Blogia
La llibreta virtual.

La font dels ocells

La font dels ocells

Aquest matí en Toni i en Marc han fet una ruta important, passant per el Corredor, Llinars, Sant Martí del Montnegre, l’Esplai, Sant Cebrià, la Creu de Canet i Arenys. Un total de 72 kms amb més de 4h de pedaleig, on Marc ha anat bé durant tota la sortida fins la pujada a la creu on s’ha hagut de menjar una barreta dissimuladament perquè no tirava. En Toni ha demostrat que la Pedals de Foc serà un pur tràmit per ell.

A la foto el triatleta i l’sparring a l’Esplai. El títol d’aquest article correspon a una font en la que ens hem aturat baixant de l’Esplai cap a Sant Cebrià.

PD: en Marc està rebentat. En Toni ha comentat que potser faria 10kms corrents a la tarda...

14 comentarios

Roger -

Vinga, vinga, vinga – Demà m’imagino que jornada de descans i reflexió. No hi doneu masses voltes. Un cop arribeu a Vielha al vespre, ja no hi haurà temps pels dubtes…

Sort, molta força i gaudiu-ho al màxim!!
-roger

P.D. Atenció a la calor!
P.D.D. Siusplau, feu fotos i apunteu totes les millor vivències a la llibreta mental. La setmana que ve tindreu molta feina a explicar-ho tot al blog!

TONI -

Carles,

La setmana passada que vàrem sortir amb en Marc, quan vaig arribar a casa tenia les cames molt bé, no em feien mal.

En aquests moments no em preocupa quan d'entrenament he fet, si no, com bé deia en Roger, la fortalesa mental per afrontar aquest repte.

Com tu, també m'estic fent moltes imatges per tal d'aconseguir un objectiu quan arribi algun moment crític durant la travessa: que el meu cervell bloquegi la sensació de dolor, d'abandonament, de patiment.

El meu desig és arribar diumenge a Vielha.

Ben mirat però, hi ha molta, molta gent que ho ha fet aquesta travessa abans, així és que vull pensar que nosaltres també hi arribarem.

Celebro que hagis estat al xalet. El dissabte passat vaig estrenar els pantalons i si dissabte arriben bé a Espot, el diumenge me'ls tornaré a posar.

Pau i herba.

Carles -

Entrenaments:
Dimecres: 1 hora al gimnas. 30' d'arma secreta.
Reflexions:
Els ùltims dies estic com a les boires, a mig cami entre el somni d'un desig i la realitat de les meves possibilitats. Entre aquest somnis i aquestes realitats hi ha paraules, imatges, reflexions, melodies, utopies, il.lusions....hi ha tot un mon que s'alça, fent que el dia a dia no caigui en la rutina de l'oblit.
Xefradaries:
Ahir al vespre en Rebollo, el mosso d'arenys que també va a fer la pedals de foc, em va explicar la seva experència de l'any passat i els entrenaments que ha fet enguany. Toni sumats els teus entrenaments del últims dos mesos amb el meus no arrivem a la meitat del que ha fet en Rebollo en l'ùltim mes. El que es més preocupant es que jo tinc la sensació d'haver fet un excès, d'estar un xic passat de forma.
Confidencies:
Toni tinc preparda una sorpresa que te a veure amb una visita que vares fer amb l'Anna a un xalet d'Arenys, i amb un cataleg que misteriosament ha arribat a mans d'en Marc.

Salut i força.

TONI -

Roger,

No et preocupis per carregar la bici tants kms i després només fer-ne uns quants.

Això demostra molta motivació.

En conec un que va voler pujar amb la bici al Canigó i baixar cap a Arenys amb la bici.

Però va quedar acollonit de veure un altre que pujava per la pista de sorra cap al Canigó a un ritme infernal, carregat amb una motxilla.

Més tard el vàrem trobar pujant cap el cim.

Venia de Tortellà i va fer la ruta fins el cim en 2 dies.

Entrenament d'avui:
- 2.000 mtrs nedant
- 8 kms. carrera

Pau i herba.

TONI -

Companys,

Bé, espero que tindreu raó que estem prou preparats físicament. Després caldrà veure l'aspecte mental, jo també penso que el més important.

Per a mi no és important en quin lloc arribi si no arribar.

Veient els entrenaments que feu cada dia més veig que m'he de posar les piles per poder estar a l'alçada en les properes sortides del mes de juliol.

Marc,

Aquesta tarda aniré a córrer, 8 kms. Si t'apuntes fes un truc al mòbil.

Pau i herba

Roger -

Entrenament secret país basc per les serres d’Alarar i Altzania, passant per totes les províncies d'Euskal Herria (excepte Biscaia)...

Bé això és si ens atenem a una informació estricta. La realitat és que només vaig poder fer una sortida de 40km el diumenge, amb sortida i arribada a Altsasu (a cavall entre Navarra, Àlaba i Guipúscoa). La pregunta que més m'he repetit aquests dies ha estat: Calia portar la bici 1200km sobre el cotxe per només una volteta de poc menys de 3 horetes?

Bona setmana a tothom
-roger

P.D. I en Pep? Què no has entrenat aquesta setmana? Volem saber de les teves rutes nocturnes!

Roger -

Toni,

El repte que us proposeu pel proper cap de setmana no l’entenc necessariament de caire físic exclusivament – i si fos així, val a dir que sóc del parer que esteu més que preparats!

Per mi la grandesa del repte rau en l’aspecte mental; i precisament per això no tinc cap mena de dubte que tant tu com en Carles completareu la pedals de foc. Entenc que dit comentari (per mi, certament desafortunat; però no sóc qui per jutjar), et pugui esperonar. És bo. Però no crec que necessitis aquest tipus de motivació, diguem-ne, extrínseca, a aquestes alçades. La teva és més de caire intrínseca i transcendental, diria. Fa molt de temps (anys) que hi estàs preparat.

Però és una opinió, vàlida o no, com qualsevol altra.
- roger

Marc -

Toni, no et puc confirmar qui va portar el catàleg perquè jo no hi era.. un dia ens passem a veure el mostruari personalment.. jiji

El temps és de (No rieu, siusplau) 1h exacta. Sense comentaris..

No sé qui t'ha dit això de la Pedals de Foc però no té raó, ja que esteu sobradament entrenats. De totes maneres entenc que motiva el fet d'arribar aquí i dir-li a la persona en qüestió que heu quedat ben classificats.

Molta sort per allà dalt!

TONI -

Marc, si no és molt demanar, quin ha estat el temps corrent? Qui t'ha portat el catàleg, la morena? aiiiiih! punyetero.

Carles, ets impressionant. Veient el teu entrenament no sé si realment he d'anar o no a la pedals de foc.

Per si de cas em vaig fent imatges per aquells moments d'especial fragilitat durant el recorregut de la pedals de foc.

Sense anar més lluny, ahir em va arribar el comentari següent:
"En Carles està sonat, només ell pot fer això de la pedals de foc, sense cap preparació. És realment impressionant."

Aleshores jo vaig dir que l'acompanyava i el comentari va ser: "no ho fareu pas, vaja, desitjo que ho feu, però em sembla que tu (Toni) no estàs preparat per fer tal cosa. En Carles potser sí, però tu no."

Aquestes paraules em serveixen de motivació i m'esperonen a que qualsevol cosa que no sigui acabar la pedals de foc ho consideri un fracàs. D'altre manera ja sé que no serà valorat per qui m'ha fet el comentari, però potser se'm tindrà cert respecte.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
Dissabte: 24 Km. Sant Celoni- Olzinelles- Sant Celoni- Arenys. Problemes tècnics m'han obligat a fer mitja volta quan solsament havia fet l'escalfament.
Diumenge: Ascensió a peu al cim del Canigó desde d'el refugi de Cortalets. He recollit la flama amb en Toni per portar-la a pedals de foc.
Dilluns: 69 Km. Tordera- Hostalric- Sant Celoni- Arenys. amb bici de carretera.
Dimarts: 72 Km. fen els passetjos marítims dels pobles costaners fins arribar al Forum.
Marc i Toni la vostre volta del dissabte impressionant pels recorregut i el ritme. Com diu en Toni a pedals de foc es veure quin ha estat la millor preparació. Aquest dos últims dies no m'he sentit comode.

Marc -

Toni, aquest matí han portat personalment un catàleg d'Skinfit a casa.. està molt bé.

Tarda: 10kms corrent amb un temps indigne de ser apuntat al blog.

Bona revetlla!

Marc -

Bé, després de la pallissa i posterior festa d'ahir, avui descans.

Toni, has vist el link de SKINFIT? He demanat informació, ja t'explicaré.

www

TONI -

Malauradament aquest matí no m'he llevat per anar en bici.

Suposo que la pallissa que em va donar en Marc ahir m'ha passat factura.

Així és que hauré d'entrenar un altre moment.

Pau i herba i que vagi molt bé la berbena.

TONI -

Marc,

Dir-te que aniria a córrer a estat per fer el fatxenda.

Ja sé que la pujada a la Creu de Canet m'has deixat passar, no fos cas que ja no volgués sortir més amb tu. Després, un cop a la carretera, t'ets despatxat a gust.

Avui ha estat bé per preparar la sortida de la pedals de foc. En Marc ha anat al meu ritme perquè si no ja m'hagués deixat tirat pujant al Corredor.

De cara a la Pedals de Foc, caldrà veure quin dels entrenaments que s'estan fent és el més efectiu.

Demà sortida en bici de carretera al matí d'hora perquè he de marxar.

En Carles m'ha comentat que avui entrenarà tota la nit perquè demà a les 7 del matí ha de marxar.

Pau i herba