Blogia
La llibreta virtual.

TRIATLÓ DE MANRESA

TRIATLÓ DE MANRESA

Aquesta tarda he fet la triatló de Manresa. No havent vist els temps, puc escriure que he estat molt mediocre. La natació ha estat determinant. Nedant només feia que rebre cops, enfonsades i apunt he estat d’abandonar perquè tenia la sensació que m’ofegaria. La bicicleta ha estat patètica. Una transició molt dolenta i després un ritme d’allò més lent. Finalment el córrer també he fet un temps molt alt. Ho sigui que fins la propera. I demà m’espera en Mitjà per acabar-ho d’adobar.

En la foto El Parc de l’Agulla i darrera les muntanyes de Montserrat. Si m’ho arribo a pensar m’encomano a la Verge.

Pau i herba

2 comentarios

1044 -

anims toni, això del triatlo ´`es l'esport del futur. cada cop hi ha més tronats del cap que s'hi enganxen i ja no podem parar. He vist que nedes prou be, comparat amb molta altra gent, cal millorar les transicions, és la 4a disciplina del triatlo i la més important, perque es fa 2 cops. No cal una super bici de 3000€ per anar més ràpid, amb unes sabatilles de triatlo de 100 guanyes més minuts, i tampoc cal fer bogeries de 90 km pedalant, total només en fas 20. anims i el proper et vull veure davant meu

Carles -

Toni ets brutal el dissabte a la tarde una triatlo i el diumenge atac al Turo de l'Home. Tinc informació de Pedals de Foc que ja te la comentare a la sortida. Demà a les 7 al Calisay, sembla que esterem solets i podrem pedelejar a ritme de pau i herva.
Plantejo una proposta agosarada pel diumenge dia 22 de juny: Atacar des d'Arenys el Canigo, ja en parlerem demà fen ruta.
Salut i força.