Blogia
La llibreta virtual.

Ruta veteranos

Ruta veteranos

A falta d’imatges he posat el mapa

amb la ruta orientativa de diumenge.

En vermell, el negre es de open natura

de Canet  de Mar.

Una sortida tranqui-la a bon ritme

fins a Sant Celoni (avituallament),

la pujada al port de Collsacreu

Carles deixa d’escoltar ocells i

agafa un fort ritme i aconsegueix

mantenir la distancia fins Collsacreu

La baixada per can Colomer  i arribada

Arenys de Munt .

Marc la reunió del club es el dia 15 a 2/4 10

Salut

11 comentarios

Roger -

Perfecte Carles – Quedem a les 11h. Gràcies!

Marc, marca’ns el camí! Potser pots venir a fer una segona volta amb nosaltres; crec que les teves pulsacions no ho notaran :-)

Carles,
http://www.opennatura.com/imagenes/arenys/mapallarg.jpg

De la web intueixo uns ~30km, ~+800m desnivell acc.
Arenys – Can Sala de Dalt – Can Roig – Sant Iscle – Dones d’aigua – Pla de les Bruixes – Collsacreu – Casanova – Rampa dels Bucaners (escric literalment de la web, un mite!!) – Pi de Buac – Creu de Rupit – Pedra de la Ferradura – Lurdes – Cementiri Arenys de Munt (?) - Arenys

Genial per fer BASE
- roger

marc -

El circuit Open Natura és pujar cap a la creu (per on es baixava de la marxa d'arenys de munt a peu, baixada del senglar, suposo sot oradella cap al pla de les bruixes. Llavors el circuit curt baixa per can colomer, el llarg continua pels bucaneros cap al pi de buac, creu de rupit, pedra ferradura, avall no sé massa bé per on, a l'Urdes es puja al cementiri i es baixa a la plaça.

Demà a les 8 estaré a la plaça d'Arenys de Munt per anar a marcar-lo..

Diumenge serà divertit.. he encarregat un parell de zeros.. jiji

Salut!

Carles -

Pep o Marc sabeu quin es el circuit de l'Open Natura?. Especialment m'agradaria saber d'on surt i els primers kilometres, despres ja trobarem les marques. Demà m'agradaria fer el circuit amb en Roger.
Salut i força.

Carles -

Roger jo puc dortir demà, si vols quedem a les 11 al Calisay, però a la 1 haig de ser a Arenys.
Salut i força.

Roger -

Algú té previst sortir demà? Em podeu utilitzar com a llebre per un escalfament suau de cara diumenge...

Després d’unes negociacions d’última hora (amb la família), podria estar a Arenys a mig mati (11h al Calisay?)

Toni,
M’alegra saber que tornes a estar a punt per batre tots el rècords. Seria un plaer acompanyar-te dema en la teva reaparició...

Pep, Carles,
Impressionant la ruta. Quin nivell que hi ha. Posats a fer, potser vareu fer vàries voltes i tot, com en les curses :-) Millor no m’ho digueu, m’acabaríeu de matar...

Ja em direu quelcom
-roger

carles -

Avui he fet 45 minuts al gimnas i 50 mints corrents. La deesa pluja m'ha acompanyat un tram del cami i el deu pedregada m'ha fet una mala pasada, però he arribat sa i estalvi.
Toni sabedor que vindras el 17 em preparare a consciència, per mirar de superar en Boris.
Marc diumenge demostra quin és el teu potencial; tanmateix no haig d'esperar a saber el resultat per falicitar-te.
Salut i força.

TONI -

Gran Carles, vindré amb tu a fer la ruta però serà en bici. Encara no estic preparat per fer aquesta distància i sembla que el maig ja hauré iniciat els meus reptes personal.

Demà començo a entrenar altre cop, serà lentament i també serà difícil poder-vos seguir. Si més no al principi, vistos els entrenaments que hom fa.

Pau i herba.

Carles -

Toni sense la motivació dels teus entrenaments em sento com un ocell sense ales. Aquests tres últims dies no he fet res i, el que és més preocupant, no tinc cap mena de mala consciència. Tanmateix m'agradaria molt el proper 17 de maig fer la travessa de Tordera a Mataro, i espero poder gaudir de la teva companyia.
Salut i força.

TONI -

Malauradament aquest cap de setmana encara no puc anar en bici. Així és que tornaré a guanyar un 0, 0 patatero.

Que vagi molt bé la cursa.

Quan torni em costarà molt està a la vostra alçada.

Pau i herba

marc -

Us felicito per la ruta.. està molt bé!

Demà seré a la reunió, espero arribar puntual. Diumenge intentaré apretar.. la ruta ja la sé i és dura, a veure..

Salut!

Carles -

Avui en Pep i en Mitjà han comprovat com els veterans poden fer 60 km. a un bon ritme. Amb la seva fugissera i fina petjada han marcat els indrets ombrivols on l'alzina i el suro res tenen a envejar al verd dels castanyers.
Mentres els ocells anunciavan amb els seu cant l'arribada de la primavera, han pujat als cims del Montnegre passant per Castellar d'Indies i Sant Domenec. Despres de deixar enrrera Sant Marti, han banyat les seves bicis en l'aigua captiva dels bassals del cor del boc. Finalment, despres de fer un tast a Sant Celoni, un escapada de quasi 8 Km. d'en Mitjà li ha permes coronar Collsacreu 10 segons abans que en Pep.
Un mati de pau i herba, en espera dels garns reptes que s'anuncien per aquesta temporada.
Salut i força.