Blogia
La llibreta virtual.

ocells aigua i fang

ocells aigua i fang

Riu Tordera a la desembocadura

Carles fen la foto

avui Carles m’ha proposat una sortida

diferent, seguir la platja fins la desembocadura

del riu Tordera i continuar vorejant el riu fins

a Sant Celoni, escoltan ocells i ritme tranqui

tornada per carretera per Collsacreu.

ha estat mes dur del que pensàvem degut a la

gran quantitat d’aigua i fang que emb trobat en

el recorregut, total 82 km

sortida divertida, amb ganes de torna-hi

 

13 comentarios

marc -

Pep, vaig pensar en vosaltres perquè es va posara ploure moltíssim.. segur que va estar molt bé per això..

Toni i Mitjà, no puc venir a atacar el Turó de l'Home. Dimarts tinc l'últim examen! A partir del dimarts faré molta bici, o sigui que ja anirà bé que feu uns entrenaments extra.. jiji.
Ja anirem parlant.. que vagi bé l'Atac!

www

pep -

Jo dema no sortiré, que vagui be
Ja miraré la crònica de la sortida

Divendres la sortida nocturna com
es normal ha estat remullada la pluja
ens ha agafat pugen can Colomer em fet
tota la ruta i sopan a L’Encanteri fins 2h mati

Jo dimecres vaig pasar pel Corral, Pedra Ferradura
i Rupit, de 7 a 8 de la tarda

salut entreno


TONI -

Carles,

Espero sortir diumenge i em va bé el que proposes. Espero que la bici de carretera estarà a punt i que el meu cap faci l'impossible perquè el meu cos aguanti el teu nivell.

Pau i herba

Carles -

Entrenaments:
Dijous: 50 Km. per carretera (Mataro-Sant Pol-Arenys) i 30 minuts al gimnas.
Divendres: res de res.
PROPOSTES CAP DE SETMANA
Dissabte tinc tres proves de validació d'assigantures de la UOC; si surto fare una volta curta en solitari. Per diumenge m'agradaria fer el primera atac de l'any al Turo de l'Home, si algú s'apunta podriem quedar a les 7 al Calisay i amb rodes de carretera. Tanmateix estic obert a propestes alternatives.
Salut i força.

TONI -

Roger,

Gràcies per les teves paraules. De debò que m'has tornat la motivació per tornar a sortir amb tu i en Marc un altre dia, encara que ja sé que em tornaré a passar per la pedra. Això sí que és "talante".

Pau i herba

Roger -

Carles,
Enhorabona, sembla que necessitaves una dosi extra d’aquest calatge per renovar-te :-) Més que els 150 i 100km (que ja impressionen de per sí), m’imagino que el repte està en els desnivells acumulats, oi? Ja no hi ha llista d’espera?

Toni,
Com escriuria en Carles, un observador “poc atent” deduiria de les teves primeres línies un cert desencant i desmotivació. Tanmateix, els teus entrenaments aquesta setmana deixen entreveure una cosa terriblement temible per mi: a) És evident que la btt ha passat a un segon o tercer pla, en detriment del triatló, i b) en el moment que facis una pausa, i decideixis (encara que temporalment) tornar-te a centrar única i exclusivament a la btt, ja cal que ens calcem; per la qual cosa t’animo a seguir amb el calendari de triatlons ben atapeït, si et plau :-)

Marc,
Vancouver és una ciutat preciosa (malgrat un temps un pèl massa humit per mi). No és d’estranyar que la teva bici surti d’allà - He d’admetre que l’altre dia vaig estar molt pendent dels teus canvis de pinyons, i mai vaig aconseguir sentir el més mínim soroll que em donés alguna pista. Aquest fet l’he d’atribuir a la exquisida finor de la teva màquina, o bé a les interferències generades pel cant de la mallerenga carbonera...

Bona nit
-roger

Carles -

Entrenaments:
Dilluns: res de res.
Dimarts : 45 minuts al gimnas.
Dimercres : 30 Km. En bici ( Pedra de la Ferredarura-Corredor-Vallgorgina- Arenys) i 30 minuts al gimnas

Noticies:
Avui en Toni i en Carles s’han inscrit a la Pedals de Foc. Em sento com el discotequero que ha quedat per sortir amb la guapa de la clase o com el bon estudiant que te proper un exàmen final o l’escriptor que espera la publicació d’un llibre. Necesitava un repte per il.lusionar-me amb nous objectius i de moment sembla que el meu cerbell ha reaccionat molt positivamnet. Ens hem apuntat a la classificació de plata que comparta fer 150 Km. el primer dia i 100 el segon, per més informació podeu consultar la seguent pàgina: . http://www.probike.es/club/calendariactivitats/view.php?ID=3

Roger ho sento però no podrem participar a “La Catllaras 2008”, doncs per fer-ho hauriem de haver-nos apuntat a la classificació OR NonStop. De totes maneres preguntare a l’organització si es possible fer el canvi i, si a en Toni li sembla be, dissabte podriem fer la Pedals de Foc i diumenge “La Catllaras 2008”.

Salut i força.

TONI -

Hola Roger,

Vist com va anar dissabte em sembla que per molt d'entrenament que faci tot quedarà allà mateix.

D'altra banda llegeixo que tu ja entrenes com un pro, és a dir, els migdies.

Entrenaments de la setmana.
- dilluns
. 2000 piscina
. 8 km carrera
- dimarts
. 2000 piscina
. 10 km carrera
- dimecres
. 2000 piscina
. 20 km bicicleta
. 4 km carrera

Avui n'he enxampat a un fent entrenament secret. Però encara no el deu haver publicat perquè encara deu ser dalt la bici. Es prepara per una ruta llarga, molt llarga.

El dissabte vaig a la triatló de Manresa. Segurament diumenge sortiré una estona. Ja quedarem.

Roger, pel dia 29 malauradament no podré venir a aquesta sortida que tu faràs. Tocarà sessió especial.

Pau i herba

Roger -

Benvolguts bikers, triatletes, ocellaires, filòsofs, literats,

Per si algú hi estigués interessat, us adjunto informació de “La Catllaràs”
http://www.lacatllaras.com/properaedicio.php
Data: 29 de juny a les 08:30 del matí
Inscripcions: 17EUR (federats), 22EUR

“...el massís del Catllaràs és un diamant en brut, un paradís de 150 km quadrats ubicat al nord-est del Berguedà. Envoltat pels municipis de Sant Julià de Cerdanyola i la Pobla de Lillet, al nord; la Nou i el poblet de Malanyeu a l'oest; Sant Jaume de Frontanyà i el Castell de l'Areny (i més enllà encara Vilada i Borredà), al sud, i Rasos de Tubau a l'oest és un veritable paradís de la natura. Amb una alçada mitjana superior als mil metres i, a voltes, amb una geografia rude i esquerpa, és un racó de Catalunya que s'ha mantingut intacte al pas del temps”

Els propers caps de setmana no pujaré a Arenys. No serà fins el temut mes de Juliol, on em consta que tothom estarà al 100% i, per tant, em vull preparar a consciència – I més tenint en compte que els entrenaments “secrets” tornen a estar a l’ordre del dia, i ja ningú publica res... Quin neguit que m’entra.

Records des de Brussel•les,
- roger

P.D. Entrenament secret ahir: 15 km per Collserola al migdia.

PEP -

Aquest divendres sortida nocturna
Hora sortida 20h
lloc plaça Església Arenys de Munt
ruta Sobirans, Collsacreu, Sant Iscle per
can Camps, pujada a la Creu i baixada
per can Sala, arribada a l’encanteri,(Alquímia)
i sopar.

si esteu interessats abans de dijous us apunteu
a la llibreta.

Roger he llegit el teu article
en Carles diumenge em comentava
la seva versió de sortida de dissabte

Marc la direcció del triatló mol interessant
el temps del guanyador 1h 49m 48s
inaccessible almenys per a mi


El 15 de Juny pedalada de Canet
Recorregut 20 km

Salut aigua fang ocells i arbres

Marc -

Aquest cap de setmana s'ha disputat el Campionat del Món de triatló en la modalitat olímpica (1,5 - 40 - 10)km a la meravellosa ciutat de Vancouver, Canadà.

Us convido a visitar la pàgina oficial en la que, entre altres coses, accedint al link Triathlon.org podreu veure el video de la prova. És interessant veure com de ràpid fan les transicions i que, com a mínim en una prova d'aquestes característiques, s'acaba decidint el guanyador a la cursa a peu.

PD: Rocky Mountain té la factoria a la mateixa ciutat de Vancouver..

http://www.triathlonvancouver.com/

Salut i motivació màxima!

Roger -

Confirmat – De la sortida d’ahir, no em vaig assabentar absolutament de res.

Com a proper gran repte, proposo una sortida a la Camarga francesa, al delta del Roine, enlloc de la Pedals de foc o volta a la Cerdanya. Si a les llargues jornades de contemplació d’aus, li afegim unes trobades literàries sota la llum de lluna als vespres, crec que la iniciativa no trigarà gaire a tenir llargues llistes d’espera... (fins i tot els de Probike ens demanaran la formula de l’èxit)

Quina por que em fan aquests 82km de pau i herba, i cantarelles varies...

Bona setmana a tothom
-roger

Carles -

RUTA DE L’AIGUA.

Avui com no haviem de tornar abans de les 12, podiem fer més de 50 Km., i no estavem adormits per una altre nit boja, els dos avis de la colla ens hem permes el plaer de fer una ruta diferent, de més de 80 Km vorejant primer la costa fins a Balnes i remontan despres la Tordera fins a Sant Celoni. Hem rodat a un ritme de Pau i Herva, buscan afanosament els paratges ferestecs dels arbres de ribera, on cria la mellerenga blava, per poder escoltar el seu cant. Malauradament ens hem adonat que a la zona del delta de la Tordera, on anidan el repicatalons, la tallereta, el verdum , el rupit,el bacadell, la becada, la fredeluga,el gafarró, la cuereta, l’ull de bou i la mellerga d’aigua, la posta d’ous s’havia fet unes setmanes abans que al Montnegre i per això la majoria d’ocells ja criaven els seus pollets, amb el canvi del cant que comporta l’època de criança.

Tanmateix hem gauidit de l’espectacle incomparable d’una Tordera plena d’aigua, d’uns rieralos inusualment caudalosos, d’unes basses fangoses que ajudaven a disfrutar del passeig , d’unes platjes que semblaven verges. Davant d’aquest esclat de vida em venen ganes de dedicar-me a la botànica i a la biologia , fer-me pintor o poeta.

¡¡¡ Visca la Natura !!!
Salut i força.