Blogia
La llibreta virtual.

TRIATLO DE MALGRAT DE MAR

TRIATLO DE MALGRAT DE MAR

La Triatló de Malgrat ha tingut bastanta concurrència, ja no només de participants, també de gent d’Arenys.

A l’espera de la classificació final, comentar que el meu temps oficiós ha estat d’1h, 5’.

Estic content del resultat assolit. He trobat el nebot d’en Pep en la primera pujada dura. Encara en quedaven un parell. A la baixada una noia m’ha fotut molta canya, baixava molt ràpid, i jo demà he d’anar a treballar.

Amb en Ricard ens hem tornat a veure en la carrera, jo ja anava de tornada i ell estava a punt de fer la volta. He de dir que m’ha deixat arribar primer.

Ja comentarem els resultats.

Pau i herba

 

49 comentarios

Sypecypsums -

Cuisinart DFP-14BCN 14-Cup Food Processor.

A perfect gift for new homemakers, the
- has become an integral part of modern cooking, speeding up a multitude of processes, including kneading dough; slicing; chopping; shredding cheese, vegetables, and meat; mincing garlic and parsley; mixing batters; and emulsifying mayonnaise. Cuisinart's Custom - comes with a 14-cup work bowl; five basic attachments for slicing, shredding, chopping, mixing, and kneading; and also features two feed-tube options, one big enough to handle a whole potato. This processor comes with a compact cover for use when the feed tube isn't needed and a pulse control that allows the desired degree of fineness when chopping and puréeing. Remove the detachable stem for compact storage of discs. All the parts are dishwasher-safe and the motor base wipes clean. In addition, a custom-contoured spatula, a recipe booklet, and a 30-minute video designed to familiarize the new owner with the care and use of the - are included.

Cup cuisinart food processor

Christian Louboutin kh -

While looking at the calendar on my desktop, I find out that it's less than 20 days away from the XMAS. It is the time to prepare a present for my wife and family. Last year, the winter is so cold, I just bought her several UGG boots to warm her feet. But now my beautiful and slim wife deserved more than before! I decide to give her a big pleasantly surprised, She love the high heel shoes so much, may be this is my best choice,Christian Louboutin shoes is a popular brand in recent years, the red high heels can make a women looks much more sexy, the special design and its high-quality raw materials also attract my eyes. The price may be a little expensive, how ever, it's worth the value. The high-heel shoes are favorites of ladies because the shoes adorn their legs, especially for the ladies whose legs are short. Maybe people usually saw high-heel shoes in the nightclubs 30 years ago, but now high-heel shoes help ladies a lot on dress up, no matter what you dress, it looks beautiful when you are wearing a pair of high-heel shoes and will attract men's eyes. The red sole design of Christian Louboutin is very beautiful,especially the Christian Louboutin Pumps, it is also a sign of the Christian Louboutin for about 20 years, but the one I have booked at a online Christian Louboutin shop is red and black, it looks very graceful and special, I think my wife should like it very much when she see open the gift box. Well, you know, the XMAS holiday is a good time for dating, next year maybe I will buy diamond ring, but this year Christian Louboutin is the best Christmas gift. What about your gifts for your girlfriends or the other friends?

Loallleslig -

Hello everybody I am new here. I have found something very interesting. Can you save $500+ by Christmas? You can try and here's how.
Stop paying for things you don't use. If you have not set foot in the gym since your New Year's resolution, ditch it. Cancel the subscriptions for magazines and papers you don't read. You can also raise your deductibles for home and auto insurance. Conservatively, that's $50 a month.

Carles -

Entrenaments:
Divendres i dissabte 8 i 9 d’agost niente de niente d’esport, únicament una sortida nocturna amb la Montse per Barcelona per visionar una pel•lícula diferent i interessant (“Dejad de quererme”). Totes les energies son concentrades per la sortida de demà, que per cert em fa molt de respecte i on espero ser digne del meu patiment.

Confidències:
-Avui estrenaré el meu porta bicis, que espero utilitzar força per poder incrementar el perímetre de les sortides per muntanya i així conèixer nous camins i paratges feréstecs.
- Roger i Marc tinc el número dels vostres mòbils, quan estigui arribant a Castellar de N’Hug us trucaré per quedar on trobar-nos.
- Toni i Pep porto una foto del grup perquè ens acompanyeu en la travessa.
-Sam?, on es en Sam?, m’agradaria tenir noticies teves en el blog
-En intentar penjar aquests comentaris constato que el la pestanya del blog no funciona i no he pogut llegir el que heu escrit darrerament
Salut i força.

Roger -

Entrenament secret, avui diumenge: 60km, +1970m – Castellar de N’Hug, Refugi d’Erols, Refugi de Rebost, Coll de Pal, La Molina, Coll de la Creueta, Castellar de N’Hug (només 10% de carretera, la resta pistes/camins molt bonics). A la Molina m’he divertit pel Bike-Park. També he gaudit observant els pros de descens. Brutal com baixen!!

Observacions: He patit força amb els gairebé +2000m totals, sobretot al final. Em queda molt per entrenar si vull assolir la fita dels +3000m en un sol dia, i així poder afrontar la volta a la Cerdanya amb certa confiança d’acabar.

Propostes: He consultat amb els organitzadors i crec que podem fer una versió comprimida de la ruta de l’Ermità en un sol dia, passant pels quatre refugis oficials. He d’ultimar alguns trams, però ja el tinc al 80% enllestit. Crec que la sortida pot estar al voltant dels 100km, +3000m. Calculo 6-7 hores. Part dels entrenaments que estic fent aquests dies són per aprendre el recorregut i evitar pèrdues de temps el proper diumenge.

Resto a l’espera de la crònica d’avui als Fuirosos!
- roger

Roger -

Marc, el mapa Alpina (Geo Estel) amb la ruta de l’ermità està inclòs en el pack d’inscripció – Jo ja el tinc i me l’estic estudiant cada nit amb detall :-) També es pot comprar apart. És bo saber que s’esmenti a revistes de gran abast. Demà els hi comentaré als organitzadors; hi estan posant molta empenta i il•lusió.

Avui he trobat força gent iniciant la ruta – En general he notat un perfil de travessa típic, però he vist un parell de pros... Espero que no facin la non-stop abans que nosaltres :-)

Aclariments: No m’he passat a la carretera. Jo encara no he arribat aquí (però si segueixo enganxat al blog com fins ara, en un futur immediat ja no descarto res). Senzillament he fet un “upgrade” de btt. Crec que tant en Carles com jo serem nominats clients del mes en llurs botigues :-)

Fa por saber que demà atacareu els Fuirosos – M’hauré de planificar una ruta exigent per demà, i així poder anar a dormir tranquil :-)

Fins ara
-roger

TONI -

Entrenament d'avui.

- 50 kms carretera.

La ruta em sembla bé i l'hora també. S'ha de portar esmorzar?

Pau i herba.

pep -

D’acord dema 2/4 de 8 al Calisay
Ara soparé un bon bistec de vedella
Per un dia seguiré els consells d’en Sam
Ja ens veurem

Carles -

Entrenaments.
Dissabte 2: Volta tranqui-la en bici fins a la creu de Canet per contemplar paisatge.

Propostes:
-Toni i Pep demà quedem a 2/4 de 8 al Calisay. Si us sembla ve podríem fer la ruta que la setmana passada li vaig proposar a en Marc i que era Ca l’Arquer- Olzinelles-Riells-Fuirosos-Sant Cebria-Arenys o qualsevol altre que us sembli millor

-Roger espero que la setmana que ve tinguis clemència i no abusis d’un avi de 50 anys. Gracies per reservar l’habitació

Confidències:
-No he pogut esperar els cinc dies els cinc dies de prudència i ja m’he comprat la bici de carretera Scott. La setmana que ve l’entrenador m’ha fixat un calendari amb molta ruta per asfalt.
Salut i força.

pep -

Acabo de llegir les cròniques dels entrenaments
i imagino el vostre nivell de forma
jo casi no he entrenat en tota la setmana
jo dema sortiré intentaré seguir
per precaució ja quedarem un lloc de trobada
Mes tard entrade per si l’hora es a les 8
I si el recorregut esta al meu abast
Salut i pujades


Marc -

Ahir 750m de piscina. No entenc com hi ha gent que gairebé cada dia fa 2000m de piscina i 7kms corrent.. Potser tenen motivacions molt grans..

A la revista Bike d'agost hi ha un petit reportatge de la Pedals de Foc, un anunci de la Volta a la Cerdanya i un article sobre la Ruta de l'Ermità; es veu que els d'Alpina editen un mapa (8€) de la zona. Es comenta que es tracta d'un circuit circular i per etapes, enllaçant 4 refugis i un alberg. El recorregut és de 162kms amb un desnivell acumulat de 8600m. Com podeu veure, estem totalment al dia dels events importants del món biker..

xauu

TONI -

Ara resultarà que tots 3 teniu bici de carretera. Vaja, ja se m'ha acabat el petit avantatge que encara em quedava.

Aquest matí m'he trobat el president del club d'Arenys de Munt. La setmana que ve se'n va a fer la transpirenaica i també està apuntat per la Volta a la Cerdanya. Carles, diu que la diferència no baixarà de les 6 hores.

Roger, em fas sentir enveja per lo bé que estàs preparant el proper cap de setmana. Em fa l'efecte que la Mireia negocia molt bé, com totes les dones. Li donarem una prima si fa que no puguis sortir a entrenar massa.

Carles, ja marcaràs ruta i horari per demà. Suposo que en Pep també vindrà, o sigui que tocarà patir.

Pau i herba

Mireia -

Ara que en Roger no em veu ;-)), haig de fer-vos saber que és més addicte al vostre BLOG que no pas a la bici,. Només dir-vos que em pensava que preparava l’ordinador i tema connexió per la feina i la realitat n’ha estat un altra. Què li heu fet? I... per postres, nous capricis.

Fora conyes, així m’agrada! ja que quan arriba a casa, no sé si és el cansament o els “remordiments” que “tot funciona com una seda”. Per tant, quantes més sortides millor!

Ah, i els ermitans que sàpiguen que tenen una petita habitació a “ca la xicona” per si volen “ermitar aquí”. Pau i herbes garantitzades!

Roger -

Marc, m’agrada el núm. 40. Gràcies per les gestions (queda pendent el “detall” dels calés!). Ara només espero poder estar a l’alçada. La pressió és gran. També espero que no ens passi com a la última sortida al pla de la calma, i aquella “angoixa” de no saber si anàvem davant o darrera dels non-stoppers.

Carles i Marc – He d’admetre que la setmana passada jo no vaig tenir la vostra prudència. De moment no me’n penedeixo, tot i que sovint em faig aquella pregunta punyent: “Era necessari?” :-) Em justifico pensant que és una il•lusió, i que aquesta en portarà de noves.

Ruta de l’ermità – Avui m’he inscrit (vosaltres ho podeu fer el mateix dissabte, si és que ho voleu fer “oficial”). Tenim moltes variants de cara el cap de setmana que ve. Si us sembla, el diumenge podem fer dues etapes oficials (de 5 en total). Encara he de pensar quines dues, però m’imagino que seran les més canyeres. Ja aniré informant. No descarto el non-stop :-) Carles, m’han dit que a data d’avui ningú l’ha feta (d’una trentena de participants inscrits des del 12 de Juliol)!!! Només afegir que els de Probike estan al “loro” i els primers que ho facin tindran ressò mediàtic... No, no, això últim no m’ho han dit, és conya :-)

Tema Fonda – He reservat dues habitacions a 47EUR/persona per la nit del 9 al 10, a mitja pensió. Inclou poció màgica + taper pel Toni. La Mireia m’ha recordat (de mala manera :-)) que teniu lloc a casa (dues habitacions disponibles). Vosaltres mateixos, amb tota la confiança (espero!) – tot i el risc inherent d’acabar fent de cangur de les petites :-)

Entrenaments aquesta setmana – Decebedor. Molt poca bici. Un parell de pujades al coll de la Creueta per pista (curt però intens, +750m en 6km), i una pujada al Refugi d’Erols. Volia fer base per carretera, però encara no ha pogut ser.

Bon cap de setmana
-roger

TONI -

Entrenament d'avui
- 2500 piscina
- 7 kms carrera.

pau i herba.

Marc -

Carles, això de la bici fa mal perquè aquesta setmana he estat apunt de comprar-me'n una i finalment havia decidit no fer-ho.. Potser treuré el cap per Freebike a veure com tenen el tema.. Ai ai ai..

Dissabte a la nit aniré a fer un entrenament nocturn a platja d'Aro, no crec que diumenge estigui en condicions.. Intentaré demà dissabte fer un entreno perquè sinó en Roger ens passarà per la pedra.

D'aquí una estona una mica de piscina, jacuzzi i sauna. Ens hem de cuidar que ens fem grans.

Salut i vicis..

TONI -

Carles, fas molt de respecte. Sembla ser que la volta a la Cerdanya t'ha motivat.

Pel que fa a la bici de carretera, estaré encantat de marcar-te el ritme. O potser li podem dir a en Ricard (1044).

Et veig bastant nerviós per sortir el diumenge, per mi d'acord però potser faria la sortida a 2/4 de 8 perquè diuen que farà calor, i suposo que deus tenir pensada una ruta llarga.

Pau i herba

Carles -

Confidencies:
-Marc aquests mati he anat a Freebike de Blanes per encarregar el portabicis Thule. He aprofitat l’avinentesa per preguntar si tenien alguna oferta de bicis de carretera i m’ha dit que tenien una SCOTT CR1 team issue nova de la meva talla a bon preu. He estat apunt de sortir de la botiga amb la compra feta, però finalment la prudència m’ha aconsellat esperar cinc dies. Ara estic penedit de la meva prudència, però la setmana propera, si tot va be, ja tindré una maquina en condicions per intentar seguir el ritme que ens imposa el triatleta.
-Algú te previst sortir diumenge?. Encara que estigui molt motivat, ja us esperaré quan arribi a la muntanya del cim de la consciència.
Salut i força.

Carles -

Propostes:
-Aquest divendres surto a sopar fora i desconec si desprès hi haurà greca per tant si dissabte decideixo entrenar no se a quina hora serà. Diumenge si que penso sortir, us va be que quedem a les 8 al Calisay?..
- Toni la propera setmana et portaré de Castellar de N’Hug un taper carregat amb sopa de la fonda, i si ens fa els mateixos efectes que a en Roger podem aconseguir una bona classificació en la Volta a la Cerdanya.

Tàctiques:
Per millorar el nostre rendiment es recomanable aplicar mesures bàsiques per al control i manteniment de la salut com son:
.1. REALITZAR CONTROLS MÉDICS FREQÜENTS.
* 2 anàlisis sanguinis i 1 proves d’esforç anuals seria el recomanable.
.2. ADOPTAR HÀBITS ALIMENTARIS SALUDABLES.
* Es la clau per a evitar malalties ,recuperar correctament ,adquirir fonts d’energia necessàries i controlar el pes corporal.
3. TREBALLAR LA FLEXIBILITAT PERIÒDICAMENT.
* Com a base per a evitar lesions ,facilitar la recuperació muscular , i sobretot per a augmentar el rendiment .
Salut i força.

TONI -

- Ruta de l'Ermità.

De l'escrit de'n Roger havia entès que la ruta es feia en dos dies, dissabte i diumenge, 80 kms cada dia.

De tota manera jo tampoc podria venir. M'hagués agradat tastar la sopa de la fonda per veure si realment té els poders màgics que se li atribueixen.

La propera vegada.

Pel que fa a les samarretes, jo havia pensat que podem tocar la barbeta als d'Skinfit a veure si ens patrocinen. Ja decidirem més endavant.

Torno a veure en Carles molt motivat així és que hauré d'apretar de valent altre cop.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
Dijous 31: 1 hora al gimnàs fen musculació, 12Km. corrents (1h 4’) amb la companyia del gran Marc a qui haig d’agrair les seves reflexions. Avui estava especialment motivat perquè tinc un objectiu que m’engresca.

Propostes:
-Roger amb en Marc em comentat temes de logística per la setmana propera en la nostre visita a les teves possessions pirinenques. Sortida dissabte d’Arenys a les 5 de la tarda per arribar a Castellar de N’Hug a 2/4 de 8. Sopar i dormir a la fonda de confiança. Diumenge a primera hora fem la ruta de 80 Km. que tu proposis, espero que no poseu un ritme infernal doncs no us podria seguir. Arribada a l’hora de dinar i seguidament, amb la panxa plena, tornada cap Arenys. Roger podries encarregar-te de reservar dues habitacions , una d’individual i una altre de doble?.Per estar al vostre nivell a partir d’avui faré un entrenament espacial.
-Toni demà trucaré a Probaike per saber quin numero de parella tenim. He pensat anar al Decathalon perquè estampin dos camisetes amb aquest dorsal.

Tàctiques:
Marc en arribar l’estiu tenia previst fer nou aportacions sobre models de tàctiques i estratègies en l’entrenament i la competició esportiva. La desena entrega volia ser la reflexió final del serial sobre el perquè escric normes que, segons el teu punt de vista, mai he complert ni compliré. En un moment de debilitat te explicat el capítol final, i ara em plantejo si canviar el guio que tenia dissenyat.
Salut i força.

Marc -

Mitjà: THULE PRORIDE 591

http://www.thule.com/Thule/ProductListPage____44276.aspx

Marc -

Dur correctiu de Mitjà a Marc; 12kms, arribant passada l'estació de Llavaneres, però a la tornada, a l'alçada del port balís en Mitjà ha posat un ritme infernal (després d'un comentari provocador de Marc), arribant primer destacat a Arenys. L'etapa era inicialment de pau i herba, amb il·lustracions filosòfiques interessantíssimes del Mestre que sempre van bé.

Volta a la Cerdanya: La parella nº 40 saluda a la parella Toni-Carles..

Roger, en principi el dissabte dia 9 en Mitjà i jo pujarem cap aquí dalt i dormirem a la pensió, ja ens passaràs info.. Diumenge etapa dura i avall. Merci per preparar-ho!

salut i dones

Marc -

Carles, llegit, a les 7 estaré per allà. Per què escrius normes que mai has complert ni compliràs? Jaja

En Roger i jo estem inscrits també en modalitat acampada.. Es prepara un bon festival..

Fins dp

Carles -

Entrenaments:
Dimecres: 35’ al gimnàs i 6,5Km. corrents acompanyat per aquell gran esportista que es passa tot l’any fen base.

Cometaris:
-Toni ja estem inscrits a la Volta a la Cerdanya en la modalitat acampada. Ara solsament ens queda preparar-nos a fons perquè en Roger i en Marc no ens agafin una avantatja d’escàndol.
-Marc jo fins a les 7 t’esperaré al gimnàs Olímpic per si vols sortir a corre uns estona. Llàstima que en Toni no pugui acompanyar-nos. Podríem aprofitar per parlar de temes de logística en la sortida de l’ermità.
-Roger sembla que has prepara’t una doble sessió d’entrenament per dissabte i diumenge de la setmana que ve que pot ser brutal. Nomes pensar-hi ja em sento cansat, sort de les endorfines que generarà el cervell. La proposta de la fonda de confiança em sembla perfecta.

Tàctiques:
Pel dia de la competició fan falta una sèrie de recursos pràctics com son:
. NORMA 1 : NO PARAR EL DIA ANTERIOR.
* Entrenament curt però de certa intensitat .No provar coses noves..
. NORMA 2 : PLANTEJAR-SE FITES REALISTES.
* No sobrevalorar ni infravalorar les pròpies capacitats. Hem de saber
a quin nivell de forma estem i ser conscients de fins on podem arribar.
. NORMA 3 : ESTAR REALMENT MOTIVAT/ADA PER A COMPETIR .
* No competir perquè si. Es millor realitzar un bon entrenament.
. NORMA 4 : CONFIAR EN LA PLANIFICACIÓ DUTA A TERME .
* No existeixen elements que objectivament ens hagin de fer pensar que no ha estat correcta
-No confiar-hi seria sortir derrotats amb antelació.
Salut i força.

TONI -

Gràcies Roger, ho veiem més endavant.

Aquesta tarda no puc sortir a córrer a l'hora que havíem dit. Ho sento.

Pau i herba

Roger -

Tema Ruta de l’Ermità.

Toni, sense ànims de pressionar: Si creus que hi ha algun cap de setmana que, logísticament parlant, et pot anar millor, si et plau fes-nos-ho saber. És una llàstima no poder comptar amb tu. Dit això, entenc la dificultat d’organitzar un cap de setmana així a 10 dies vista, i les “quadratures de cercle" que això implica...

Carles, Marc, i (espero :-)) Pep, Sam Arruga o altri,

Els organitzadors de la ruta de l’ermità (cingles.com) es troben aquí a Castellar de N’Hug. Avui no he aconseguit coincidir amb els seus horaris d’oficina, però tan aviat els vegi els hi proposaré el següent:

1)Ruta oficial els dies 9-10 d’Agost. Camp base a Castellar de N’Hug
2)Primera Etapa, dissabte 9.08: Catllaràs, passant per Montgrony, Refugi Merolla, Refugi Ardericó. Final d’Etapa Clot del Moro. 85km.
3)Demanaré que ens vinguin a buscar amb furgoneta al Clot del Moro i ens pugin a Castellar (10km per carretera, 500m desnivell – Una tonteria, però que no forma part de la ruta i es pot pagar cara l’endemà)
4) Segona Etapa, diumenge 10.08: Baixada “neutralitzada” fins Clot del Moro, Refugi Erols, Bagà, Refugi Rebost, Molina, Castellar de N’Hug. 75km.

Habitacions: He preguntat a la fonda de confiança i en tenen de disponibles. Mitja pensió recomanable: El sopar és bo i abundant. Ja he comentat que tinc moltes sospites que el meu bon lloc a la Catllaràs es deu al seu caldo amb efectes màgics :-)

Ja em direu el què.
-roger

P.D. Aquest ritme d’activitats és de bojos. Em dona la sensació que aquet blog et xucla com un tornado: Un cop hi entres, ja no en pots sortir. Quin vertigen!

Marc -

Gràcies a tu.. demà al matí estem apuntats.

Perfecte, demà parlem.. això de pujar amb en toni i en carles serà d'allò més motivador..

Bona nit!

Roger -

Collonut Marc – T’acabo d’enviar email amb les meves dades. Si et sembla bé, demà et truco a mig matí/migdia i ultimen detalls.

Gràcies de nou
-roger

Marc -

Cap problema Roger, només faltaria. Si pots enviar-me les dades que demanen a la butlleta de cara a la inscripció, perfecte. De totes maneres demà pagaré i així ja tindrem lloc.

estem en contacte Roger

Roger -

Marc, perdona el retard – SÍ a TOT. T’acabo d’enviar un SMS.
Moltes gràcies
-roger

TONI -

Un parell d'enllaços per anar fent boca:

http://www.ce-terrassa.org/www/index.php?option=com_content&task=view&id=140&Itemid=99

www.triatlonchannel.com

Pau i herba

Marc -

Si voleu em podeu enviar la butlleta omplerta que hi ha penjada a www.probike.es.

Si m'ho envieu x mail feu-me un truk: megaporres@hotmail.com

salut

Marc -

Roger, si em confirmes que vols se la meva parella (vist el nivell de romanticisme que ha adquirit aquest blog) demà puc anar a pagar. Si vols el mòbil és 616969007.

Toni, potser demà vinc a correr amb el mestre.. per aprendre una mica.. Ja et confirmaré demà..

Carles, lo de Castellar de N'hug per mi bé, llàstima que en toni no pugui venir.. Si vols confirmem, ja buskarem hotel..

salut i.. fins ara

TONI -

- Volta Cerdanya.

D'acord amb fer parella. Heu vist que les habitacions ja s'han exhaurit? Personalment prefereixo la tenda a la mansarda.

Malgrat que diu que no s'hi poden apuntar acompanyants, vull preguntar si al camping sí que poden venir.

- Ruta pel Pirineu.

Per fer la Ruta de l'Ermità, els dos caps de setmana em van malament. El primer perquè no em va bé pujar el divendres. I el segon perquè arriba la Clara. No podré venir a fer-la, no obstant, i encara que sigui en solitari, la faré en un altre moment.

- Entrenament demà.

Segurament demà a la tarda sortiré a córrer i l'hora entre 7 i 2/4 de vuit. O bé ens truquem per telèfon per quedar, o bé enviem missatges pel blog.

Pau i herba

Carles -

Propostes:
1.- Toni et voldria proposar que fossis la meva parella…….be, espero que no ho haguí mals entesos, m’estic referint a la XIV Volta a la Cerdanys’08. Si et sembla be demà podria fer la inscripció. Tanmateix et trucaré aquest vespre per parlar-ne.
2.- Marc si et va be pujar el 9 i 10 d’agost a Castellar de N’Hug, podríem confirmar-li a en Roger les dates proposades. Ja comenterem els temes de logística quan sapiguem si en Pep i en Sa Marruga també venen.
3.- Demà per la tarda, dijous estic en disposició d’acompanyar-vos en alguna de les vostres sessions d’entrenament, sigui en bici o corrents, ja em direu quelcom.
Salut i força.

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 22: Al migdia tornada d’Hostalric a Arenys en bici sota una forta calor. Per la tarda 45 minuts al gimnàs i 25 minuts fen series corrents. Per la nit 40’ d’arma secreta.

Tàctiques:
Per millorar el rendiment esportiu es necessari enfortir la preparació mental. Alguns suggeriments al respecte son:
1 : NO HI HA RIVALS SUPERIORS ,SOLS ;MES PREPARATS.
* Per tant el secret per a superar-los sols es un : seguir entrenant.
2 : CADA MILLORA ,PER PETITA QUE SIGUI ,ES UN TRIOMF.
* Percebre les millores en la C.F pas a pas (a curt termini).Es una bona forma de motivar-se i gaudir de l'entrenament.
*Tenir paciència .No voler millorar massa a pressa.
3 : NO OBSESSIONAR-sE .DONAR-LI A LA COMPETICIÓ LA
IMPORTANCIA QUE MEREIX ; NI MES NI MENYS.
* Obsessionar-se sols implica pressió i disminució del rendiment.
* No donar massa importància als “comentaris destabilitzadors” d’oponents.
4 : LA CURSA NO ES COM COMENÇA SI NO COM ACABA.
* No deixar-se portar per les emocions .Dosificar l’esforç i no treure conclusions precipitades.
* Confiar en el nostre final .
5 : LA FORTALESSA I SEGURETAT MENTAL ES VITAL .
* Confiar en la planificació del nostre entrenament,no obsessionar-se ,
Salut i força

Marc -

Demà intentaré passar per PROBIKE a buskar les butlletes. Roger, si vols fem parella, ui ui kina por..

Mireu-vos en tot cas quina modalitat de 'dormir' voleu, si habitació, habitació comunitària o camping..

Demà concretem.. salut

TONI -

- Entrenament d'avui:
. 2000 mtrs piscina.
. 7 km carrera.

Ho sento però a mi el cap de setmana del 9-10 no em va bé.

Com diu en Marc demà s'obre la inscripció per la Volta a la Cerdanya. Ens hi hem d'inscriure? Si és que sí, cal fer-ho ràpid, que em sembla que hi haurà molta demanda.

Roger, hores d'ara deus estar molt fort entrenant en alçada. No hi haurà qui et segueixi.

Pau i herba

Marc -

Dilluns 25kms en btt, pujant dos cops a la Creu amb el colega ke em fot canya.

Roger, em sembla perfecte. Per mi ja podem mirar tema hotel i endavant! La oficial em sembla bé..

Dijous s'obren inscripcions de la Volta a la Cerdanya. Hi ha tres modalitats de dormir, amb tres preus. A mi m'és igual. Roger, en compto amb tu?

Osti aquí tothom entrena molt.. a la Ruta de l'Ermità saltaran espurnes..

salut i...

Carles -

Entrenaments:
Dimarts 22: Pel mati he vingut a treballar amb bici, 34 Km; amb un temps de 1h.17’, he coronar Collsacreu amb 31’ 13’’. Encara continuo suant l’alcohol ingerit el pasta cap de setmana.

Propostes:
Roger a mi el cap de setmana del 9 i 10 d’agost em va be fer la ruta de l’ermita. Com que últimament vaig molt revolucionat estic en disposició i amb ganes de fer la ruta complerta; tanmateix qualsevol de les altres propostes em semblen encertades. Ara cal que en Marc, en Toni, en Pep ,en Sa Marruga diguin la seva.

Tàctiques:
Pera aconseguir uns bons resultats esportius es essencial un bon entrenament, algunes de les recomenacions.
. NORMA 1 : ESCOLTAR EL NOSTRE PROPI COS.
* El cos és intel•ligent. Saber interpretar-lo. Si demana descans donar-li..
NORMA 2 : UNA BONA BASE ES PRIMORDIAL PER AL RENDIMENT FUTUR.
* Una carga de entrenament elevada es bàsica per a assolir bons rendiments.
* No treballar mai la qualitat abans que la quantitat.
. NORMA 3 : COMPAGINAR ADECUADAMENT TREBALL I DESCANS.
* Es el secret de l'entrenament. No hi ha millora si no hi ha recuperació.
* No capficar-se pels entrenament perduts. Prendre-s’ho com un dia de relax.
. NORMA 4 : NO OBLIDAR EL TREBALL DE FORÇA I FLEXIBILITAT.
* En pretemporada : de forma general .
* En temporada : de forma específica.
. NORMA 5 : ADECUAR L’ENTRENAMENT A LES PROPIES CARACTERÍSTIQUES. I LES DE LA PROVA /ES QUE PREPAREM.
* A les pròpies característiques.: capacitats més/menys desenvolupades ,
carències TCN ,capacitat de recuperació ,….
* A les de la prova/es que preparem : kilometratge, perfil ,climatologia ,
caract. Tècniques ,….
. NORMA 6 : NO OBSESIONAR-SE .ENTRENAR A D' ESDEVENIR UN PLAER NO UN CÀSTIG INSUBSTITUÏBLE.
* No es aconsellable forcar-se psicològicament. Hi ha millors i pitjors moments per a entrenar.

Roger -

Al final he aconseguit trobar una estoneta i seure davant l’ordinador. Sembla mentida, però quan estic de vacances m’entra una al•lèrgia especial als ordinadors – L’altre dia la Mireia em preguntava perquè collons m’enduia l’ordinador, i vaig respondre de la manera més sincera: No és per feina, és pel blog :-)

Però anem a pams: Primer, felicitar en Toni i en Ricard per la triatló. Toni, estic molt content perquè indiques que te’n vas anar satisfet del resultat. Una hora i 5’ em semblen brutals, però com que no en tinc ni p. idea del què això representa per un triatleta, em quedo amb les teves bones sensacions. Tinc ganes que me’n facis cinc cèntims la propera vegada que ens veiem.

PROPOSTA: RUTA DE L’ERMITÀ, 9-10 AGOST

Cap de setmana del 9-10 d’agost a Castellar de N’Hug? Si com indica en Carles, per temes logístics podeu pujar un dissabte al vespre i fer nit aquí, millor que millor. Demà mateix preguntaré disponibilitat d’habitacions per aquelles dates, i pel següent cap de setmana (per donar més alternatives).

Seguint l’estela de la pedals de foc, i en plena efervescència de travesses en btt pel nostre país, la Ruta de l’Ermità es presenta per primer cop aquest any com a recorregut circular enllaçant quatre refugis (i un alberg) per les comarques del Ripollès, Berguedà i Cerdanya, amb un total de 162km i +8.600m

Feu un cop d’ull a la web, està força bé:
http://www.rutaermita.com/inici_es.html

Entre d’altres sponsors a'hi troba Probike (per variar). I com no, es pot realitzar en modalitat non-stop: 24 hores com a màxim per fer-ho.... però espera Carles, espera. Potser aquest any encara no... :-)

La meva proposta pel cap de setmana 9-10 d’agost seria la següent:

a)Etapa llarga el diumenge de 70-80km, amb +3000m acumulats. Tinc dues rutes pensades des de Castellar de N’Hug. Una d’alta muntanya passant pels refugis de l’Erols i Rebost (coronant el Coll de Pals 2100m i passat per la Molina). I l’altre de menys alçada, però de molta bellesa passant pel Catlleràs i Rasos de Tubau (fent els refugis d’Ardericó i Merolla)

b)"Oficial": Inscripció de 40EUR amb maillot i pack de merchandising (ai, en diuen de benvinguda). Podem fer una etapa diumenge, o dues (dissabte + diumenge). La mateixa inscripció crec que dona dret a un futur intent non-stop (per exemple l’any que ve?) sense càrrec addicional...

En qualsevol dels casos m’ofereixo per fer-vos el briefing de la ruta un cop arribeu...

Sam Arruga, per descomptat seria un plaer poder comptar amb tu. Potser és un bon moment per reivindicar, a cop de pedal, les virtuts de les dietes amb greixos en detriment de les vegetarianes, i d’altres productes sospitosos :-)

Estic molt il•lusionat preparant una ruta que pugui estar a la vostra alçada!
-roger

pep -

Felicito al dos triatletas tot i no arribar 1ºes
Han fet un bon resultat
Ja parlare amb en Ricard per inculcar-li
Que duran una carrera no es perdona ningu

La foto una mica provocadora
posan el titol de la cronica directament a Internet
surt la pagina sense pasar per la llibreta

jo diumengue tenia poc temps i baig fer voltes per
Can Gelpi Pollastre Arenys de Munt Colllsacreu
I baixada per can Colomer.

Jo l’Agost tinc feina i sols puc surtir diumengues mati
Sam l’heba fa miracles si no mira la cronica de Malgrat
La clasificació de Toni
Fins ara salut


Carles -

Entrenament:
Dilluns 28: 10 Km. 500 m. a un ritme suau vorejant la Todera que encara no es seca, cosa inusual en aquesta època de l’any.

Xafarderies:
Les nenes de l’Ajuntament estan meravellades pels cossos apol•linis d’en Toni i en Ricard, fins al punt que em reclamen que jo també em dediqui a fer triatlons si aquest han de ser els resultats. Alguna d’elles, que esta de bon veure i sense compromisos, m’ha demanat el numero dels vostres mòbils. Espero instruccions al respecte.

Tàctiques:
En ocasions pera aconseguir l’èxit s’ha de seguir el camí de l’engany. Per això, quan sigueu capaços, fingiu incapacitat; quan sigueu actius, fingiu inactivitat. Quan sigueu a pro, feu creure que sou lluny ; quan sigueu lluny, feu creure que sou a prop. Oferiu esquers als vostres competidors : fingiu debilitat i cansament. Quan el contrari està a punt, disposeu-vos a refusar participar en la competició; quan és més fort, eviteu-lo. Ataqueu quan estigui desprevingut; actueu quan no ho esperi. Aquestes son algunes de les claus pera aconseguir la victòria; la seva aplicació no es pot preveure per endavant.
Salut i força.


Marc -

Carles, ja t'explicaré amb detall però bàsicament es tracta d'anar tirant de vodka amb taronja (Absolut, si pot ser). De totes maneres quan he vingut "tocat" ho he pagat molt car, com a l'Open Natura..

Quants objectius tant interessants.. m'agrada!

Vaig a entrenar una mica..

salut

TONI -

Entrenament d'avui:

- 2.500 mtrs piscina.

Nou objectiu:
. pes actual 83,5 kgs.
. pes objectiu: 80 kgs
. data: principis d'octubre.

Pau i herba.

Carles -

Entrenaments:
Dissabte 26: 35Km. en bici a un ritme tranquil per preparar la sortida nocturna (Rupit-Canyamas- Can Brugeura-LLavaneres-Arenys)
Diumenmge27: 34 Km. En bici a un ritme de pau i herba per pair la mona (Can Vives de la Cortada- Olzinelles- Rectoria-Vallgoguina-Arenys).

Confidències:
Aquesta setmana he intenta utilitzar el sistema d’entrenament d’en Marc per millorar a nivell esportiu i l’únic que he aconseguit es acabar fet pols. Porto 10 dies d’una intensa activitat alcohòlica i els fruits de tant d’esforç no acaben d’arribar. Desconec si el problema es que no se fer les combinacions correctes o be he volgut millorar massa despresa. Hauré de parlar amb qui te la patent d’aquest particular sistema d’entrenament perquè m’indiqui que haig de corregir.

Propostes:
Roger sembla ser que de moment som tres els qui podem visitar-te al teu refugi pirinenc. Possiblement el millor seria pujar el dissabte per sortir a fer la volta a primera hora del diumenge. Donat que la Montse m’acompanyarà convindria indiquessis quin dia et va be per poder reservar amb temps una habitació en algun hotel.
Salut i força.

Carles -

Tàctiques:
Arribat l’estiu m’ha semblat oportú i convenient encetar un nou apartat en el blog on recollir les diferents tàctiques i estratègies que convé utilitzar per millorar el rendiment i escalar posicions en el rànquing. Aquí hi ha la meva primera entrega :

La invencibilitat resideix en la defensa ; la possibilitat de victòria, en l’atac. Si les meves forces no són suficients, em defenso; si són suficients ataco. Si utilitzo la defensa, m’amago en les profunditats de la terra; si em decideixo per l’atac, copejo com un llamp que cau del cel. D’aquesta manera em sento capaç de preservar les meves forces intactes i d’assolir la victòria total.

Els mètodes per aconseguir aquesta victòria són: primer, mesurar la distància; segon, controlar les forces; tercer, determinar les capacitats; quart creure amb les meves possibilitats; cinquè, victòria. El terrenys determina les distancies respectives; les distancies ajuden a mesurar les forces; les forces condicionen les capacitats ;les capacitats reforcen la creença amb les propies possibilitats ;aquesta confiança determina la victòria.
Salut i força.,

Marc -

Felicito als dos triatletes, l'objectiu és un dia dona'ls-hi canya a un triatló..

El casament de puta mare.. el ke vaig ballar equivaldria a fer Sant Martí i Corredor a una mitja de 17km/h.

Demà tornem als entrenos diaris.. Salut i pastanagues