Blogia
La llibreta virtual.

El dia del jubilat

El dia del jubilat

Sortida de pau i herba aquest diumenge al matí. Toni i Marc d'una banda i Ferran i Oscar de l'altra pedalen i es troben a Cal Serrador, a Vallgorguina. El quilometratge de Ferran i Oscar ha estat força millor que el dels altres dos, com s'encarregava de recordar Ferran durant la baixada des d'Arenys de Munt.. I és que pujant per Ca l'Arquer Toni deixava anar "Marc, m'estàs matxacant la mitja". El ritme no era per tirar cohets i la ruta tampoc, però Toni ha sabut posar el fre de mà i acompanyar a Marc que just comença la temporada..

A la foto es pot veure un dels motius que ens fan llevar els diumenges a quarts de vuit per sortir amb bici.. L'ampolla de vi queda clar que està davant en Ferran i l'Oscar, ja que com és conegut Marc i Toni no beuen mai.. jijiji

La sortida ha acabat pujant per les dunes que diu l'Oscar, altrament conegut com el Xeremell, amb un ritme de germanor.

Fins aviat nois! Sonriente

10 comentarios

pep -

estic llegin que esteu comensan la temporara mol forts.
jo dema sortire sol per comprobar com estic de forma
altre setmana 3/2/08 si que sortire
salut i que bagui be la duarlo i els escacs

Carles -

Toni que vagi be la duatlo, crec que ets el primer de la colla que participa en una prova d'aquest tipus.
Jo tampoc sortire diumenge, doncs começa la temporada d'escacs que dura 9 setmanes.
Espero que aprofiteu la meva absència per sumar punts, doncs que torni penso arrasar............ be potser que sigui més modest que sinò em diran en boci dos.
Salut i força.

TONI -

El diumenge que ve no sortiré. M'he apuntat a la duatló de Mataró.

No puntuaré, però bé, intentaré recuperar més endavant.

Pau i herba.

marc -

40 kms i dos participants us sembla bé? La foto com a prova si pot ser..
Toni, si jo feia pena, et deuries avorrir molt.
Fins d'aquí 15 dies, xauu

TONI -

En cap moment vaig tenir la sensació d'anar amb el fre de mà posat, vaig intentar atacar una vegada i no me'n vaig sortir, i seguir la roda de'n Marc va ser prou difícil.

Estic d'acord que es posi un mínim perquè les sortides siguin puntuables, sigui de nombre de persones i/o recorregut i temps.

Pau i Herba

Carles -

Si en la sortida del passat diumenge, coneguda pels propis participants com la jornada del juvilat, es varen repartir punts es un síntoma preocupant que el nivell d'exigència ja no es el mateix que en la pasada temporada.

Per evitar futures impugnacions convindria exigir un mínim indispensable perquè les sortides fossin puntuables.
Salut i força

TONI -

Molt bé Màgic felicitats per les teves fites.
Però mentre tu corries per Terrassa, els punts (cricricricricricric) es repartien en la bici.

Al final de la temporada caldrà tenir en compte les teves absències.

Pau i herba

marc -

Ei Carles.. el temps que hagis fet segur que és totalment secundari davant el fet d'haver quedat per davant dels altres.. el teu esperit competitiu no morirà mai..
Compte amb la bici perquè aquesta temporada no esperem a les pujades.
xauu

Carles -

Mentres els quatre companys de la foto participaven en el dia del jubilat a Can Serrador, en Mitjà es deixava la pell en la mitjà marató de Terrasa. L'entrenament comença a donar els primers resultats esperençadors, doncs he fet un temps acceptable de 1h. 39´. Però el que mes m'ha agradat es que hi havia 4 atletes de la penya d'Arenys de Mar hi he arrivat abans que tres d'ells.
Qui no es conforme es perque no vol.
Salut i força.

TONI -

Dades de la Sortida:
- kms: 26,9
- Temps: 2h32'18"
- velocitat mitja: 10,6 km/h
- Calories totals: 813
- Freqüència cardíaca mitja: 114 ppm

Pau i herba