Blogia
La llibreta virtual.

Cursa de St Antoni 13-01

Cursa de St Antoni 13-01

Pallissa monumental a la Cursa de St. Antoni d'aquest diumenge dia 13 de gener, en la que s'havien de completar 10 km corrent. Mitjà, amb un temps de 44' 49'' demostra la seva superioritat suprema davant un Toni que punxa amb un temps de 52' 49''. 8 minuts en els que segurament Mitjà ha disfrutat d'allò més, mentre a en Toni se li feien llargs pensant que aquesta marca li serà recordada durant temps..

Un cop consultades les classificacions a la web oficial de la cursa, no coincideix el nom dels dos runner-ciclistes amb aquests temps publicats... ja donaran les explicacions pertinents.. jijijii

http://www.cursasantantoni.cat/cat/resultats.htm

Salut!! Sonriente

11 comentarios

marc -

Molt bé Toni, doncs demà a les 8.
Hauria de ser pau i herba per mi.. però sempre hi pot haver algun esprin bonificat..
xauuu

TONI -

Bé, me n'alegro de llegir que algú sortirà. Ja pensava que hauria de tornar a agafar la de carretera.

Ens veiem demà a les 8.

Portaré la càmera.

Serà pau i herba o més mogudet?

marc -

Hola nois..
Si sortiu demà m'apunto, ja que el proper no podré. A partir de primers de febrer ja sortiré normal.
Això si, tingueu compassió de mi...
Ja llegiré comentaris..

Fins aviat

pep -

aquet diumenge no sortire tinc un bateix.
espero sorti el 27/01/08.
ja he llegit les vostres proeses corrent i les que vindran
fins aviat
pep

TONI -

Demà sortida en bici de carretera.

A 3/4 de 8 a la Puntaire, al cap d'avall de la Riera. A aquesta hora marxaré perquè he quedat a les 8 amb un amic a l'Estrella de Canet ... (Cal portar xubasquero).

Pau i herba.

Ruta: Anar i tornada fins a Tordera.

TONI -

Qui sortirà diumenge?

TONI -

Hola Carles,

Lo de Mataró de moment m'ho estic pensant. Aquesta setmana no he pogut córrer perquè encara me'n sento del teu ritme del diumenge.

Ja saps que qui no surt (cricricricricricric) no puntua.

Per cert, va sortir algú el diumenge?

Salut
Toni

marc -

Llegeixo els comentaris i callo.. haurem de tornar a aprendre dels bons. Mentrestant penso que avit agafaré la bici i tindré feina per estar davant..jaja. Aviat ens veiemmmmm

Carles -

Toni com ja et vaig comentar el dia 27 comença la temporada d'escacs, que dura 9 setmanes, i per tant no podrè venir a la duatló de Mataró.

Diumenge dia 13 participarè a la mitja marató de Terrasa, si algù em vol acompanyar hi podriem anar plegats.

Estic força motivat en la preparació dels 500 km. de Valencia a Montpelier. També em plantejo participar en una prova de resistència de 48 hores corrents.........be com ja em coneixeu sabreu que tot plegat son sopars de duro......o no?.
Salut i força.

Carles -

Toni com ja et vaig comentar el dia 27 comença la temporada d'escacs, que dura 9 setmanes, i per tant no podrè venir a la duatló de Mataró.

Diumenge dia 23 participarè a la mitja marató de Terrasa, si algú em vol acompanyar hi podriem anar plegats.

Estic força motivat en la preparació dels 500 km. de Valencia a Montpelier, també em plantejo participar en una prova de resistència de 48 hores corrents.........be com ja em coneixeu sabreu que tot plegat son sopars de duro......o no?.
Salut i força.

TONI -

Per fi hi ha senyals de vida d'algú. On és en Pep? i en Jose? I algú dels altres?

Pel que fa als temps s'ha d'agafar la 2a columna que és la del temps real.

Per cert, tinc una altre proposta, una duatló de muntanya a Mataró el proper dia 27.

Més info a www.triatlo.org