Blogia
La llibreta virtual.

Burriac Atacat

Burriac Atacat

Sortida a les 8.10 del matí pq en Marc sempre arriba tard. Parada tècnica a la Crusanteria d'en Mitjà perquè ahir no es va fer l'entrepà.. Anem cap a Llavaneres i quan comença la pujada duríssim atac d'en Mitjà, que l'ha pagat després.. Toni segueix a roda i Marc acaba recuperant la distància perduda.

Anem fent fins Argentona on Marc compra un Donut i enfilem la pujada bèstia fins dalt. Marc ataca i arriba primer, a uns dos minuts arriba en Mitjà seguit d'en Toni.

La tornada es fa per carretera a un ritme mig-alt. Toni i Marc deixen en evidència a Mitjà que queda enrere..

Salut!!!

5 comentarios

Carles -

Comentaris a les vivencies en l'ascens al castell de burriac:
En la mesura que assolir l'objectiu del podi imposa un sofriment en cada sortida, cal trobar en aquest sofriment un deure del tot únic i extraordinari que ens permet penetrar en la totalitat del cosmos. Ningú pot reemplaçar-nos en la vivencia de la nostre superació.Un cop ens es revelat el sentit d'aquest esfroç descobrirm el caracter productiu del sofriment. Aquell caracter que va induir a Rilke a exclamar:"Quant que s'ha de sofrir".
Quan som d'alt de la bicicleta i ens sembla que no podem més cal foragitar la debilitat a cops de pedal

toni -

Hola Roger !!!!

ostres, noi, si la darrera vegada que vàrem sortir ja vàrem suar la gota grossa per poder anar al teu costat, no sé què farem amb els entrenaments que fas. Fins i tot en alçada !!!!!

Si pots algun dissabte avisa amb una mica de temps, per mòbil, en el blog o fent un truc.

Pau i herba.
Toni

Roger -

Hola a tothom!

Gràcies Toni per fer-me arribar aquesta adreça, em sembla molt bona idea. Per fi podré saber els entrenaments secrets :)

La veritat és que la pallissa que em vau fotre en el meu retorn m’ha deixat KO anímicament durant tot aquest temps. Però em vull recuperar: Ara mateix us escric des de Colorado Springs a 2000m d’altitud. Són les 8:15 del matí i tinc tot el diumenge per entrenar en alçada... llàstima que no tinc bici :)

Veig que esteu molt forts – Jo com a molt aguanto 2h. Però intentaré venir algun diumenge – Alguna possibilitat algun dissabte?

Records des de Colorado i espero que fins aviat
Roger

P.D. Impressionant la foto. Tan profis feu por – Així no hi haurà qui s’apunti amb vosaltres :)

toni -

ÀNALISI ESTRATÈGIES D'AVUI:

- Marc: "Perquè jo ho valc"
De menys a més. En els moments claus ha tret el que s'havia de treure.

- Màgic Mitjà: "Cremar les naus".
Sortides fulgurants. Cremar polvora. Al principi encara funciona però amb els kms es paga.

- Toni: "fruita madura"
Esperant que en Màgic fes figa per arrabassar-li el 2n lloc del podi.

En Marc està molt fort. De moment ... no hi ha manera. Ens hem de treure el casc davant l'evidència.

Pau i herba.
Toni

toni -

Dades de la sortida:
- Distància total: 46,67 kms
- temps total: 2:52:18
- ritme mig: 3,41 km
- velocitat mitja: 16,3 km/h
- Calories totals: 1992 cal
- Ascens total: 925 mtrs.