Blogia
La llibreta virtual.

La mallerenga carbonera Team

La mallerenga carbonera Team

 

23 comentarios

Roger -

Jo estic tancat la paradeta a l’oficina. Passo per casa, i d’aquí una horeta crec que ja estarem de camí cap al Pirineu.

És veritat, ara recordo que en Carles va dir que estaria a la universitat d’estiu a Prada de Conflent; i de fet va proposar l’atac al Canigó!

Toni, la sopa ja està encarregada; però crec que, com l’Obèlix, tu no necessites la poció màgica :-)

Fins demà! Miraré el blog aquest vespre, per si hi hagués qualsevol novetat. Altrament ens comuniquem pel mòbil!
-roger

TONI -

Aquest matí he parlat amb la Sra. Mitjà i m'ha dit que en Carles acabava de començar l'atac al Canigó. No sé si demà vindrà. Si de cas li he dit que aniríem a la cursa del Pas dels Lladres.

Roger, et demano que em portis una mica de sopa de la fonda en un tupper per demà esmorzar, doncs em sembla que el necessitaré.

En Marc està molt motivat després del seu abandonament el dimecres passat. Em sembla que em vol fer una bona repassada.

Ens veiem demà al matí a recollir els pitralls.

Pau i herba

Roger -

Brutal la jornada d’ahir – El nivell de motivació per mi ja fa temps que ha excedit qualsevol límit imaginable. Vull felicitar la parella 38 pel gran estat de forma en què es troben. Ara el repte serà mantenir aquest bon estat durant el pròxim mes. Per la parella 40 el repte és progressar, progressar i progressar :-)

Toni, estic molt content que t’hagis inscrit. Ara espero que en Carles també s’acabi apuntant a última hora. Com diu en Marc, si hi anem tots, aquest dissabte pot ser un “festival” (espero que ho digui pel fet de trobar-nos en una marxa, i no perquè ens prepara una de les seves exhibicions :-)

La Pas dels Lladres pot suposar un rècord d’alçada dalt de la bici per mi: 2540m. Atenció: S’anuncien ruixats demà a la nit, i baixada de temperatures.

Jo demà a la tarda també ja pujo a Castellar de N’Hug per tal d’ingerir tota la sopa de la fonda que pugui. Si algú hi estat interessat, ja sabeu que a casa hi teniu lloc.

Fins dissabte (Pep, tu també!)
-roger

Marc -

Ooohhh.. Carles, ningú dubta que seràs a la línia de sortida dissabte.. Jo demà a la tarda me'n vaig amunt, ja parlem..

Entrenament avui: pujar creu de Rupit i baixar.. oohhh

salut

TONI -

Ja m'he inscrit a la "Pas dels Lladres". Concretarem

Pau i herba

TONI -

A manca de foto oficial de la pujada a Sta. Fe, el jurat que fa les puntuacions reclama proves de la sortida d'ahir.

Les úniques que jo tinc són el meu crono.

Les meves conclusions són el gran estat de forma d'en Carles i les meves sensacions particulars. Cal analitzar-ho i prendre decisions de cara als propers objectius.

En l'esmentada reclamació, el jurat també recorda que la sortida de dissabte també és puntuable i que aquells que no hi participin, ja se saps (cricricricric) no puntuen.

Em sembla entreveure que la sortida d'ahir ha motivat més del desitjat i que el proper dissabte hi haurà cert estat de revenja.

Pau i herba

Marc -

Subscric la crònica d'en Magic, com a mínim fins allà on hi vaig ser. Tots dos esteu molt forts, això és bo. Tot i que no penso posar cap excusa, el motiu del meu abandó va ser que anava molt incòmode amb la bici que duia abans. No tenia ganes de patir i per això vaig tornar i vaig anar a córrer. Gràcies per esperar-me pujant a Collsacreu.
Panxa? Jijiji
Dissabte a les 8h espero que ens veiem tots a Planoles, serà molt gran..

salut

TONI -

El dia de glòria d'en Carles.

Des de l'arribada a Sta. Fe fins al Calisay en Carles estava exultant com mai. Des de proclames a la seva forma física actual, la veritat és que molt fort, fins a cridar en Leonides, no va parar.

Si he de ser sincer no m'esperava treure-li tant poc temps fins a Sta. Fe. Jo vaig pujar a un ritme alt per a mi, fins al punt de frenar per no comprometre'm físicament a la tornada a Collsacreu, on sabia segur que en Carles tornaria a atacar per aconseguir els punts.

El seu estat de gràcia és tal que fa por pensar en lluitar amb ell en curses superiors als 100 kms. Ha aconseguit una resistència envejable.

M'atreveixo a dir que inspirat pels entrenaments brutals d'en Roger durant aquestes darreres setmanes.

Per cert, ahir en Marc feia una mica de panxeta, la qual cosa em fa somiar en intentar l'assalt al tercer calaix del podi.

Encara estic pensant-me venir a la cursa del pas dels lladres.

Pau i herba

Carles -

Poema 6

Ahir cantava Gloria a Sant Zenon, avui crido als quatre vents:
Gracies per sentir-me viu i per viure amb sentiment.
Gracies per no haver perdut el meu projecte de vida.
Gracies per estar allunyat de l’avorriment, el vici i la pobresa.
Gracies per tenir ganes d’anar a corre, sortir en bici i jugar als escacs.
Gracies per tenir la sort de no tenir mala sort.
Gracies per sentir-me savi en reconèixer la meva ignorància.
Gracies per aprendre dels meus errors.
Gracies per tenir una memòria magnifica per oblidar.

Ahir exaltava la gesta d’en Leoooonides, avui faig meu el seu exemple i:
Actuo com si cada Dia fos una petita vida.
Actuo com si fos sàviament egoista.
Actuo com si la màxima absoluta fos que no hi ha res absolut.
Actuo com si sàpigues quin es el veritable sentit de la vida
Actuo com si l’esport, el gaudir i el saber fossin el motor de la meva existència.
Actuo com si el millor de la vida fos el passat, el present i el futur.
Actuo com si el dubtes convertissin la ignorància en saviesa
Actuo com si fos un zero davant l’infinit

Dono les gracies per actuar i actuo per sentir la gracia.

Carles -

Crònica d’un dia de Gloria:

En Marc i en Toni han fet públics comentaris molt asèptics de la sortida d’ahir, sense ànim de burxar ferides ni susceptibilitats voldria explicar-ne petits detalls. A les 4 de la tarda sortida puntual del Calisay, amb l’objectiu d’arribar a Santa Fe; sense donar temps als companys a reaccionar atac brutal d’en Màgic que puja fins Arenys de Munt a 24 Km/h amb un temps de 8’ 15´, motivat pel seu “modest atac” , decideix batre el record de l’ascensió fins a Collsacreu assolint rebaixar amb 6 minuts la seva millor marca , amb un temps de 24’ 48’. Passats 5 minuts coronen en Toni i en Marc, aquest últim, visiblement tocat, decideix fer mitja volta doncs te males sensacions i no es vol forçar innecessariament. A partir d’aquest moment un Toni motivadisim posa un ritme trepidant i els problemes son per en Mitjà per poder aguantar.-li la roda. A partir de Campins, deixa clar qui es el més fort i corona Santa Fe amb més d’1 minut d’avantatge sobre un Màgic que ho ha donat tot sobre la bici. De tornada en Toni deixa clar que baixant es una màquina i que encara li queden forces per arribar primer a Collsacreu amb en Màgic trepitjant-li el cul. Evidentment no va ser una sortida de pau i herba, però si de joia i germanor.

Salut i força.

Roger -

Un moment, un moment. Que no hi hagut sortida puntuable avui? Veig que en Toni a coronat Sta. Fe, però, i en Carles i en Marc? Us ha deixat a Collsacreu? Quina por!! Enhorabona Toni, veig que estàs intractable.

Carles, et veig molt inspirat amb els versos i poemes. Segur que són teus? :-), o potser al darrera s’hi amaga la figura del gran mestre Macari Cagane (gran poema, per cert!) Si et plau, més!

A veure si publiqueu una crònica del què ha passat avui... o potser tot queda en un entrenament secret secret?
-roger

P.D. De veritat que us voleu animar tots pel dissabte? Vinga, vinga! Marc, perfecte. Jo crec que a les 8AM ja seré per Planoles a la zona d’inscripcions... Ens veiem.

Marc -

Entrenament d'avui:

-Collsacreu en bici de carretera (sense comentaris)

-10kms a 4'50'' el km.

Roger, sembla que en Toni i en Magic potser pujaran a la pas dels lladres.. quin festival! Si no parlem, entre 8 i un quart de 9 estaré a la zona d'inscripcions..

salut

TONI -

Entrenament d'avui:

- 2.500 mtrs nedant.
- 77 kms bicicleta carretera (Arenys-Sta. Fe-Arenys)

Pau i herba

pep -

Perdoneu el meu silenci
fins avui he estat fora i no tenia accés Internet
Carles el mallot el disseny i talla esta be
si encara tinc temps el numero el 25
si no pot ser cap problema.
Impressionant el nivell de forma assolit per tots
jo fa dies que no pedalo, diumenge sortiré a
comprovar fins on aguanto

salut i desnivells

Carles -

Poema 5:

Puc jugar amb el meu cos
que sento jove, rialler i ple d’energia
vui ser i no ser alhora
necessito exhaurir totes les forces
per arribar a la no existència.

Ara estic amb el cap en blanc
una hora he consumit pensant un nou vers.
I mentes es aquí dins
inquiet, viu i no vol sortir.
La poesia d’aquest moment m’inunda tota la vida.

Ara recordo allò que volia dir
que quan pedalejo pels cims de les muntanyes
i vorejo la mar amb la força de les cames
canto les Glories de Sant Zenon
i exalto les gestes d’en Leeeeeonideeeees

Marc -

Carles, m'hagués agradat veure't baixant del tren després d'un teòric entrenament secret.. jiji. Que fàcil és donar l'excusa al teu nevot.. ;-)
Tranquil, aquesta tarda també vaig just de temps i no sé on les forces em deixaran arribar..

Roger, jo també tinc moltes ganes per dissabte. Dormiré a l'alberg de Planoles, he decidit no fer més 'duatlons' nocturns quan hi ha bici. Estic segur que no podré seguir el teu ritme, però també ho estic de què m'esperaràs per esmorzar.. (1 de llangoniça i 1 cocacola)

A cuidar-se

PD: De dijous a divendres a les 3 de la matinada cursa de mtb femení dels JJOO.
De divendres a dissabte a la mateixa hora la masculina.

Carles -

Poema 4:

Em sento tant ple de vida
de ganes de fer meu cada instant
que m’il•lumino d’immens
per arribar al cim ben lleuger, lleuger,lleuger.

Si, ho sé, no sóc pas com vosaltres,
es d’un altre material que estic forjat
doncs he trobat un lloc en aquest món
on es possible recuperar la il•lusió
el somriure plàcid, la força perduda,
les ganes per les coses sense futur,
l’alegria, els somnis i el desig.

Encara no se donar
ni compartir aquesta plenitud
que reapareix per un instant
una eternitat que se moridora
l’immens dubte feliç d’un patiment
un nus a la gola, la pell de gallina
mentre la suor regalima tot el meu cos.

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 19: 23Km. corrents amb un temps de 2h.17 i un desnivell de +800 ( Arenys-Coll del Pollastre-Pedra de la Ferradura-Montalt-Pedra de la Ferradura-Hipica-LLlavaneres-Balis). El meu nebot ha agafat una “ pajara”i hem tornat fins Arenys amb tren. He posat un ritme força exigent perquè em sentia fort com un toro i lleuger com una ploma.

Comentaris:
-Roger dema encarregaré els dos mallots . En Gerard m’ha comentat que la cremallera llarga no es molt aconsellava perquè segons com frega amb el culot, i seguint els seus suggeriments la cremallera serà ¾.
_Toni i Marc he sentit el comentari que la sortida de dema es puntuable;es cer aquest rumor?. Per si de cas faré us de l’excusa 3467 que diu que a la tarda-vespre de dimecres vaig a Barcelona amb el meu fill al cinema, per la qual cosa no se si podré arribar fins a Santa Fe.
Salut i força.

Roger -

Entrenament Secret Dimarts 19 d’agost: 27km, +1050m (St. Pere Màrtir – Coll de les Torres – Torre del Bisbe – Can Mallol– Turons de Can Pasqual– Can Sauró – Vil•la Joana –Collet de l’Espinagosa – Casa).

Carles, si encara és possible, jo et demanaria 3 mallots, com segueix:
- 2x talla ‘L’, nom: Roger, dorsal: 40
- 1x talla ‘XXL’, nom: Josep, dorsal: 50 (aquest és pel meu sogre, a veure si així l’engresco a que torni a agafar la bici)

Marc, perfecte. Tinc moltes ganes de fer la marxa del pas dels lladres. He llegit algunes cròniques de l’any anterior i, efectivament, sembla que és dureta. Els paratges crec que seran brutals, passant per la Creu de Maians (vistes de la Cerdanya i part del Carançà/Llanguedoc-Roselló) abans de coronar el pas dels lladres (el Puigmal a tocar), i després baixant pel Collet de les Barraques (aquí crec que hi ha d’haver un vista sobre Queralbs, amb Fontalba a tocar, i el Bastiments i pic de l’Infern de rerefons)

Ja anirem parlant. Molt bona sortida demà! M’imagino que és puntuable (cric-cric-cric-cric), però malauradament no puc venir :-(
- roger

Marc -

Ahir 10kms a 5'/km.

Els números són els dorsals de la Volta a la Cerdanya.. Em sembla que la cremallera va de dalt a baix.

Ok, doncs demà a les 4h al Calisay!

Salut

TONI -

Marc, demà a la tarda d'acord, però jo no arribaré fins al turó de l'Home. Fins a Sta. Fe m'està bé.

Com en Carles, jo he de ser a Arenys d'hora, així és que si voleu arribar d'hora agafeu el rebuf.

Maillot: Em sembla correcta el color. Quin significat tenen els números? La cremallera del maillot va de dalt a baix o només un troç?

Entrenament d'ahir:
- 60 kms (Arenys-Lloret-Arenys)

Pau i herba

Carles -

Marc jo demà et puc acompanyar com a molt 5 hores, doncs a les 9 haig de ser de a Arenys. Espero que no t’enfadis si a la tornada hi foto canya i no em pots seguir (je je je…)
- La comanda dels mallots ja esta feta, el dia 12 de setembre seran aquí, el d’en Quim també es encarregat.

Poema 3:
Que la sort t’acompanyi
i s’acompleixi el teu desig.
Sàpigues ajudar els altres
i deixar-te fer feliç.
Que escalis amb la bici les muntanyes
pels camins que vas fent.
Sigues jove per sempre més.

Que no et falti mai coratge
per lluitar contra corrent.
Guarda sempre el cor alegre
i histories per fer content.
Que les cames mai no et fallin
i els teus peus siguin lleugers,
i si les forces aguanten
tinguis ferms els fonaments.
Sigues jove per sempre més

Perdoneu. Pararé,
em trobo malament.
Pot ser el poema no és ben bé així.
Però d’altra banda cal recordar….
Sigues Jove per sempre més.

Salut i força.

Marc -

He posat aquest nou article per anar-nos familiaritzant amb el maillot i perquè a l'anterior hi havia molts comentaris..

Toni i Carles: Demà a les 4h al Calisay per atacar Turó de l'Home? Sinó hi aniré al matí, però penso que es pot fer. Jo portaria la pacalo amb rodes de carretera.

Parlem..