Blogia
La llibreta virtual.

Classificació 2007 i nous reptes 2008!

Bones nois!

Qui es vegi legitimat per fer-ho pot penjar les classificacions de l'any 2007.

Alhora, s'admeten reptes i juguesques per a la propera temporada..

Sé que estic mig desaparegut però aquesta és època de força feina. Espero que com a màxim a finals de gener ens veiem. Si demà sortiu potser m'animo... ja confirmaria a la nit..

Mitjà, sigues objectiu i pensa que encara no sé què posa al teu mallot per darrere, només algunes vegades quan m'he girat m'ha semblat veure que en duies un que posava 'The Best' (El Millor) o una mena de mallot groc de líder a la catalana..

Molt molt bon 2008, tant amb la bici com sense ella!

marc

6 comentarios

marc -

Divendres al matí faré una sortideta de pretemporada.. Ja informaré.. A partir del febrer s'haurà acabat la pau i la herba..
Fins aviat nois!!

TONI -

Veig que ningú entrena.

Què ja no hi ha objectius?

En Marc diu que estudia. En Mitjà és silenci. En Pep ja no surt a entrenar a les nits.

Ostres, ostres, ostres

Pau i herba

TONI -

Comença l'any i cal anar marcant objectius.

Cadascú sabrà quin és el seu. Jo treballaré en els meus que seran "intentar" donar alguna sorpresa.

pau i herba

Carles -

Ha arribat el moment de fer públiques les classificacions de la temporada 2007, que són definitives i inimpuganables.
El tribunal reunit a Arenys de mar el 30 de desembre, desprès d'estudiar els podis assolits pels diferents particpants en les sortides d'enguany, ha decidit per unanimitat atorgar els seguents diplomes:

El més garn, no solsament per edat sinò també per experiència i solidaritat en Pep Salles.

El més lluitador per la seva entrega en cada etapa, meta volant i sortida fos o no puntuable en Carles Mitjà.

El més regular per la seva bona classificació en totes i cadascuna de les etapes en que ha participat en Toni Ribas.

El que te més base per la constància en la seva eterna preparació per una cursa que mai arriba en José Palenzuela.

El lider perquè quan s'ho ha propossat ha demostrat sempre qui era el més fort en Marc Badosa.

Els altres participants s'han cadat fora del podi al no haver aconseguit el nombre mínim de participacions per formar-ne part.

Felicitacions a tots els premiats i recordeu que demà comença la temporada 2008.

TONI -

Per cert, per la cursa del dia 13 de gener, en Mitjà i jo ja hi estem inscrits.

Pau i herba

TONI -

Hola Marc,

Demà jo no sortiré. Vaig a entrenar en alçada de cara als nous reptes del 2008.

Que tingueu molt bona entrada d'any.

Tampoc no ens veurem el diumenge de Reis, família obliga. Però no per això deixaré d'entrenar per tapar alguna altre boca.

pau i herba i molt bon any i bons reis per a tothom.