Blogia
La llibreta virtual.

Primer test de la temporada

Primer test de la temporada

Avui a la cursa de St. Iscle era la primera oportunitat per deixar les coses clares, i així ha estat. Carles i Marc han fet uns 50 kms (30 de cursa amb 900m de desnivell positiu acumulat), mentre que Toni i Pep han hagut d'abandonar. Cal dir que (excusa núm 677) a dalt de la creu de Canet hi havia algun tram que no estava ben marcat i molta gent s'ha perdut.

El dia acompanyava i calia agafar-se la sortida amb calma, anant de menys a més perquè la pujada era llarga, arribant fins dalt del Montnegre. Marc ha arribat el 13è i Carles el 36è, puntuant tots dos en aquesta primera prova. Toni i Pep han tingut mala sort perquè ningú sap què hagúes passat si no s'haguessin perdut..

Marc: 10 punts (1 Red Bull)

Carles: 5 punts (2 GlucoSport)

Pep: 0 punts

Toni: 0 punts 

Salut i dopping Sonriente

16 comentarios

Carles -

Demà m'apunto a la sortida. A les 8 al Calisay.
Avui entrenament suau 30 Km. per carretera, no estava gens fi
El proper dissabte fan els 100Km. de Calella i dubto si anar-hi. Seria la cinquena vagada que els faig, però es pateix molt.
Salut i força.

marc -

Em sembla correcte.. Demà s'haurà de fer base per preparar les properes sortides que es presenten mogudetes.. En Mitjà veig que no puntuarà..
Fins demà

pep -

Jo proposo sorti a les 8h Calisay, avituallament i doping preparat, si vols per compensar diferencies agafa
5 kilos de pes.
ruta ca L'Arquer, Paraire, can Vives de la Cortara, Casanova de Mas Ponçs. Sant Iscle de Vallalta, i a casa
confirma o si vols fer modificacions.
salut

marc -

Molt bé, m'apunto. Ja confirmaràs l'hora, esmorzar, kilos de pes a la motxilla, etc..
Fins ara

pep -

Marc dissabte sortiré
al mati a les 8h o 9h
si penses sorti ja ho diras
salut

marc -

Dilluns m'apunto Toni si vols. Es pot fer una sortideta per cremar la mona..
Espero que et cansis molt per aquí París, nosaltres com diu el mestre Mitjà intentarem entrenar fort perquè a l'Open Natura no ens puguis seguir..
Pep, digues quins dies vols sortir.. jo a banda de deskansar penso entrenar bici.
Per cert, el coi de bici encara no ha arribat. La setmana que ve ho aclariré, espero tenir-la a mitja setmana que ve..
20 Abril Open Natura AdMunt
27 Abril Cabrils
(perquè ho aneu recordant..)

Salut, dopping i turisme

Carles -

Avui un bon entrenament, pel mati 35 Km. en bici(LLaveneres-Canyamars-Rupit Arenys), per la tarde 15 Km corrents per la muntanya (Canet- La Creu-Canet- Arenys). Per tonificar el cos 20 minuts al gimnas.
Començo la preparació per l'Open Natura.
Demà intentarè fer un doble entreno, doncs vui rebaixar les diferencies amb en Marc.

Pep diumenge anaves molt fort a la cursa, sinò arives a tenir feinal, hagessim anat molt iguialats.Amb el poc que entrenes no se com t'ho fas per estar tant fort.
Toni que disfutis en la teva estada a Paris; com pots veure aqui aprofitem la teva absència per rebaixar distancies.
Salut i força

pep -

Dijous treballo. els altres dies intentaré sortir.
demà concretera el dia
salut


TONI -

Bona nit a tots des del Talgo que va a París.

Entrenament d'avui:
- 45 kms bici carretera.
- 5 kms carrera.

Marc, m'agraden les curses que has marcat. Suposo que la d'Arenys de Munt servirà per treure'm l'espina de St. Iscle.

Carles, lo important no és l'entrenament.

No sortiré fins dilluns. Si algú vol sortir a les 8 dieu-m'ho, si no aniré a la meva.

Pau i herba

marc -

Estic fet pols des de diumenge, això de dormir poc i fer bici es paga.. Dijous treballo, si algú vol sortir els altres dies ja direu.
Demà spinning..
20 Abril Arenys de Munt
27 Abril Cabrils
Nous reptes, noves il·lusions.

Salut i dopping

Carles -

Em contra dels meus desitjos aquests dies m'es molt difícil disposar de temps lliure per poder entranar.Fer cinc assignatures a la UOC m'obliga a escriure treballs un darrere l'altre.
Suposo que dijous si que podre sortir a rodar un parell d'horetes per camins de muntanya. Algú s'apunta?
Per cert els altres companys també teniu manca de temps per entranar?. Fa dies que no hi ha noticies d'entrenaments secrets, i les vostres proeses m'ajuden a vencre la mandra i recuperar les ganes de sumar punts.

pep -

he perdut una oportunitat
de puntuar, Carles i jo estabem ben situats,pero
una trucada inoportuna
em recorda que el deure es abans que el plaer.
un altre dia será.
suposo que Toni pensa el mateix.
diumenge no sortiré
si algu surt entre setmana
que ja ho dirá
salut i excuses

TONI -

No, no el treguis. Aquest zero tant gran m'esperona a entrenar més i a estar a punt per la propera cursa.

marc -

El zero és tan gran perquè és una sorpresa que en Toni, que avui ens podia matxacar a tots no hagi puntuat. La culpa però és de la mala senyalització, crec. Si voleu poso un 0 normal.. però suposo que no passa res..
salut nois

Carles -

Estic satisfet de com m'ha anat la cursa, si tenim en compte que la deficient senyalitzacio m'ha desviat cap el cami que va de les pistes d'atletisme a la Creu de Canet, i he fet 3km i 100 metres de desnivell de propina.
En algún moment he forçat la màquina, però sempre amb la sensació que controlava la cursa. Esperò que aquestes bones sensacions tinguin continuitat, i sumi més punts.
Em sap greu per en Pep i en Toni, però de ben segur que en una propera oportunitat posaran les coses al seu lloc. Per si de cas avui em sento ofanos i alegre.
Per cert a les 3 de la tarde m'han trucat els organitzadors de la cursa, preocupats perquè encara no havia arribat a la meta en Toni Ribas.
Volia fer algún comentari més altre comentari perô no vui ferir suceptibilitats

Per cert Marc perquè el 0 d'en Toni es tant gran?.
Salut i força.

TONI -

Felicitar els que han puntuat.

Només resta esperar la propera oportunitat.

He d'entrenar molt més.

Pau i herba