Blogia
La llibreta virtual.

Puntuant a l'Open de Sant Gregori

Puntuant a l'Open de Sant Gregori

Avui he corregut la segona prova XC de l'Open d'Espanya Maxxis, a Sant Gregori. A les 12,00h hem sortit els Pro's (les màquines), Seniors (la meva categoria d'èlit)  i Sub-23, i ha començat la guerra. La gent no ve a pasturar a aquests campionats i el ritme és alt. Jo he sortit bé però he vist que aquell ritme no l'aguantaria ni una volta sencera, i he hagut de baxar el ritme abans d'acabar la primera volta.

El circuit era molt complet, d'uns 11,3 kms i els de la meva categoria fèiem 3 voltes. Hi havia un desnivell acumulat de 350m per volta, es creuava el riu Llémena dos cops, i hi havia una baixada pel costat dels pals de les línies elèctriques on hi ha hagut algun accident important. Però a part de dur era divertit, i m'ho he passat molt bé.

El resultat ha estat fantàstic, he acabat 16è, d'un total de 20 corredors que han acabat la cursa. Per mi l'objectiu era acabar i passar-ho bé, ja que no puc demanar més en una prova d'aquest nivell. Si més no haurem fet una mica de base, oi?

Estic segur que aquí tothom segueix entrenant.. el dia 20 a Arenys de Munt hi haurà guerra també. Ens comuniquem..

Salut i cames Sonriente

19 comentarios

Carles -

Avui en Pep i en Mitjà han comprovat com els veterans poden fer 60 km. a un bon ritme. Amb la seva fugissera i fina petjada han mercat els indrets ombrivols on l'alzina i el suro res tenen a envejar al verd dels castanyers.
Mentres els ocells anunciavan amb els seu cant l'arribada de la primavera, han pujat als cims del Montnegre passant per Castellar d'Indies i Sant Domenec. Despres de deixar enrrera Sant Marti, han banyat les seves bicis en l'aigua captiva dels bassals del cor del boc. Finalment, despres de fer un tast a Sant Celoni, un escapada de quasi 8 Km. d'en Mitjà li ha permes coronar Collsacreu 10 segons abans que en Pep.
Un mati de pau i herba, en espera dels garns reptes que s'anuncien per aquesta temporada.
Salut i força.

pep -

Carles a les 8 h al Calisay la ruta esta be
I si esmorzem encara mes
¿amb. sembla que farem controls per sorpresa desprès de cada sortida?
Marc pensa en el dia 20 no gastis tota
La energia el cap de setmana
Toni i Roger espero us deixareu veure aviat
Salut i primavera que la sang altera

carles -

Pep pel que es veu diumenge nomès sortirem els dos vellets de la colla. Havia pensat fer la ruta de les basures de Calella, pujar al Montnegre, descens fins a Sant Marti i esmorçar a Vallgorgina. Tanmateix estic obert a qualsevol altre itinarari.
Si vols podem quedar a les 8 al Calisay.
Per cert encara em queda una mica d'allò que em vaig pendre el dijous, si en tens ganes ho compartim. Però ves en compte doncs els ocellets cantan molt fort , les flors fan molt d'olor i els colors de la llum són molt intensos.
Salut i força.

TONI -

Ja,ja ja ja ja molt bona aquesta del dijous. Potser va trobar bolets.

Ostres! en Pep està imparable. Potser que guardis quelcom per casa que si no tndràs temps d'entrenar tota la nit.

Roger en fa por que vagis a fer tanta base per Collserola. I si et plau, la propera sortida no vinguis amb la Peugeot, que l'humiliació ja seria total.

Dilluns espero que em diguin quan puc tornar a fer esport. Prevec que la travessa del desert serà dura fins arribar al vostre nivell.

Pau i herba.

marc -

Pep, sabíem que eres tu... ets l'únic que entrena de nits.. (amb la bici vull dir) jaja

Roger, guarda la Peugeot que al ritme que vaig.. Fes base per Collserola, diumenge els que em van repassar corren al circuit de Montjuic, Copa Catalana.

Toni, cuida't

Carles, quan tingui 52 anys m'adonaré realment de tot el que estàs fent.. ufff

Salut i dones

pep -

l'anonim soc jo
no habia posat el nom

Anónimo -

Llegeixo que diumenge i han moltes baixes
Toni per malaltia Marc per anar de marxa
Jo si que sortiré dema miraré si pedada algú
Jo dimecres baix sortí a fer base a 2/4 8 de la tarda
Collsacreu Corredor i tram de baixada amb llum
Per Font Roja i Sobirans
Avui a 2/4 de 8 Collsacreu per ca l’Arquer i baixada
Remullada per can Colomer
Marc he vist les classificacions
I els temps de primers 21 km /h son impressionants

Salut i competivitat

Roger -

Carles,

Jo també vull d’allò que et vas prendre el dijous abans de sortir amb bici!!

Toni,
Recupera´t aviat. Quan tornis d’aquesta pausa segur que no hi haurà qui et pari. Potser li hauries de demanar a en Carles d’allò que el deixa foll d’una dolça metzina. Jo ja estic a la cua... :-)

Marc,
Tinc una Peugeot del 91 perduda pel garatge. Probablement estaràs buscant quelcom tipus carboni, xtr, etc. Però si l’agafes, potser encara et podríem seguir i fer sortides junts... :-)

Demà sortiré per Collserola, però amb la ment posada en els paratges del Montnegre/Corredor, tot esperant poder sortir amb tots vosaltres aviat.

Bon cap de setmana
Roger

marc -

Els 0 punts de diumenge que ve també seran folls d'una dolça metzina..

jajaja

Carles -

Avui entrenament sua pujan a la Creu de Rupit, Canyamars, Dorrius, Mataro i Arenys. 42 Km. en bici gaudint d'una tarde perfecta, en la que m'he relaxat tant que he somiat despert.
Un d'aquells dies en que creus saber del cert que ho veus tot clar foll d'una dolça metzina,en que el sol s'afina en morir carena enlla.
Salut i força.

marc -

No, no ha arribat. Es veu que el dimecres que ve arriba, ja vaig dir que no la voldria però avui m'han trucat. Si arriba bé, sinó hi ha alternatives.. tot i que és molt xula.

Recupera't Toni, jo diumenge tampoc sortiré a les 8 ja que dissabte toca festa.

Espero que ens veiem a Arenys de Munt, o sinó el dissabte a estrenar la bici nova!!

Salut i sexe!

TONI -

Aquest cap de setmana tampoc no puc sortir, encara he de fer repòs.

Si estic bé, el dia 20 sí que hi aniré, pel que veig ja no em tocarà el 0 a mi.

Pel dia 27, no em va bé.

Què vol dir que encara busques bici? Que no t'ha arribat la teva?

Pau i herba

marc -

Gràcies a tots per lo de l'Open..

Carles, et vaig encarregant un zero que farà història.. Dia 27 Cabrils, 40kms. Jo hi seré..

Toni, espero que et recuperis perquè estàs en molt bona forma i els propers mesos pots donar canya.

Pep, ja has cremat la bici estàtica? El dia 15 ens veiem a la reunió del club, m'apuntaré allà a l'Open Natura si es pot.

Roger, espero que coincidim algun dia amb bici!

PD: Segueixo buscant bici..

Salut i dones!

Carles -

D'ara endevant quan em preguntin amb quina colla surto amb bici podre espalir-me com mai: Si un participa en els campionats d'Espanya de BTT, si un altre te com a preperador l'entrenador dela selecció nacional, si un tercer nomès puja i baixa escales i al cap de setmana ens repassa a tots, per no parlar d'aquell que fa mesos no toca la bici i el primer dia que surt em fa treure el fetge per la boca per aguantar el seu ritme.I que dir d'aquell que porta anys fen base per prepar-se per la cursa que mai arriba?.

Esperò ser un bon esparring per un grup d'èlit tant selecte, i diumenge si puc ho demostrarè.
Excusa 7480: El diumenge dia 20 es molt probable que el meu fill vagi a uns campionats de patinatge i molt a contracor no podre participar a l'Open Natura d'Arenys de Munt.Marc, si potser, posem un 0 més gran que el d'en Toni.
Marc feliçitats, Roger gracies, Toni recuperat,Pep fins diumenge, Jose fes base.
Salut i força.

TONI -

Marc sí que té el seu mèrit tenint en compte que la cursa és d'un campionat oficial i on els que hi corren ho fan per un títol.

Altre cosa és que tu pensis que un 16è lloc de 20 no val res.

Segurament la categoria d'aquest campionat està molt lluny de la "Champions", però no deixa de ser una competició on el que hi corre està preparat.

Pau i herba

pep -

En primer lloc tinc que felicitar Marc encara que no has fet 1º
Te el seu mèrit competir amb la gent que pedala
en aquetes categories .
Carles per les victòries en els escacs
Toni que et milloris aviat l’Erola esta esperant
Jo diumenge vaig sortí a les 11 mati
Per fer una passejada per no perdre la forma
Pujada Corral per un camí nou Pedra Ferradura Creu Rupit
Casanova i baixada per can Colomer 20 Km

Salut i entreno

marc -

Gràcies Roger i Toni.. no té gaire mèrit ja que és qüestió de fer les 3 voltes, però sí que és molt motivador estar escalfant al costat de Carlos Coloma, Martí Gispert.. i veure les fèmines Marga Fullana, Anna Villar.. (tots aquests sí que sortiran a les revistes, jiji)
Em falta moooolta base per aguantar les 3 voltes a un ritme alt, però tot ho farem..

Salut i entreno

TONI -

Me n'alegro que hagis puntuat en la cursa i estiguis content del teu paper.

Pel que veig, el dia 20 hauré de tirar del llibre d'excuses.

Pau i herba

Roger -

Marc,

Crec que no estic prou qualificat per entendre la teva magnífica actuació d’avui – Potser si em compro alguna revista de btt el mes que ve i llegeixo el teu nom podré començar a concebre-ho.

Enhorabona, de veritat. M’imagino que córrer en un Open d’Espanya està a l’abast de pocs. Acabar i puntuar, probablement només pels escollits.

Salut
Roger