Blogia
La llibreta virtual.

Supervivents 9/12

Supervivents 9/12

Sortida d'aquest diumenge.. pel que veig a la foto Toni, Magic i Sellés.. Aquí no perdona ningú. Distància més que acceptable per ser un diumenge matí.. aquí qui no corre vola, la temporada '08 s'haurà d'apretar..

Com vaig dir, ahir vam nar a dormir tard i intentaré nar sortint però fins allà mitjans de gener no tornré a sortir regularment..

- Distància Total: 46,66 kms
- Temps total: 3:38:50
- Calories totals: 1547 cal

Salut nois!!

23 comentarios

Carles -

En Toni i en Carles han quedat per sortir dissabte en bici. Si algú si vol afegir a 2/4 de 9 al Calisay.

TONI -

Bé Màgic, disculpa però és que ja començo a tenir Alzheimer, i pensava que havíem quedat a 2/4 de 9 del matí del dissabte perquè el divendres jo tenia un sopar.

Em semblava que ho havia dit en la conversa de telèfon de dijous, o si més no, és el que jo recordava.

Però dec estar equivocat. És que no se m'acut res més ...

o potser ...

Pau i herba

Carles -

Toni jo el dissabte a les 8 del mati era al Calisay i et vaig esperar 10 minuts. Solet com un mussol abandonat vaig fer la ruta dels tres cims: Creu de Canet,Collsacreu, Vallgorguina i Can Planas. Un dis molt bonic per anar amb bici , el terra moll, l'olor intensa de bosc i una temperatura ideal.

Diumenge sortida corrents des del Calisay fins a Ocata. 25 Km. seguint els passetjos de mar dels pobles costaners, amb una mar que bramava de felicitat. Tornada amb tren.
Dimecres excursió a peu desde Collfornic fins a Matagalls i Sant Segimon. Els cims de la muntanya sagrada son nevats. El blanc em transmet serenor i el verd pau. Sortida romàntica per Sant Esteva

Toni com pots veure en Mitjà compleix i continua entrenant.
Bon any.

P.D.: el dia 31 es faran publics els resultats de la temporada. S'admeten sugerencies.

TONI -

Després de la fartada de Nadal suposo que aviat sortirà la classificació del 2007.

Aprofito l'avinentesa per destijar-vos que acabeu de passar un Bon Nadal i que païu bé els turrons que després ja veurem.

Per cert, en Mitjà encara no ha donat senyals de vida. Potser s'ha perdut per St. Mateu?

Pau i herba

TONI -

Aquest matí havia quedat amb en Mitjà però no s'ha presentat.

Potser ha tingut por? Potser tenia cagarrines?

En fi, que demà jo tampoc no sortiré.

Pau i herba

pep -

bones festes a tots
el diumenge ales 10 del mati vaig fer C
Collsaceu carretera Casanova Corredor baixada vallgorguina Collsacreu Arenys de Munt
com diu en Toni varem trepitja neu, aquest diumenge no pedalo
amb en Ricard el meu nebot i mes gent portarem un pesebre al Montalt si esteu interesats
diumenge 23 desembre
a les 9h al ziam (bar de la zona industrial Arenys de Munt )6.5 km pujada un cop al cim montarem pesebre contemplerem les vistes del Maresme despres baixarem ferem parada a Torrentbo esmorzar i baixada a Can Jalpi
salut

Carles -

Toni jo m'apunto a sortir el dissabte. Si vols podriem quedar al Calisay a les 8 del mati per variar.
Que et semblaria la ruta de Sant Mateu?.
També sortire el diumenge, doncs cal sumar els últims punts de la temporada.Si els calculs no em fallen en aquestes dues sortides es pot decidir el podi de la temporada.

TONI -

Tant de silenci fa por.

No cal que us entreneu tant, que ara fa molt de fred.

Diumenge no sortiré però sí hi ha algú que vulgui sortir el dissabte ho podem parlar.

He enviat a en Marc un enllaç d'una cursa a peu de 10 kms a Barcelona pel dia 13 de gener.
Suposo que el publicarà al costat dret. Jo hi aniré.

Pau i herba

TONI -

Sí, Marc, jo he sortit. Un fred que pelava, arribant al corredor, neu a les vores del camí, el prat del Corredor ben nevat. El Turó de l'Home i el Matagalls ben blanc, el Montnegre enfarinat. A Vallgorguina molt de fred i després entremig dels plataners, tot anant cap a Collsacreu, un parell de cabrirols que cercaven aliment.

Per cert, he quedat tercer en el podi. L'esperit d'en Mitjà m'ha superat quan no sabia si anar a l'esquerra o a la dreta. I pensar en la teva superioritat m'ha enfonsat.

Però tot això avui ... demà ja veurem.

Pau i herba

marc -

Penso que puc estar al podi '07, però intentaré guanyar el '08.. deixar una mica de peixet pot anar bé, no? jajaja
Algú ha sortit avui?

Carles -

Com en Toni m'ha designat arbit puntuador demà diumenge tots els punts són per ell, perquè de moment es l'únic que no ha fallat mai.

Per cert Marc comparteixo l'opinió del comprador de la botiga de la teva mare de que has perdut tants punts, que ja no podras guanyar la temporada 2007.

TONI -

Bé, així és que demà sortiré sol.

Faré com en Pep, mirar de guanyar forma.

Marc, els punts de la bici no se sumen bevent de 2 a 6 del matí. Cal suar la cansalada i quelcom més.

Encara que hem caldran moltes hores per poder arribar al teu nivell.

Ja veurem però la puntuació final perquè qui fa les classificacions és en Mitjà.

Pau i herba.

marc -

Molt bona Pep, "No perdre la forma o mirar de guanyar-ne.." jaja.
Per cert, aquesta tarda s'ha produït un incident: un integrant de la colla ha vingut a la botiga i li ha dit a la meva mare que estic perdent molts punts.. Queda registrat i a la propera sortida que coincidim se'n parlarà sobre la bici..
Que vagi mb!
PD: jo tampoc sortiré..

pep -

bona nit dema no sortire
tinc una mica de feina sortire
avans de dinar un rato per no perdre forma o mirar de guanyarne
altre diumenge jo si sortire
bon cap de setmana
salut

marc -

Ei nois! Segueixo els vostres comentaris.. motiven molt, la veritat. Aquests dies estic força enfeinat però espero aviat tornar a sortir regularment. El '08 serà un any de bici-vici..
Salut!

Carles -

Problemes¡¡¡

Demà diumenge pel mati en Guiu participa en un torneig de patinatge i els pares hem d'acompanya-lo. Ho lamento però no podré venir a la sortida.

Que us ho paseu bé¡¡

pep -

jo tambe sortire,
a la tornada anirem pasejan ? ens podrem relaxar un rato
ja ens veurem
salut

TONI -

Per mi d'acord.

Carles -

Avui dijous a 1/4 de 9 del mati a Tordera la temparetura era de 7 sota cero, i diuen que diumenge encara baixaran més. Proposo un canvi: anar a Sant Mateu passant pel Coll de Parpes. Es un passeig de 4 hores però no hi ha lloc per esmorçar, per la qual cosa l'hauriem de portar. De ben segur que pel canto de marina no fara tanta fred.

Que us sembla la ruta?.

TONI -

Ja estic veient que el diumenge només sortírem en Màgic i jo.

Faré podi i també molts punts per la classificació del 07.

Pau i herba

TONI -

A mi ja m'està bé.

De tornada contemplant el paissatge ? ja ja ja ja.

Potser serà un troç on algú pugui recuperar punts perduts.

Pau i herba

Carles -

Proposo fer la ruta per on he entrenat avui. Anar fins a Sant Iscle, desviar-nos per Can Ginebra, pujar per Can Palau i tot pasant per Can Alomar pujar a la carena del Montnegre; descens i esmorzar a Sant Marti. Tornada a Arenys tot contemplant el paissatge. Recorregut de 38 Km.
Cal anar ben abrigats, doncs el fred apratara.També es convenient haver mengat alguna cosa no fos que es perdin forçes i punts a la classificació per manca de proteines.
Algú proposa alguna altre ruta?.

TONI -

El proper diumenge, on anirem?

Si ho sé per avançat ja vindré amb l'entrepà i també esmorzat.

Pau i herba