb l’objectiu d’atacar Sant Mateu a un ritme de pau i herba. La ruta ha estat: creu de Rupit, Corredor, el Far (esmorzar) i Sant Mateu (tot resseguint el GR-92). Tornada per carretera a un ritme de pau i herba accelerada.
La preparació per la Volta a la Cerdanya segueix a bon ritme. Demà mitja marató del gran Màgic.
Esperem notícies del triatleta, a qui suposem que el monstre del llac de Banyoles no li haurà juguat cap mala passada (excusa núm. 3.497).
Cal tornar a destacar el gran estat de forma d’en Roger..


Salut i herba!

14 comentarios

Roger -

Entrenament secret dilluns 8 de setembre: 22km, +720m. Bones sensacions (si no les tinc fent 20km, més val que no pugi a St. Joan de l’Erm)

Demà intentaré sortir i fer un darrer entrenament abans de portar la bici a revisió, i així tenir-la apunt, apunt, apunt per la Volta a la Cerdanya.

TONI -

Entrenament secret d'avui:

- 6 kms carrera

Pau i herba

TONI -

Ja m'he inscrit a la Queralbs-Puigmal.

LEOOOOOOOOOONIDES !!!!!!!!

Pau i herba

Carles -

Poema 19:

Au! vinga, companys, vinga
sortiu aquesta nit a fer esport
que jo ja en torno.
¿de veres dormireu
amb aquesta llunassa?.

Disculpeu-me, res no vaig dir-vos
Pep, Marc, Toni i Roger
del atac imminent
com ocell de maresma
que frisa per anar-se’n.

Obriu els ulls
i dels arbres contempleu
el seu silenci
fins i tot la vostre ombra
es veurà més lluminosa.

En cada refilada
del cant de la mallerenga
cents de paraules
s’hi troben amagades
¡Amb cura escolteu-les !.

Una pregunta sense resposta :
Si el mon rel
tant poc real em sembla
¿com es que el mon dels somnis
em sembla més que un somni?.

etc.
etc
etc
etc
etc

TONI -

El temps oficial de la triatló ha estat de 2h 28' 11" (http://www.triatlo.org/08result/08tbanyolesm.pdf).

En Ricard, el nebot d'en Pep, està fortíssim, i m'ha tret vora 1/4 d'hora. Impressionant !!!

Llegeixo però que la parella 40 va molt forta. No n'hi ha prou amb l'entrenament del dissabte que també el diumenge.

Pau i herba

Roger -

NON-STOPPERS!!!!

Pareu, pareu si us plau – Aquest ritme no hi ha qui el pugui seguir. Això és un no parar!

Crec que ara ja teniu motius suficients per deixar d’entrenar tant – Com a mínim estaria bé que fins el 20 de setembre no toquèssiu la bicicleta – Os es que potser l’objectiu és ridiculitzar al personal? :-)

Entrenament secret d’avui diumenge 7 de setembre: 25km, +900m.

Bona setmana a tothom
-roger

Roger -

LEOOOOOOOOOOOOOOOOOOONIDES!!!!!!

Grans Toni i Carles, moooooooolt grans.

Toni, ENHORABONA. Primera triatló olímpica en menys de 2:30h. Sense paraules. Ahir quan en Carles i en Marc em van comentar que estaves a Banyoles fent l’olímpica (llavors vaig recordar que ho havies comentar), no vaig deixar de pensar en el gran triatleta amb respecte i admiració.

Carles, FELICITATS amb majúscules també. Recordo com ahir em comentaves les poques opcions que veies de rebaixar la marca d’1:39. Gran fita.

Vull compartir la vostra alegria!

TONI -

Gran Carles, en primer lloc dir-te que córrer al costat d'en Martín Fiz ja és increïble.

Pel que fa a la volta a la Cerdanya, sóc del parer que acabar-la ja serà meritori i de molt ajut de cara als propers reptes, tant físicament com psicològicament.

Suposo que demà sortiran les classificacions oficials de la federació, i espero haver baixat de les 2h 30'. Ja veurem, s'ha de tenir en compte les transicions.

El divendres passat després de sopar al restaurant del passeig vaig trobar en Quim Nadal i li vaig comentar lo de la cursa Queralbs-Núria, em va dir que no volia fer-ho perquè li havien dit que era molt dura.

Faig una crida als espartans !!!!!! ... s'ha de conquerir el Puigmal, sense pietat.

Aquesta setmana la començo amb la moral bastant alta i amb moltes ganes.

Espero poder mantenir la il·lusió i les ganes de tots els reptes com a mínim fins el març del 2009.

Pau i herba.

Carles -

Comentaris:

-Toni, en primer lloc felicitar de tot cor el gran triatleta que ha superat, amb molt bona nota un nou repte, en unes condicions meteorològicament adverses. Fer 2h. 30’ en una Olímpica no es a l’abast de tothom i molt menys amb pluja, doncs anar en bici es converteix en quelcom perillós i corre es força empipador. Toni haure de fer ús del repertori d’excuses a la Volta a la Cerdanya per justificar els retards en arribar als controls. Per cert no sabia que a quarts de tres de la matinada et venia la inspiració per escriure versos.
- Roger i Marc espero que dissabte no us avorríssiu massa en la sortida a Sant Mateu, però es que em saltava la cadena, no em funcionava el canvi, la pressió de les rodes era massa baixa………
-Màgic ja han sortit les classificacions oficials de la mitjà de Sabadell (http://www.sabadell.cat/websajsab/cursafm/cursa.asp), soc del pare que si fessis cas els consells del teu entrenador, i ahir t’haguessis quedat a casa, avui haguessis fet un millor paper. Quan és la propera mitja?.

Us beneeixo amb el meu amor!

TONI -

Felicitats Carles !!!!!

Celebro que hagis aconseguit la teva fita.

Pau i herba

Carles -

Poema 18:

Serà com sempre:
mallots,culots, mitjons, sabates
pertot arreu
i la bossa, amb les ulleres
damunt la cadira.

Serà com sempre:
entrenaments, motivacions, somnis, il•lusions
tot a mig fer
i falten pocs minuts
per sortir a corre la mitja marató.

Serà com sempre:
patiment, humilitat, constància, superació
el record es a l’abast
i el cos masegat
però ho has aconseguit: 1h. 38’.

Carles -

Entrenaments:
-Dissabte: Ahir sortida amb en Marc i en Roger; 4 hores amb el cul sobre el silló de la bici gaudint de la Serralada de Marina. Una primera pujada meteòrica fins al camí del Corredor deixa clar que anem de pau i herba. Per confirmar la tranquil•litat i el bon rotllo la tornada de Mataró a Arenys es fa a un promig de 40 Km/h amb puntes que arriben als 50 Km/h. Una excel•lent preparació per la mitra barato de l’endemà.

-Diumenge: Força tocat per la sortida d’ahir, a les 10 comença puntual la mitja marato de Sabadell, l’objectiu es acabar i si es possible rebaixar els temps de Terrassa ( 1h 39’) bingo. La sortida es un desastre, doncs corren junts els de la popular i els de la mitja. Fins pasta el Km. 4 no es possible rodar amb tranquil•litat, en cap moment tinc bones sensacions, però ho substitueixo per pit i collons. En veure que tinc possibilitats, els dos últims quilometres gasto totes les reserves i veig recompensat l’esforç amb l’èxit. 1h 38’.

Salut i força.

Marc -

Toni, felicitats! Un triatló olímpic no el fa qualsevol, i menys per sota les 2h 30'.

Lamento dir-te que no vindré a Empuriabrava, ja que necessito fer un entrenament de bici anant a la pedalada de Llinars, des d'Arenys. Al triatló em matxacaries i no entrenaria gaire de bici, que em falta molt de cara a la Volta Cerdanya.

Tot i això, ens veurem al Puigmal!

Salut i descans..

TONI -

Marc, el monstre del llac em va passar molt bones sensacions i em va estar ajudant en cada moment.

Només de pensar en que si no acabava la cursa, tot el que riuríeu i el ridícul que faria després d'haver-ho explicat a tothom, els braços se'm tornaven rígids com rems i les cames colpejaven els pedals i el terra com si fossin martells.

La tarda no va acompanyar massa perquè va estar plovent tota l'estona. Potser amb sol la història hagués estat diferent.

Encara no hi ha temps oficials. No sé quan vaig trigar nedant però quan vaig arribar a boxes encara hi havia moltes bicicletes. Els 40 kms de bici els vaig fer en un temps aproximat de 1h 10'. En la segona volta de la carrera anava bastant tocat però tot i així em sembla que vaig fer el meu millor temps en 10 kms.

No obstant, tant en bici i, sobretot, corrent, em va passar molta gent, i això em va desesperar.

Com et deia, he d'esperar al temps final. Estaria bé haver rebaixat les 2h 30'.

L'ambient excel·lent.

Ara ja n'he fet un d'olímpic. Cal fixar la vista en els reptes de les properes setmanes i mesos.

Au valent, que t'espero el proper dijous a Empuriabrava.

Esperem que la sortida d'ahir no passi factura en Màgic i que avui completi la mitja marató amb el temps que volia fer. Que vagi molt bé !!!

Avui jornada de recuperació i descans.

Pau i herba