Blogia
La llibreta virtual.

Arribades compactes

Arribades compactes

Aquest diumenge 31 d'agost en Roger, en Toni, en Carles i en Marc han fet una sortida de 50km amb un desnivell acumulat de més de 1700m. En Pep s'ha afegit a l'esmorzar a Vallgorguina i ha demostrat que no ha quedat enrere (ha confessat que a part de pujar escales entrena amb rodillo). La ruta ha consistit en pujar a la creu de Canet per el Castell de Sta Florentina, St Iscle, can Vives de la Cortada, la pedrera de la Mort, Sant Martí, Vallgorguina, Corredor per la pista i Arenys.

Un Roger impressionant ha demostrat que és el nº1, seguit d'en Marc que intenta seguir-li la roda, en Toni que està en molt bona forma i en Mitjà, que no ha respòs a les expectatives que ell mateix va crear pel blog.. Es preveuen uns quants comentaris en aquest sentit..

Les arribades, com el títol indica, han estat compactes; és a dir, que en Roger ha tret uns quants minuts als seus perseguidors, però sempre de forma compacta.

Love the ride! Guiño

28 comentarios

TONI -

He trobat en Mar a un restaurant del passeig de mar d'Arenys ...

L'acompanyava el seu pare...

Els seus ulls delataven la seva por davant del pare ...

Aquest cap de setmana no serà ...

potser l'11, que s'ha negat a confirmar...

o potser a la Cerdanya ?

Demà serà un dia gran ...

L'inici d'altres reptes molt més engrescadors ...

Espartaaaaaaaans !!!

on sou?
Que no sabeu que demà comencen els nostres dies de glòria?

Només els més preparats podran seguir-nos ...


Pau i herba

Marc -

Molt bé, demà hi haurà podi per tots.. eh Magic!

He trobat en Toni a un restaurant del passeig de mar d'Arenys.. Estava menjant una amanida de Glucosport de primer i una pizza de EPO 3a Generació de segon.. La beguda no la he pogut identificar.

Compte amb el monstre del drac de Banyoles!!!

Salut

Carles -

Poema 18:

Que busques, Màgic, tan accelerat?.
No busco cap camí,
busco als qui el cerquen;
sense full de ruta,
ni hora per anar a dormí.

Que fas, Màgic, tan pensatiu?.
Mirava la posta del sol,
esperava el despertar de la lluna ,
tan m’és si desprès soc
peix, cuc de terra o mussol.

Que escoltes, Màgic, tan concentrat?.
Escolto com calla la nit,
quan tot és en calma
i el so del silenci
forada el meu pit.


Carles -

Poema 17:

Jo crec
en un esperit lliure
confiat en que no trigarà massa
en produir-se el tomb,
potser a la Cerdanya, potser a Queralbs,
i que posarà a cadascú al seu lloc.
Jo crec
en la vida plena

Jo crec
en el cant de la mallerenga
que omple els dies clars,
i dona sentit a la colla
amb la seva dolça melodia.
Jo crec
En la vida pura.

Jo crec
en la força del vent
quan acarona les fulles
trenca les penes
i espanta els núvols.
Jo crec
en la vida clara

Carles -

Entrenaments:
Divendres dia 8: Niente de niente.

Comentaris:
- Marc i Roger demà a les 8 seré al Calisay en contra del pare del meu entrenador, confio en la vostre benevolència.
- Toni que vagi be a Banyoles.
Salut i força.

Marc -

Molt bé Roger, demà a les 8 hi seré. Ja intentaré ingerir un parell de vodkes aquesta nit per seguir l'entrenament habitual..

Salut

TONI -

ESPARTAAAAAAAAAAANS !!!!!

Queralbs us espera !!
Queralbs us farà sentir grans !!
Queralbs omplirà el vostre cor de joia !!
Queralbs us cobrirà de glòria !!

http://www.ocisport.net/ca/curses.php?edicio=72&cursa=88

Humilitat, esforç i patiment

Roger -

Marc, Carles, què us sembla demà a les 8AM al Calisay?

Toni, si fem passar la ruta per on tens la cursa, suposo que vindràs per escalfar, oi?

Carles -

Entrenaments:
Dijous 4: 1h. al gimnàs i 7 Km. corrents pel passeig de mar. El repte de la mitra marató de Sabadell em motiva.

Comentaris:
-En principi dissabte tenia previst fer repòs per estar en bones condicions diumenge, però si sortiu, Marc i Roger, potser us acompanyo, doncs entrenar amb vosaltres sempre es gratificant. A quina hora heu quedat?.
- Com que conec prou be el meu company de la parella 38, intento motivar-lo al màxim per donar la sorpresa a la Volta a la Cerdanya i fer el tomb, ja que la parella 40 sembla excessivament confiada; els seus minsos entrenaments demostren una certa relaxació.
- Estudiaré amb cura aquest cap de setmana inscriure’m a la duatló de Queralbs, en principi tenia previst a mitjans d’octubre ser de viatge, però ara dubto de les meves prioritats.


Salut i força.

TONI -

Caramb Marc, veig que tens espies per tot arreu o t'han informat mentre entrenes per Collsacreu?

Ha sigut una sortida amb un amic, 6 kms de pau i herba.

Aquest migdia 2000 mtrs nedant.

Humilitat, esforç i patiment

Marc -

Merci Toni.. tenia por que ja se m'hagués passat..

Si vols dissabte podem arribar aviat i així pots fer la cursa al migdia.. És el que volies fer diumenge passat, no?

Per cert, una amiga meva t'ha vist corrent pel passeig em sembla... Ja no s'apunten els entrenaments???

TONI -

He oblidat comentar-vos que el proper dia 8 s'obre el període d'inscripció de la duatló de Queralbs.

Adjunto l'enllaç per qui vulgui, pugui, s'atreveixi, tingui ... per apuntar-s'hi.

http://www.ce-terrassa.org/www/index.php?option=com_content&task=view&id=140&Itemid=99

Pau i herba

Marc -

Excusa 6969: tinc cursa..

Si Toni, t'he contestat el mail.. Em fas por amb la natació. Si veig que puc entrenar natació i aguanto, vindré.. Quin nivell!!

www

TONI -

Marc, has vist la proposta pel dia 11?

Roger, ho sento, dissabte al migdia tinc cursa.

Entreneu, entreneu, no fos cas que hi hagi un tomb abans d'hora.

Pau i herba

Marc -

Roger, si vens dissabte m'ho puc combinar per venir a seguir-te una estona.. Ja diràs.

Com bé dius, la parella 38 comença a notar la pressió.. Fins i tot noto un excés d'entrenament que espero que no els sigui contraproduent.. jiji. Feia temps que el meu cul no motivava tant a algú.. com a en Toni últimament..

Ahir espinning.. La motivació dalt de tot, l'entrenament el just per falta de temps..

Salut!

Roger -

Això està agafant una temperatura considerable :-)

Noto un nerviosisme preocupant en el sí de la parella 38 – Fins al punt que llegeixo atacs desmesurats i provocacions mútues; quelcom atípic entre integrants d’un mateix equip. Potser s’acosta el moment clau de la temporada i, tot i la seva experiència contrastada en les grans ocasions, potser aquest cop la pressió mediàtica els supera...

Estic pensant de pujar dissabte al matí a Arenys per fer alguna ruta maca – Algú s’apuntaria? (tal i com està l’ambient més val que aclareixi que això no és una provocació, tan sols és una proposta com qualsevol altra :-))

Pau i herba
-roger

TONI -

POEMA: JE JE JE JE JE

La natura tornar a ser prodigiosa

je je je je je

i en ple estiu, els bolets han florit

je je je je je

diuen que corres pel bosc, caçant-los o buscant-los

je je je je je

Aquells que no vares trobar al Pirineu ara surten al litoral

je je je je je

Quina grandesa la teva, la que sempre et fa somiar.

je je je je je

Carles -

Poema 16:

Toni qualsevol ho entendria,
és ben senzill i clar:
que en les curses no m’atrapes
i que mai no ho faràs.
Si no em guanyaves quan eres jove
i no ho fas ara que comences a ser gran,
em pregunto que esperes per progressar,
millor seria que ho fessis aviat.
Enguany ja he demostrat qui es el mes fort:,
primer fou a Sant Antoni, desprès a Sant Iscle
i a Pedals de Foc es confirma.
Oh quina joia sento
perquè a la Volta a la Cerdanya
et tornaré a destrossar.

Salut! I bon vent!

Carles -

Entrenaments:
Dimecres 3: 50’ al gimnàs i 7 Km. corrents en companyia d’en Jose, un fondista de la penya apanem-hi que em va donar consells molt interessants de cara a la mitja marató de Sabadell, on tant sols espero fer un temps acceptable, doncs no em sento en condicions de millorar el temps que vaig fer a Terrassa..

Salut i força.

TONI -

Marc, pel que fa al tomb a la Cerdanya ... potser sí, potser no. Però ja van un parell de vegades que et veig el cul. Sí, ja sé que anaves cansat de les 6 hores i que ho vares notar, però a mi m'omples d'esperança.

Carles, ahir vaig tornar a tenir el mestre a prop. Llàstima que ja ens trobéssim quan tu ja acabaves però n'estic convençut que ahir hagués rebaixat el meu temps en els 6 kms amb el teu ajut.

pep, celebro les teves bones sensacions i ja veig que el podi estarà més renyit si ja entrenes amb els corrons.

Me'n vaig a entrenar.

Pau i herba

pep -

Diumenge no tinc cap excusa,
desprès dies sense pedalar, vaig sortí
tard amb intenció de provar com estava
de forma. Pujant Collsacreu les sensacions
eren bones i vaig tenir la tentació de trobar
el grup i els vaig localitzar a Vallgorguina
em va agradar tornar pedalar junts
mes ben dit un darrera l’altre.
i comprovar el bon nivell assolit per tots

Dimarts he provat els rodillos
Entreno 45m 20km
Salut i desnivells



Carles -

Entrenaments:
-Dilluns dia 1: 10 Km corrents. vorejant la Tordera amb sensacions de cansament per la sortida de diumenge
-Dimarts dia 2: 10 Km. corrents fins al Balis i 1 h. al gimnàs sense estar encara recuperat del desgast de la setmana passada.

Comentaris:
Ahir em vaig trobar en Toni al passeig marítim on em va tornar a demostrar que es troba en molt bona estat de forma física i mental. Amb una eufòria envejable i molta il•lusió per la seva propera triatló olímpica de Banyoles no deixava de cridar Leooooonidaaaas. No se si han estat els meus poemes o el porro que s’havia fumat abans, però en tot moment un somriure enlluernador el varen acompanyar mentre feia els seus entrenaments. Tinc la certesa que la passió existencial que aflorava en alguns dels meus versos de la passada setmana s’ha apoderat del seu cos i el seu esperit. Esperem que li duri.

Salut i força.

Marc -

Toni, m'encanta com ens motives a tots.. A veure si a la volta a la Cerdanya pots fer el tomb..

Jo cap entreno (anar a treballar no compta?); demà spinning a exercitar la musculatura de les cames i de la vista.

Avui un company de feina m'explicava que el seu cunyat va estar fent la Ruta de l'Ermità fa ben poc. Diu que el desnivell no és de 8.400 sinó de 6.000, i que el track per a gps que hi ha a la pàgina web oficial no és del tot correcte. Simplement ho comento a nivell de 'marujeo'.

Aquest proper diumenge, vist que l'assistència serà baixa per no dir nul·la, aprofitaré per anar a fer uns Absoluts.. Tot i això no m'agradaria que ningú es pensés que no entrenaré i que no estaré apunt per el gran dia..

Ahir vaig estar parlant amb el meu cosí llunyà i reconegut ornitòleg, Enric Badosa, defensa de l'equip d'hockey on en Toni feia de porter, i em va estar comentant com ës físicament la mallerenga carbonera. Pit groc amb una franja negra al mig, marques blanques a la cara.. Un ocell molt xulo que volarà per la Cerdanya d'aquí ben poc..

Carles, no et preocupis, diumenge ho vas donar tot. Una mica de Compex i.. Recorda repartir una mica els electrodes.

Roger, ara deien al telenotícies que s'ha restringit l'ús de la bicicleta per la serralada de Collserola. Quina llàstima que no puguis entrenar..

Salut i peles

TONI -

Caramb, si que esteu callats. O esteu entrenant com condemnats o bé teniu el culet molt apretat.

Roger, deus estar fent desnivells per Collsarola com un desesperat.

Marc, potser encara no t'has recuperat de les 6 hores? o de que el diumenge t'anés veient el cul?

Carles, ja escrius tots els quilòmetres que fas per carretera? o potser la teva humilitat ja t'ha fet acceptar el teu lloc?

Pep, m'han comentat que ara estàs canviant totes les bombetes dels llums de la general per agafar més força de cames.

Bé, doncs aneu fent, però recordeu que ... no trigarà massa que hi hagi un tomb.

Aquest cap de setmana teniu temps d'entrenar, juga "la selección".

Pau i herba

Carles -

HUMILITAT?:

Ahir vaig viure en les meves pròpies carns una punyet cura d’humilitat, vaig comprendre que he d’enfrontar-me a les meves limitacions de forma humil i intel•ligent, aprenen dels errors, dels excessos verbals, per procurar que no es tornin a repetir. Hauria de conèixer les meves limitacions per evita exposar-me innecessariament a situacions que superin la meva resistència.

Gracies Roger, Marc, Toni i Pep per la sortida d’ahir en que des de bon començament fins al final vaig anar al límit. He après que em falta entrenament, entrenament i més entrenament per acabar la Volta a la Cerdanya amb dignitat; per sort encara disposo de temps per millor d’aquí al 19 de setembre. Espero que amb el pas del temps la frase d’en Toni “Ja podeu anar prenent nota i posar-vos-ho allà on més us motivi però no trigarà massa que hi hagi un tomb” no se li giri en contra.

La humilitat s’aprèn de formes molt variades. Unes són dures i poc agradables, com en la sortida d’ahir, d’altres són joioses i plenes. Sigui com sigui mai s’hauria de perdre de l’horitzó personal el desig d’humilitat. Humilitat començant per mi, amb els meus objectius, amb els meus companys, amb els dèbils i amb els forts ……….., llàstima que aquests propòsits s’esvairan amb la mateixa rapidesa en que han estat escrits.

Salut i força.

Roger -

“Ja podeu anar prenent nota i posar-vos-ho allà on més us motivi però no trigarà massa que hi hagi un tomb. Ja podeu anar prenent nota i posar-vos-ho allà on més us motivi però no trigarà massa que hi hagi un tomb. Ja podeu anar prenent nota i posar-vos-ho allà on més us motivi però no trigarà massa que hi hagi un tomb. Ja podeu anar prenent nota i posar-vos-ho allà on més us motivi però no trigarà massa que hi hagi un tomb. Ja podeu anar prenent nota i posar-vos-ho allà on més us motivi però no trigarà massa que hi hagi un tomb. Ja podeu anar prenent nota i posar-vos-ho allà on més us motivi però no trigarà massa que hi hagi un tomb...” TONI TONI TONI TONI TONI TONI TONI TONI TONI TONI TONI TONI

Ho acabo d’imprimir, i l’he penjat al garatge, allà on hi guardo la bici – Així ho tindré molt present cada cop que surti a entrenar :-)

Notes de ruta:
- Marc – “Cap de setmana d’entrenament de ‘qualitat’”. Ahir a les 6h de resistència, volta ràpida a les 8PM després de 5 hores “escalfant”. (sort que no ha estat de ‘quantitat’)
- Toni – Corroboro el comentari d’en Marc, i el cop d’ull a l’agenda... per si encara era a temps de completar un entrenament mínimament digne.
- Carles - ”Fins aquí hem arribat Oriol” (llegeixis: “fins aquí la teva impertinència, Oriol”). La possibilitat de veure néixer un nou mite s’ha esvaït en aquell instant. Em temo que demà l’Oriol farà una excepció i no pujarà a la creu de canet...
- Pep – “M’he aixecat tard i he pensat, potser encara els atrapo”. 26 minuts Arenys de Munt-Vallgorguina. Sense més comentaris.
- Roger: “He pujat fort perquè aquesta pista me la conec” (d’acord, això ja no s’agafa per enlloc)

Pep, gràcies per venir i, sobretot, per mencionar que a la una havies de ser a casa. Fins aquell moment, ningú, absolutament ningú, havia fet menció alguna de l’hora de retorn. Jo em temia que la jornada no tingués fi, i el que és pitjor, que els non-stoppers agafessin ritme de creuer.

Mantinc que les arribades han estat molt “compactes”, i quan no, aquestes han estat “visuals” :-)
Pau i herba
-roger

TONI -

Malgrat la pallissa que m'heu fotut avui altre cop, i la retòrica de l'"estàs molt fort", "ets gran", etc., etc., mentre em deixeu enrere en totes les pujades, estic content perquè vaig millorant la meva forma en bici.

Sí, sí, ja sé que en Marc ahir va fer les 6 hores de Girona. Que en Roger va a mig gas, però avui no m'he trobat tant malament.

Ja podeu anar prenent nota i posar-vos-ho allà on més us motivi però no trigarà massa que hi hagi un tomb.

Gràcies per la sortida d'avui.

Que tingueu un bon diumenge.

Pau i herba

Marc -

Entrenament de qualitat aquest cap de setmana entre les 6h i la sortida a ritme 'per feina' d'avui.

Classificacions 6h: http://www.ccsantgregori.com/index_cat.htm
(equip Pacalo-la Jabugueña A)

Ahir a la cursa parlàvem del Recuperat-ion, una beguda amb sals tipus Isostar. Al telèfon 902190246 es poden demanar mostres gratuïtes. Tinc previst aviat passar per la farmàcia a comprar (entre altres coses..) Glucosport i Recuperat-ion. Em farà molta falta vist el nivell.

Destacar que en Toni, arribant al Calisay, ha mirat la cartellera de la riera per si hi havia alguna prova per acabar d'entrenar. Alguna travessa al port, triató..

Hi ha moltes ganes de fer la Volta a la Cerdanya.. però abans s'haurà de seguir entrenant molt! He pensat regalar-li a en Roger una maàquina de sudokus per fixar al manillar, perquè no s'aburreixi mentre jo arribo de forma compacta..

Salutacions a tots!