Blogia
La llibreta virtual.

Motivació total

Motivació total

Aquest diumenge, Toni, Pep i Marc han fet una sortida de 35km a bon ritme passant per can Jalpí, Coll Pollastre, Creu de Rupit, Corredor, Vallgorguina, Casa Nova, can Framis i Arenys. Un fortíssim Toni ha arrencat molt fort des de can Jalpí, amb Pep i Marc darrere. Marc ha pogut recuperar-se una mica arribant al corredor i pujant a la casa nova, però Toni ha demostrat que vol que tothom vegi la seva motxilla durant tota la sortida.

La motivació i l'entrenament han fet pujar el ritme de les sortides.. la setmana que ve a Sant Iscle primera oportunitat per deixar clares les coses..

Salut i dopping!

11 comentarios

pep -

jo que pensaba una sortida per fer base,ja veig que tindre que apretar una mica
per no perdre molt de temps.
es controlara el dopping
salut

Carles -

No se si les tropes d'Alexandre Magne, Cesar, Napoleó o Rommel estaven molt negitoses el dia abans d'una gran batalla, però per les vostres intervencions esperò que demà no feu servir l'excusa 174.389: "estava molt nervios i no he pogut dormir en tota la nit".
Que la sort demà us acompanyi, doncs soc del parer que us fara molta falta.
Salut i força.

marc -

A veure si demà ets tan puntual, que no t'hagi d'esperar ningú tampoc.. clar que si tinc un bon entrepà no em ve de mitja hora, no et preocupis..jiji
salut i dopping

TONI -

Avui sortida de 55 kms per carretera.

Sortida puntual i arribada d'hora ja que no m'he hagut d'esperar.

Fins demà a les 8.

Pau i herba

marc -

Bé nois bé.. la motivació és total! Això està molt bé. Espero que avui a la nit us prengueu uns cubates amb les vostres senyores fins a una hora considerable, així estarem més igualats demà.. A les 8 al Kaly, suposo que no apretarem abans de començar la cursa, que demà es cremaran calories..
Salut i molt dopping

pep -

Jo també m´he apuntat per diumengue.
m'esperare que paseu per Arenys de Munt,aquesta setmana
he entrenat un sol dia,
14 km per can Gelpi de nit,
llegeixo que algu s'esta preparant a conciencia,
salut.

TONI -

Jo estava fet caldo. Només he anat fins a Canet.

I mentre em recuperava ha passat la locomotora humana.

Increïble la velocitat i força amb que venia.

Si diumenge vas amb aquesta força no tinc res a fer.

Pau i força

Carles -

Jo tambe vindre a la cursa.A les 8 del diumenge al Calisay.
Estic content de ser considerat el pare d'una doctrina; llàstima que les meves teories no em serveixin per pedelejar més ràpid.
Avui entrenament suau fen 9 km. fins el Balis. Per cert he trobat en Toni i semblava molt cansat. Espero i desitjo que per diumenge estigui recuperat.
Salut i força.

TONI -

Jo ja m'he apuntat a la cursa de St. Iscle.

Marc, la doctrina Mitjà diu que cadascú sap el que fa el dia abans de sortir, però que quan se surt no s'hi valen excuses.

Pel diumenge suposo que quedant a les 8 ja en tindrem prou per arribar a St. Iscle i recollir el dorsal.

Pau i herba

marc -

Avui sessió d'spinning..

La nova bici arribarà a mitjans de la setmana que ve. Per tant vindré a la cursa de Sant Iscle amb la pacalo, en part millor. Espero que vosaltres hi sigueu, ja confirmareu la presència i ens podem trobar a les 8 els d'Arenys i a un quart de nou davant casa en Pep.
Com va dir en Toni, començarà a posar a cadascú al seu lloc.. Ja confirmareu, jo demà o divendres aniré a pagar-ho. Llàstima que hauré dormit poc diumenge, però s'hi ha de ser!
Salut i dopping

TONI -

En Marc ha patit avui en totes les pujades fins al Corredor.

Això ha estat degut a que no havia dormit prou.

Les galtes d'en Pep han estat molt vermelles durant tota la sortida.

I en Mitjà, on era? (excusa 928: tenia eleccions)

I en Jose?

La setmana que ve, primers temps de la temporada.

Pau i herba.