Blogia
La llibreta virtual.

Ruta de l'Ermità

Ruta de l'Ermità

Després de prendre la poció màgica a la fonda de confiança de Castellar de N'Hug, banyada amb la dosi pertinent d'Absolut, en Carles, en Roger i en Marc han sortit a dos quarts de set del matí cap als refugis de Erols, Rebost, Ardericó i La Closa. Un total de 83kms amb 2971m de desnivell acumulat. No ha estat una jornada de pau i herba, doncs els atacs han estat constants.

Les sensacions han  estat bones en aquest primer test i ens considerem preparats per la Volta a la Cerdanya.

45 comentarios

Carles -

Poema 2:

Talment
com si escales la muntanya
del cim de la consciencia
i em quedes sense forces
dic merda
a tant d’esforç
i
em
ve
el
repòs.

Salut i força.

Carles -

Entrenaments:
Dilluns 18: 34 Km. +650 m. en bici de muntanya (Hostalric-Ramió-Can Camps-Hortsavinya-Fuirosos-Riels-Hostalric), em sentia lleugerament cansat.

Comentaris:
-Toni si em passes el teu correu electrònic t’envio el disseny del mallot, sinó te’l pot trametre en Marc. Crec que ha quedat força be, encara que ens sortirà força car (70€).
-Pep tu et posar al darrera el numero que mes t’agradi, la teva edat, els anys que fa ets casat o el teu numero de la sort, si no em dius res et posaré el 00.
-Roger la teva estada a Castellar de N’Hug, des de una perspectiva esportiva, ha estat digna d’en Leooonidas¡.

Salut i força.

Marc -

Toni, he llegit el teu missatge tard.. Hi anaves avui? L'hora del missatge és a quarts de sis..?

Roger, ja estic apuntat a la cursa del pas dels lladres! Serà molt maca però molt dura.. (www.pasdelslladres.com) Estic mirant si dormo a planoles, però potser pujo el mateix dia. T'apuntes, Toni?

Carles: primer de tot, felicitats perquè el maillot és massa! Ja hi ha ganes de treure'l a passejar.
Respecte la talla, CANVIO, AGAFO XL. No he entès gaire lo de les talles de la web, però prefereixo XL que no que em vagi petit.
Suggerència: pel que diuen al mail, arribaria a temps sense fer transport urgent. És podria no contractar i baixar preu? Sinó és igual, tu mateix. En principi n'agafaré només un, ja que tampoc arribem a les 10 unitats.. Per qualsevol cosa truca'm al mòbil. Demà al matí espero estar pedalant.. Moltes gràcies.

Cuideu-vos

Roger -

Carles, acabo de llegir el teu email amb la versió definitiva del mallot; em sembla perfecte. Per mi aquest mallot no té preu…

Bona sortida Carles. Tenint en compte la teva etapa maratoniana d’ahir, aquests 34km d’avui tenen moooolt mèrit. Demà si puc intentaré sortir per Collserola a la tarda. Avui res de res.

I en Toni? Has fet la ruta a Santa Fe? Els teus entrenaments cada dia fan més por...

Marc, el teu silenci, sabent que estàs de vacances (si no m’equivoco), encara fa més por...

Apa, siau
-roger

Carles -

-Jo Toni avui per la tarda estic a Hostalric treballant (ja,ja,ja….) i no et podré acompanyar. He portat la bici de muntanya i desprès de dinar sortiré a fer un vol pel Montnegre. Demà a la tarda aniré corrents amb el meu nebot i tinc previst fer muntanya, hem quedat a 2/4 de 7 a casa, si t’animes atacarem La Pedra de la Ferradura. Dimecres per la tarda si que podré sortir en bici de carretera, però no abans de 2/4 de 4, si en tens ganes podríem quedar-
-En Gerard ja m’ha enviat el disseny del mallot, mes tard us l’envio per email. Per les talles podeu consultar la pagina d’owayo (http://www.owayo.com/es/ciclismo-maillots/ciclismo-maillots-tallas.htm ) on s’indica les diferencies entre la L i la XL.Si no em dieu res en contrari per en Toni XL, Marc L, Roger L, Pep L, Carles XL i per la Roser i la Laia que m’ho digui en Marc. Si teniu algú altre que estic interessat digueu-m’ho.
Salut i força.

TONI -

Carles, proposo atacar Sta. Fe aquesta tarda amb bicicleta carretera. La sortida hauria de ser d'hora car es fa fosc bastant aviat i calculo unes 3 hores mínim entre pujar i baixar.

Marc, vindràs? Però arriba a l'hora.

Pau i herba.

Carles -

Entrenaments:
-Diumenge 17 tarda: 13Km. corrents fins al final del passeig de LLavanres a ritme de pau i herba. A la tornada a la balança ja he vist el 70, llàstima que aquest mati s’ha desfet l’encanteri. Per la nit sortida de marxa amb el meu fill, plena d’experiències interessants.
Poema:
Si faig esport es, entre d’altres moltes bones raons, per sentir-me viu, per gaudir tant com pugui de la meva existència; es un forma de lluitar contra una mort lenta, per això ara us transcric una versió lliure d’un dels poemes de Pablo Neruda que mes m’agraden i que `porta per títol “muere lentamente” ( http://www.amorpostales.com/Pablo-Neruda-Muere-Lentamente.html )

Mor lentament
Qui no viatge,
Qui no fa esport,
Qui no llegeix.

Mor lentament
Qui no creu en si mateix
Qui no es deixa ajudar
Qui no viu la vida

Mor lentament
Qui es converteix en esclau dels seus hàbits.
Qui no canvia de marca
Qui no parla amb qui no coneix
Qui no explora nous camins.
Qui no s’adona que la vida es una actitud

¡Viu avui!
¡Arrisca avui!
¡Fes esport avui!
¡No moris lentament!
¡Sigues positiu i practica Pau i Herba!

Salut i força.

Roger -

Impressionant, impressionant. Carles, segur que només et vols preparar per la volta a la Cerdanya? Amb aquests entrenaments sospito que en portes alguna altra de cap...

Entrenament secret dissabte, 16 d’agost: Coll de la Creueta per pista. 20km, +750m amb intensa pujada de 7km al 14% de promig (després planer i baixada)

Entrenament secret diumenge, 17 d’agost: Merolla, Meranges, Erols, St. Vicenç Rus, Castellar. 43km, +1300m. Amb aquest he clausurat el meu stage a Castellar de N’Hug.

Com que segueixo llegint comentaris que dubten de la veracitat dels entrenaments que publico, i més concretament dels que sembla que no publico, aquí faig constar les dades del meu crono:

Dates: Del 28 de Juliol al 17 d’Agost (tres setmanes)
Quilòmetres totals: 568km
Desnivell positiu acumulat total: 18250m
Total dies: 21
Total dies descans: 5
Promig km/sortida: 35.5km
Promig desnivell/sortida: +1140m

No sé si he fet prou “base” de cara a la volta a la Cerdanya, però us puc assegurar que mai, mai havia estat tants dies seguits dalt de la bici, i fet tants quilòmetres. D’alguna manera potser il•lustra la motivació que m’indueix aquest blog :-)

M’imagino que aquestes dades són ínfimes, i fins i tot ridícules, per alguns companys del blog. Tanmateix, m’agradaria pensar que no només he fet quantitat, sinó qualitat :-)

Bona setmana
-roger

TONI -

Entrenament d'avui:

- 35 kms en bici carretera.
- 6 kms carrera.

Carles, em sembla que amb els dos dies que fa que tens la bicicleta de carretera ja has fet més kms que jo amb la meva. Em sembla que poca cosa o res puc ensenyar-te.

Veient el entrenaments estratosfèrics que estàs fent, em pregunto si realment he de ser la teva parella a la Volta a la Cerdanya. Potser amb algú altre tens més opcions que no et passin la parella 40 al km 3.

Roger, si abans ja ni et podia seguir la roda, ara em sembla que en la propera sortida ja ni et veuré.

Mentre també veig que n'hi ha de sobrats i que ho confien tot ab-solutament a les pocions màgiques.

demá no sé si sortiré a entrenar vist els meus pobres entrenaments comparats amb els vostres.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
-Diumenge 17 mati: 104Km. +3500m. A 2/4 de 8 em presento al Calisay amb la bici de muntanya, després d’un lleuger esmorzar a la Croissanteria, i com que no localitzo en Marc, canvio a la bici de carretera i faig la ruta Sant Celoni-Santa Maria de Palautordera-Collfornic-El Brull-Seva-Viladrau-El Coll de Sant Marçal-Santa Fe del Montseny-Turo de l’Home . A la baixada dos punxades i tinc que tornar en autoestop. Em sentia ta be que havia decidit intentar fer 200 km., llàstima dels rebentons, un altre dia ho tornaré a intentar.
-Marc not problem,quan vulguis quedem per atacar el Turo de l’Home per muntanya, però el que m’agradaria fer un dia es seguir tota la ruta del Gr-5 que va de Canet a Montserrat passant per Sant Martí del Montnegre-Sant Celoni-Campins-Can Riera de Ciuret-La Costa del Montseny- Montseny d’Amunt-Tagamanent-Aiguafreda…….
-Roger m’han sobrat 100 gr. per baixar als 70K; per assolir aquest objectiu ara aniré a corre 12Km. Felicitats pel teus progressos amb la nova bici,
-Toni encara em queda molt per aprendre amb la bici de carretera, però avui he gaudit de valent, doncs desprès d’estar 6 hores en plan non-stoper tenia molt bones sensacions.
-Pep insisteixo el dia que puguis quedem per sortir.
Salut i força.

Marc -

Carles, ho sento. M'he despertat a 3/4 i he vingut, però mitja hora tard.
Ahir vaig tornar aviat i ho tenia tot preparat. Salut

Laia -

La Roser i la Laia de Can Badosa estem interessades en adquirir un d'aquests preciosos mallots tant inspirats per anar a fer spinning al gimnàs Fondo de les Creus!! Felicitats per la idea!
PAU I HERBA.

Carles -

Marc ok dema diumenge a 2/4 de 8 al Calisay, Pep i Toni hi sou convidats. Si em decideixo vindre uns estona aquesta nit a Privat, quan tanquin Manaos.
Salut i força.

Marc -

Carles, entenc que quedem demà a les 7,30 al calisay. Portaré barretes i algun euro.
Si no va bé sortir o algo em trukes al mòbil. Aniré a Privat amb la bici carregada al cotxe així tornant no em faran bufar..

www

Marc -

Carles, a la Salseta després et vaig buscar però no et vaig trobar.. Sinó haguéssim fet uns cubates mentre comentàvem nous reptes..
Tema diumenge em sembla bé, suposo que a les 7,30 ja hauré tornat de Privat. Demà quedem amb l'hora, esmorzar... etc.

Tema maillot em sembla tot bé. La meva talla una 'L'. Si et diguessin que les talles són molt justes, 'XL'.

Roger, celebro que t'hagis adaptat tan ràpid a la nova màquina. Tenia l'esperança que no ho fessis i com a mínim a les baixades et pogués treure uns segons per recuperar el temps perdut a les pujades, però ja veig que no.. Si no passa res ens veurem dissabte!

Salut i actitud!

Roger -

Entrenament secret, divendres 15 d’agost: 52km, +1550m, 2h40’

Bones sensacions:
Pujant – De la mateixa manera que comento quan no tinc bones sensacions, avui he d’admetre que m’he trobat molt bé pujant. No sé si pels entrenaments suaus d’aquesta setmana (i la pausa d’ahir), o perquè he sortit en un horari no habitual (4PM, degut a un xàfec intens matinal). No fa gens de calor, més aviat fresqueta (al matí diuen que la Molina i el coll de la creueta estaven enfarinats!). Això també pot incidir.

Baixant - Marc, avui crec que he recuperat gran part de la confiança perduda el darrer diumenge. Diria que ja baixo com abans amb la bici anterior. Evidentment em queda molt per millorar, però estic satisfet d’haver progressat amb al nou quadre, els frens de disc i les noves cobertes... Nota: Avui el terreny estava remullat, i la bici s’agafava molt bé. Potser les bones sensacions es deuen a aquest “detall”. Però necessito pensar que estic progressant d’alguna manera...

Comentaris:

Carles, només vull fer constar que en les darreres setmanes em dona la sensació que ets el que més has progressat. Sens dubte, això és degut al ritme d’entrenaments infernal que t’has marcat i que publiques amb detall en aquest espai. T’asseguro que si jo hagués de seguir aquest ritme, en tres dies acabaria totalment fos. És digne d’admirar.

Tema mallot: Collonut. Gràcies per les gestions. La meva talla: L.

Bon cap de setmana
-roger

Carles -

Reflexions:
Roger gracies per els teus afalacs plens de bones intencions, però soc coneixedor de les meves limitacions esportives. En les últimes sortides tant tu com en Marc i en Toni m’heu repassat una altre vagada. Ara be la meva confiança, el meu optimisme son tant forts que faig meva aquella màxima que diu “camino de derrota en derrota cap a la victòria final”. Soc dels que pensen que la pitjor derrota d’una persona és quan perd el seu entusiasme, per això, de moment necessito que continueu fotent-me canya, doncs aquest es el millor estímul per continuar entrenant.
Salut i força.

Carles -

Entrenaments:
-Dijous 14: 40 minuts al gimnàs i 3h. de marxa amb la salseta del poble sec. Cap allà a les 3 de la matinada em vaig trobar en Marc que anava de cacera, pel que no va disposar de temps per fer-la petar.
-Divendres 15: 101 Km en bici de carretera (Sant Celoni-Hostalric-Sils-Vidreres-Lloret-Blanes-Caldetes-Arenys) a un ritme de 25,5 Km/h. Per fer més del 100Km he arribat fins a Caldetes.

Propostes:
-Marc demà dissabte tinc un dinar familiar a Cadaquès i no disposo de temps per atacar el Turo de l’Home; per diumenge tinc plena disponibilitat. Si a tu et va be podríem anar per carretera fins a Sant Celoni i en el cementiri agafar el GR-2 que pasa per Campins;seguin aquesta ruta una mica abans de la Costa del Montseny comença un pujada molt costeruda que porta a la carretera asfaltada que va fins al Turo de l’Home. Si vols podríem quedar diumenge a 2/4 de 8 al Calisay , diguem quelcom.
- Pel mallot també soc partidari de posar-hi “pau i herba” i el tipus de lletra i colors que proposa en Roger, l’escut seria el de la mallerenga i la cremallera del tipus 4/4. M’hauríeu de dir les vostres talles per poder fer la comanda. En Gerard , el representant de la casa owayo, fa tres dies que no respon els correus que li envio.
Salut i força

Marc -

Carles, demà tinc intenció de fer un Turó de l'Home, si pot ser fent part per muntanya. T'hi apuntes o no t'hi veus en cor? Jijiji

Salut

Roger -

Tema mallot: Perfecte, endavant! Carles, em sembla bé la proposta enviada; potser prefereixo el tipus de lletra de la primera (esquerra), però la combinació de colors de la segona (dreta, amb el coll lila)... Per cert, l’escut d’on surt? Creia que es suggeria la Mallerenga :-) Moltes gràcies per les gestions!

Em sembla bé la proposta d’en Marc al darrera: “Pau i herba”, enlloc de “Siguem positius”

Llegeixo que en Carles està molt fort. Això no és novetat per mi. El darrer cap de setmana ho vaig poder constatar personalment; les diferències van ésser mínimes en tots els colls. Crec que els seus entrenaments brutals (bici carretera nova, anar a treballar pedalant, etc.) comencen a fer un efecte demolidor. Però ell em diu constantment que me’n foto, i per tant m’abstinc de més comentaris al respecte...

Avui volia sortir, però el dia (la pluja) no convidava. He tingut mandra.
-roger

Marc -

Ahir efectivament vaig quedar petat. No em trobava bé quan vaig arribar, tot i que no és excusa, però va ser un bon entrenament. En Carles està fort i, com sempre, molt motivat.

Lectores del blog em comenten de posar el lema 'Pau i herba' darrera el maillot. Lo del nom i número de dorsal estaria molt bé. Esperem opinions dels cracs Roger i Toni.

Avui pensava pujar al Turó de l'home, per desnivell i quilometratge. I si pot ser, per muntanya.. estic segur que algú ja s'ha picat..

salut

Carles -

Entrenaments.
En la ruta pel Montnegre en companyia d’en Marc ahir varem fer 34 Km amb un desnivell positiu de 1000m; en arribar al Calisay, desprès de 2h i escaig de fotre-li canya, em va confessar “estic petat”. Durant tota la sortida em varen acompanyar les bones sensacions i en comprovar que a la pujada de can Colomer solsament aconseguia distanciar-se 20 m., em vaig decidir per provar sort i fer d’espàrring exigent, fins i tot en algun moment em va semblar que l’espàrring era en Marc, especialment en les rampes mes dures d’una pista nova que varem provar en la zona del Montnegre propera a Sant Celoni . La sortida no va ser doncs de pau i herba i els últims km. el ritme fou de cursa; sense falses modèsties crec que en Marc va haver de posar el turbo. En acabar la sortida una sensació de pau i gloria va banyar el meu cos i esperit , doncs els meus atacs no varen ser gens modestos.

Mallot:
Avui us enviaré per correu electrònic el disseny del mallot. Crec que per evitar imprevistos el millor seia encarregar-ne solsament 5, encara que el preu per unitat sigui més car. Si a la part de darrera no us agrada l’expressió “SIGUEM POSITIUS” i podríem inscriure el nostre nom, amb el número de dorsal de la la Volta a la Cerdanya. Fora convenient fer la comanda dilluns si volem tenir-lo confeccionat a temps.

Propostes:
Algú te previst sortir divendres, dissabte o diumenge. Jo estic disponible.

Salut i força.

Carles -

L’empresa owayo m’acaba de trametre el disseny del mallot; he demanat algunes rectificacions com posar l’emblema de la mallerenga carbonera i l’adreça del blog, espero que dema els hi pugui donar la conformitat. Per que acceptin la comanda haurem de demanar un minim de 11 mallots i convindria saber les talles. Es possible personalitzar cada peça posant-hi el nom del corredor. Ho anem comentant.

- Marc avui a les 5 al Calisay. He pensat una ruta en bici força original per anar a Sant Marti, a la tornada de Canet penso atacar amb modèstia però sense pietat.

-El dissabte 23 no crec que us pugui acompanyar a fer la cursa del pas del lladres, doncs seré a l’UCE i molt probablement faré l’ascensió al Canigó.

Salut i força.

Roger -

Marc, m’acabo d’inscriure al Pas dels Lladres. Només cal trucar a l’ajuntament de Planoles 972 73 60 00 (de 9h00 a 13h00). T’agafen les dades i pots pagar el mateix dia de la cursa.

Salut
Roger

Roger -

Entrenament secret, dimecres 13 d’agost: Carretera; Gombrèn, Coll de Merolla, Pobla de Lillet, Port de la Creueta. 38km, +1200m

Les cames van molt toves. M’ha costat molt agafar el ritme, i quan l’he agafat ja anava cansat...

Marc -

Ok Csrles, demà a les 5 al Calisay, amb les malles de triatló. En Roger ja veus que demà farà etapa marató, i en Toni al ritme que va deurà fer 30kms corrents com a mínim.
Tema maillot ja ens ho enviaràs; com comenta en Roger i si això fallés, sempre podem utilitzar el disseny per imprimir-lo a la copisteria i minimitzar riscos de plaç d'entrega..

Roger, és que avui mirava la cursa del pas dels lladres i ha de ser molt xula i un gran entrenament. Sí, 25€ federats. N'anirem parlant..
Interessant veure com els kraks també fallen..

PD: avui 19kms, pujada i baixada per can Colomer.

salut i peles

Roger -

Marc, com pots veure la guerra psicològica de cara a la volta de la Cerdanya ja ha començat: Primer en Carles al•ludint no sé quines modèsties i companys més forts, i després en Toni rebaixant les seves pretensions a “acabar la volta”. Això, tenint en compte la seva condició de triatleta i non-stopper, no té credibilitat. Ho sento Toni, això no t’ho comprem :-)

No ens enganyem – Aquí tothom està preparant la gran cita al màxim. Jo, després de la jornada obligada de descans d’ahir, avui he estirat cames (20km, suaus) i demà em plantejo l’atac al port de la Creueta des de la Pobla de Lillet (21km, +1100m per carretera), passant prèviament per Montgrony, Gombrèn i Coll de Merolla. Com vaig llegir en algun SMS el darrer cap de setmana, leooooonides!!

Marc, en el meu pla d’entrenaments penso intensificar les baixades amb la bici nova. Espero habituar-me als frens de disc, i sobretot, al nou quadre, ben aviat. No em puc permetre una sortida com la del darrer diumenge.

Tema Mallot:
- Em sembla bé la proposta d’en Carles. Endavant. Entenc que la mateixa empresa pot estampar; altrament, fem el disseny i jo m’encarrego d’estampar a la copisteria de Sarrià.
- eMail: roger_vilanova@yahoo.de

Tema Cursa Pas dels Lladres (Dissabte 23 d’agost):
- Marc, demà mateix miraré les inscripcions. Crec que és 25EUR
- No cal que et digui que estàs més que convidat a Castellar de N’Hug. Pots pujar divendres al vespre, i anem junts a Planoles dissabte al matí (45min en cotxe)
- Seria un test idoni de cara a la nostra preparació per la Volta a la Cerdanya
- La parella núm. 38 també hi està convidada

M’ha agradat el comentari d’en Carles “... I sobretot: errar, errar”. Aquí adjunto un bon exemple que m’agrada recordar d’un dels meus esportistes referents:

“Al llarg de la meva carrera he errat més de 9,000 llançaments a cistella. He perdut més de 300 partits. En 26 ocasions, se m’ha confiat el darrer llançament a cistella... i he fallat. Al llarg la meva vida he errat una i altra vegada. I és precisament per això que he tastat l’èxit.”
-- Michael Jordan

Per mi no n’hi hagut un d’igual.
-roger

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 12: 48km. bici de carretera (Sant Pol-Sant Iscle-Mataro-Arenys) a un ritme de 24,5 Km/h.. Desprès massatge relaxant d’una hora.

Comentaris:
-Toni no deixes de sorprendrem, primer diumenge amb un atac a Santa Fe, avui amb una carrera de 18 Km, estàs estratosfèric, m’hauré de posar les piles per seguir el teu ritme a la Volta a la Cerdanya, on el meu objectiu, a banda d’acabar, es que la parella 40 no ens humilií.
-Marc per demà et proposo un duatlo, primer amb la bici fins a Sant Marti i desprès corrents fins a Canet. Si et sembla be podríem quedar a les 5 al Calisay, sinó digues tu el que vols fer i a quina hora et va millor.
-Pep dius que aquest estiu estàs enfeinat, però si en tens ganes proposa un dia per sortir plegats i la farem petar, -
-Roger quans esmorzars has fet aquests dos últims dies als refugis de muntanya de la zona? ; com es que no publiques els entrenaments?.
-Dema us enviaré per correu una de les propostes del mallot, que convina el lila, el groc i el taronja; espero que també us pugui dir quin es el pressupost, si l’empresa amb qui he contactat es seria i respon el mail
Salut i força.

pep -

El melilot per mi el que trieu ja esta be
El meu correu Josep@selles-arenys.com
lleguin les paraules de Carles,
jo esportivament parlant, prefereixo que
el company o companys de sortida intentin
guanyar sense compassió, en el cas de
que arribin 1º això lluny de desmoralitzar-me
em don mes ànims per intentar millorar
salut i ......l’últim

Marc -

Collons Toni, sort que estàs de vacances! Si vols que publiqui la foto amb la competència que em vas enviar diga'm-ho.

Ja paro d'escriure.. salut

PD: Ara mirava la cursa del pas dels lladres. Potser pujaré..

TONI -

hola a tots,

De tots els comentaris entenc que hi ha un estat d'eufòria bastant elevat i també un cert cofoisme.

Ahir a la nit vaig estar sopant amb dos pros que ja estaven preparant la ruta de la Cerdanya. Pels comentaris del que regenta el refugi la ruta serà molt dura, però maca.

Tot el dia estic veient pros que no estan fent la Transpirenàica si no més aviat reconeixement de la zona.

El meu objectiu per la volta és acabar-la.

Entrenaments:

- Dilluns: 10 kms carrera.

- Dimarts: 18 kms carrera.

Pau i herba

Marc -

megaporres@hotmail.com

Marc -

Avui he parlat amb la gent de Tactic i Inverse. Els primers diuen que no hi ha prou temps abans de la volta a la Cerdanya. Amb els segons el problema és que són 15 peces mínim, el temps també justet. A més tinc un mail seu amb preus i per pocs conjunts no és barat. Segurament serà millor opció (i menys arriscada) la que ofereix en Carles i directament la impressió que proposava en Roger. Tot i això s'hauria de decidir aquesta setmana i sobretot garantir que el dia 15 ho tinguem.
Ja comentareu què us sembla.

Respecte el que explica en Carles sobre la modèstia em sembla correcte, tot i que damunt la bici no en veig tanta. Potser és que els atacs d'en Magic són atacs modestos..

Carles, si vols demà a la tarda es pot fer sortida btt i/o córrer. Ja comentaràs.

salut

Carles -

Rellegint els comentaris publicats en el blog sobre la ruta de l’ermita hi constato un excés d’humilitat, especialment dels companys més forts, es com si s’haguessin de disculpar-se del seu bon estat de forma. Això m’ha fet reflexionar sobre si la modèstia es una virtut o un defecte. Crec que era el Professor Dr. Hermann Koepsell qui deia “en ciència un no pot ser humil” i soc del parer que en esport aquesta afirmació es perfectament extrapolable. Es respectable l’opció que ens ofereix la Bíblia que ens diu “No senyor, jo no sóc digne de que entreu a casa meva, digueu no més una paraula, serà salva la meva ànima. Amén", però a mi personalment no em serveix.

En realitat, com en tot, el que hauríem de ficar-nos al cap, és que hem de competir amb nosaltres mateixos. Intentar superar-nos. Avançar. I sobretot: errar, errar. I tornar a errar. Fer més, i fer-ho millor. O no? Es precisament aquestes ganes de superació i millora les que m’ajuden a sentir-me viu.
Salut i força.

Carles -

En relació al tema mallot he trobat una empresa que en 4 setmanes fa entrega del material que es pot dissenyar a traves de la seva pagina web (http://www.owayo.com/es/ciclismo-maillots/ciclismo-maillots.htm?gclid=CPCasMrdh5UCFRHdlAodaQ3trA). He configurat una mostra i he demanat un pressupost. Si em doneu els vostres correus electrònics us la puc fer arribar.

- Marc per enviar la foto del Pedraforca i altres et faig avinent que el correu electrònic de la Montse es patrimoni@hostalric.cat, la meva adreça es cmitja@hostalric.cat.

- Ahir no vaig fer cap tipus d’entrenament, avui sortiré a rodar una mica per carretera, però a les 7 haig de ser a Arenys. Marc si vols dimecres o dijous podrirem quedar per fer una volta en bici de muntanya o si ho prefereixes per anar a corre, o també per fer les dues coses.
Salut i força.



Roger -

Pep, ídem: A veure si pedalem junts aviat. M’agradaria poder comptar amb tu per la Ruta de l’Ermità “oficial”!

Marc, gràcies per les primeres gestions pel tema mallot. Crec que ets el més indicat per liderar el tema; només dir-te que la única possibilitat que em ve a mi pel cap és una copisteria de Sarrià... Un cop he llegit OF3, INVERSE, etc., crec que millor m’abstinc de cap tipus proposta per no fer més el ridícul :-)

Tema entrenaments: Marc, poder córrer al teu costat a la volta a la Cerdanya ja és un gran honor i un repte prou ambiciós. Només em falta que et dediquis a entrenar aquests dies per posar-me el llistó encara més amunt!!

Carles, aquí et reprodueixo la nota de la Mireia (amb el seu consentiment) :-)

“Apreciats Carles, Marc i Roger,

Segur que és ben d’hora i no teniu ganes de llegir. Només us escric aquests línies per dir-vos que el que fareu avui és un entrenament i que us esperem, amb en Toni i cia., a fer les 24 o 36 hores (serieu els primers!). No caldrà que aneu a dormir a cap hostal; seran diners que podreu “estalviar” per a fer-vos una samarreta oficial. Jo en voldré una! Apa doncs, bona passejada i fins aquí pocs dies!!

Mireia”

La pressió per fer la non-stop és gran - Sense més comentaris :-)
-roger

PEP -

Acabo de llegir la crònica de la sortida
I tots mereixeu puntuar, un per guanyar
amb modèstia sense ofendre l’adversari,
el 2º farà por el dia que no surti de nits
i entreni seriosament i el 3º per deixar alt
el pavelló dels veterans
Toni no es queda enredera entrenant ,
Santa Fe i Canet diumenge ben aprofitat.

Jo dissabte amb va tocar treballar
preparant concert Gerard Quintana
i carrera d’orientació nocturna.

Diumenge entreno de manteniment
amb la meva filla vam fer la ruta de la costa
fins la Tordera .

Diumenge estaré fora
encara que es el mes que tinc mes feina
intentaré fer alguna sortida de manteniment

salut

Marc -

Avui cap tipus d'entrenament. Afortunadament a la feina he pogut estar assegut tot el matí..

A la tarda sessió de neteja de la bici perquè demà poguem fer una mica d'entrenament. Algú s'apunta?

Tema maillots: he trucat a OF3 (Sta. Maria de Palautordera) però fins el dia 20 no em diran res i a INVERSE (Mollet del Vallès) que demà em trucaran.
Intentaré que facin el mínim nombre de maillots possibles i sobretot que estigui pel 15 de setembre. Ja comentareu quants n'hauríem de demanar i ja plantejareu propostes del disseny, publicitat?... EL lema 'La vida és una actitud' sembla força clar oi..
Demà tindré informació, ja la publicaré.

Carles: si vols apuntar-me un mail t'enviaré la foto del Pedraforca que deia la Montse.

Roger: tinc un mes per posar-me al teu nivell (esportivament parlant, clar).

Toni: ahir algú reia per sota el nas quan comentava que aquesta setmana no podràs entrenar gaire.. tot i que segur que faràs mans i mànigues per poder entrenar..

Pep: salutacions! a veure si pedalem junts aviat.

Love the ride!

Carles -

Roger voldria demanar-te, si la Mireia hi dona el seu consentiment, que publiquessis al blog la carta que ens va escriure per ser llegida pels ermitans abans de començar la ruta. Crec que em pot servir de motivació de cara a properes sortides.
Sa.lut i força.

Carles -

Els personatges de Proust, quan arriben al seu llit de mort, davant el nostre astorament, obliden de sobte allò que els ha tingut enderiats durant pàgines i pàgines. Avui estic tan cansat, desprès de la pallissa de la ruta de l’ermità, que puc comprendre aquest fet, doncs tinc la sensació que son a punt d’esfumar-se, de desaparèixer, les obsessions més consagrades. Un simple excés de cansament, que s’apodera de tot el meu cos, està fent ara mateix que m'oblidi dels temes que em preocupen ocupant-me constantment el pensament. Estar cansat, estar mig mort, produeix un cert alliberament. alleugeres la ment i relaxes el cos.
Salut i força.

Roger -

Primer de tot, agrair novament la visita d’en Marc i en Carles (i Montse!) aquí dalt. Gràcies per la vostra predisposició total a les meves propostes. M’ho he passat molt bé.

Respecte la jornada d’ahir crec que va ésser molt complerta – El meu va marcar 6:10’ sobre la bici, amb 82.7km i +2985m (vaig tenir moltes temptacions de fer els 15m restants pel poble i així creuar la línia dels 3000m).

Comentaris:

- En Marc es va mostrar amb una tècnica impressionant. A les baixades les diferències eren espectaculars, però també va demostrar la seva superioritat tècnica a les pujades exigents, on no va posar mai peu a terra!

- En Carles va confirmar ésser un autèntic “non-stopper” i només va fer les dues parades de rigor (Rebost i Ardericó), obligat per l’organització i amb resignació – En Marc disposa d’un foto presa des de la bici d’en Carles, on s’observa tot el paisatge mogut i borrós (no va parar en tota la jornada!!)

- La poció màgica sembla que va fer els seus efectes en la primera part de la jornada. Al refugi de Rebost, tot esmorzant i havent completat els trams més durs i temibles de la jornada, a algun ermità se li va notar un cert desencant i decepció per la ruta. L’organització va decidir modificar un petit tram i baixar per la dura paret per la que s’havia pujat anteriorment. Els participants, un cop passat els efectes de la poció, van convenir que les rampes eren definitivament fortes...

- L’organització va programar un ball la nir anterior per tal de desgastar els ermitans. Agraeixo a l’Ona que no parés de fer ballar a en Carles. Amb l’Abril no va funcionar, i no es va poder desgastar en Marc en aquesta disciplina; sort que l’Absolut corria a dojo.

Confidències:

- Ahir a la nit em volia connectar, però vaig acabar tant rebentat que a les 11PM ja era al llit. El cul em va mal encara, després de tantes hores dalt la bici...
- La ruta inicial incloïa un servei de taxi al refugi de Merolla (per tornar-nos a Castellar de N’Hug i estalviar-nos els 11km, +500m de carretera). Tanmateix, l’organització va rebre un SMS “inoportú” a mitja sortida on es feia saber a tots els ermitans que el triatleta havia completat una sortida en bici a Santa Fe i havia participat a la travessa de Canet en un mateix matí!!! Evidentment, aquí tots varem convenir que s’havia de fer aquest tram extra...

Tema maillot: Hauríem de posar fil a l’agulla i concretar aquest tema aquesta setmana. Ja ens anirem comunicant via blog.

Fins ara
-roger

Carles -

En relació a la sortida de diumenge fen trams de la ruta de l’ermità aquí teniu en les meus primers comentaris:
-En primer lloc agrair a l’Abril, l’Ona, la Mireia i en Roger la seva hospitalitat i companyia, que va fer que la nostra estada a Castellar de N’Hug fos perfecta. La fonda de confiança senzillament brutal.
- A les pujades, en Roger es va mostrar intractable, demostra’n en tot moment perquè es el més fort. A les baixades la superioritat d’en Marc va ser abassegadora, no acabo d’entendre com en alguns trams força exigents podia fer descensos amb tanta rapidesa i seguretat. En Màgic va ser l’últim en tant pujant com baixant, lluitant bàsicament perquè les diferencies en el crono no fossin d’escàndol; dins de les seves possibilitats va fer un paper força digne.
- La ruta de l’ermità complerta te un recorregut de més de 160 Km,. amb uns desnivells acumulats que superen els 8.000m. Nosaltres ahir en varem fer uns tast de 83 Km amb 3000 de desnivell positiu i haig de confessar que al final anava força tocat. Fer la ruta completa properament , com varem convenir, pot ser mortal.
-Toni i Pep us vaig trobar a faltar, en el proper atac no hi podeu faltar.
-En els refugis del Rebost, Erols, Arderico, Erola i la Closa en Roger es molt conegut pels hostalers, el que em fa sospitar que no publica en el blog “tots” els seus entrenaments.
- Una de les propostes que es varen plantejar durant de la jornada fou la de fer un mallot per la colla, que a davant podria portar la inscripció “la vida es una actitud” darrera podria posar-hi “siguem positius”.
Salut i força.

Marc -

Primer de tot deixar clar que en Roger està molt fort i ha arribat primer a tot arreu. Sempre esperant, això si, intentant no evidenciar la seva superioritat. Penso entrenar tot el que pugui de cara a la Volta a la Cerdanya ja que no es pot desaprofitar el seu potencial per fer un bon paper. Després solia anar jo i finalment en Mitjà, qui ha posat un ritme de creuer i no es parava per res. Cal destacar els atacs que feia en Mitjà; diria que ho ha provat a tots els ports..

S'ha d'agrair el bon rotllo que hi ha hagut al sopar, dinar.. amb la Montse (molt bons els comentaris que feia quan en Carles explicava la seva odissea en la compra de la bici de carretera), la Mireia (qui ha fet entrega de medalles i regals (moltes gràcies)) i l'Abril i l'Ona (que demostren tenir l'energia que aplica el seu pare sobre la bici). Gràcies també a en Roger, amb qui des d'aquest cap de setmana som més còmplices, per la preparació de la ruta. La duia perfectament preparada i l'ha sabut anar adaptant segons les necessitats.

Penso que ha estat un petit avanç del que serà la Volta a la Cerdanya.. un festival!

Salut i motivació absolut-a

TONI -

Entrenament d'avui:

- Pujada a Sta. Fe, 79 kms total. Desnivell 1627 mtrs.

- Participació a la travessa nedant de Canet (http://www.canetdemar.cat/document.php?id=4466)
700 mtrs aproximadament. Temps 11'50"

Res comparat amb el que heu fet vosaltres.

Pau i herba

TONI -

Com deia aquell: "dos palabras: Im - presionante"

El redactat de l'article és molt neutre, no diu ni temps ni resultat. Si hi ha hagut tants d'atacs, com ha acabat?

De la foto diria que només n'hi ha un que se li veu un somriure profident, dedueixo que és el que ha arribat primer al cap de munt de les remibles rampes.

El del mig se'l veu un xic esgotat, potser l'hi ha tocat massa el sol?

I al de la dreta sembla un somriure de compromís, que no has pogut puntuar Marc?

Estaré emetent als judicis que cadascú en faci de l'etapa.

Per cert Carles, funciona o no la sopa de la fonda?

Bé, caldrà entrenar molt per intentar estar a l'alçada del tres beteteros i intentar alguna sorpresa en properes sortides.

Pau i herba.