Blogia
La llibreta virtual.

Fent base

Fent base

Aquest diumenge Pep i Marc han fet una sortida puntuable, arribant als 40 kms, passant per ca l'Arquer, cal Peraire, Vallgorguina, Corredor, creu de Rupit..

Ha estat una molt bona ocasió per sumar uns punts importants i anar fent base de cara a la temporada. Pep ha demostrat que o fa entrenaments secrets a les nits o efectivament no té més de 50 anys, ja que després d'esmorzar, pujant al Corredor ha deixat enrere a un Marc que ha posat el pulsòmetre a prova.

A l'hora d'esmorzar hem trobat als constants Oscar i Ferran.

Love the ride!

15 comentarios

pep -

bona tarda a tots
jo dema tambe pedalo
jo el meu entreno a estat
pujar i baixar escales tot treballant.
alguna abdominal avans de la
dutxa.
anar a Sant Marti ja m'esta
be
salut i entreno

marc -

Mitja horeta de base de piscina. Poca cosa, però aviat apretarem més.

L'adrenalina guarda-la per demà, que et farà falta.. o si més no per aquesta nit.. que també te'n pot fer falta.. jijiji
Fins demà!! Penseu ruta de >40km

TONI -

Ei Marc !. Mitja hora de piscina dóna per molt o res. En mitja hora es poden fer 1.500 mtrs tranquil·lament.

Tinc una pujada d'adrenalinaaaaaaaaaaaaaaa

Pau i herba.

TONI -

Bé d'acord. Jo només ho deia per si a mig camí us agafava la pàjara.

Ens veiem demà a les 8.

Paui i herba.

marc -

Per mi millor si no portem esmorzar, ja trobarem algo. Si voleu però en portem.
Avui piscina, mitja horeta per anar agafant ritme. Després jacuzzi.
Diumenge a les 8, st marti..
Ens comunikem!

TONI -

S'ha de portar esmorzar pel diumenge?
Diumenge a les 8 al Calisay?

Jo entreno com tothom.

Pau i herba

marc -

Perfecte, unes escombraries, st marti, i ja veurem després de vallgorguina què farem. On esmorzem?
Demà a les 8.30 piscina...
Tu no entrenes toni?

TONI -

Per mi podem fer el que proposaves la setmana passada: St. Martí. Potser pujant per les escombraries de Calella?

Per cert, aquesta setmana no ha entrenat ningú?
Si així és diumenge serà una passeig.

Pau i herba.

marc -

Carles, crec que mai sabràs què és fer base. Lo teu és exprimir-te al màxim tinguis forces o no en tinguis.. té mèrit també!
Quina ruta fem nois diumenge? Jo surto.. (de nit i amb bici, clar)
wwwww

Carles -

Començo a agafar por, em passo tota la temporada entrenan a tope per poder estar en forma i ara resulta que els qui menys sortides fan son els que tenen més bons resulatas resultats.

Al final resultara que en José tenia rao i que el que em falta es la base.

Salut i força.

marc -

Les cares que fem son de felicitat i descans.
Ja proposareu ruta per diumenge, uns 40 kms llargs van molt bé per anar agafant la forma, a un ritme suau.
Fins araaa

TONI -

Doncs diumenge continuarem fent base.

Per cert, hi havia alguna bombona d'oxigen a dalt del Corredor? Tots dos sembleu necessitar-lo.

jejejejejejejejeje

pau i herba

pep -

la sortida de diumegue
a sigut per fer base com diu
José, em pedelajat a un ritme
seguit sense que es fes cap escapada, es ba demostra que
ens estem posant en forma
salut

marc -

Diuen que ho miraran.. espero que aviat faran algun comentari..
Recupera't bé que aquesta setmana toca entrenar! Jo començaré piscina a veure si encara me'n recordo..
Fins ara

TONI -

SENSACIONAL !!!

Potser en Pep haurà de passar una prova antidòping car no apunta cap entrenament i està fet un toro.

Quina llàstima no haver pogut sortir avui. A veure si la setmana vinent i sóc.

Per cert, en Ferran i l'Óscar s'han mirat el blog? Perquè no han escrit res.

Pau i herba