Blogia
La llibreta virtual.

Pujada en solitari al Turó de l'Home

Pujada en solitari al Turó de l'Home

Roger, ja veig que has aprofitat bé el matí:  muntanya i platja.

Jo aquest matí tenia bones sensacions i a 7:45h he anat direcció

Collsacreu i a un ritme tranquil m’he trobat al Turó de l’Home.

La baixada  per la Costa del Montseny molt divertida.

Una parada a Sant Celoni per recuperar forces.

El tros de Sant Celoni a Arenys de Munt, degut als kilòmetres.

Acumulats a les cames s’ha fet una mica pesat.

 

Esperant poder tornar-hi amb companyia.

 

Salut i entrenaments secrets

 

20 comentarios

TONI -

Entrenament d'avui:

- Ruta Tordera-Hostalric-St. Celoni-Collsacreu-Arenys
70 kms.

Pau i herba

TONI -

Aquesta tarda en Marc m'ha fet recordar una lliçó d'humilitat: "Quan hagis conquerit el poble del teu enemic, si no vols que et tingui odi no has d'humiliar-lo"

Gràcies Marc per les teves ensenyances, així com per deixar-me passar davant teu, encara que només fos per una passa.

Pau i herba

TONI -

Carles, no hi ha res just o injust. Cadascú fa el que li sembla bé.

El meu cas és a l'inrevés i llegint els teus quilometratges em motivo i demà ha de fer com a mínim una part d'ells, per carretera, això sí.

Les rutes que esmentes em semblen fantàstiques, meravelloses, però com t'ho dius per qui pugui somiar. Jo no puc adormir-me.

Aquest migdia he fet els 2000 mtrs de piscina i d'aquí a 1/4 d'hora em toca la prova més forta del dia: anar a córrer amb en Marc. Si el resultat és bo per a mi ja ho publicaré. Si no mutis i a la gàbia. Penitència.

Pau i herba.

Carles -

Això es injust, primer amb motiveu amb uns entrenaments descomunals i quan intento emular les vostres gestes em dieu que em cremaré. La veritat però es que en Toni te tota la raó. Ahir en acabar l’entrenament amb en Marc vaig fer mitjà hora més al gimnàs i una hora d’arma secreta. Avui he tornat a anar a la feina amb bici. Estic absolutament rebentat, fos, sense esme, però com deia la meva avia per lluir s’ha de patir. Tanmateix hi ha una part positiva, feia més set anys que la balança no marcava els 70 quilos.

Toni demà em fa més il•lusió fer btt per la muntanya, perquè estic una xic saturat de carretera. Aquesta nit tinc la intenció d’anar a barraques i possiblement vagi a dormir tard, per tant dissabte aniré a fer una volteta sol a escoltar el cant dels pollets de la mallerenga carbonera.

Tinc una sèrie de propostes esbojarrades per aquest estiu de les quals en vull destacar tres: Anar amb cotxe a Girona i fer la ruta del carrilet fins a Olot anada i tornada, amb un total de 160 km. Fer amb una setmana la ruta del GR 11 de Cap de Creus fins a Hendaya amb bici amb uns 950 Km.. Seguir el GR 92 des del Corredor fins a Tarragona. Quina somia es perquè no vol.

Salut i força.

Marc -

Molt bé Toni, ens comunikem.. portaré les malles Skinfit de triatló per si ens animem i acabem fent tres esports... a l'estil Mitjà..

Xauuu

TONI -

Marc, cap problema per l'hora. Jo com a molt tard sortiré a 2/4 de 8. Ens comuniquem pel mòbil.

Pau i herba

Marc -

Toni.. no tinc bici de carretera encara.. demà podria venir, suposo que arribaré a Arenys màxim allà quarts de 7, si vols ens comunikem x mòbil. Diuen que tens nivell corrent i seria una bona oportunitat per aprendre..

Dia 26 de juliol tinc casament i és a la tarda.. ja pensaré lo del triatló però sinó debutaré al de BCN.. Llàstima que crec que coincidirà amb la marxa d'Arenys de dalt..

Fins dma

TONI -

Marc, m'he oblidat de dir que demà a la tarda sortiré a córrer, 8 kms. No sé l'hora però serà a partir de les 6 de la tarda.

Si vols t'envio missatge.

Per cert, ja tens bici de carretera?

Pau i herba

TONI -

Això està començant a agafar nivells estratosfèrics.

Carles, em sembla que amb aquest entrenament només faràs que cremar-te.

Marc, quin temps ets fet?

I en Pep? que no puja i baixa escales? Potser avui ha fet les 500.

Roger, Aquest matí es veia una columna de pols dalt la carretera de les aigües. Estaves entrenant?

Bé, llegit els reptes que hom ha escrit, aquí deixo els meus:

- 27 de juliol Triatló a Malgrat
(http://www.gem-malgrat.cat/Activitats%202008/triatlo2008/triatlo2008-info.htm)
Marc, una bona oportunitat per a estrenar el teu vestit de triatleta.

- Principis de setembre. Triatló olímpica a Banyoles.

- 19/10/08 Duatló muntanya Queralbs.

Dissabte jo sortiré per carretera però haurà de ser d'hora.

Diumenge sortiré en BTT si algú surt.

Pau i herba

Roger -

Carles,
Trobava a faltar els teus entrenaments. Desprès del curt parèntesi escandinau, pel què escriu en Marc el teu retorn avui ha estat digne de tot un non-stopper.

Malauradament jo tampoc podré sortir amb la colla aquest cap de setmana. Vist el nivell i la motivació, encara he d’entrenar de valent per ésser digne de sortit al vostre costat.
- roger

Marc -

Aquesta tarda 40 min de footing pel passeig dels anglesos.. Meitat del recorregut en companyia del gran Mitjà, que avui ha fet 70kms de bici, 1h de gimnàs i 1h de footing.

Xauuu

marc -

Hola nois,

Dissabte tot el dia ocupat amb una 'despedida' d'un amic meu.. diumenge a les 8 no sé si ja hauré arribat.. jiji.

Demà divendres matí tinc lliure i faré sortideta, ja sé que difícilment algú pugui sortir demà.

Ens anem veient.. estic dubtant si anar a correr 10kms, si sortir amb bici o si anar al gimnàs a fer pisicna.. I per què no les tres coses?

Salut!

Carles -

Companys sou increïbles, us deix-hó cinc dies i quan torno m’he adono que qui no corre vola. M’és absolutament impossible seguir el vostre ritme d’entrenaments, caldrà buscar un cim més alt que el Turo de l’home per poder superar la gesta d’en Pep, s’haurà d’inventar la setmana de 10 dies per simular els entrenaments secrets d’en Roger, haure de preparar-me per les quadriatlons per batre en Toni i serà menester omplir els bidons amb cubates per seguir l’estela d’en Marc.

Ahir al vespre en llegir les vostres gestes vaig decidir anar a treballar a Hostalric en bici. La veritat es que m’ha costat llevar-me d’hora però el que ara em fa més mandra es pensar que a les 3, a raig de sol, hauré de fer la tornada.

Els entrenament a Copenhague absolutament decebedors. El divendres i el diumenge vaig quedar fos desprès de corre tan sols 5 Km. I pensar que entre els propers objectius hi ha la travessa Matagals-Montserrat i les 24 hores de resistència que s’organitzen a Barcelona a finals de desembre amb motiu de la Marató.

Pera acabar un primer repertori d’excuses: El diumenge no puc sortir doncs hi ha campionat d’escacs, prova puntuable en la modalitat de quadriatlo.

Dissabte tinc tot el mati disponible per fer una sortida amb qualsevol dels companys, ja direu quelcom.
Salut i força.

TONI -

Roger, avui m'he passat de temps. Anava perfecte per fer el temps que demanava el guió però he badat i m'he passat. No obstant són de passarell comparat amb qualsevol corredor.

Rellegia la crònica d'en Pep i m'he quedat bocabadat:"he anat direcció Collsacreu i a un ritme tranquil m'he trobat al Turó de l'Home".

És impressionant. La part de St. Celoni fins a Santa Fe com aquell qui res, pim pam, fet en un moment.

Pep, definitivament fas por.

Roger, ja veig que després d'una sortida s'hauran de fer anàlisis. Per cert, es comenta que en Carles va passar de Dinamarca a Suècia pel Pont d'Oresund corrent.

Pau i herba

Roger -

Entrenament secret d’avui: 22km, +700m, suau

Toni, felicitats pel teu “best time ever” d’ahir. Segur que vas rebentar el teu anterior registre. Com hi vas!! Tinc la sensació que arribaràs en el moment àlgid en la pròxima triatló, i evidentment et sortiràs.

Que no entrena ningú mes? :-) Ai, ai, ai aquests entrenaments secrets secrets (en Carles segur que ja ha fet l’Stockholm-Göteborg anada i tornada :-))

TONI -

Roger, del dia que parles recordo que tant en Carles com el kiwi em varen clavar una pallissa impressionant. Jo ni els vaig veure en tota la sortida.

Però va quedar apuntat a la llibreta.

Des de les hores encara estic esperant al meu cunyat, que, ves per on, sempre troba una excusa o altre.

Entrenament d'avui:
- 8 kms carrera, "best time ever".

Està clar que cal apretar les dents per poder estar al costat dels podimen.

Pau i herba

Roger -

Xafarderies, com diria en Carles:

El món és un mocador – Avui he assistit a la sessió informativa pel curs vinent a la guarderia de les meves filles. I resulta que l’Ona tindrà el privilegi de tenir com a company de curs el nebot d’un non-stopper

El millor ha estat parlar amb el cunyat d’en Toni mentre tothom atenia a les explicacions de la directora del centre. Hem anat al gra, i de seguida m’ha explicat la seva primera i única sortida amb els non-stoppers... M’ha assegurat recordar dues coses només: La veu remota d’en Toni dient-li “Segueix en Màgic, segueix en Mágic, segueix en Màgic”; i en Carles comptant els segons que li donava d’avantatge en cada pujada “un, doooSS, trEEES, QUAAATRE” amb una veu in crescendo, per després veure’l passar com un coet pel seu costat. Així qualsevol s’anima a repetir jornada :-)

En fi, masses emocions en menys de 24 hores...
-roger

P.D. Demà intentaré sortir. De dimecres a divendres estic fora, i encara no tinc el costum de facturar la bicicleta en els viatges de feina (però tot arribarà :-)). Encara no entenc les filtracions que entreno 2-3 cops entre setmana... :-)

TONI -

PEP, PEP, PEP !!!!!!!!!

En Pep demostra que l'automotivació està en el seu punt àlgid.

Les teves ganes de millorar, d'estar davant, de no abandonar, és digne d'admiració. Molt bé !!!!!!

Marc, ja veig que m'hauré d'inventar una altre història del ratolí que volia ser rei.
Molt bé. Ja quedarem per anar a alguna triatló abans de la de Barcelona perquè així t'hi vagis acostumant.

Aquest matí a la tercera platja d'Arenys el sol no lluïa al cel si no a la sorra.
En Roger hi era present irradiant energia i encomanant-la pel seu voltant. Fent de paràs.

Per cert, de l'entorn d'en Roger s'ha escapat el comentari de que entrena 2/3 cops per setmana apart del cap de setmana ... sense comentaris.

Aquest cap de setmana no he fet res. Amb l'inici d'una nova setmana hauré de renovar les piles i aplicar-m'hi al màxim vist com està el panorama.

Pau i herba

Roger -

Pep,
IMPRESSIONANT!!! Armar-se de valor a les 7:45 i enfilar tot sol cap el turó de l’home un calorós diumenge de Juliol té molt, molt de mèrit – Personalment, mai l’he fet sol. Vagi per endavant la meva més sincera admiració.

Menys mal que he decidit matinar i fer una volteta ; no sé pas quines excuses t’hauria hagut de donar per tal d’evitar el temible Turó de l’home – Crec que en aquest 2008, fins a data d’avui, només a l’abast dels non-stoppers... Però en Pep ja ha escrit el seu nom :-)

Als non-stopppers: Amb tot gairebé dit, la meva felicitació de nou per la fantàstica classificació final. Tot un èxit. Gaudiu-ho!!

Marc, molts ànims amb els preparatius del teu nou repte.

Bona setmana a tothom (i no si val a badar!)
-roger

Marc -

Brutal Pep! Ahir no em vaig poder connectar i avui he fet festa de bici.. Això de pujar al Turó de l'Home s'ha convertit en un ritual entre els pro's de la colla.. hi hauré de pujar si vull estar a l'alçada.. Molt bé Pep!

Classificacions de Probike: Posicions 50 i 51 d'un total de unes 90 persones en categoria Plata. Molt bon resultat, no?

Dissabte a la tarda vaig visitar la seu d'Skinfit a Arenys. Vaig comprar malles de triatló i samarreta. Roba molt bona veig. Comença la preparació per el Triatló de Barcelona, 5 d'Octubre.
I estiguem atents a la Volta a la Cerdanya..

Salut craks!