Blogia
La llibreta virtual.

Open Natura d'Arenys de Munt

Open Natura d'Arenys de Munt

Aquest diumenge 20 d'abril en Carles i en Marc han participat a la pedalada de l'Open Natura d'Arenys de Munt. Hi havia l'opció de fer la volta curta, suau, o la llarga, força dura sobretot pel segon tram. Abans de la sortida el repte marcat per Marc i Carles era que la diferència entre els dos fos inferior als 15 min (s'entén que arribant primer en Marc..).

La prova ha anat molt bé perquè el temps s'ha aguantat (com a mínim pels que hem arribat més o menys aviat), la primera part del circuit era més que coneguda però en la segona, a partir del Pi de Buac (on Marc s'ha passat de llarg de l'entrada d'un camí i ha fet un quilometret extra) tot era corriol per camí desconegut. Impressionant.

A l'arribada la diferència entre Carles i Marc ha voltat el quart d'hora, per tant jo firmaria les taules.. Avui era qüestió d'acabar i passar-s'ho bé. Després de deliverar amb en Carles, la puntuació del dia queda així:

Marc                        10 p

Carles                       5 p

Toni, Roger i Pep    1 p (per haver fet mig circuit ahir)

Salut i ...

PD: A la foto els dos megacracks amb en Tendo, un bon company de rutes del club ciclista Arenys de Munt i amb gran part de culpa dels èxits organitzatius del mateix. Ràpida recuperació!

17 comentarios

TONI -

Hola Roger,

noi, ja tremolo. Si avui has tingut bones sensacions ja cal que ens calcem.

Jo només he fet el tros del circuit que vàrem fer la setmana passada, no puc explicar-te massa més, segur que en Pep i en Marc sí.

Jo també he de negociar cada setmana :-( i més ara que gairebé els tinc tots ocupats amb una cosa o una altre.

El diumenge dia 11 tinc la primera triatló. El cap de setmana següent tenim la marxa Tordera-Mataró i l'endemà el Cabrerès.

Pel que fa al Cabrerès, tenint en compte que la sortida és entre 7 i 9 i que són 60 kms, si comencem a pedalar a les 8 com a molt tard potser en 4/5 hores màxim ho hem acabat llavors és tornar cap a Arenys.

La pedals de foc és una proposta de'n Carles. Deia de fer-la en 2/3 dies però no hi ha cap data. Ho haurem de parlar amb ell. També cal negociació.

Per aquells que tenen més pèl al pit, aviat es farà la pedals de foc non stop, d'un sol dia (més informació a: http://www.probike.es/.

Pau i herba.

Roger -

Toni,

Primer de tot, gràcies per l’sms. Sóc jo el que m’hauria d’adaptar a vosaltres, i no a l’inrevés. Espero poder incorporar-me aviat a la colla algun diumenge de Maig – les negociacions amb la família van força avançades ;-)

D’altra banda, llegint el teu escrit d’aquest matí he d’admetre que aviat no seré apte per escriure en aquest blog. Seguint amb la meva proposta d’ahir, potser podem anar més enllà i puntuar els assaigs literaris setmanals... Llàstima que a mi, que precisament vaig mancat de punts, no se’m dóna bé.

Avui he fet el circuit llarg de l’open natura. No sóc de repetir sortides d’una setmana per l’altra, però penso que aquest circuit val molt la pena. Crec que he seguit tot el traçat (encara ben senyalitzat), però un cop a la pedra de la Ferradura m’he perdut en la baixada. Al final he fet la clàssica pel Corral, i després m’he enfilat cap al coll del pollastre, Remei i Arenys. Les meves sensacions sobre la bici són d’allò més planeres i trivials – però he d’admetre que avui n’he tingut de bones 

Ara que el dia s’allarga, potser demà em dóna per un altre entrenament secret a Collserola. El cap de setmana que ve estic de curs, però intentaré venir l’altre (10-11 de Maig)

Sort als campions per demà a Cabrils
- roger


P.D. El Cabrerès és tot el dia? Sona prou engrescador, però em temo que m’implicaria tot el diumenge (anar, tornar, 60 Km, ...) No sé, encara ho tinc complicat. La Pedals de foc quan és?

TONI -

Bon dia,

Roger, em sap greu però aquest matí no puc sortir en bici.

Aquest matí he fet 6 kms de carrera.

El crono es posa en marxa quan el sol s'ha tret el llençol de l'horitzó i la mandra vermella de les seves galtes han deixat pas a un nou matí.

Puja amb força segur de quin és el seu repte d'aquest nou dia. Darrera ha deixat la nit, que ja no s'albiren ni fredes ni llargues.

Moltes ganes de trencar marques personals, d'ensenyar amb goig i ben ferms els seus rajos.

El mar li estén sa catifa perquè arribi a tots aquells que hem sortit a dir-li bon dia.

Cronos ha trigat menys a devorar els 6 kms.

Miro cap a l'horitzó i penso un esgraó més pujat. Qui ha escrit que no sóm res?

Música que m'ha acompanyat en el meu recorregut: "Music of the spheres" de Mike Olfield.

Pau i herba.

Roger -

“Els pollancres de la Tordera…”
“Els núvols rogents com la caldera d’una màquina de tren…”

Quina riquesa i varietat d’estils. Els articles s’estan convertint en autèntics exercicis literaris, amb sublims pinzellades de prosa, relat, poesia, assaig...

… potser hauríem de complementar les jornades ciclistes amb certàmens literaris o jocs florals. Tal vegada potser només és la influència de la diada de Sant Jordi. Però m’agrada. És molt gratificant saber dels vostres entrenaments d’aquesta manera. I molt engrescador!!

En fi, que m’enrotllo. Demà vull sortir per Arenys. Horari habitual en les meves circumstàncies familiars: 11h. Si algú s’apunta, serà un autèntic plaer (em consta Carles que aquest cop no em podràs acompanyar, gràcies de totes maneres)

Marc,
Enhorabona per la nova bici. Gaudeix-la al màxim!!

I pels que se’n vagin a Cabrils el diumenge (Pep, Marc, ?), molta força!
-roger

P.D. Entrenament secret setmana passada: Diumenge per Collserola. 25km, +750m desnivell. Em queda molt per recórrer. No som res.

TONI -

Em sento petit entre tant gran.

Només confio en les paraules de'n Rijaard: "primer creure i després veure", o sigui que primer entrenar i després ja veurem el què.

Marc, familiaritza't amb la bici tot el que puguis. La setmana vinent és cap de setmana llarg, jo ja estic esmolant les eines.

I com a exemple dir-vos que el meu dorsal de la cursa del Cabrerès BTT és el 894.

Sí, Carles, ja m'hi he inscrit. I la setmana vinent ho faré a la Tordera-Mataró.

Ja hi seràs a temps tu? Veig que només accepten 3000 participants.

No hi fa res, ja t'esperaré quan fem la pedals de foc.

Hi haurà algú més que s'hi apunti?

Pep, aquesta setmana sumaràs 5 punts. Qué difícil que se m'està posant.

Roger, el mes de maig es presenta complicat. Tindràs temps per entrenar. Ja diràs quan pots venir.

Ja s'acosta un altre juny.

Pau i herba

marc -

Excusa nº 3354:

Marxo uns dies a Oman i no podré venir a la cursa de Cabrils..

Pep, demà ens truquem i quedem per anar cap allà..

Toni, que vagin bé els entrenos..

salut

Carles -

Acavo de trucar a la familia i he canviat el dia del dinar . Toni si ti veus en cor, accepto el repte de les curses dels dies 17 i 18 de maig. Tanmateix m'inscriure a la BTT del Cabrares quan torni i em confirmis que la proposta es seria.
Avui a les 8 de la tarde 1 hora d'entrenament al gimnas. Despres volia anar fins el Balis, però quina mandra sortir a corre tan tard. A la memoria retenia les paraules encoratgadores d'en Toni,però no ha estat prou força motivadora pel meu cervell, doncs ha donat instruccions per anar a la dutxa. El crono no s'ha posat en marxa.
Salut i força.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 6 kms carrera.
- 1.200 mtrs piscina.

En Pep també va la la cursa de Cabrera?
Val més que vagis sumant punts no fos cas que al final te'n faltessin. cricricricricric

Màgic, aquest viatge també li faràs carregar la roba d'esport a la Montse per no fer res?

Jo continuaré entrenant. La setmana que ve més, per tal de preparar el primer triatló el dia 11 de maig.

Pau i herba.

marc -

Sóc testimoni que la Montse li va dir a en Carles això del dinar familiar el dia del Cabrerès.. suposo que no s'ho havien parlat.. mmmm..

Diumenge només puntuarà en Pep i jo... cricricricric

Salut i peles

Carles -

Estic acollonit pels entranaments d'en Toni i per les seves agossarades propostes.Comparteixo la il.lussió d'en Marc per la seva bici nova.
Si em sento en forma el dia 17 farè corrents amb en Boris la Todera-Mataro, però el dia 18 tinc dinar familiar i no puc partcipar en la BTT del Cabrares.
Excusa 689:Durant 7 dies sere a Oman de vacances, per tant no sortire els propes dos caps de setmana.
LLiço del dia: No hi val a refiar-se, en Toni ha tornat molt explosiu.
Salut i força.

TONI -

Entrenament d'avui:
- 6 kms carrera.
- 1.200 mtrs piscina.

Pau i herba

TONI -

me n'alegro que ja tinguis la bici nova !!!!!!!

Ara ja tenim oportunitat de passar-te fins que no et familiaritzis amb ella. A tu també et servirà d'excusa. je jej ejejejejejeje.

Diumenge que ve no puc venir, he d'anar amb la família.

Avui entrenament: 1.200 mtrs nedant.

pau i herba

marc -

Què tal nois..

Toni et torno a veure fortíssim..Jo al maig estaré força absent, només sortiré el diumenge, però vaig veient tot el que proposeu..Ja tinc la bici nova!!! Avui la he recollit!! És preciosa i va molt bé, diumenge a Cabrils l'estrenaré. Penso anar tranqui a fer rodatge.. Estic foll d'una dolça rocky mountain..

No us apunteu ?????!!
Salut

TONI -

Hola Carles,

et faig una proposta per anar preparant el "pedals de foc" (http://www.pedalsdefoc.com/itinerario-cat.htm).

El dia 17 de maig tu faràs la Tordera-Mataró a peu i jo aniré en bici.

L'endemà es fa el BTT Cabrerès. La cursa llarga és de 60 kms.

Penso que com a entrenament no estaria malament. Què et sembla?

Pau i herba

TONI -

Entrenament de dilluns:
- 1.000 mtrs piscina.
- 6 kms carrera.

Quina mandra sortir a entrenar ahir a la tarda. Els núvols grisos farcits de pluja no convidaven gens a fer esport.

Però la memòria retenia dos somriures que la meva nineta havia vist en una foto el dia abans en aquest blog.

Aquesta era la força motivadora que feia que el meu cervell enviés les ordres a la consciència per a ser acomplertes sense omissió.

Però tot canvià en arribar al camí de la platja. El vent em va amarà de mar, i, en notar el gust de sal en el meu paladar, el cor em començà a bategar més depressa. L'aire inflava els muscles.

El crono es va posar en marxa.

En vaig veure molts que corrien a quin millor, però em sentia portat pel destí: Superar el punt que tinc.

Tornant de Canet, em mancava l'aler. Fou llavors quan vaig veure el senyal. El núvols es varen tornar rogents com la caldera d'una màquina de tren.

Notava com una força estirava les meves cames.

En arribar a la placeta de les palmeres vaig recollir el fruit al meu esforç: havia superat el temps establert.

L'adrenalina que desprenia el meu cervell em varen fer sentir com si hagués pujat d'una revolada les escales del monument a Lincoln, tot mirant a l'horitzó, vaig aixecar els braços i vaig saltar, talment com foll d'una dolça metzina.

Pau i herba

marc -

Pep (i qui s'apunti):

Per inscriure't a la pedalada de Cabrils hi ha dues opcions, o a "La Caixa" (nº cc 2100 1370 18 0200076567) o m'envies un mail amb:
Nom, cognoms, DNI, codi postal, adreça, edat, telèfon, mail. Envia'l a megaporres@hotmail.com.
El preu és de 18 euros fins aquest divendres. Regalen un paravent.

Oju peligru que són 40kms i el desnivell acumulat és de 1600m. Anirem junts si et va bé.

Salut

Carles -

Avui dilluns entrenament suau contemplan les pollancres que banya la Tordera en pasar per Fogars.
Al braç esquerra m'hi ha sortit un vistos morat record del meu vol d'angel en ensopagar contra un arbre.
Aquesta pasada nit m'ha costat agafar el son, i això em sol succeir quan m'esforço fins el límit durant massa temps.
Desprès de la cursa de diumenge sento dins meu un torrent d'emocions que flagel.len el cerbell
omplin el cor de benaurança.
Salut i força.