Blogia
La llibreta virtual.

TREBALLANT LA BASE I LA POTÈNCIA

TREBALLANT LA BASE I LA POTÈNCIA

Dins del que marquen els cànons i fins que no comenci la temporada de debò, avui ha estat una jornada de fer base i guanyar potència de cara als propers reptes.

Recordar que la setmana vinent torna en Jose, i ja en plena forma. Segons ell ja ha fet prou base i tornar per matxacar. 

La sortida d'avui ha estat de 51 kms, emulant en Pep. La ruta ha sigut Sta. Mònica, Can Bruguera, Canyamars, Creu de Rupit, Corredor, Vallgorguina, Xeremell, St. Iscle, Creu de Canet, Can Sala i Arenys.

La primera part ha estat per guanyar autoestima passant alguns copos energètics. Després ja no he trobat ningú més amb qui poder mesurar el meu estat de forma, així que la millor manera és mitjançant la tecnologia.

Altres dades de la sortida són:

- Temps total: 3h30'.

- Freqüència cardíaca mitja: 121 ppm.

No obstant la sortida, a cada pedalada el meu cervell pensava en qui avui ha fet el màxim esforç corrent la Marató i com poder arribar a ser tant gran.

Pau i herba.

27 comentarios

TONI -

Qui sortirà demà?

Hi ha ruta definida o és sorpresa?

Amb rodes gruixudes o de carretera?

Amb entrepà o sense?

Amb substàncies prohibides per si falla la cadena?

Pau i herba

Pep -

Rodes primes gruixudes
hora 1/4 de 9 2/4 de 9
ja esta decidit?
jo el dissabte ho tinc malament.
Aqui es parla de dissabte
suposo que el diumengue sortirà algu.
jo he entrenat dos dies
a la nit al paseig can Gelpi
12 Km cada dia.
salut




marc -

Ostia, estic lent.. molt bona Carles, la botiga.. Esperem que no, ja et confirmo que vindré amb les gruixudes i hi haurà segona part. Però a la primera no hi haurà peixet. Avanço els atacs:
-Coll Sa Creu
-Coll entre Llinars i Dosrius
-Arribada a Arenys
Els de la segona part dependran de la capacitat de reacció del/s acompanyant/S..
jijiji

marc -

Posats a triar.. 2/4 de nou.. us va bé? Jo ja veurem quines rodes porto, depenent del temps que tingui x canviar-les, però pot ser que amb les gruixudes. Si vols càmera carles diga'm-ho, en tinc alguna.
Ahir a spinning el millor no va ser l'entrenament, sinó el paisatge.. ufff
Fins dissabte!

TONI -

bé, bé, quantes coses per apuntar a la llibreta.

solució 3489, jo tinc slicks però s'han d'inflar.

Pel que fa a la ruta ja direu però potser podríem treure aquella que va proposar en Marc fa uns quants dies.

Per l'hora ja confirmareu si a 1/4 o a 2/4 de 9.

Pau i herba

Carles -

Toni i Marc
Tinc punxada una roda de carretera i no tinc camara de recanvi (excusa 3479), per això vindre amb les rodes de muntaya i aprofitare l'avinentesa per acompanyar en Marc en la segona part, a no ser que hagi d'anar a la botiga (escusa 14.743).
Per cert a quina hora quedem?
A 1/4 de 9 al Calisay?
Salut i força.

marc -

Així doncs, confirmem sortida?? Ruta??

fins ara

TONI -

ja, ja, ja, ja.

Marc, de debò et penses que en Mitjà deixarà que arribis bé al final de la volta per carretera per després anar per muntanya?

Ja, ja, ja. No coneixes en Mitjà. Es capaç de cremar-se per tal que no puguis continuar.

A no ser que ell també porti rodes de muntanya, però llavors l'hauríem d'esperar per carretera.

Pau i herba

marc -

Dimecres: 3/4 d'hora d'spinning.. força noia.. interessant classe.
Dissabte???
www

marc -

Aprofitant que portaré rodes gruixudes aniré fins a la Creu o algo.. jijiji
Fins diss

TONI -

Quina segona part?

marc -

ah no,no, no fa falta si no voleu.. ja hi aniré a la segona part.. jijij

TONI -

S'esmorza? Quants kms penseu fer?

Pau i herba

marc -

Quedem a l'hora que vulgueu.. encara no sé quines rodes portaré.. Allà quarts de nou estaria bé, no? Ja proposareu ruta.. esmorzar..
salut!

TONI -

No, l'endemà no vaig a cap duatló.

L'endemà hi ha sortida i fa cara de ser la primera pedra de toc de la temporada.

L'hora encara no està definida dependrà de si en Marc ha de canviar o no les rodes.

Pau i herba

Carles -

Dissabte m'agradaria poder venir de comparsa a la sortida d'en Toni i en Marc, però hauria d'anar a la biblioteca a fer treballs.

Ben pensat soc del parer que si conve ja puc estudiar per la tarda.
A quina hora heu quedat?.
Per cert Toni l'endemà participes enalguna duatlo?.
Salut i força.

TONI -

Marc, pose't les rodes que vulguis. Ja ha quedat anotat a la llibreta.

Pau i herba

marc -

Sóc digne d'acompanyar-te, Toni? no sé si posaré rodes llises o les gruixudes, que així tinc més estabilitat..
salut

TONI -

Dissabte faig sortida carretera.

Pau i herba

pep -

Carles molt bon temps la marató, ja falta menys per
baixar de les tres hores.
Toni bon recorregut per fer base.
La sortda del diumengue he sortit de l'Eixample,recorregut pels carrers i volta per can Gelpi
Eixample, total 5 o 6 km.
acabada la sortida popular
Arenys de Munt - Subirans - Arenys de Munt.
2.8km, 8.6 minuts, 22.48 km/h
intentaré entrenar algun dia
avans de diumenge, per no haber de donar excuses..
salut

marc -

Osti.. sabent que fer 3h és un temps espectacular, sense punxar als últims 5kms estaries per sota de les 3h30. Em sembla molt bon temps sabent que ets un master50.. tot i que no ho sembli.. Felicitats, quedo acollonit..

marc -

Em sento fatal quan veig els vostres entrenaments. Jo que tot just vaig un cop o dos al gimnàs i poc més.. Hauré d'entrenar més per estar a davant, sobretot quan vingui el gran Jose. Estareu al podi diumenge? jiji
Dissabte un Sant Martí.. Pim pam pim pam..
salut

TONI -

Si no recordo malament ara recordo que diumenge que ve tinc no sé què, i que el proper tinc no sé quantus, i que per l'altre més coses.

Quina por que fa sortir.

Ja puc anar entrenant, ja, que si no tinc mentalitat.

Màgic quant he d'aprendre de tu.

Pau i herba

Carles -

Estic content del resultat assolit en la marató de Barcelona, on he fet un temps de 3:32:48. Al km. 5 anava al numero 3878 i vaig arribar el 2370. El temps mig de cada 5 km. va ser durant tota la cursa de 24 minuts, menys els últims 5 que vaig punxar amb un temps de 30 minuts.

La moral esta molt alta, pero amb els entrenaments que feu no crec que pugi assolir el vostre nivell.

Propers objectius?.......... Puntuar, puntuar i puntuar.

Salut i força.

marc -

Bruuuuutal. "No és entrenament, és mentalitat". Tot i ser una bona frase i molt apta per qui la diu, potser li haurem de recordar durant alguna sortida.. Visca la motivació per això! El tema es va posant interessant..
salut

TONI -

El maratonià m'acaba de dir que ha estat inconmensurable.

I diu que ja espera d'aquí a 15 dies per posar tothom al seu lloc.

La conversa es resumeix en una frase: "no és entrenament, és mentalitat. Entreneu tot el que vulgueu, d'aquí a 15 dies no perdonaré."

Això fa més valuós l'entrenament d'avui. D'aquí a 15 dies el podi serà fraticida.

Pau i herba

marc -

Toni, m'alegro molt que hagis pogut penjar l'article, provant amb un altre pc he vist que tan sols feia falta que entressis la contrasenya.
Molt bona sortida! Si més no per la foto veiem que has arribat camí de la creu de Canet.. jajaja. Molt xula la foto.
Jo des d'ahir malalt, però ja està. Ni sortir, ni bici ni res.. kin pal. Però el cap de setmana que ve tindré mono i no perdonaré.. Aneu pensar en dissabte i diumenge..
Puntues Toni, puntues alt. A veure si tenim notícies del maratonià aviat..
Fins ara!