La llibreta virtual.

pont

Ja estava cansat de mirar la meva foto el Turo de Home

Publico aquesta suposo es el pont túnel que en Carles

Ha fet corrent per anar de Dinamarca a Suècia.

Veig molta motivació i molt entreno

Jo he fet dos entrenos, dimars i avui pujada

Pedra Ferradura, Creu de Rupit etc 16km

diumenge aniré dormir tard i si pedalo serà un rato

a les 10h o 11h mati

salut i entreno

Carles -

Toni, Roger i Marc la sortida serà a les 7 al Calisay. Jo portarè una foto d'en Pep perque així tambè estigui amb nosaltres. Si voleu a Sant Esteve hi ha una pastisseria per poder comprar alguna cosa per esmorzar en arribar al Pla de la Calma.
Recomano sortir tranquils doncs la volta es molt llarga i hi poden haver atacs sorpresa.

Roger -

... acabo de rebre el següent SMS – “El gran màgic confirma que demà a les 7 al Calisay, i qui pugui que el segueixi...” Fa molta por.

Acte seguit la Mireia m’ha corregit i m’ha dit que la cançó de l’Springsteen es “NO surrender” (disculpes si he pogut ofendre algún fan). Però seguint amb les premonicions, ara encara tinc més por :-)

Avui entrenament matinal suau suau, 20km +500m.

Des de la terrassa de casa estant, escolto en directe el Boss com arranca el concert al Camp Nou amb un “Bona nit Barcelona“ i amb el mític “sweet surrender” (dolça rendició) – Serà premonitori del que ens preparen els non-stoppers per demà?

Demà a les 7AM al Calisay.
-roger

P.D. Pep, m’imagino que la sortida al Pla de la Calma et queda curta, però no saps com dir-nos-ho. És broma :-), llàstima que no puguis venir.

Marc -

Hola nois, ja ho tinc tot preparat.. ja concretarem l'hora, suposo que a les 7h. Jo a la 1 hauria d'estar a Arenys.

Dijous: 37kms, sta mònica, pi de buac, xeremell, arenys.. 18,5 de mitja.. el company amb el que surto està molt fort.
Divendres 1000m de piscines estils.. tindrà continuitat perquè m'hi trobo bé..

Demà ens veiem..

TONI -

Carles, suposo que ja ets llegit els comentaris del crak 1044. Tot esperant que ens digui a quina hora sortirà a fer la volta de reconeixement potser ens hi podríem arribar. Si és a la tarda no sé si a en Marc li anirà bé de venir.

Potser també es podria trucar a la professora d'anglès...

En Marc sembla molt motivat per demà. Diu que encara té coïssor. Vol saber urgentment qui serem i a quina hora sortirem. Segurament empalmarà, però llavors exigeixo controls o bé jo abans de sortir passaré pel Johnnys.

Pep, em sap greu que no puguis venir ja sap però que qui no surt, cracracracracracr, no puntua.

pep -

Acabo de llegir el bloc i veig un nivell
d’entrenament casi de professionals.

La proposta d’en Carles pujada al Pla de la Calma
Excusa nº 1041 aniré dormir tard
Excusa nº 1042 no puc arribar tan tard
Es una sortida per fer com diu el seu nom Calma
Sense estrès de anar mirant el rellotge

Entrenos
2 pujades Pedra Ferradura

Espero llegir aviat la crònica de la sortida
¿es faran controls sorpresa¿
Jo sortiré dos hores per fer base

Que vagui be
Salut i desnivells

1044 -

per mi dura vol dir durilla per tu. Jo no en tinc ni papa de btt, i de baixar encara menys, no crec que tu tinguis problemes, ja els tinc jo. Dijous que ve anire a fer el circuit per recordar els trams més "cabrons", si vols hi estas convidat.

Entrenaments:
Dijous 17: 10 Km. corrents amb no molt bones sensacions, 40’ al gimnàs i una parell de cubates als monòlegs que els dijous fan a la tercera platja.

Propostes:
Com diu en Roger ha arribat el moment de la veritat amb els grans reptes del mes de juliol i ja no ens podem tirar enrere. Sembla assegurada ,a la sortida de diumenge al Pla de la Calma, la presencia d’en Roger, en Toni i en Màgic. Manca confirmar l’assistència d’en Marc i en Pep. Recordo que segons l’home del temps aquest diumenge farà força calor i cal portat l’esmorzar.

Confidències:
Ahir em vaig trobar en Charly, l’antic bucaner, passejant per la Riera i en comentar-li la sortida que volem fer el diumenge em va dir que la pista que va de les piscines de Sant Esteve de Palautordera al Pla de la Calma es un dels llocs on va entrenar. La pujada te aproximadament 11Km i un desnivell acumulat de 1000 metres i ell corrents la fa amb menys d’1 hora. Senzillament impressionant.

Hola!

He tingut la curiositat de mirar el blog ara i em trobo amb una activitat frenètica d’entrenaments, propostes, i motivacions varies... em volia relaxar després d’un dia llarg de feina, i ara trobo que em costarà agafar el son només pensant amb els vostres entrenaments! De fet, no sé si anar a dormir o demanar alguna bici a l’hotel; la que sigui :)

Proposta Carles pla de la Calma: Agosarada per mi; per la dificultat, Kms i hores sobre la bici. Però no valen excuses. Estem en el temut mes de Juliol, i a les grans cites ja no ens podem tirar enrere.

Proposta triatló: Jo aquí em descarto totalment. Reitero que ja fa temps que he entès que això del triatló es per esportistes de nivell. Jo no estic en aquest grup (i no tinc clar si mai hi podré aspirar) :-)

Demà torno – Estaré atent al blog per anar ultimant detalls.

TONI -

Hola crack, sóc el 1134. Jo ja hi estic inscrit, i com llegeixes entrenant fort per recuperar-te els 10 minuts que em vares agafar a Mataró.

La resta han tirat del llibre d'excuses.

Fes-nos-en cinc cèntims més de la ruta de la btt. Què vol dir dura? Quants kms de pujada? La baixada tècnica com la duatló de Mataró?

1044 -

hola craks, si que us ho agafeu en serio això d'entrenar, us vull fer saber (si encara no hu sabeu) que el 27 de juliol hi ha un triatlo de btt a malgrat. No us espanteu perque esta dissenyat per a ciclistes de muntanya. Nomes 400 de aigua i 14 de btt mes 5km a peu. La btt te una pujada molt dura i una baixada un pel tècnica pels que no hi estem avessats, ideal per machacar als flipats de carretera. Us hi espero, valents! Per més informació i inscripcios al web del GEM de malgrat

L'efecte Mitjà.

És com l'efecte papallona, llur batec d'ales provoca un huracà a l'altre costat del món.

En el meu cas em causa una motivació immensa i aquest migdia he tornat a la piscina a fer una altre sessió.

Aquesta tarda també em toquen sèries de córrer, no sé si em trobaré al gran Mitjà. Per si de cas portaré el crono i la llibreta, potser a en Marc ja li ha passat la coïssor.

Xafarderies:

Avui he parlat amb l'entrenador dels triatletes de Mataró. El dissabte passat va participar a l'Ironman de Klagenfurt. Va fer el 8è millor temps però com que no havia complert una sanció va ser desqualificat. Diu que l'any que ve. Us sembla que el podrem acompanyar?

Entrenaments:
Ahir en Toni em va donar una d'aquelles medecines que segons el parer d'en Marc couen .Vaig intentar una mitjanada en el passeig marítim de Canet, però el tret em va sortir per la culata, doncs el triatleta va aguantar la tirada i va fer una demostració de força i potència. Cura d'humilitat per en Màgic que va escriure unes ratlles a la seva llibreta i, pel que sembla, en Toni en va esborrar algunes altres. Tanmateix en veure l'alegria del meu competidor em vaig sentir recompensat.

Propostes:
Si diumenge sembla be l'atac al Pla de la Calma, hauríem de quedar un xic abans al Calisay a les 7 o 2/4 de 8. La ruta seria per carretera fins a Sant Esteve de Palautordera, desprès pujada mítica per el camí del les piscines per fer un petit recorregut pel pla de la Calma, a continuació baixada a Sant Pere de Vilamajor, per anar fins a Can Bordoi i tornar a casa tot passant pel Corredor. Son aproximadament 100 Km. amb un desnivell acumulat d'uns 3000 metres; calculo que estarem 7 hores amb el cul a la bici. Pel camí no hi ha bars, per la qual cosa convindria portar l’esmorzar .Us hi apunteu?

Confidències:
Avui m'he sentit incapaç d'agafar la bici per anar a treballar, em convé recuperar forces per la sortida de diumenge, que donat el nivell de motivació, pot ser molt exigent; tanmateix intentaré anar a fer series per la tarda per guanyar una mica de velocitat.

L'efecte Mitjà.

Després de la motivació que em va donar en Carles ahir la tarda, aquest matí he anat a fer una sessió de piscina.

Saber que en Carles aquest matí ha anat a treballar en bici em fa ser conscient que he d'esforçar-me més de cara a diumenge.

TONI -

Aquesta tarda he sortit a fer l'entrenament d'avui.

Tot just escalfant m'he trobat al gran Mitjà.

He d'agrair en Màgic que m'hagi volgut acompanyar. Sota la seva tutel·la he aconseguit rebaixar el meu temps. Hem fet 7 kms a un ritme mig de 4'36" el km.

M'ha motivat, no tant sols a no baixar el ritme, si no que també a incrementar-lo.

Demà més entrenament, tot preparant la sortida de diumenge.

Entrenaments:
Dimarts dia 15: 70 Km. en bici (Arenys-Hostalric-Arenys). Mitja hora al gimnàs. 3 series corrents d’1 Km a 3’ 45’’. Massatge d’una hora. Mitja hora d’arma secreta.
Confidències:
Amb la quantitat d’endorfines que esta generant el meu cervell per l’intens entrenament, em sento com un mestre zen en plena meditació, com un ionqui desprès d’injectar-se l’heroïna o com un poeta en acabar d’escriure els seus millors versos. Un estat de benaurança espiritual banya cadascuna de les meves cèl•lules amb una pau interior que em permet localitzar la clau de la felicitat que, segons en Toni, els Deus han amagat al nostre interior.
Per la nit estic tan cansat que un son reparador m’acull com si fos un infant.
Sense excuses:
Dissabte i diumenge no aniré a Saragossà, doncs finalment en Guiu no participarà en el campionat d’Espanya de patinatge . Es molt agosarat proposar un atac a al Pla de la Calma?. Ja en parlarem

Marc -

Aquesta tarda 1h 15' corrent pel passeig de Llavaneres, uns 12kms amb mitjana de 150ppm. Molt suau per anar agafant forma.

La pallissa de divendres encara cou.. Demà s'intentaran 2h d'spinning..

Salut i dones

TONI -

Em fa molta por la motivació que està agafant el grup.

D'en Carles ho acabo de llegir. En Marc ha de demostrar que el divendres només va passar que va berenar abans de sortir i això li va passar factura.
En Roger llevant-se quan el sol encara no ha sortit. I en Pep, què dir d'en Pep, em sembla que mai l'havia sentit dir que entrenava de nit.

Doncs expliquem-ho.

Aquesta tarda sortiré a córrer, cap a les 8 o 2/4 de 9. Aniré cap a Canet, avui toquen sèries. Si algú s'apunta feu un truc al mòbil.

Pau i herba.

Entrenaments:

Dimarts 15 : Per aconseguir el podi al major nombre d’hores d’ entrenament de l’any 2008 avui he tornat a anar a la feina amb bici. De casa a Collsacreu he tardat 32’ 45s; espero properament assolir baixar dels 30’ .
Confidències:

Necessito que entreneu mes i mes cada vegada, doncs les vostre proeses em motiven
a esforçar-me per progressar. En ocasions ja no se si entreno perquè en tinc ganes o be per poder-ho explicat al bloc.

Marc -

Aquesta tarda, de 8 a 9,20 Arenys de Munt, Ca l'Arquer, Casa Nova, Pi de Buac, Creu de Rupit, Turó d'en Montalt, Mirador de St. Vicenç, Can Jalpí i Arenys. Anava amb un amic que m'ha fotut molta canya.

Divendres em van repassar molt i això em farà entrenar fort aquest estiu. Demà correré per el passeig de Caldetes. Ho dic perquè sovint em trobo els nonstoppers per allà..

Intentaré planificar les meves sortides nocturnes per estar diumenge al calisay, aprofitant la visita d'en Roger i a veure si ens veiem amb en Pep.. i tots.

He trobat força gent del club d'Arenys de Munt avui i van molt forts. Diuen ke faran unes 3 parelles mínim per la Volta a la Cerdanya..

Salut i entreno

TONI -

Carles, aquest matí m'he trobat amb el maratonià. Anava a un ritme que feia por.

Ja hi aniré a veure si em canvien el culot, doncs.

Entrenaments:
Dilluns dia 14 : 17 Km. corrents amb 700m. de desnivell positiu (Hostalric-Grions-Sant Feliu de Buixalleu-Massanes-Hostalric), continuen les bones sensacions. Avui hagués pogut fer una marató.
Xafarderies :
Dissabte a la tarda vaig comprar roba esportiva skinfit. El venedor em va comentar que tenia un molt bon temps fen maratons i que abans entrenava 10 cops a la setmana. Ara no compateix i solsament entrena 6 cops a la setmana. Per cert Toni em varen comentar que si vols et canviaran el culot doncs te garantia.
Confidències:
Un del secrets de la felicitat es tenir ganes de fer coses diverses i pesar-s’ho be quan es poden realitzar.

Entrenaments:
Dissabte de les 0 a les 4 de la matinada a barraques mig litre de guisqui amb diversos combinats
Dissabte al migdia 30 Km amb bici Hípica de LLavaneres,-Pi de Buach- Lurdes- Arenys.
Dissabte per la tarda 16 Km. Anar i tornar a Sant Pol,molt bones sensacions especialment a la tornada que va ser molt ràpida sota una pluja estimulant.
Diumenge: 4 hores d’escacs amb un resultat mediocre 5 partides guanyades i 5 de perdudes.
Excuses:
Dissabte i diumenge propers serè a Saragossà al campionat d’Espanya de patinatge, no podré acompanyar-vos a una sortida que promet ser força interessant.
Xafarderies:
Dissabte a barraques vaig estar parlant amb en Charly, un històric bucaner. Em va comentar que enguany ha quedat quart al campionat de Catalunya de veterans de muntanya, on els desnivells acumulats en cada cursa son brutals. Entrena cada dia dues hores a un ritme infernal.

TONI -

Je, je je, bona Roger. Segur que en Pep ens donarà una lliçó el proper dia que sortim, que espero sigui diumenge vinent.

Llegeixo però que tu no afluixes i els entrenaments són cada vegada de més kms i ja et lleves més d'hora. No hi haurà qui et pari. Haurem de subornar a la família perquè no et deixi sortir tant.

En referència als 5 minuts per km, de fet són dos els que m'han dit que està per sobre dels 5 minuts és patètic. Aquest matí he fet els 7 km a un ritme de 4'50". Demà toquen sèries. S'ha de millorar.

Espero que per diumenge que ve estaré en forma per intentar seguir les vostres roderes abans no s'esborrin amb el temps.

Pau i herba.

Roger -

Entrenaments secrets, secrets cap de setmana:

Dissabte – 40km, +1200m
Diumenge – 25km, +850m

Avui he batut el meu propi rècord de sortida matinal – A les 6:30 ja m’he sorprès pedalant dalt la bici (em pregunto quants cubates tindria en Marc encara per endavant). Ja se sap, les obligacions familiars requereixen adaptar horaris constantment. Però la veritat és que la sensació de quietud, i aquella intensa olor de frescor que regala el bosc després d’una bona remullada com la d’ahir, compensen amb escreix l’esforç inicial (he intentat posar atenció al cant de la Mallarenga, però crec que a Collserola no n’hi ha – per no haver d’admetre que no encara no en tinc ni p. idea de com canta)

Si hi ha quòrum, el proper diumenge és molt probable que pugui sortir amb la colla (tinc dinar familiar a casa els pares, i per tant les negociacions familiars estan molt avançades). Potser és una bona ocasió per parlar de les diverses propostes que hi ha damunt la taula – bé, això sempre que els non-stoppers tinguessin a bé de parar per esmorzar en algun moment de la sortida (la última vegada ja va ser difícil de negociar)

Aquesta setmana estic de dilluns a divendres fora per apagar tots els focs possibles (o millor, encendre’n de nous) abans de les meves vacances d’estiu (del 27 al 16 d’Agost a Castellar de N’Hug, entrenant intensament a alçada! :-)) Proposaré alguna ruta pel mes d’agost, per si us animeu a fer alguna etapa pirenaica (o potser podem fer coincidir la transpirinenca d’en Carles al seu pas pel Cadí :-))

Bona setmana a tothom!
-roger

P.D. 1. Marc, baixar dels 5 min per quilòmetre ho trobo d’una altra “lliga”. Però es clar, això no li podem dir a en Toni perquè s’ofendrà amb nosaltres i ens dirà que si els seu referents aquí i allà, i etc., que encara li queda molt per recórrer i millorar. Mirant els entrenaments i, sobretot, els registres que fa, jo ja fa dies que he entès que un triatleta està fet d’alguna cosa molt especial. Molta sort en la teva nova aventura!

P.D.2. Quant llegeixo les cròniques d’en Pep, jo també tremolo. Ara tot just llegia el segon paràgraf “Avui he sortit direcció a Coll Sacreu i...” Aquí la meva ment ha anat més ràpid que la lectura i ja em temia el pitjor: “... m’he trobat pel Collsacabra”, o “he enfilat per les Guilleries direcció a Tavertet”, o “he esmorzat a Sant Miguel del Fai”... menys mal que t’has creuat amb els companys d’Arenys de Munt i heu acabat al corredor! :-)

pep -

Bona tarda veig que els entrenos no fallen especialment em Toni
Marc a combinat entrenos i festes de Sant Zenon.

Avui he sortit tard 10:15h direcció Coll Sacreu he trobat que
Baixaven els del cc Arenys de Munt que entrenant per
La sortida que fan a Andorra el 19 de Juliol.

Entrenament d’avui Coll Sacreu. Sant Celoni. Corredor i
Baixada per Creu Rupit i Subirans
34 km. 1h i 53 m

Espero sortir algun diumenge junts per comprovar entrenos
Salut i entreno

Entrenament d'avui:
- 50 kms per carretera.

No veig cap entrenament del gran Carles ni de'n Roger. Serà tot secret?

En Pep no afluixa. La propera sortida em sembla que serà molt disputada.

Marc, una vegada hom em va dir que córrer a 5 minuts el km era patètic. M'hi he hagut d'esforçar força per baixar els 5 minuts però sembla que ara estic per sota. Demà tornen els entrenaments de córrer.

La inscripció per la Volta a la Cerdanya s'obre el dia 30 de juliol, encara tenim dies per anar-ne parlant.

Marc -

Com va Pep.. veig que no perds pistonada. A veure si aviat torno a sortir els diumenges i ens anem veient.

Jo aquest cap de setmana no he entrenat gens, com a mínim esportivament parlant. Entre divendres al vespre i diumenge al matí he viscut de festa permanentment, entre barrakes i 'despedida' d'un bon amic.

Haig de dir que divendres vaig rebre una pallissa insòlita. Vam quedar amb en Toni per anar a córrer i va enxufar un ritme de menys de 5minuts el quilòmetre que em va deixar mort. El pitjor és que vaig parar dos cops, no vaig completar tot el recorregut i en Toni em va haver d'esperar al final. Gran lliçó del mestre tratleta que ja ha deixat clar masses cops que s'ho pren en sèrio i no regalarà cap victòria.

Estem atents de la Volta a la Cerdanya si voleu.. en parlem.