Blogia
La llibreta virtual.

Seguint el circuit de l'Open Natura

Seguint el circuit de l'Open Natura

Aquest diumenge en Toni, en Pep i en Marc hem fet una sortida de 40kms, seguint en bona part la ruta de l'Open Natura que es va dur a terme fa unes setmanes.

En Pep, que cal recordar que és Master 50, no afluixa i mai queda enrere. En Toni, un triatleta Master 40, fa por perquè físicament i mentalment està molt fort. Mentrestant, en Marc va fent el que pot..

Cal destacar que arribant a Arenys ens vam trobar en Quim fent entrenaments secrets amb la família.

La foto des del nou caminet que ve del pi de Buac i que passa prop de la creu de Rupit.

Salut i...Indeciso

14 comentarios

TONI -

Roger, la cursa és com ho ha explicat en Carles.

Jo no aniré a Mataró a agafar l'autobús. Sortiré en bici des d'Arenys cap a les 7 del matí.

El recorregut que faré serà el de 44 kms, que ja estarà bé comptant els 25 d'Arenys-Tordera, més el 10 de Mataró-Arenys.

La inscripció en bici costa 19€.

Marc, a veure si passarà que el primer lloc és el del gripau.

Pau i herba

Carles -

Roger la 20a edició de la Travessa Tordera- Mataro, que es pot fer a peu o amb bici BTT, comença a les 7 del mati del dissabte 17 de maig a Tordera. Una hora abans, del Centre Atlètic Laietània de Mataro surten els autocars amb els particpants i els camions amb les bicis.Es millor sortir de Mataro, doncs en acavar la cursa es pot tornar a casa amb el propi cotxe.Hi ha dos recorreguts, el curt de 44 Km. i el llarg, per bicis, de 59 Km.
La inscripció costa 16 euros i es tanca el 14 de maig.Si t'interessa participar-hi puc fer-te els tràmits.ç

Estic una mica trist per la fi d'en caga elàstic de la pobra granota, que o be reventa o be fa un pet com una gla. Per tant em quedo amb la toruga.

Salut i força.

Roger -

Carles, el teu bonic conte m’ha recordat la cançó del gripau blau que cantem amb l’Abril i l’Ona sovint quan anem en cotxe a la guarderia (no em preguntis perquè la cantem de bon matí, però el fet és que elles me la demanen i jo els hi poso aquella versió cantada per l’entranyable Xesco Boix)

Vaig conèixer un gripau blau,
un gripau blau babau
que es creia tan, tan important,
que a poc a poc s’ha anat inflant…
(...)
.. i d’inflar-se tan, li pot passar,
que faci un pet com un aglà…

En fi, que he pensat que potser a aquest blog ja només li mancava un petit toc musical per arrodonir les teves faules i rondalles...

Toni,
la Tordera-Mataró és dissabte que ve? Potser sí que ho podré negociar... Em pots donar més detalls?
Compadeixo el pobres participants de la triatló que compartiran jornada al teu costat (o millor dit, al teu darrera)

Demà tenia previst entrenament per Castellar de N’Hug, però les previsions també apunten pluja (i neu) al Pirineu (aigua beneïda!!). Ajornaré els entrenaments en alçada pel diumenge i dilluns...

Bon cap de setmana a tots i no entreneu tant, si us plau ;-)
- roger

marc -

Un company de feina que l'any passat va quedar 2n a Sitges coneix el teu entrenador, Toni. Ell anirà a una altra traitló que fan no sé on..

Diumenge no crec que surti, aniré entrenant pel meu compte. No veig perillar, de totes maneres, el podi. Crec que la lluita es centrarà en el segon i tercer calaix del podi, entre les tortugues i les granotes..

Salut i... ;-)

TONI -

Ahir vaig sortir a fer el meu entrenament. De sobte em vaig trobar en Mitjà. Portava fets 3 vegades més el que jo havia fet i va seguir-me.

És increïble la voluntat de sacrifici, o com va dir Einstein: "hi ha una força motriu més podesora que el vapor, l'electricitat o l'energia atòmica: la voluntat", i això és el que em va fer sentir petit al costat de'n Mitjà.

Potser la granota va arribar a explotar però pel camí llur il·lusió va dur-la a treballar per arribar-hi.

Demà no faig entrenament.

Diumenge, primer triatló de la temporada.

Cap de setmana vinent exigent. No hi haurà ningú més?

Pau i herba

Carles -

Entrenament de deijous dia 5: 14 km. corrents fins a Sant Pol, 40 minuts al gimnas.
Toni em fas molt de respecte, cada cop que surto a entrenar et trobo fet un autèntic "superman". M'agradaria tant semblar-me amb tu, però soc conscient de les meves limitacions. En les meves ansies d'assolir el teu nivell he recorda't la faula de la granota que volia convertir-se en bou.

La pobre garnota, que no era major que un ou de gallina,envejosa de la corpulencia del bou va voler inflar-se fins igualar la grandària del fornit animal.

"Mireu, germanes, Deia a les seves companyes; És prou? No sóc encara tan gran com ell? - No.- I ara? - Tampoc - Ja ho he aconseguit! - Encara estàs molt lluny!"

I l'animaló infeliç es va inflar tant, que va rebentar.
Salut i força.



TONI -

Disculpa. Per un minut he fet tard. Ja he llegit els teus entrenaments i les teves subscripcions.

Alea jacta est.

Si la tortuga carrera forces vol dir que té molta por. Vist lo d'ahir no cal tenir tanta por.

Per cert, en Marc va comentar que potser el dia 17 ve.

Roger, la de Tordera-Mataró també és molt maca. Sobretot quan es puja l'Erola.

Pau i herba

TONI -

L'home Bala.

Recordo les tardes de dissabtes del mes de juny-juliol assegut davant la tele veient les retransmissions dels meetings d'atletisme. Les gestes de Sebastian Coe, Steve Cram, Abascal, Carl Lewis, etc.

Ahir vaig sortir a córrer. Havia de fer unes sèries. Quina millor motivació la d'escoltar els crits imaginaris de tot l'estadi d'Helsinki, ple a vessar, animant als atletes. Hi havia molts adversaris i adversàries. Cada un que superava era un esgraó més motivació. "com vaig de crono?" Bé, síiiiii, estic aguantant. La cridòria del públic creixia veient que era possible superar el récord. 3r km i toca començar les sèries, com si sentís tocar la campana anunciant la darrera volta. Les veus d'ànim del públic es feien sentir més. Primera curva, en temps de récord. Al segon revolt, ja encaro la recta d'arribar, l'emoció m'embarga, la cridòria és eixordidora, veig l'arribada, el cor batega a 170, màxima tensió, els quàdriceps comencen a punxar de l'esforç. 50 mtrs per arribar a la glòria i ... de sobte, davant meu apareix l'home bala. El seu final és impressionant, potència de cames, respirar inconfosible, és ell ..., és el gran Mitjà.

Per cert, no ets apuntat el teu entrenament.

Ja he fet la inscripció per a les dues curses, la Tordera-Mataró i la del Cabrerès.

Pau i herba.

Carles -

Entrenaments:
Dilluns dia 5: 9 Km.corents vorejant la Tordera.
Dimarts dia 6: 7km. corrents fins a Canet, abans 40 minuts al gimnas.
Dimecres dia 7: 25 Km. en bici fen la ruta curta de l'Open Natura, 10 Km. corrents fins al Balis, 30 minuts al gimnas.
Propes objectius:
Dissabte dia 17: 44 km. corrents en la 20a Travessa del Marresmes. Tinc la inscripció número 18.
Diumenge dia 18: 66 Km. en bici al Cabrerès BTT. Tinc el pitrall número 1873.
LLiço del dia:
La tortuga esta carregant energies, esperem que les piles no se li acavin abans d'hora.
Salut i força.

Roger -

I jo amb aquest conte tan bonic de la tortuga me’n vaig a dormir... o no. Potser vaig a preguntar a recepció si el gimnàs està obert encara i m’he n’hi vaig amb el mateix pijama.

Benvingut Carles. Tinc ganes que m’expliquis aquest i d’altres “contes” del teu darrer viatge en la propera ocasió!

-roger
P.D. Veig que estem tots connectats ara. Sabent que vosaltres esteu davant l’ordinador, potser és el millor moment per entrenar!!!

marc -

Haurem de presentar el blog a uns Jocs Florals cibernàutics.. Quin nivell literari, siusplau.

El millor és que la motivació segueix creixent i cadascú té unes quantes neurones dedicades a pensar quan entrenar, on atacar i a quina cursa anar per sumar punts..

Salut i AU REVOIRE!

Carles -

En llegir els entrenaments galàctics d'en Toni, en veure la cara de felicitat d'en Marc amb la seva nova bici,en constatar la potència d'origen desconegut d'en Pep i en descobrir-se els itinararis secrets d'en Roger per Collserola, s'ha apoderat de mi una intensa i penetran por. Por al ridicul, por a la falsa humilitat, por al fracas. He recordat una historieta que em van explicar a Oman que més o menys deia aixi:

A la tortuga un bon dia, li varen preguntar:
"De que és feta la closca que portes amb tu?"
"de pors acumulades -va constestar-.
No hi ha res en aquest món que sigui tan dur¡.

Les meves pors amb protegeixen amb una closca resinten on les meves debilitats es transforman en energia. I es gracies a aquesta closca que la tortuga podra vencre les llebres.
Salut i força.

Roger -

Quina enveja – Jo aquest cap de setmana m’he quedat amb les ganes per culpa d’un curs inoportú....

Vaig intentar fer tota la ruta de l’open natura la setmana passada... però veient el vostre quilometratge i seguint les descripcions de l’itinerari realitzat, crec que la ruta que vaig fer no és la correcta (o força incomplerta) – M’estranyava molt, perquè em vaig plantar a la pedra de la ferradura en menys d’1h30’ (i entenc que d’allà ja només quedava baixar a Arenys de Munt...)

Per cert Toni, referent al teu comentari en l’altre article referent als meus entrenaments – no facis cas de tot el que s’escriu en la premsa sensacionalista. Jo procuro seguir el compromís ferm de publicar tots i cadascun dels meus entrenaments en aquest blog ;-) No emperò, vist el teu pla d’aquesta setmana , em veig obligat a revelar el meu proper entrenament secret: Proper cap de setmana a Castellar de N’Hug, 3 dies d’entrenament non-stop a alçada!!!

No crec que el meu estat de formar m’arribi per la pedals de foc aquest any, però sona molt engrescador per preparar-la a consciència l’any que ve, o l’altre, o potser millor l’altre.... :-)

El tema Cabrerès descartat, malauradament M’acaben de confirmar un reunió el mateix dilluns, i hauré de volar aquell mateix diumenge :-((

Records des de Paris, diuen que la ciutat de la llum – Jo la única llum que veig des de la meva habitació d’hotel és l’estela que deixen una Yeti, una flamant Rocky Mountain, una Klein, i la d’en Pep que no sé quina és, però no em cal perquè el què realment no em deixa dormir són els seus entrenaments nocturns + pujades/baixades d’escales entre setmana. Així no hi ha qui es pugui afegir a la colla!

- roger

TONI -

El comentari de la sortida d'ahir no s'ajusta a la realitat del que va passar.

Vaig tenir molta feina per seguir-los. A en Marc no hi havia manera ni de veure-li el color de la bici per darrera.

En Pep, en alguna ocasió, em va permetre passar-lo davant, però en la darrera pujada, la que va a parar al camí cap al Corral, prop del turó de ca l'Amar, no em va donar opció.

Ahir va ser una altre jornada de penitència i cura d'humilitat.

En Marc està molt motivat, això de les curses li ha agradat i la bici nova també li afegeix un plus. En Pep cada dia va a més. A la que bades una mica, ja et quedes sense podi.

Com diu en Marc, vàrem veure en Quim fent entrenaments secrets. Des d'aquí vull esperonar-lo a que qualsevol diumenge sigui a les 8 al Calisay. Així no quedaré últim.

Roger, el segon tram de la cursa Open Natura encara és millor que el primer que vàrem fer. M'agradaria donessis la teva opinió un cop el fem, això sí, ja sé que em tocarà patir el teu habitual "talante".

Per cert, En Mitjà ja ha tornat? O ha decidit perllongar l'estada a Oman fins que no es posi una mica en forma?

I en Jose? On és en Jose?

Pau i herba